Sari la conținut

Acochy

Membru
  • Număr conținut

    84
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda CB 500
  • Club
    NONE

Acochy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Salutare oameni buni, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o cheie de bujii pentru CBF1000 mk1? N-o am in trusa de scule, si fara ea nu pot schimba a treia bujie, care este sub cadru Multumesc anticipat.
  2. Salutare colegi forumisti, Ajutati-ma si pe mine, va rog, cu ceva info legate de un service in Bucuresti, unde as putea sa fac o diagnoza la moto din titlu. Mi-ar fi util si o eventuala resetare/ aducere in parametri a ECM-ului, chiar si o reglare a injectiei ... care se face tot din ECM. Moto este achizitionata relativ recent si tare am impresia ca italianul si-a bagat nasul in ECM! Moto consuma execesiv de multa benzina, in conditii de mers normal in oras (aprox. 9-10l/100km). Mentionez ca in prealabil acestei postari, l-am intrebat si Google .. dar fara un real succes. Multumesc anticipat.
  3. Salut, Am doua stock care stau degeaba ... poate ne intelegem Spor.
  4. Salut, Asta as fi vrut si eu sa intreb, cum se verifica senzorii doar din bord ? Multumesc. » Post actualizat in 14 Jan 2015 08:47 Cautand mai mult pe net, am gasit acest VIDEO pe youtube. Este destul de concludent. Sper sa va fie de folos.
  5. Am văzut-o pe a ta in anunț. Fain specimen. Si foarte frumoase pozele » Post actualizat in 12 Jan 2015 15:19 Am văzut-o pe a ta in anunț. Fain specimen. Si foarte frumoase pozele
  6. Salutare posesori de FZ6! Recent mi s-a pus pata pe acest model de motocicleta si pot spune ca m-am indragostit de ea. Drept urmare curand voi viziona un FZ6 Fazer din 2006 si vroiam sa va rog sa-mi spuneti si mie ce considerati voi ca ar trebui sa verific la vizionare? Si cand intreb asta ma refer la ce chichite ascunse ar putea fi? Ce se defecteaza cel mai frecvent si mai repede la acest model? Nu ma refer la aspectele de uzura fizice evidente: plastice, furca, jenti, consumabile, parbriz etc Stiu ca ar trebui sa ma duc cu un mecanic ... dar momentan nu-l am disponibil, mai ales ca vizionarea va fi in alt oras. Tin sa precizez ca am citit destul de mult despre acest model, inclusiv ultimele aprox. 150 pagini ale acestui topic. Asadar nu pun intrebari in necunostinta de cauza, de aceea rog mistocarii si rau-voitorii sa se abtina! Multumesc anticipat.
  7. Salutare colegi CB-isti, A reusit cineva sa-si monteze xenon cu lupa pe CB? Daca da, cum ati reusit sa dezlipiti sticla de la far? Sau cum ati procedat? Multumesc anticipat.
  8. Salut @Cesar, Daca imi aduc aminte corect, compresia era undeva in jurul valorii de 9. Chiulasa a fost si ea curatata si reconditionata. Sper sa nu gresesc daca spun ca motorul a fost adus la cota 0. O zi buna.
  9. Salut @GoodKat, Jentile le-am sablat si vopsit la baietii de la SRZ Powdercoating. Am fost foarte multumit de rezultat si-i recomand tuturor. Deranjul a costat 300 ron. Au topic deschis la Servicii --> AICI O zi buna.
  10. Salut @Robyb, Mobra fusese neintretinuta pana sa ajunga la mine. La curatarea carburatoarelor, s-a masurat si compresia, care era mica, chiar la limita. Asta nu putea sa indice decat o uzura foarte mare a motorului ==> resegmentare! Iar lantul, intr-adevar, batea si scotea niste zgomote ciudate (pana se incalzea motorul). O zi faina.
  11. Salutare tuturor si Hristos a inviat! Doresc sa va arat si eu mobra mea: CB500 din 1999, aprox. 70.000 km in bord. O am de mai bine de 1 an, dar fiind incepator o folosesc mai intens de cateva luni. Imi este foarte drag de ea, motiv pentru care am si investit destul de mult ... la urma urmei este vorba de siguranta si confortul meu. Asadar in primavara aceasta pe langa revizia completa (filtre, ulei, bujii, antigel) am resegmentat motorul, ocazie cu care a fost schimbat si lantul de distributie. anul trecut a fost servisata furca si curatate si sincronizate carburatoarele. In rest foarte multe extra-uri montate: instalatie xenon (traiasca Luigi), oglinzi mai late, manere incalzite, semnlale led, releu de semnalizare pentru led, capete de ghidon, priza USB pe ghidon, ceas digital cu termometru si voltmetru, inicator temperatura ulei, jentile vopsite electrostatic, galeria si toba sablate si vopsite electrostatic cu vopsea termorezistenta, saua modificata la Dan in Timisoara, cauciucuri noi pe fata si spate si alte mici chestii de infrumusetare. Ce as vrea sa-i mai fac: niste protectii pentru galerie (facea un tip aici pe forum) si o alarma. Astept parerile voastre si multumesc pentru timpul acordat !
  12. Salutare dragi colegi pe doua roti, Ma adresez voua, posesorilor de SV650S din Bucuresti, in speranta de a ma putea intalni cu unul dintre voi si in felul acesta sa probez pozitia de pe mobra mentionata! Doresc sa schimb categoria (de la CB500) si momentan oscilez intre Hornet si SV650S. Dati-mi un PM. Multumesc din suflet.
  13. Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil.
×
×
  • Creează nouă...