Sari la conținut

cusack

Membru
  • Număr conținut

    129
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    rzv.ionas@gmail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    55°40′34″N 12°34′06″E
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    nu mai e

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Pegaso 650 Hornet 600 VStrom 1000

cusack's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cusack

    Motociclistu' Biciclist

    Posesor de A, nemotorizat si reprofilat in biciclist. Dupa mai multe biciclete de calitate indoielnica, hibride sau city, am hotarat sa imi iau o bicicleta buna. Tinand sema ca ma duc cu ea la munca 2x10km zilnic iar in weekend fac cu prietenii ture combinate city-asfalt-trail-offroad usor aveam nevoie de ceva mai special. Alegerea: MTB pure au sarit din schema, prea lente pe asfalt Racerele le-am evitat, nefiind suficient de rezistente pe sectorul de oras si trail/offroad. Alegerea naturala era o hibrida (cadru si tren de rulare de MTB cu roti de oras). Asa ca m-am oprit asupra unui Scott P1 Sportster. Un tren de rulare shimano, de buna calitate, frane absolut bestiale (Avid Juicy 5), dar raportul de transmisie al foii fata este prea mic pentru a fi folositor (exceptand atunci cand vrei sa urci un perete vertical poate. Un minus e la frane (stiu, am zis ca sunt bestiale) dar sunt hidraulice. Pana la urma garniturile obosesc, furtunele sunt lovite, si peticirea la marginea drumului e exclusa. In fine, asta e, o sa devin un specialist in bleeding. Eram deja in negocieri cu magazinul cand am vazut un Focus Mares Disc. Prima reactie, ce funny arata cursiera aia cu discuri si cauciucuri de 35. Apoi am dat un drive(bike) test cu ea. Dupa ce m-am obisnuit cu ghidonul, am descoperit ca e o bicicleta foarte rapida, acceleratii bune si un feeling excelent de stabilitate dat de cadru. Franele shimano pe disc - dezastru. Nu raspund liniar, iar in franare la maxim smucesc, adica ba prind ba nu prind. Dupa drive test, tipul de la magazin imi zice ca daca o iau imi face discount si imi da bici la pret de importator. De ce? Pentru ca e bicla de cyclocross si in competitii sau antrenamente nu e voie sa foloseasca biciclete cu discuri iar magazinul nu reuseste sa o vanda. In fine, lasa sa fie altii mari sportivi, ca ma dau eu fitness. M-am inteles fara probleme cu el pentru schimbarea franelor cu Avid BB7, si alte mici upgrade-uri necesare in oras (cric, aripi, schimbarea quick-release-ului de la roti si montarea unui lock autorizat). Dupa o luna si aproape 1000km facuti, luni ma duc cu ea la service-ul post-vanzare. Bicicleta e suficient de rapida ca in oras sa ii pierd aproape pe toti, iar cursierele sa nu mai depaseasca asa usor. In turele de weekend, trebuie sa merg chiar linistit pentru ca ii pierd pe baietii cu MTB. Prin padure, pe carari merge aberant de repede dar offroad total e bine sa merg cat de incet ca ne rupem unul pe altul. Un mare :thumbs up: pentru Avid BB7. Am invatat ca pe uscat, cu ambele frane la maxim, trebuie sa ma tin bine ca altfel iar dau cu oo in ghidon. Pe ud si pe trail se simte in frana si in cadru exact limita aderentei. Gumele cu care a venit nu sunt rele, dar deja am facut o pana in oras. Se vor schimba saptamana viitoare cu gume anti-puncture. Producatorul a tras cablurile pentru frana si schimbatoare pe parte superioara a barei asa ca e mai usor de carat la etajul 4. Nu doarme in strada ca o sperie minoritatile. Concluzia: rapida, suficient de robusta sa urci/cobori borduri, mai iei o groapa, dar nu e cea mai confortabila bicicleta pe care am mers. Nu regret, inca, nici un cent din banii dati pe ea.
  2. vezi ca ai gresit unitatile de masura. aia 45 sunt m/s. Dar desigur facem presupunearea ca omul a franat la maxim, nu doar a blocat roata spate. Hai sa ne fie invatatura de minte.
  3. cusack

    Rog ajutor

    Reciteste primul post. Nu stie cine l-a ajutat, cine l-a lovit. Iar un motor mai poate functiona rezonabil in urma unei busituri usoare. L-a adus familia la spital. Scrie in primul post. Jeeezaz cititi inainte sa postati! Multa bafta la gasit martori. Aiurea situatie.
  4. in ungaria, austria, olanda nu franeaza. trec ei si apoi intri tu pe banda de "viteza" lucru care mi se pare mai normal.
  5. Daca esti "tirist" respect. Ai dreptate, la camion nu ma pricep, la automobil iti dau cate exemple vrei de oameni care nu folosesc/folosesc din an in pasti doar oglinzile. Combinate cu ideologia in viata "in caz ca am chef sa semnalizez o fac in acelasi timp cand trag de volan" ies niste situatii in care doar bulanul te salveaza. Intorsul capului mi se pare obligatoriu in oras si recomandat in afara. Soferii de camion, din cate am vazut eu, se uita foarte des in oglinzi si "controleaza" traficul din spatele lor. Ma amuza soferii care ma observa (probabil vad semnalizatorul) cand incep manevra de depasire si se trag panicati catre marginea drumului. Apropo a fost pe Discovery o chestie cu "Scoala de condus pe Autobahn". Ce am retinut era beleste ochii in oglinzi continuu, cand schimbi banda arunca o privire peste umar, daca ai loc in fata baga gaz cat tine masina. Ce am observat personal la nemti e ca daca pui semnalizarea stanga sa schimbi banda si din spate vine unul tare pe banda, ala franeaza ca disperatul si te lasa sa intri. weird o.O Ideea cu uitatul la roata fata merge bine in oras.
  6. de astia ca tine imi e groaza pe drum. Ce e asa greu ca la fiecare depasire/schimbare de banda, in fine, orice miscare stanga/dreapta a masinii sa intorci capul si sa te uiti "peste umar". Si da, la fiecare din situatiile de mai sus intorc capul. @nightwolf Ce e rau la reglatul oglinzii astfel incat sa vezi o fractiune foarte mica din masina. Eu vad manerele de la portierele din spate si bosajele rotilor, ca sunt iesite in afara gabaritului un pic :S Cum recomanzi sa fie reglate.
  7. Maestre ti-ai consumat toata bafta cu accidentul ala. De acuma te lasi de ruleta ruseasca cu 6 gloantele si posturile pe forum. Chiar ne bucuram ca ti-ai revenit iar daca gasesti posturi rautacioase, iarta-ne ca e iarna si ne plictisim. Cu riscul de a ma repeta, ai avut o bafta imensa sa scapi in viata. Recuperare usoara.
  8. Puisor, daca in grupul tau de prieteni esti cel mai kul ca ai motor si iti permiti un astfel de limbaj, incearca sa il folosesti numai in cadrul acelui grup de prieteni. Pe acest forum (inca) mai activeaza oameni care au copii mai in varsta decat domnia ta si carora nu te adresezi cu "robot" si "mah". Nu intram in detalii in legatura cu 7 ani de acasa, bunul simt si respectul fata de tine prin respect fata de interlocutor. Apropo, decat sa declari topic closed la al 3-lea reply, mai bine nu il deschideai deloc. Daca doresti poti fi ajutat, dar posteaza toata povestea, cu seria de la cadrul "vechi" si oarecare detalii in legatura cu achizitionarea acelei motociclete. Multa bafta
  9. cusack

    Accident Pe Coclau

    @kassu Incearca sa extrapolezi. Dunarea/Gangele/Amazonul = un cadru mai intim dusmanul nu trebuie sa fie chiar dusman si nici sa se prezinte sub forma de cadavru, doamne fereste nu doresc sa moara rara. Got it?
  10. cusack

    Accident Pe Coclau

    A cazut cu mobra fara casca, a dat cu capul de un bolovan si a murit. Norocul nostru ca avea aparatul foto digital in buzunarul de la piept si sufletul i s-a salvat pe cardul de la camera. Cand amicii au pus pozele pe net cu ele a ajuns si sufletul bietului motociclist si acum bantuie singurele locuri care ii sunt cunoscute pe net: motociclism.ro si haifaiv @kassu Era un proverb indian ( probabil): Daca stai pe malul raului si ai destula rabdare atunci vei vedea cadavrul dusmanului plutind la vale. Parerea mea e ca se aplica si in alte cazuri.
  11. Tsunami, ce ai zis tu e chiar bun, dar trebuia sa fie spus cu atata superioritate?
  12. cusack

    Supermoto Poll

    Multumesc Mihaio07/Macintosh/Thomas pentru raspunsuri. E timpul pentru Topic Closed.
×
×
  • Creează nouă...