Sari la conținut

CheluRebel

EX+
  • Număr conținut

    77
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Club
    Chelul Cramponat

CheluRebel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut cand faci masuratorile bateria trebuie sa fie complet incarcata si tensiunea la bornele sale trebuie sa fie peste 12,8 v (tensiunea pe elementul acumulatorului incarcat este de 2,2 v) se foloseste un voltmetru si un ampermetru iar de exemplu la cbr 600 f2 producatorul spune ca este normala o incarcare de la 13 V la maxim 15, 5 V la 5000 rotatii tot la 5000 rotatii trebuie sa citim un curent maxim de incarcare de 1 A la turatia de mers in gol e normal ca tensiunea de incarcare masurata sa fie mica iar acumulatorul nu se incarca la acel regim de functionare peste 5000 rotatii tensiunea de incarcare va ramane de maxim 15, 5 V pana la maximul turatiei motorului, se modifica doar regimul de functionare al regulatorului si caldura disipata de acesta totusi discutia pe aceasta tema este strict legata de tipul motocicletei, de tipul alternatorului si al releului regulator si nu in ultimul rand al acumulatorului folosit daca apreciezi calea usoara mai mult decat cea corecta se poate spune "lasa ma ca merge si asa" cel putin o vreme , numai de tine depinde
  2. Salut Ma bag si eu in seama fapt pt care imi cer scuze. Vad raspunsuri pro si raspunsuri contra. Vad pareri care stiu sa aprecieze "aurea mediocritas". Am si eu o intrebare totusi. Presupunand ca veti ajunge pe Moldoveanu, pe mobra sau sub mobra, ce veti face porma? Mai inalt ca el noi nu avem. Deci? Ne mutam in alta tara? Eu unul nu voi avea niciodata timp suficient sa colind muntisorii astia cu piciorul, iar provocarea unui traseu de creasta, chiar si numai pana la Moldoveanu, mi se pare de fiecare data unica in felul ei.
  3. Salut. Scanteia slaba e posibil sa fie si de la CDI. Nu cred ca are rost sa intru in detalii dar si eu am un dominator si am ramas fara CDI. Din fericire am putut sa-mi construiesc unul la modul cel mai serios si care imi permite sa-i reglez in orice mod vreau si curba de avans. Iar acum sare din nou intr-o roata
  4. Varnesuri (tuburi) de diverse diametre termocontractile sau varnesuri siliconice (gasesti la magazinele de elecronice de la maica domnului) sau daca o sa cumperi din metro orice plafoniera sau lampa ar trebui sa contina si niste furtunase din material rezistent la temperaturi mari.
  5. hai nu fii pre descumpanit. io in toamna trecuta am avut un accident cu dominatorul meu. cat am stat in spital imi spuneau prietenii ca nu are mai nimic cu exceptia carenelor. dar sa vezi: pe la sfarsitul lu' februareie zic sa ma apuc sa-l repar si ma apuc voios si cu speranta de treaba...dau jos tot ce era spart si inutil si incep constatarile. apare prima buba serioasa, telescoapele indoite. dupa valul de turbare ma remontez caut si gasesc alte telescoape. astept cam o luna simeringurile pt ele ci cand sa le montez... ce sa vezi? e stramb si jugul de jos. vad negru in fata ochilor. dar nu-i nimic gasesc unul de dr si-l modific si pana la urma reusesc sa montez toata fata. sapt trecuta iau salaruil vin acasa cu sufletul la gura la dominatorul meu bag 4 litri de benzina, montez CDI-ul si dau sa o pornesc. nimic, moarta...si putin fum. acum stau si ma gandesc sa-mi iau un pumn de suruburi si niste cuie sa-mi bag in cauciucuri ca la iarna pe zapada vor fi perfecte. . intre timp am facut multi km cu un CBR dar devine tot mai frustrant si incep sa-l urasc. salutare.
  6. Vezi tu Aleko diferenta dintre o motocicleta mai performanta si una de imprestie ulei pe asfalt ca a ta? A ta va permite intotdeauna improvizatii, sarmae si cuie...Nu e vina ta ca nu iti permiti sau nu vrei sa-ti permiti o japoneza dupa cum nu e vina mea ca un nenorocit de sofer mi-a "furat" in toamna 1000 de euro si nu-mi permit un CDI nou. Gandeste inainte sa faci misto... Oricum iti multumesc pt ajutor.
  7. Am nevoie de un CDI defect pt un dominator. Ma poate ajuta cineva?
  8. incearca si cu un alt CDI. o fi T-ul de care ziceai unde trebuie dar daca toate celelalte din circuitul de alimentare sant bune...CDI-ul determina si cand sa dea scanteia iar daca e defect si nu mai stie cand...motorul se poate supraincalzi si se poate chiar inrosi toba si daca avansul la aprindere nu e corect.
  9. Daca benzina e mai proasta are nevoie de un timp mai mare pt ardere si implicit de o scanteie venita mai devreme (avans mai mare la aprindere), si tocmai asta face un CDI (ma rog, unul care functioneaza). Bafta multa.
  10. Iti aduce aminte de ceva raul ala? Nu toate raurile duc la Nucsoara. Marfa pozele.
  11. Ehh. Nu chiar de aceeasi varsta. Da ce conteaza varsta cand stai cate 10 min sa te indrepti de spate dupa ce te dai jos de pe motor. Nu ne pune nimeni sa ne dam...nu? E doar nebunia noastra.
  12. C.D.I.= Condensator Disjunctor Intreruptor Este situat sub carena din fata in partea dreapta, mai exact e prins de cadrul de bare care fixeaza carenele. El citeste impulsurile de la senzorii de pe motor si dupa ce calculeaza in permanenta avansul la aprindere produce scanteia. Este o cutiuta compacta cam de 5X7X2 cm. D.P.D.V. electronic nu am avut probleme cu el, dar poate suferi rau de tot in caz de o cazatura mai serioasa. Consumul e in grafic dupa cum spune Axa dar se poate si mai putin. Mie nu mi-a luat peste 6 indiferent de conditiile de exploatare. Surubul de aer la mine e desurubat 2.5 ture. In rest numai de bine. Al meu e inca stricat ca am avut in toamna o tranta mai serioasa si acum am constatat ca mi-ar fi de folos si jugul de jos. Ehhh! pana la toamna poate ies si io cu el. Daca vrei cartea tehnica o sa caut adresa de unde am descarcat-o. Salutare. Ar trebui sa porneasca si in viteza daca debraiezi. Daca nu te deranjeaza prea rau poti sa-i anulezi protectiile alea. Dar cel mai bine ar fi sa verifici contactele electrice.
  13. cred ca rezolvarea ar fi cea cu flansa axa stie
  14. PE MIHAI BRAVU IN APROPIERE DE INTERSECTIA DE LA IANCULUI.
×
×
  • Creează nouă...