Sari la conținut

cristiroma

Membru
  • Număr conținut

    74
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.romanescu.ro
  • Yahoo
    cristiroma

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti, Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW K75 '93
  • Numar Moto
    B-65-BBD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Cagiva Canyon
  • Interests
    Doua roti, cu sau fara motorizare

cristiroma's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Plecam maine (Sambata) dimineata la ora 09.30 din Piata Romana. O sa mergem pe drumul vechi, nu ne grabim. Ne vom intoarce in aceeasi zi. Daca mai este cineva amator 0745133096. Daca ploua dimineata, o sa amanam intrucat nu avem costumatie decat pentru ploaie usoara.
  2. Noi plecam spre Pitesti dimineata si daca este vreme frumoasa mergem spre Poenari, daca ploua, mancam ceva prin oras si ne intoarcem.
  3. Și noi tot la Poenari ne uitam acum pe Goagăl Maps. Deci?
  4. As iesi si eu cu nevasta. Idei?
  5. Eu am fost de o data cu moto si de doua ori cu masina. Mi se pare ca in mare Bulgaria este ca si in Romania traficul. Sunt ceva sunt mai civilizati. Adica se dau la o parte cand vrei sa depasesti si nu te hartuiesc cum fac soferii romani. Mai sunt insa unii care incearca sa te faca la semafor: tu pe moto, el cu Golfu etc. dar repet, ca si in Romania... Incidente ... acum 6 ani, in localitate cu 80, am cotizat 20 leva, iar de atunci merg mereu regulamentar, pentru ca este greu sa te intelegi cu ei - nu stiu engleza. Unele cunostinte au avut insa chestii neplacute, si acolo sunt unii de treaba, dar si spagari. O intamplare draguta a fost in Russe unde doream sa schimb leva pentru drum, iar la semafor a oprit langa mine un politist pe un IJ. Mi-a admirat motocicleta, iar eu i-am facut semn ca vreau sa schimb. Mi-a facut semn sa il urmez si m-a "escortat" pana la o casa de schimb Drumurile principale (Bucuresti-Sofia) sunt bune, drumurile laturalnice sunt praf, trebuie motocicleta dual. Cu moto am ocolit autostrada si mi-au ramas rinichii pe acolo. Ca peisaje/locuri de vazut este superb. Am fost in Sud intr-un sat (Trigrad), iar locurile de acolo nu cred ca exista la noi. Chei lungi de 20 km, serpentine, situri romane ... foarte frumos. De asemenea foarte ieftin. Mi-ar place sa mai merg acolo pentru ca la intoarcere am vazut semne catre puncte turistice dar din lipsa de timp nu am putut opri.
  6. Domnii politisti, care mai intrati aici pe forum, ar fi bine sa va faceti si treaba, daca tot mergeti zilnic la serviciu. Luni seara, cand veneam de la serviciu, unul, pe banda 3, pe Bd. Aviatorilor, cu 10 km/h cu masina, vorbea la telefonul mobil. Merg ce merg in spatele lui, nu puteam sa-l depasesc prin dreapta, ca treceau masini pe banda 2 ... in final ajungem la rond la biscuite si se opresc toti la semafor. Langa semafor un politai cu motoreta care freca menta. Ii fac semn politistului, "NU VEZI CA VORBESTE LA TELEFON !?". La care imi face semn sa ma calmez, ca "totul e sub control". Si basta! Felicitari politiei, poate asa se mai trezesc si ei din cand in cand! Nu ca m-as bucura, dar politia rutiera in opinia mea are cea mai mare vina. Lor li se datoreaza tot ceea ce se intampla in Bucuresti. Trec cu vederea toate gainariile astea "marunte": semnalizare, telefon, pietoni care trec pe mijlocul drumului care sunt doar "mustrati". Tot datorita lor Bucurestiul e plin de masini! De ce nu da zilnic amenzi de parcare celor care parcheaza neregulamentar, care dubleaza sau tripleaza? Sa dea MILIOANE DE AMENZI! S-a nascut cineva in masina in Bucuresti si nu stim noi? Nu poate merge "in oras" daca nu ia conserva? Nu poate merge 50m fara masina? Nu are loc de parcare? Sa o duca la Cucuietii din Deal, nu ne intereseaza. Sa ia RATB-ul sa-si ia motoreta, scuter etc. Asa ar fi strazile goale, numai cu RATB si biciclete/motociclete. Dupa ce-ti iei 100 de amenzi de 50 de ron, vinzi singur masina sa le platesti... Cam asta e mi-a descarcat oful pe politia romana Cheers!
  7. Putin off-topic, dar important: Conform statisticilor si studiilor facute, motociclistii cu tobe "zgomotoase" sunt mai expusi accidentelor. Ceea ce spui tu este unul dintre miturile motociclismului, ca multe altele. Nu este necesar sa ma crezi pe mine, cauta pe net: Iata un exemplu aici: http://minnesota.publicradio.org/display/w...or_risk_rights/ Daca vrei si alte explicatii, putem continua pe privat. Cat despre eroi, le multumesc pentru reclama facuta motociclistilor, speram cu totii sa nu fi avut asigurare la ele sa mai stea putin la pit-stop cu ele.
  8. - 1.5 - 2 mm de material ramas pe placuta mi se pare foarte putin! In general placutele au un canal pe ele transversal care este martor pentru uzura, verifica daca mai ai acel canal! In mod normal canalul dispare la uzura cand mai ai 1.5-2 mm material. - La mine placutele noi au cam 6 mm de material (Ferrodo). Chiar ieri le-am verificat si mai au cam 4 mm de material (au facut mai mult de 3000 km). Ceea ce este ciudat in cazul tau ca te-au tinut doar 1200 km !? La partea cu soriceii in frane, confirm si eu ca au inceput sa faca asa (pe spate, unde o placuta mai avea o zgaiba de material si una era fier pe fier ) Eu franez mereu cu ambele frane. Cristi.
  9. Nu prea pot sa iti dau un raspuns direct, dar o indrumare (la care probabil te-ai gandit) Manualu' ce zice domn'le? Nu-l gasesti? Nici Haynes in PDF etc.?
  10. OK, pai atunci o sa iti dau un tel dimineata sa stabilim exact ora si locul unde ne intersectam , pana acum suntem 3
  11. Inseamna ca va fi o provocare Intr-adevar o sa incerc cu canyonul, cauciucuri am cam de strada (E-08 de la Mitas), dar am mai fost pe drum cu pietre si a mers binisor (desi incet). Suntem amandoi incepatori, dar cred ca ne descurcam. Cu vaca de K75 nu am nici o sansa, singura incercare a fost sa merg pe o poteca la vreo 45-50 de grade cu pietre si am renuntat dupa vreo 10m deoarece incepusera pietroaie periculoase pentru baia ei de ulei fara scut. Am si culcat-o dealtfel si mi-a fost cam greu sa o ridic la loc si sa o intorc pentru a cobori. Pe drum de tara merge binisor, dar numai in scarite
  12. Salutare, In acest week-end o sa iesim, eu si cu un prieten la o plimbare off-road. Cine este amator este rugat sa ma contacteze sau sa vina direct la punctul de intalnire. Traseul propus: BUCURESTI - CAMPINA - VALEA DOFTANEI cu intoarcere prin SACELE - BRASOV - DN1 - BUCURESTI sau DN1A/CHEIA - BUCURESTI. Locul de intalnire: In benzinaria OMV Baneasa, langa Romaero Ora de intalnire: Duminica 29.08.2007, intre 7.45 si ora 8.15. La 8.15 se pleaca. Contact: Cristi Romanescu 0745.133.096 Noi am dori sa facem drumul spre LEAOTA, insa intrucat nu stim cum sa ajungem ne-am propus acest traseu si de asemenea nu stim nici cat de dificil este pentru experienta/mobrele noastre. Daca cineva ne poate ajuta cu informatii, multumim anticipat. Dealtfel traseul nu este batut in cuie, asteptam si propuneri numai sa nu fie hard ca nu ne tin mobrele Cu bine, Cristi.
  13. E super camera, dar ma intreb, la viteza este destul de bun sistemul de prindere?
  14. Daca ma intrebi pe mine ... DA! Merita un BIS :-) Poate de aceasta data in sensul invers In privinta drumului, da, sunt ceva gropi, poate vitezanele sa tuşească un pic, insa nu este chiar de nerealizat, iar privelistea te face repede sa uiti de aceste lucruri. Era destul de aglomerat la punctele de interes (vidraru etc.) si am preferat sa nu stam prea mult, motiv pentru care am fost la pastravaria (i-am uitat numele) retrasa undeva la vreo 4-5km de drumul principal, pana unde am facut un scurt off-road si am mancat bunatati (e adevarat cam scumpe). Cu ocazia asta ma intreb ... oare ne-o mai primi?
×
×
  • Creează nouă...