Jump to content

DStar

Super Membru
  • Content Count

    3,389
  • Joined

  • Last visited

About DStar

  • Rank
    incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.moto1.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Yamaha VStar
  • Club
    STAR Touring Romania

Profile Fields

  • Interests
    muzica de jazz, desen si arta fotografica, caini
  1. In linii mari Rossi are dreptate. Cel putin cat se vede din exterior. El ar trebui sa fie referinta la Yamaha pentru ca el stie ce a fost si in anii trecuti. Vinales a venit si s-a minunat. Pentru el e bine pentru ca a venit de la mult mai rau (va dati seama ce pocnitoare e Suzy?). Daca pentru Vinales e un progres asta nu inseamna ca e progres si pentru Yamaha. Si se cam vede pe pista - motocicletele Tech 3 sunt foarte apropiate cu cele Movistar. Hm, s-ar putea ca recenta criza mondiala sa joace intr-un final in favoarea ducatistilor. Motocicletele Ducati se pare ca se descurca mult mai bine pe pistele cu aderenta scazuta. Si in trecut, cand erau galeata de suruburi, au mai obtinut rezultate cat de cat doar pe pista uda. Ei bine, asfaltul imbatraneste pe toate circuitele si se pare ca nimeni nu se inghesuie sa reasfalteze din cauza costurilor. Criza i-a sleit pe toti. Drept urmare... din ce in ce mai multe piste cu conditii favorabile pentru motocicletele Ducati.
  2. Pai la Yamaha mergea ca pe sine, acum a inceput sa bage slideuri la greu. Poate ca n-a invatat sa le faca astfel incat sa scoata eficienta maxima din ele. Si poate slideurile ii ies doar la inceput, cand sunt cauciucurile mai reci si mai la sfarsit cand sunt mai tocite. Din cate tin minte, anul trecut s-a schimbat traseul din cauza accidentului lui Salom. - curba in care a iesit Salom in decor a fost considerata nesigura si dupa modificare erau 2 portiuni ale circuitului prea apropiate una de alta asa ca au mai fost nevoiti la o modificare. » Post actualizat in 11 Jun 2017 17:03 Yamaha cred ca a venit cu motociclete cu pedale. Altfel nu imi explic
  3. In finalul FP1 spuneau comentatorii ca tenisul are prioritate asa ca FPuri si calificari pe Eurosport Player
  4. Pe forum toti sunt campioni mondiali la motociclism. Pe strada am vazut multi asa (si daca stai sa ii asculti ei sunt raceri, se dau cu genunchiul pe jos etc etc) ... Si din cand in cand asa... Din fericire in zona asta de MotoGP vad ca sunt cam aceiasi useri de ani de zile. Din nefericire, pe un thread alaturat se tot da cu RIP pentru motociclisti care bineinteles erau toti meseriasi si stapaneau la perfectie toate tehnicile de pilotaj, dar au avut ghinion si / sau un conservar nu i-a vazut. Si hmm, faptul ca sunt aceiasi useri de ani de zile, dar nu au mai aparut si alti useri noi ar trebui sa va puna un pic pe ganduri. Nu vi se pare ca sunteti cam gretosi uneori?
  5. Nu vreau sa nasc polemici pe tema tehnicilor de pilotaj. Dar mie mi se pare imposibil ce spui tu aici. Tu te dai cu motorul? Asa faci? Franezi pana la apex? Cum reusesti? Cred ca nici Marquez nu poate cu toata maestria lui. Lasand la o parte faptul ca mi s-ar parea foarte ineficient. Eu franez pana sa intru pe viraj. Cand incep virarea franele sunt libere. Altfel nu stiu cum as putea sa culc motocicleta. Tocmai ca eu nu pot sa fac cum face Marquez. Daca am apreciat gresit si imi dau seama ca am intrat cu viteza prea mare mai pun un pic de frana cu spatele. Dar asta foarte rar se intampla. Mai degraba mai trag un pic de motor si il culc un pic mai tare. Dupa ce am terminat cu franarea si culc motorul pe viraj incep sa dau drumul la gaz. Motocicleta trebuie sa aiba tractiune. Altfel nu o simt. Da, de accelerat mai tare accelerez si eu cand incep sa vad capatul virajului. Din acceleratie se ridica si motocicleta. Dar nu stau cu gazul inchis pana trec de apex.
  6. Mie mi-a spus instructorul cu care am facut scoala ca ajuta. La inceput nu prea mi s-a parut logic, dar am incredere mare in el - e un tip cu experienta si pana acum tot ce mi-a spus a fost foarte bine si datorita lui (si sfaturilor sale) am scapat de multe ori din situatii nasoale. Am incercat si chiar ajuta... motocicleta se aseaza mai bine pe frana - banuiesc ca daca ramane in tractiune roata spate si apas frana fata se comprima mai repede furca si ajung mai repede la punctul de eficienta maxima (bineinteles, vorbesc de franari usoare nu franare de urgenta) cand dau drumul la frana motocicleta are zvac, ceea ce e mare lucru la chopperul meu obosit pe curbe parca e ceva mai stabila daca apas un pic spatele, dar nu iau mana din gaz (nici nu accelerez, dar nici nu tai complet) Totusi parca imi este peste mana si acum. Nu m-am obisnuit cu ideea sau nu stiu ce fac, dar nu prea folosesc varianta asta.
  7. Cursa destul de spectaculoasa. Multe depasiri in prima parte si final oarecum neasteptat. Surpriza a fost Petrucci nu Dovi. Pentru Vinales a fost foarte bine. A mai facut un pas mic catre castigarea campionatului, chiar daca n-a castigat azi. Diferenta fata de Rossi si Marquez s-a marit. Cred ca Rossi e foarte dezamagit. Iar trebuie sa faca poza cu podiumul dupa ce se termina ceremoniile. In schimb cred ca BB e cel mai fericit om. Bautista l-a depasit pe Marquez.
  8. Mie mi se pare aiurea preocuparea asta a comentatorilor romani sa pronunte ei corect nu stiu ce nume sau prenume. Sa pronunte nene cum ii taie capul, cum li se pare lor ca suna bine in romana. Pe francezi ii doare in fund de cum se pronunta - ei pronunta cum vor ei. Si englezii la fel si nemtii la fel. In particular, astia de la Eurosport, daca tot se duc sa comenteze de la fata locului sa se duca sa bage capul in boxa lui Zarco si sa-l intrebe - comment t'appelles tu Ioane? Ala o sa zica je m'appelle... si gata povestea, au aflat cum se pronunta.. Sau daca n-au voie pe linia boxelor sa-i intrebe pe aia de la headquarter de la Paris - cand intreaba de publicitate sa intrebe si de Zarco.
  9. Nici fractura de la picior nu se poate spune ca a fost grava. A necesitat mai mult timp de refacere, ceea ce l-a facut pe Rossi sa piarda un sezon (si poate un titlu mondial pentru ca pe atunci inca mai era in forma sportiva maxima), dar nu i-a fost pusa viata in pericol si n-a avut complicatii foarte mari. Pana la urma a fost doar o fractura. ulti spun ca acea fractura l-a afectat mai mult psihic. Cum s-a intamplat si cu Lorenzo dupa cazatura de la Assen. Lorenzo nu mai e in stare sa piloteze pe pista uda (nici inainte nu era vreun as, dar nici ciuca batailor cum e acum), iar Rossi a devenit mai lent cu cel putin 1 zecime pe tur. Cu alte cuvine fractura aia de la picior cantareste mai greu decat cei 38 de ani. Poate fracturile l-au afectat psihic si pe bietul Dani. Cum ar fi aratat cariera lui Pedrosa fara atatea oase rupte?
  10. Mah, dar cursa o vedem pe Eurosport sau nu? Ca vad ca va tot agitati cu streaminguri.
  11. N-are voie decat o Yamaha pe podium? De ce sau? Eu zic Vinales Rossi Dovi MM Lorenzo
  12. Yamaha one two. Marquez a avut ceva ghinion. Cred ca putea mai mult daca nu il incurca Zarco. Astia de la Ducati cred ca nici ei nu mai stiu ce dezvolta si incotro se indreapta. Au jdemii de versiuni pe pista si prototipurile de uzina nu sunt cele mai rapide.
  13. De data asta s-a scos Eurosport Romania - au dat meciul Simonei. Revenire specataculoasa in setul 2 si victorie pentru Simona Halep. Bravo
×
×
  • Create New...