Sari la conținut

nasu65

Membru
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    nasuvv65@gmail.com
  • Skype
    vlasceanuviorel

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Boldesti Scaieni Jud Prahova
  • Carnet moto din
    1987
  • Motocicleta
    Honda Shadow vt700c
  • Numar Moto
    PH 86 VVL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    cz 125,hoinar

nasu65's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Poate bujiile sunt contrafăcute. Acum voi cauta Denso.
  2. Va salut. Azi am incercat sa pornesc honda . A pornit greu intr-un piston. Am tras putin luleaua din spate la o bujie si a inceput sa functioneze si cel din spate . Cand am ridicat si luleaua cealalta motorul s-a ridicat inca putin turatia. Cred ca nu am bujiile bune cu toate ca sunt noi. Acum incerc sa caut bujii denso.Problema a inceput sa cand a venit frigul .
  3. Detin o Honda Shadow VT700C. Va intreb dacă am bujiile negre, cum trebuie reglat șurubul de amestec, să îl desfac sau să îl strâng. Dacă se deschide șurubul se saraceste amestecul?
  4. Eu stiu ca instalatia de racire sub presiune ce contine antigel in proportie de 50% cu apa, fierbe la temperatura de 128grade celsius.Daca nu este sub presiune fierbe la 102grade celsius. De accea se foloseste sub presiune pentru a ridica punctul de fierbere. Daca termostatul este bun , este acelas lucru daca este sau nu in instalatie.Eu cred ca trebuie verificat termocupla sau garnitura de chiuloasa. S-ar putea ca termocupla sa nu suporte curentul consumat de electroventilator si sa fie nevoie sa intercalezi un releu de comanda inermediar (ea va funtiona o perioada de timp limitata pana se inpusca contactul electric din interior). Unele termostate au o perforatie cu diametru 3mm pentru ase putea aerisi instalatia. Depinde de ce solutie a ales costructorul.
  5. Azi am desfacut ambele jiglere de amestec cate putin (deja vad o schimbare in bine) . Maine cand ma duc la servici o sa vad cum se comporta. Sunt in cautarea unui manometru de depresiune pentru a regla valva aer cut.
  6. In zilele urmatoare sper sa-i dau de capat si va anunt.
  7. Am tobe originale. Am cumparat motocicleta de la un belgian . Ea a stat 3,5 ani nefolosita. Are 45k si am fost asigurat ca a fost servisata numai la Honda .Are 30 ani, dar nu consuma ulei sau alte probleme mecanice. Eu am schimbat consumabilele , lichidul de frana si ambreiaj.
  8. Nu am schimbat nimic.Trage foarte bine ,doar am acea balbaire pe care o am cand reduc dintr-o data acceleratia pentru a schimba viteza.Cand trag de acceleratie rapid , se infige in orice treapta de viteza sunt. Problema este ca nu am timp la dispozitie sa caut pe cineva din Ploiesti sa pot schimba experienta.Ma gandesc sa desfac termostatul pentru ca observ ca nu se incalzeste motorul (acum am pus ceva in fata radiatorului ) , poate ca lucreaza la temperatura mica.
  9. Multumesc pentru raspuns. Eu nu pot sa modific reglajul acului ,pentru ca nu se poate regla.Ma gandesc sa modific nivelul in carburator.Acum cred ca este de vina si termostatul pentru ca motorul nu se incalzeste de ajuns.De fapt nici nu stiu care este temperatura de regim normal, adica nu stiu unde trebuie sa stea indicatorul de temperatura. » Post actualizat in 21 Jun 2016 19:38
  10. Referitor la ce ai descris la"sincope". Se poate intampla si datorita piesei air cut off valve. Va intreb pentru ca am desfacut carburatoarele , curatat si reglat nivel dupa carte. Acum am bujiile negre mai ales la pistonul din spate . Mentionez ca am o HONDA SHADOW VT 700 C. Ce ma sfatuiti? » Post actualizat in 20 Jun 2016 19:19 Atasez poza piesei respective care cred ca-mi face probleme.
  11. Aveti dreptate, si in carte scrie ca se inclina carburatorul la 15-45° si apoi se masoara distanta. Atasez cateva poze . Air cut off valve conditioneaza consumul de benzina ? » Post actualizat in 23 Mar 2016 16:11 Am fotografiat si dimensiunile membranei exterior si interior. Cuiele care se ataseaza seltarelor nu se poate regla pentru un consum mia mic. Si in ultima poza este air cut off valve. In cartea motocicletei se arata cum se verifica dar eu nu am pompa de vacum si pompa de presiune,poate cunoasteti alta solutie pentru a verifica in mers. » Post actualizat in 23 Mar 2016 16:16
  12. Am acesta intrebare pentru ca motorul mergea inecat scotea fum negru la acceleratie brusca si bujiile erau negre.Cumva trebuie sa las mai jos o linie cuiul central care este prins de seltar. » Post actualizat in 23 Mar 2016 05:43 Am cautat pe http://www.motorradbay.de/xanario_search.php?language=en&products_keywords=diaphragm&search_shop_select=2&page=1 si nu am gasit modelul detinut de mine. Carburatorul meu este KEIHIM. Eu am Honda Shadow VT 700 C din 86.
  13. Am descoperit ca am membranele fisurate unde pot gasi pentru Honda Shadow vt 700 c din 86.
  14. Unde pot gasi membrane pentru Honda Shadow VT 700 C.Mai am o intrebare: in manual am gasit reglajul plutitorului la 9 mm fata de suprafata plana a capacului bazinului de nivel constant dar intrebarea este ,se masoara apasat pe plutitor sau lasa relaxat arculetul din cuiul pontou.
  15. Vand câteva piese Roata completa JAWA 200ron Far in stare buna 50ron Releu 6v 20ron Becuri 6v galbene 3ron buc Semnalizatoare pereche 40ron Clacson 12v 40ron Transportul îl suporta cumpărătorul.
×
×
  • Creează nouă...