-
Posts
3,389 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://www.moto1.ro
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
Yamaha VStar
-
Club
STAR Touring Romania
Profile Fields
-
Interests
muzica de jazz, desen si arta fotografica, caini
Recent Profile Visitors
6,546 profile views
DStar's Achievements
Newbie (1/14)
-
taica-su a avut un accident mult mai grav - i s-a rupt prezervativul. si uite asa a mai aparut pe lume o podoaba
-
Dupa ce a murit un om orice comentariu e de prisos RIP Totusi, daca e sa invatam ceva din acest accident... Eu personal m-am obisnuit sa reduc un pic viteza cand ma apropii de benzinarii, restaurante si popasuri, intersectii cu drumuri secundare etc. De ce? Ca sa nu patesc ce s-a intamplat aici. Pentru ca si mie mi-au intors de multe ori masini in fata exact asa. Putem sa injuram noi pe forum cat vrem. Asta nu schimba cu nimic realitatea. Si realitatea e ca exista multi soferi distrati in trafic care nu se uita, nu se asigura, nu respecta regulile de circulatie. Realitatea e ca pe motocicleta suntem vulnerabili si un impact la viteza mare inseamna moarte. De aceea e bine sa conducem si un pic preventiv. In cazul de fata, daca motociclistul ar fi fost mai atent (ar fi anticipat ca masina intoarce - si se poate sa anticipezi - te uiti ce fac masinile din jurul tau, te uiti daca masina de pe contrasens a incetinit fiind totusi pe mijlocul drumului - atunci e destul de clar ce vrea sa faca) ar fi putut evita accidentul. Si o tot dati cu franele. Dar nu asta a fost problema. Eu zic ca motociclistul putea evita masina prin partea stanga. Nu era nevoie sa franeze foarte tare pentru asta. Soseaua era destul de lata si avea loc arhisuficient. Dar probabil ca a intervenit ”point fixation” cum au mai spus si alti colegi.
-
Ma duc la concerte de jazz de zeci de ani si aceeasi problema mereu - sunetul. Muzicienii mari vin deobicei cu sunetist dupa ei. Si sa vezi diferenta. Daca in prima parte a concertului sunetul e groaznic (reglat de "profesionistii" romani), dupa pauza, dupa ce intra americanii la butoane, se schimba totul radical (in bine). De multe ori m-am intrebat ce puii mei fac sunetistii astia romani de nu sunt in stare sa butoneze mixerele alea. Hai, inteleg, pe vremea lui ceausescu erau slabi pentru ca n-aveau scule si n-aveau de la cine sa invete. Dar acum au scule si au avut nenumarate ocazii sa invete - cum spuneam, trupele bune vin cu sunetistii lor - macar sa se uite cum fac aia, sa mai puna o intrebare... in atatia ani ar fi invatat ceva cred. Si cred ca e valabil si in cinematografie. S-au turnat la noi o gramada de filme americane, au venit meseriasi de la Hollywood, au plecat ai nostri sa se scoleasca pe afara. Filmele americane care au fost facute la noi suna la fel ca orice alt film american, filmele romanesti suna tot ca filmele romanesti de acum 50 de ani.
-
Remeber The Titans - http://www.imdb.com/title/tt0210945/?ref_=fn_al_tt_1
-
Scriu si eu ca sa ramana in my contents si sa pot urmari mai usor N-am citit ce s-a scris pana acum, dar o sa incerc sa urmaresc in viitor Mie mi-au placut pe vremuri filmele cu mafioti. A Bronx tale (si acum mi se pare unul din cele mai tari filme ever), Heat, Casino si Goodfellas Filmele britanice regizate de Guy Rtichie - Rocknrolla, Revolver, Lock, Stock and Two Smoking Barrels vazute mai recent... Draft Day - un fel de shaorma cu de toate - si intriga si suspans si un pic de romantism si happy end, dar una peste alta e un film pe care nu-ti pare rau ca l-ai vazut War Dogs - luandu-ma dupa actori am crezut ca e o comedie din alea idioate, dar de fapt e un film super tare Foxcatcher - Steve Carell face un rol mare Bleed for This - intra la capitolul filme motivationale He got game - foarte tare, ma mir ca l-am ratat la vremea lui -
-
"Motion sickness" la motocicleta?
DStar replied to GonnaSetTheStreetOnFire's topic in Discutii generale
Ha, ha. Si pentru mine cel mai bun sofer e ala care reuseste sa conduca in asa fel incat sa poti pune un pahar de cafea pe bord si sa nu se rastoarne. Aia care se cred Schumacher... oricum n-au cum sa fie ca el, sunt doar niste inchipuiti -
"Motion sickness" la motocicleta?
DStar replied to GonnaSetTheStreetOnFire's topic in Discutii generale
Cand eram mic aveam rau de masina. Acum mi-a trecut, dar daca merg cu cineva care conduce foarte ”sportiv” ma mai apuca. Cu moto niciodata nu mi s-a intamplat. Dar n-am mers pasager pe moto. Poate ca pasager o fi altceva? In orice caz, de cand cu moto mi-a disparut si raul de avion. Cand m-am urcat prima data in avion simteam in stomac fiecare turbulenta, acum nu mai am nici pe dracu. A inceput sa-mi placa si cu avionul. -
Titlul topicului e "un caz evident" Nu cred ca are pretentia ca a descoperit apa calda. Dar eu cred ca e bine venit. Nu stiu cum se face, dar de multe ori tocmai lucrurile evidente nu le vedem, la lucrurile evidente nu suntem atenti.
-
Servisare suspensii/amortizoare fata - Bucuresti
DStar replied to CocoNut's topic in BUCURESTI - discutii generale
Eu la ambulanta moto am fost. Preturi foarte bune, lucrare foarte buna. Am fost foarte multumit -
Cand nu e pe circuit si cand nu e la ranch-ul lui Rossi merge cu o Yamaha XJR 1300 Motocicleta o inclini din ghidon - cu countersteering - se culca imediat
-
Eu am interpretat ca avionul tine pasul cu banda, nu invers Daca avionul accelereaza in continuu atunci nu se poate respecta conditia - viteza rotilor sa fie egala cu viteza bandei. Ma rog, trebuie facuta si presupunerea ca rotile se invart. Daca se rupe aderenta dintre banda si roti atunci... avionul incepe sa inainteze fata de sol cu toate ca viteza rotilor ramane egala cu a bandei. La limita... rotile ar fi blocate, deci viteza lor de rotatie e zero, atunci si banda ar avea viteza zero si avionul s-ar deplaseaza ca si cand ar avea niste talpici de cauciuc si ar decola de pe o pista normala, dar pavata cu cauciuc in loc de beton. In acest caz, totul ar tine de cat de puternice sunt motoarele avionului.
-
Seamana foarte mult cu discutiile politice, nu? Si acolo ipotezele sunt foarte neclare, dar se ajunge inevitabil la injuraturi si atac la persoana. Mai fain e cu avionul decat cu Dragnea
-
Se face test de inteligenta la Militie. Candidatilor li se cere sa potriveasca niste piese reprezentand figuri geometrice in niste gauri avand acelasi profil. Rezultatul? 25% din cei care au dat testul sunt complet idioti, restul sunt foarte puternici. Ma intreb ce legatura are puterea motoarelor avionului cu problema data. In problema cu avionul nu ne intreaba cata putere pot dezvolta motoarele ci se pune conditia ca rotile si banda rulanta sa se invarta la fel de repede. Conditia asta nu poate fi indeplinita daca avionul incepe sa mearga pe pista (ar insemna ca rotile se invart mai repede decat banda) - rezulta ca avionul sta pe loc - rezulta ca avionul nu decoleaza (lipsa de portanta).
-
Eu am spus in ce conditii avionul ar decola. Daca se respecta intocmai enuntul problemei inseamna ca viteza avionului nu creste la infinit ci se va plafona la un moment dat (cand forta de propulsie va egala forta de rezistenta la inaintare si forta de frecare), caz in care avionul nu decoleaza.
-
Sa-mi bag picioarele. Cat efort depuneti pentru o problema de rahat. Daca v-as ruga sa ma ajutati la un studiu stiintific nu s-ar inghesui nimeni, dar asa rupeti internetul in 2 ca sa gasiti raspunsuri trasnite. Sa va mai repet raspunsul? Cat timp avionul ramane nemiscat fata de un punct fix aflat pe pamant nu decoleaza nici daca il rogi frumos. Avem forta de propulsie a motoarelor - legea conservarii impulsului - gravitatia, forta de frecare a rotilor cu banda (care are legatura cu greutatea avionului) si forta de rezistenta a aerului (care are legatura cu suprafata). Cand forta de propulsie devine mai mare decat forta de frecare a rotilor si rezistenta aerului (care e tot forta) avionul incepe sa inainteze pe banda, indiferent ce viteza de rotatie va avea banda respectiva. Daca inainteaza cu suficient de mare viteza (viteza necesara pentru decolare - adica viteza la care aerul de pe cele 2 fete ale aripilor va curge astfel incat sa creeze o forta portanta mai mare decat greutatea avionului) atunci avionul isi va lua zborul.