Da le vând eu
Le-am cumpărat si pana au ajuns au anunțat cei de la Rotwiller airboxul, pe care binenteles l-am comandat si montat, de asta am rămas cu ele
Sa mai animam putin topicul
toate cele de mai jos la 50% din prețul de achiziție, produsele sunt noi
https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-ktm-790-890-adventure-power-plate-elite-edition/
https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-replacement-filters-for-790-890-adventure-power-plate/
https://www.guglatech.com/en/prodotto/ktm790-enduro-r-air-filter-mab003-r-00/
Știu cum e cu test ride, pana acum in RO cei de la Indian si BMW mi-au dat cheile si au zis distracție plăcută, la restul a fost fix așa, 10/15 min.
Mă gândesc ca noul importator KTM este ceva mai deschis la teste, eu as merge a ei si as încerca, poate se leagă.
Protecția la vând este ușor rezolvabila daca nu te deranjează un parbriz urat precum cel de la Givi. Eu am 1.80 si cu acel Givi e ok doar ca nu-mi place asa ca am ramas cu parbrizul original
Eu am 790R iar autostrăzile le merg in general la 150, motorul nu este deloc stresat la viteza asta, de asemeni eu mă simt comod
Șaua de Adventure pentru mine e ok la ture de 500/600 km pe zi, nu am simțit nevoia sa schimb, este mai tare dar nu inconfortabila
Părerea mea este sa faci un test cu Norden/890 si o sa te edifici cel mai bine ce si cum
Suplimentar pe lângă ce ai pe lista eu as merge sa testez si Aprilia Tuareg, din ce știu au adus-o cei de la Bike hub. Pe hârtie pare sa fie o motocicleta destul de capabila
Rapid Bike nu anulează CC, PCV anulează daca se folosesc harți race
Eu intenționez sa iau Rapid Bike Evo, asta pare sa faca cam tot ce vreau eu - https://www.dimsport.it/en/rapid-bike/rapid-bike-evo/
Rapid Bike pare sa fie soluția optima (din ce am citit) pentru AFR pe toata plaja de turații vs PCV ce intervine doar din zona medie.
Cel mai probabil o sa fac achiziția, iar apoi sa putem testa daca într-adevăr se simte un plus.
Setup-ul actual este similar cu al tau, Airbox Rott + Arrow decat
Mie pana in 4000/4500 mi se pare la fel ca înainte. încă nu am reușit sa ies la o tura cu viraje strânse, sa vad ce si cum, revin cu update după ce reușesc sa fac asta.
Oricum, i-am scris lui Mos Crciun sa-mi aduca un Rapid Bike Evo, sper sa fie de treaba
Tu parca ai luat si Rally Tower de la Aurora ?
Doar pe raft, in garaj
Ce sa simt, o gaura in buzunar si mult zgomot in cap
Serios vorbind, in ture medii trage o mai bine, mai liniar, dar nu e ceva ce îmi lipsea neapărat.
Tot cred ca e nevoie de ceva sa modifice AFR in zona de jos a turațiilor, si poate ca asta ar fi trebuit sa fac inainte de airbox.
Am reușit in sfârșit sa montez airboxul de la Rottweiler.
Caii ii simți sau nu, dar zgomotul făcut de admisie in sarcina te face sa nu-ti mai auzi gândurile
Rapid Bike - decat deja făcut, vine airboxul, daca iau si evacuare sigur o sa fie nevoie, altfel cred ca o sa am un amestec mult prea sărac - nu sunt prea tehnic așa ca citesc mult si înțeleg puțin
Daca te gândești la evoluția 790/890 cred ca 990 va merita cu siguranța, Bineînțeles sa nu fie mult mai greu si sa rezolve partea de turbulente