Sari la conținut

radu raven sha

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    raduraven

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    ---

Informații profil

  • Interests
    interested

radu raven sha's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!!
  2. In princiupiu e cam acelasi bord insa are ceva diferente ... turometrul e pana la 16000 de ture fata de 13000 si kilometrajul merge maxim pana la 180 fata de 220, fiind posibil necesar si inlocuirea ''melcului'' de km de pe roata.... parca nu m-as baga sa dau '' o mana'' de bani pe o piesa care nu e tocmai potrivita. Sper sa gasim ceva mai apropiat. Voi cum va descurcati cu saua de er5? pe mine ma cam chinuie la franare, ma cam trimite spre rezervor provocandu-mi neplaceri ..... ma gandeam sa o modific sa o inalt putin in partea dinspre rezervor ceva similar cu saua de la gpz. A facut cineva asemenea operatiune ? Am si o problema de functionare ..... si anume pornirea la rece ... dimineata porneste relativ ok din prima ... insa intr-un singur piston cred ... cam vibreaza si nu e sunetul ''rotund'' al motorului in cateva minute isi revine si in cursul zile daca nu se raceste motorul de tot nu sunt probleme. Are cineva vreo idee? (bujiile le-am verificat/curatat si au scanteie. Multumesc
  3. Am cautat(nu am gasit inca) si eu bord pentru er5-ul meu .... de fapt imi trebuie doar turometrul, daca gasesti lasa si tu un reply cu pretul si locul unde l-ai gasit (nou sau sh) Multumesc!
  4. Am si eu manualul dar in el sunt scheme electrice ... nu sunt referiri la reparatia turometrului care a fost ars .... L-am citit aproape pe tot .... foarte folositor pana la problema cu turometrul.....
  5. initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac .. Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc
  6. Salutare, detin si eu de curand un Kawasaki er5 de curand este din 2001 (evident nu stiu daca e sau nu limitat dar nu asta e problema). Sa va povestesc pe scurt cum au decurs lucrurile pana in prezent. Motocicleta am cumparat-o de la un tip din Ploiesti(ma rog ... de pe langa Ploiesti), am rugat un amic mai experimentat sa ma insoteasca la ''shoping'' dupa cateva teste si o ''inspectie'' vizuala am stabilit pretul, actele si la drum ...... eu am venit cu masina amicul meu cu motocicleta ... pana la Galati (ca de aici sunt) blana .... fugareala ca in filme..... 150-160 .... (viteza prea mare pentru drumurile patriei dupa parerea mea ). Toate bune si frumoase .... ajungem la garaj facem o pauza sa mai admiram nitel noua achizitie dau si eu o tura, si apoi surpriza ..... pornea intr-un singur piston dezamagire profunda.... bateria era terminata oricum .... am pornit-o cu cabluri si tot la fel(oricum nu speram la o imbunatatire). In scurt timp de sub rezervor se ridica un norisor de fum ..... si ..... pace ... eee zic e grav ... o pornim din nou intr-un piston si verific incarcarea ... 16V intr-un singur piston, clar releul de incarcare defect, scormonesc putin si dau si de o bobina de inductie plesnita, becurile toate arse ... de fapt toti consumatorii electrici erau arsi. Incep ''vanatoarea'' de piese, timp de 2 saptamani .... parul parca imi crestea mai alb, dar intr-un final dupa cateva sute de euro cheltuite am reusit sa o pornesc, am cumparat releu de incarcare(Er5), bobina de inductie(GPZ500), CDI (de pe un ZZR), am mai cumparat si toate becurile, inclusiv cele din bord.Acum functioneaza decent. Problema a ramas cu turometrul care, fiind o componenta electronica, evident s-a ars. L-am dat jos, masurat verificat pe toate partile insa are circuit dublu si o parte e vopsit. Am gasit o rezistenta(din 2) si o dioda arse, rezistenta era arsa la propriu ... si nici macar nu am putut sa ii citesc valoarea asa ca am inlocuit-o la ochi cu una cu aceeasi valoare ca cea buna. Am pus totul la loc dar nu vrea si pace. Turometru sa cumpar nu am gasit, si nici vreun mester electronist sa se ocupe si de problema mea. Rugaminti: Daca da careva capacul de la bord jos, vreau si eu valoarea rezistentei de pe circuit(cea din colt). Daca are cineva un turometru in plus .... dau de o bere mare (evident platesc cat face). Orice alta sugestie/parere e binevenita! Multumesc
  7. Nu incarca .... cum poate sa se manifeste ... releul de incarcare e bun. Motocicleta nu este a mea ci a unui amic si nu cred ca isi doreste inca una doar pt un alternator
  8. Am nevoie de un alternator pentru o Jawa 638 din '90 orice sugestie pentru a-mi rezolva problema e bine venita. Multumesc!
  9. multam de poze si de indicatii .... dar deja am facut utilajul shi merge ca naiba, bacurile sunt facute exact pe dimensiunea tevii, am umplut teava cu nisip shi tot face cute ......... cu toate astea ce e de facut ? cum reusesc si eu sa indoi teava? Klaus tu cum faci? ce folosesti?
  10. mai bine curat decat cu stickere mai bine dau vopsea cu bidineaua decat stickere mai bine .................. sau mai rau fiecare pe gustul lui Valoarea motorului creste daca are un desen airbrush si cred ca e vazut de lume mai bine decat unul stickarit insa gusturile sunt ale fiecaruia. Eu unul sunt adeptul calitatii idiferent de cost si cred ca un chopper stickarit va fi un chici. vorba lui Pannoniachopper: Classic, no Plastic!
  11. radu raven sha

    Un Nou Custom

    Parerea mea e ca nu se va rupe si daca as avea cateva detalii tehnice ale problemei [cum ar fi :material(dimensiuni teava, metoda indoire cald/rece), greutatea finala a motocicletei, furca(unghiul acesteia cu, carosabilul, grosimea ei, puterea de absortie a socurilor) si roata de fata] cred ca as putea determina mai exact la ce forta poate rezista produsul finit. Insa nu cu o precizie de savant. Oricum la viteza mentionata si la un impact frontal cred ca motociclistul zboara lejer peste coarne asa ca daca se rupe sau nu, nu cred ca mai conteaza. Nu am nimic cu nimeni insa intr-o oarecare masura Lup Alb are dreptate!(aici nu studiem gramatica asta e, suntem "noi" mai ne"ciopliti")
  12. Ceva frumos(V-max) facuta acum multi anisori poza!
  13. radu raven sha

    Un Nou Custom

    nu ti se pare cam putin?? sau e pretul asta fiindca e pentru o prietena?
  14. cu tube benderul mai am putin si o rezolv problema care a mai ramas este ca nu am dimensiunile tzevii zici tu Roby ca ebuna teava de gaz dar... la mine in casa shi prin prejur m-am uitat la tevile de gaz shi am vreo 4 dimensiuni poti sa imi dai o dimensune exterioara mai exacta a tevii de la cadrul care l-ai facut tu cu bono?
  15. Salut Boiere daca faci si tu schita pentru tube benderul cu role pe care il construiesti te rog foarte mult sa o pui si pe forum . Ma chinui de ceva vreme cu dimensiunile rolelor, mai exact cea dupa care se indoaie teava caci diametrul ei da raza de curbura Si inca o intrebare : Teava din care se confectioneaza cadrul ce diametre exterior/interior are ?(am auzit ca ar fi ceva de 3/4 " dar nu stiu sigur)
×
×
  • Creează nouă...