Sari la conținut

Wesko

Membru
  • Număr conținut

    33
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    CBR RR
  • Numar Moto
    B XXX WXX

Wesko's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Prietene tu chiar esti retardat, cei care au oprit in " mijlocul drumului si au blocat coloana ", au sarit sa AJUTE si eventual sa dea primul ajutor pentru ca in momentul respectiv nu stia nimeni cat de grav a fost. "Oamenii aia" au reactionat imediat si nu au dat 2 bani pe colonana atata timp cat 4-5 motoare erau pe jos. Mi-e sila sa stiu ca am stat langa astfel de oameni care cica se considera motociclisti.
  2. Nici vorba sa cumperi asa ceva. Sunt sigur ca are mult mai multe probleme pe care nu le-ai vazut iar pretul este nesimtit de mare. Toate motoarele SH au probleme dar incearca sa nu te grabesti, ci sa te duci sa vezi mult mai multe motoare sa-ti faci o idee. Nu te lasa influentat de cei care vand motociclete care par foarte convingatori si priceputi. Un sfat ar fi sa cauti un motor la care nu trebuie sa intervii ca sa mergi cu el. Problemele vor aparea cu siguranta in timp si o sa bagi destui bani atat pentru intretinere cat si pentru eventualele probleme neprevazute. Peste toate astea o sa mai bagi bani in ea ca sa sporesti gradul de siguranta sa poti avea incredere in ea si sa nu stai cu emotii ca la un drum lung o sa-ti faca probleme cand esti la sute de km distanta de casa. Ca o concluzie cauta ceva bun de la inceput ca mai apoi sa-l transformi tu in ceva foarte bun. Nu lua motocicleta care necesita investitii sa poti merge cu ea crezand ca faci o afacere,. P.S. : Vorbesc din proprie experianta, am cautat modelul respectiv si am vizionat peste 20 in toata tara . Pana la urma m-am ales cu un RR.
  3. In mare parte ai dreptate dar : 1. RR-ul este ceva mai inalt decat un F4i asa ca inaltimea ar fi chiar un avantaj in manevrarea pe loc a motocicletei (am 1.80 si am dificultati destul de mari, NU vreau sa aud de pareri gen "se poate cobora din amortizoare ca astea sunt mizerii" ). Pozitia sport "chinuita" nu este pentru oricine, face parte din preferintele fiecaruia. 2. Esti un pic cam subiectiv, RR-ul e foarte bun si pentru oras, ma strecor foarte bine pe unde vreau plus ca am si un surplus de putere la indemana cand am nevoie. La drum lung se comporta foarte bine, ba chiar poate fi ceva mai fun,mai ales pe curbe. Cum a spus si colegul de mai sus, sunt motociclete diferite, depinde doar de tine. Dupa 4 ani de motociclism (chiar si pe 125cc) ar trebui sa fii pregatit sa incaleci orice motor de 600cc, atat f4i cat si RR sau altele. Parerea mea este sa faci pasul asta sa te poti bucura cu adevarat de motociclism.
  4. Daca nici HONDA CBR 500R nu-ti place atunci asteapta sa iei A-ul, nu exista ceva mai misto pentru A2. ( in ceea ce priveste carenatele )
  5. Pret nou :250 RON !! Negociabil.
  6. Vand parbriz Puig pentru Suzuki GSR 600. Pret: 350 RON Contact: 0752113031 Pentru poze intrati aici : /index.php?/topic/697613-vand-parbriz-puig-pentru-suzuki-gsr-600/&do=findComment&comment=3473552
  7. Fix aceste probleme le-am avut si eu! Daca aveti TOBE sport chiar daca NU fac zgomot mare sunteti RESPINSI imediat (si la Voluntari si la Grivita) ! NU mai pierdeti timpul ! Ramane doar sa va faceti motocicleta stock ( toba, suport numa, cauciuce etc. ) sau sa II RUGATI FRUMOS ) .Deseori costa mai putin sa "ii rugati frumos"
  8. Portiunea Moroieni - Sinaia este okay ? Acum cativa ani stiu ca mi-am blestemat ziele din cauza gaurilor din asfalt ( si eram cu masina ) !
  9. Parerea mea e ca daca o sa-ti iei RR si o sa ai putina rabdare (cateva mii de km , depinde cat de repede avansezi) o sa te indragostesti de motorul asta si o sa te feliciti pentru alegerea facuta la momentul respectiv. Nu spun ca nu este bine sa incepi pe ceva mai potolit dar dupa ceva km o sa fie o urma de regret avand in vedere ca tu iti doresti un super sport dar ai ales calea cea "sigura" (care nu este deloc asa) . Daca o sa-ti permiti sa iti iei alt motor dupa juma de an/ un an iti recomand sa o iei treptat, daca nu, ia-ti motorul dorit si ai rabdare cu el si iti garantez ca nu o sa regreti! Iti spun din proprie experienta. In mare parte explicatiile date de ceilalti useri legate de pozitie sunt cat se poate de adevarate dar o sa te obisnuiesti daca o sa fie a ta si o sa faci multi km cu ea ( ba chiar o sa-ti placa ). Legat de subiectul incepatori pe SS nu intru in detalii dar cursa accelereatiei e foarte lunga si poti sa o tii fara probleme la turatii rezonabile in asa fel incat sa nu te surprinda, cu franele trebuie sa ai grija dar cu antrenament o sa le simti cum trebuie.
  10. Oameni buni, parere mea e sa va duceti sa va inscrieti si sa va apucati de treaba, scolile deja au inceput sa dea drumul la inscrieri si o sa inceapa pregatirea pentru poligon, asa ca nu va mai faceti atatea griji. Parerea mea e ca o sa se faca doar cateva iesiri scurte in trafic pentru a se obisnui cursantul si cu alte vehicule in afara de el si eventual sa invete sa dea niste semnale si sa se asigure inainte de a schimba directia (ceea ce in poligon nu e nevoie). Scolile ca sa isi acopere cheltuielile nu o sa insiste prea mult pe treaba asta cu iesitul in trafic de aceea cei care nu au B-ul au sanse slabe sau poate chiar minime sa promoveze proba practica! Tot pe poligon o sa se puna baza! NU o sa iasa nimeni cu voi in trafic cum se face la B in asa fel incat sa inveti ce trebuie sa faci in trafic! Probabil ca preturile nu o sa sara foarte mult pentru ca singura investitie ar fi cateva motoare cu capacitate cilindrica mai mare ( probabil niste naked-uri mai ieftine ) si o sa mareasca taxa de examen care implica si un autovehicul cu un alt instructor. Asa ca cei care vreti sa va apucati de treaba duceti-va luati-va cazierul si apoi direct la scolile moto! m-am interesat pentru cineva la scoala Dinu si mi s-a zis ca scoala o sa coste in jur de 700-800 ron + taxa de examen 200-250 ron
  11. La scoala Dinu ( instruct. Vasilescu ) se fac deja inscrieri si se incepe saptamana asta din ce am inteles! Nu se stie exact cum va fi dar din ce am inteles pretul nu va sari de cel auto!
  12. Mda, foarte amuzant ! Una peste alta cred ca am rezolvat problema, am fost la politie pe raza unde am constatat lipsa numarului si l-am declarat pierdut ( dupa lungi insistente sa ma ia cineva in seama ) si o sa-mi elibereze o dovada in vederea inmatricularii! Cat despre RAR , cu ceva bunavointa se poate rezolva orice ! Se poate inchide topicul ! Multumesc !
  13. Cred ca o rezolv mai simplu ! Am vorbit cu cineva care e cat de cat in domeniu si mi-a zis ca as putea sa ma duc la orice sectie de politie din jur (cu toate actele la mine) si sa declar furtul numerelor si imi dau ceva de mana cu care trec si de rar si de politie fara probleme! Sper sa reusesc! Am fugit la sectie! Multumesc mult pentru raspunsuri!
  14. Cum scoate el alt fara nici un act ? Talonul, cartea si toate cele sunt la mine! Trebuie sa ma duc acolo cu el sa declar furtul/pierderea ca mai apoi peste 2 zile lucratoare sa ma duc iar sa ridic placutele! E lucru dracu !
  15. O sa ma duc la Politie in Pipera si o sa vad ce se poate face! Mai mult ca sigur trebuie sa ma duc la Ploiesti dupa din pacate ( mi-a zis proprietarul vechi ca ma ajuta daca e ceva) ! Ma multumesc ca nu am cumparat o mobra din Satu Mare sau Timisoara ! ) Multumesc pentru raspunsuri Am vorbit cu cineva care face asta si mi-a zis ca situatia asta e un pic cam complicata si ca o sa se intereseze! Ideea e ca de RAR nu trec !
×
×
  • Creează nouă...