Sari la conținut

rotsloth

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Motocicleta
    Yamaha R6

Vizitatori Recenți Profil

584 citiri profil

rotsloth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Stie cineva ce diametru au semighidoanele de la modelul din 2003? E vesiunea RJ051:
  2. Ati avut dreptate, busonul era! Am mai dat cateva ture in zilele astea si se comporta normal. Le si scriu, mersi fain!
  3. Mersi fain! aia cred ca e problema. Am pus azi un buson de la un fz6 si n-o mai facut figuri.
  4. Are cineva idee de ce se intampla asta: E un R6 din 2003. Mai exact cand trece de ~98 C chiar daca motorul e oprit! Desi pare ca fierbe, lichidu de racire din vas e doar fierbinte, bulbucii aia apar din cauza aerului care vine prin furtunul ce trece prin capacul vasului de expansiune (se vede in filmulet). Variantele pe care le-am auzit pana acum: 1. chiuloasa - dar daca ar fi din cauza asta, ar trebui sa faca la fel si cu motorul oprit? 2. capac radiator ? pareri?
  5. nu am dat jos rezervorul. am scos furtunul din partea cealalta - unde ii racordu ala ce il "imparte" in doua, si de acolo l-am scurtat. Am incercat mai demult si cu rezervorul ridicat si-am observat ca daca las furtunul cat mai scurt, dar totusi sa imi permita sa pot ridica rezervorul cu el legat, face bucla - deci prea lung. LE: poti verifica usor daca e de la furtun sau nu. Cand vezi ca porneste greu (dar inainte sa-l ineci ) tine cu mana furtunul astfel incat sa fie cat mai direct traseul. Eu asa mi-am dat seama ca de la el e problema
  6. salut, Exact la fel imi facea si mie dupa ce am schimbat furtunul. Era prea lung si facea o mica bucla. Pornea foarte greu si nu tragea. Am scurtat furtunul (destul de greu, ca nu prea ai spatiu de lucru acolo) si acuma e alt motor Vezi si filtru de aer!
  7. rotsloth

    Accident braila

    LEGATI-VA DRACU' CASCA AIA PE CAP!
  8. Pornesc azi de la un semafor, cu un passat in fata mea, amandoi fiind pe banda a doua (doua benzi pe sens). Ajung undeva la 35-40 km/h cand vad ca passatu ocoleste ceva, virand brusc spre banda intai. Fara sa vad ce ocoleste de fapt, franez, ocolesc instinctiv ajungand si eu pe prima banda si imi dau seama ca am trecut pe langa un taxi care intrase de pe contrasens pe banda mea, ca sa evite un alt taximetrist ce trecuse de pe prima pe a doua banda, fara sa se asigure. Poate ca am avut ghinion sa ma prinda ploaia la fiecare iesire de azi, da la faza asta, daca nu aveam noroc si eram eu in locul passatului cred ca postam la alt topic, si nu din patu' de acasa )
  9. Multumesc pentru raspunsuri. Vroiam sa fiu sigur ca n-o adun intr-o zi puzzle de pe jos
  10. Salut, stie cineva daca e normal ca piciorul de sprijin sa aiba joc? Initial am crezut ca s-a desfacut surubul cu care e prins, dar se pare ca era strans maxim.. si cu toate astea piciorul are joc 2 - 3 cm pe directie perpendiculara a cursului normal. Cel mai tare se simte jocul cand piciorul e lasat. Am uitat sa incerc sa vad daca are joc si cand e ridicat. Ma uit maine Mersi
  11. mie mi-a luat un prieten de la un oarecare magazin de piese auto. n-am avut probleme pana acum cu el. am facut si eu ca si tine, am pus unul mai lung, dar nu e o rezolvare pentru ca nu-ti mai porneste "la prima cheie" daca e putin cotit. l-am scurtat, si nu mai am treaba de atunci. apropo, mi s-a parut mai usor sa scot furtunu' din partea de jos, unde are racordu ala ce se imparte in doua. ai mai mult spatiu acolo. spor!
×
×
  • Creează nouă...