Din experienta personala, problema a disparut dupa ce am inlocuit cuiele pontou cu unele noi la toate 4 carbratoarele. Vezi sa nu ai rezervorul murdar care iti deregleaza carburatoarele (motiv pentru care sincronizarea este aproep inutila). deasemenea verifica membrana de sub rezervor, sa nu fie stricata.
A facut si motoreta mea 40k de vreo 2 ani si nu stiu gurile rele spun ca ar trebui sa verific valvele, dar parca nu prea m-as apuca sa desfac acum capacu la motor pentru a constata ca e bine... . voi cam pe la cati km ati facut aceasta operatiune? a trebuit sa reglati distantele valvelor? sau inca erau in spec? Thanks
1. Virago
2. Pe un trotuar cu prelata (murdara cat sa ii fie scarba cuiva sa puna mana pe ea)
3. Talonu in portofel, cartea in dulap, asigurarea pe telefon, hartia de la itp sub sha.
Caut si eu un service sa imi schimbe garniturile la supape, distributia, cureaua de accesorii si un senzor lambda la o alfa romeo GT din 2006, 2.0 benzina. Pe cine intreb, zici ca-i musca, pana la urma cred ca ma apuc eu sa le fac.
Asa mai facea si Alfa Romeo. DIn cand in cand dadeam de cheie dar nu invartea electromotorul, nu facea nimic, desi bateria alimenta ceilalt consumatori fara probleme. Am constatat ca s-a depus mult praf de carbon (de la carbuni) pe colectorul electromotorului, si se faceau scurturi nasoale pe acolo. am schimbat carbunii si nu am mai avut probleme. AM gasit carbunii destul de greu, ptr ca se schimba cu tot cu suportul de carbuni si nu prea sunt distribuitori. Am comandat de pe ebay.
baterie slaba, bujiile pe duca, (benzina banuiesc ca ai schimbat-o) clapetele de acceletatie sa le sincronizezi.... si ultima varianta sa rezolvi problema, cumperi alta R6 care nu face asa