Sari la conținut

stefoctav

Membru
  • Număr conținut

    182
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Alexandria
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    YAMAHA Royal Star Venture 1300
  • Numar Moto
    TR 69 PHX
  • Club
    Legio Phoenix

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Dragstar 650

Vizitatori Recenți Profil

1.549 citiri profil

stefoctav's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut ! Stie cineva pe unde as putea gasi un cablaj 32100-MZ8-L50 pentru Honda Shadow VT600C? Nu se mai fabrica. Ma gandesc daca stiti pe cineva care dezmembreaza eventual sau care stie sa il faca. Multam fain
  2. Salutare. Locuiesti in Alexandria sau ti-ai petrecut timpul pe la noi ca sa iti permiti sa vorbesti asa? E un oras de provincie linistit unde si fiica-mea ar merge la 12 noaptea linistita. Ca sa lamurim un picut chestia asta : da, este interdicitie intre 22-06 umblatul cu motoreta pe strada principala. Motivele sunt exact cele expuse mai sus. La plangerile celor din blocuri care erau deranjati de ceva ture mai zgomotoase pe la 3 din dimineata s-a luat aceasta hotarare. Asta a fost acum ceva timp. Mult timp. De atunci lucrurile au evoluat un pic, calaretii au mai prins oleaca de experienta si au devenit un picut mai organizati. In curand va fi si cazul de a incepe demersurile pentru inlaturarea acestei interdicitii (problema care a fost deja discutata cu mai multe cluburi) care, chiar daca nu este un abuz, suna urat intr-un oras civilizat. Interdictia este in special pentru aceste curse si - cel putin din cunostintele mele - nu s-a bauzat de ea. Am mers destul si dupa 22 catre casa si, chiar daca am intalnit vreun echipaj, nu m-a luat nimeni la intrebari. Ma indoiesc ca s-ar lua de un strain care nu are de unde sa stie de dracia asta. Noaptea sunt absolut sigur ca strainul nu o sa bage de seama genul asta de indicatoare si va merge absolut linistit exact pe unde nu are voie. Referitor la locurile de intalnire la care am vazut ca se face referire, unii baieti se intalnesc in continuare exact acolo unde se intalneau si pana acum, adica in centrul orasului. Si asa cum spuneam si mai sus, chiar daca se intampla sa depaseasca ora 22 nu am auzit sa se fi luiat cineva de ei. Dar nici nu fac scandal. Altii au ales sa se organizeze intr-un RC (Sacalii Teleorman) si au alte locuri de intalnire. Tot in Alexandria este si Club House Chopper Academy MC Nomad. Iar autoritatile, chiar daca sunt PSD, sper sa reactioneze favorabil solicitarii de inlaturare a interdictiei atunci cand o vom face, si sa nu fie cazul de vreo adunare. Pana atunci insa .... va dorim asfalt uscat.
  3. Evenimentele via Facebook pentru weekend la Black & White Motor Fest : 1. joi seara ne vedem la o bere in 31 Motor`s Pub 2. vineri bem la fest si ascultam muzica buna 3. sambata plecam la Putna 4. tot sambata, dar dupa amiaz si seara, jucam ceva jocuri, bem si ascultam iar muzica buna 5. duminica bem (cafea de asta dat), ne pupam si mergem pe la casele noastre
  4. Multumim pentru informare si le dorim succes celor din Alba Iulia. Inteleg ca e prima editie a festului Apulum.
  5. VA ROG SA INCHIDETI ACEST SUBIECT. DIN CAUZA LEGATURII DE INTERNET SLABE LA MOMENTUL POSTARII, A FOST DUBLAT. MULTUMESC
  6. Asa cum am anuntat, Chopper Academy MC Romania organizeaza - prin chapterul Suceava - festivalul moto-rock BLACK & WHITE MOTOR FEST 2015 aflat la a V-a editie. Fiind prima data cand organizam acest festival in Suceava, trebuia sa ne ridicam atat la asteptarile sucevenilor cat si la asteptarile prietenilor nostrii obisnuiti cu petreceri bine organizate si cu distractie maxima. Asa ca - intre 31 iulie si 2 august - la poarta cetatii de scaun a Sucevei vor canta Aproape Unplugged, Mircea Baniciu, Andrei Cerbu si Iron Cross, Bucovina si CARGO. Baietii nostrii vor organiza si o parada moto precum si o multime de concursuri distractive asa cum numai la festivalurile moto poti vedea. Cazarea se va face la pensiunile/hotelurile din Suceava precum si la cort, pe zona verde de la locatie. E timpul ca Suceava sa fie gazda unui eveniment deosebit. Va asteptam cu drag !
  7. Asa cum am anuntat, Chopper Academy MC Romania organizeaza - prin chapterul Suceava - festivalul moto-rock BLACK & WHITE MOTOR FEST 2015 aflat la a V-a editie. Fiind prima data cand organizam acest festival in Suceava, trebuia sa ne ridicam atat la asteptarile sucevenilor cat si la asteptarile prietenilor nostrii obisnuiti cu petreceri bine organizate si cu distractie maxima. Asa ca - intre 31 iulie si 2 august - la poarta cetatii de scaun a Sucevei vor canta Aproape Unplugged, Mircea Baniciu, Andrei Cerbu si Iron Cross, Bucovina si CARGO. Baietii nostrii vor organiza si o parada moto precum si o multime de concursuri distractive asa cum numai la festivalurile moto poti vedea. Cazarea se va face la pensiunile/hotelurile din Suceava precum si la cort, pe zona verde de la locatie. E timpul ca Suceava sa fie gazda unui eveniment deosebit. Va asteptam cu drag !
  8. biletul de intrare (palinca, ceapa, slana) este traditional la CA de la infiintare. Ne bucuram ca v-a placut si va asteptam cu drag. Urmatoarea noastra intalnire va fi la Suceava unde are loc la 31 iulie - 1 - 2 august Festivalul Black & White din acest an unde ne vor delecta Cargo si Bucovina.
  9. Depinde de traseu. Iti recomand pe Sofia ptr ca e asfaltul mai bun. Primejdii? nu. Atentie la politisti desi nu prea au treaba cu motoarele. La masini e alta poveste
  10. Pana la acest moment va pot spune ca au fost anuntate urmatoarele : 14 martie Trust MC Bocsa (petrecere) 28 martie Trust MC Iasi (petrecere) 18 apriie Chopper Academy MC Bucuresti (petrecere) 1 mai Draculas MC CT sud (open season) 1 mai Seawolves MC CT (petrecere de 12 ani) In mai Daimler MC (Odorhei) 25 ani (petrecere) nu stim data exacta 30 mai Heavy Riders MC (Baicoi) (FESTIVAL) 5-6 iunie Red Evils MC Casoaia (FESTIVAL) 5-7 iunie Chopper Academy MC Lehliu (petrecere) 12-14 iunie Seawolves MC CT (Mamaia) (FESTIVAL) 19-21 iunie Road Patrol MC (FESTIVAL) 26-28 Auld Cut MC, Flagellum Dei MC, Independent Eagles MC, KMB Motors MC și Rebel Wolves MC (FESTIVAL) 3-5 iulie NGR Suceava (FESTIVAL) 11-12 iulie Trust Resita (FESTIVAL) 31 iulie-2 august Black & White Motor Fest Chopper Academy MC Suceava (FESTIVAL) - dupa cum vedeti festivalul se muta la Suceava anul acesta insa se va tine si petrecerea de la Lehliu. In ambele locuri vom avea evenimente inedite. 14 sau 28 august Daimler MC (FESTIVAL) se va comunica ulterior 4-6 septembrie Kronstadt Rasnov (FESTIVAL) 3 octombrie Trust MC TM (petrecere) Detaliile pentru fiecare petrecere le veti afla din timp de la organizatori.
  11. stefoctav

    Accident in Covasna

    Exista un numar de 3 dosare : 1. tentativa de omor cu victima Pal Tamas. In curand va fi trimis in fata instantei (Tribunalul Covasna) un etnic rrom din Sanzieni, aflat in stare de arest. A fost identificat de martori si a recunoscut. Este adevarat ca are un IQ mic insa comisia medicala a stabilit ca are discernamant cu privire la fapta comisa, asa ca va raspunde ca oricare altul in fata legii cu mentiunea ca va fi obligat sa urmeze si un tratament medical in penitenciar. Tamas a avut doua lovituri de cutit din ca re una relativ superficiala care a produs o taietura de 3-4 cm lungime (aprecierea mea) si una care a atins plamanul provocand un pneumotorax fara hemoragie interna, fiind in refacere. Din punct de vedere medical, rana nu a pus viata in pericol insa raportat la factorii subiectivi (modul in care a fost injunghiat, zona vizata) parchetul a stabilit ca exista infractiunea de tentativa de omor. 2. ucidere din culpa cu victima Attila Sebestyen, urmare a accidentului de circulatie. Raportul de necropsie stabileste ca si cauza a decesului asfixie mecanica interna datorata propriilor fluide. Medicul legist a stabilit ca ranile provin din accident (aici ma refer la fracturi la corp). Cu privire la ureche : nu este taiata ci este zdrentuita. Aici vom cere lamuriri prin supliment. In acest moment urmeaza sa se faca expertiza tehnica privind dinamica accidentului. Mai avem aici si pasagera lui Attila care se afla si acum in stare de soc si nu se poate comunica cu ea. 3. lovire si alte violente, dosar in care parti vatamate sunt Pal Tamas si pasagera acestuia, ca urmare a violentelor la care au fost supusi de alti locuitori ai zonei. 4. mai sunt deschise dosare de ultraj cu AN la sesizarea IPJ si SMURD. Martori : toata lumea tace de frica celor din zona. Participantii la incaierare s-au mutat de la locatie. Filmul evenimentului povestit de Pal Tamas : Mergeau cu cca 60-70 km/h, Attila fiind in fata lui, in raza vizuala. S-a creat la un moment dat un nor de praf si a vazut ca Attila paraseste carosabilul si loveste gardul unei curti. Franeaza si ajunge la locul accidentului, oprind motocicleta pe strada. Se dau jos si se duc la cei doi, Attila fiind rasturnat peste pasagera. Ambii inconstienti insa respirand cu castile pe cap insa fara viziere. Il rastorna pe Attila de pe pasagera, observa ca are mana rupta, si realizeaza ca pasagera lui este in mijlocul unei cete de tigani care o bruscau. Se ridica si incearca sa o ajute si simte intepaturile. Se intoarce si identifica pe cel care l-a injunghiat. In apropriere mai era o persoana cu un cutit in mana care inca nu apucase sa dea. (fac paranteza si va spun ca inculpatul si familia sa sunt rude cu minora implicata in accident, nu au vazut momentul accidentului si au crezut ca Tamas a lovit fata / din expertiza s-a stabilit ca un singur cutit a facut ambele taieturi). In acest timp una dintre tiganci a aruncat apa peste Attila si peste pasagera. A aparut si ambulanta care a ridicat pe Tamas si pasagere insa nu a reusit sa ajunga la Attila fiind blocati de tigani. Castile lui Attila si a pasagerei sale au fost date jos de tigani. Exista un martor care a trecut cu masina prin zona si a vazut ca Attila este lovit cu picioarele de tigani, nu a oprit de frica si nici nu cred ca va depune marturie. Cam astea sunt noutatile ptr moment. Ce pot sa va spun la acest moment din ce am vazut : - viteza de deplasare nu a fost foarte mare (posibil un 70km/h) insa reactia de evitare la scos pe Attila de pe sosea pe acostament unde exista o denivelare (peste un podet). Banuiesc ca mana a alunecat pe acceleratie din soc, s-a panicat si nu a avut reactie de franare (nu am vazut urme de frana insa cert este ca a iesit imediat de pe carosabil), a lovit coltul gardului care a actionat ca si o trambulina proiectandu-l in copac si pe casa. cine a fost acolo a vazut diferentele de nivel si nu e mare lucru sa ajungi pe casa. Motorul a cazut cu rotile in sus ceea ce ma face sa cred ca s-a rasturnat in aer dupa ce a lovit pomul (exista niste crengi despicate). Locul in care au cazut cei doi este in paralel cu locul in care a cazut motorul si banuiesc ca au zburat de pe motor dupa impactul cu pomul. Vom vedea ce zice si expertul tehnic cu privire la dinamica. - urechea stanga este la locul ei insa e facuta zdrente iar singurele echimoze apar pe partea stanga a capului. mana rupta provine din accident (Tamas o observa). nu stim despre celelalte fracturi. cerem lamuriri. Dupa discutiile avute cu mai multe persoane din zona, eu unul sunt socat de ce fac tiganii in satele din zona. Este de notorietate ca toata lumea e inarmata si ca poti fi taiat cu orice ocazie. La fel este de notorietate ca te opresti prin satele respective pe riscul tau.
  12. Asa cum v-am spus si in posturile anterioare, nu am lasat lucrurile sa "moara". Imediat ce vom avea noutati, va vom tine la curent. Atat Pal Tamas cat si Agnes Sebestyen au tinut legatura cu noi si lucram la documente.
  13. Aici se pare ca e o problema. Aceasta gasca are drept de vot, if you know what I mean
  14. Chopper Academy MC Romania doreste sa isi exprime respectul si sa multumeasca tuturor motociclistilor participanti la aceasta miscare din Sanzieni. Am dovedit ca avem o comunitate moto in Romania si speram ca aceasta miscare va avea rezultatele dorite nu numai in acest caz. Cu toate ca in presa s-a vehiculat ideea conform careia CA a fost organizatorul acestei miscari, dorim sa subliniem faptul ca noi am organizat acest eveniment impreuna cu reprezentantii Free Frog`s Riders RC numai si numai din punct de vedere birocratic cu acordul cluburilor din comunitate. Adevaratii organizatori ai acestei miscari au fost motociclistii din toata tara, cu sau fara veste, care au inteles ca e momentul sa faca un act declarativ de vointa si sa afirme ca nu mai doreste un caz similar cu cel al lui Attila si Pal. Multumim si autoritatilor locale pentru intelegerea si sprijinul acordat, in special Jandarmeriei Covasna si Serviciului Politiei Rutiere Covasna. Nu in ultimul rand multumim Mymoto pentru asigurarea asistentei tehnice. De asemenea va promit ca acest topic nu ramane inchis si va vom tine la curent cu derularea dosarului. Intr-adevar, asa cum afirma un coleg, nu este in nici un caz finalul ci o tresarire de inceput. Respect tuturor !
×
×
  • Creează nouă...