Sari la conținut

Prafpilaf

Membru
  • Număr conținut

    83
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    BV-71-AMG
  • Club
    Clubul Motoveteranilor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, Hoinar, IJ Jupiter 4, Honda Deauville, BMW RT 1150, BMW K 1200 LT

Prafpilaf's Achievements

  1. Multumesc tuturor pentru ajutor, sunt mai liniștit acum.
  2. Mulțumesc pentru sfaturi și mulțumesc pentru corecție (mea culpa). Dau o bere când ne vedem.
  3. Nu doar mirosul era prezent, chiar curgea benzina. nu s-a întâmplat decât atunci când temperatura exterioara a depășit 35 de grade.De învârtit învârte în mod normal (identic cu pornirea la rece) Cu virajele m-am lămurit repede. Prima oară am racait cu gheata iar de atunci i-mi verific regulat poziția tălpilor. P.S. Rezervorul este în permanenta deschis. Am fost plecat o săptămână și l-am uitat deschis, dar a pornit imediat. Nu am găsit nici cea mai mică pata sub ea. Salut, unde se poate verifica cureaua ? Bănuiesc ca dacă mă duc la reprezentanta doar pentru curea o sa mă programeze în Decembrie.
  4. Salut, se pare ca single apa nu se face, asa ca am achiziționat (relativ de curând) o Mobra Yamaha Wild Star 1600 cm3. A fost dragoste la prima vedere. Acum încercăm sa ne cunoaștem. Zilele trecute, când caldura din București i-si făcea de cap, am sesizat ca atunci când motorul este foarte fierbinte, când o opresc pentru putin timp (maxim 3-5 min) și vreau sa o repornesc, pornește destul de greu și vine un puternic miros de benzina, ca atunci când e ,,înecată". Mai mult, la un momendat am constatat ca vine ceva benzina pe un furtun care merge într-un filtru de aer (cred) dreapta sub rezervor, cel care vine peste carburator. bandies ca nu este normal ce se întâmplă așa ca aștept părerile binevoitorilor. Mulțumesc
  5. Dragi tovarasi si pretini, o informatie tehnica va rog. La K 1200 LT este afisata treapta de viteza pe panoul de bord. Al meu, incepand de anul asta a luat-o razna, indica ce vrea el. A mai facut usoare figuri si anul trecut de doua - trei ori doar cativa km dupa ce o spalam. Nu ma bazam pe aceasta facilitate, insa ma scoate din minti ca nu mai functioneaza normal. Multumesc anticipat tuturor celor care au timp si pentru mine.
  6. Pai ... de ce nu ? Sti cum se spune ,, Cu binele te obisnuesti repede". Mai greu de trecut printre masini la semafor in orasele aglomerate, dar pentru drum lung .... daca ma intrebi pe mine cel mai lung drum devine scurt. Cand am achizitionat-o anul trecut , de afara, primul drum a fost unul scurt de 1200 km. Si cand te gandesti ce surprins am fost sa constat ca se manevreaza mult mai usor decat alte motoare mai mici. Bafta si atentie de unde iei.
  7. NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei.
  8. Cu cat trec mai multi km, cu atat sunt mai indragostit de el. Este uimitor, nu credeam ca voi simti asa o diferenta colosala intre vechea pasiune (R1150RT) si ,,domnul K". Ca sa pun poze trebuie sa si stiu cum, dar poate ma invata cineva.
  9. Multumesc pentru intentie. Oare se poate repara undeva ?
  10. Da, despre LT este vorba, mai precis unul ca al tau ( K 1200 ), radio CD
  11. Intampin o problema cu sonorizarea. Mai exact partea dreapta fata-spate este moarta. ,,Specialistii" spun ca ,,finalii" dreapta sunt arsi. Au ajuns la concluzia asta inversand intrarile in aparat iar traseul este bun. Ca si solutie au propus inlocuirea radio-cd - ului cu unul nou. Am fost cu aparatul la un service Panasonic (asta este, in Brasov nu este ca in Bucuresti) si nu prea au avut ce sa-mi faca (am inteles ca este complicata operatiunea de inlocuire deoarece .... ) Stie cineva daca se mai poate repara si unde ?
×
×
  • Creează nouă...