Sari la conținut

peu

Super Membru
  • Număr conținut

    619
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    KTM 790 ADV R

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra50,izh350,fzr1000,gsxr750,xvs1300a,fazer1000,600rr,hayabusa,R1200RT, KTM RC8, Victory Highball, KTM 790 Adventure R

Vizitatori Recenți Profil

1.453 citiri profil

peu's Achievements

  1. Da le vând eu Le-am cumpărat si pana au ajuns au anunțat cei de la Rotwiller airboxul, pe care binenteles l-am comandat si montat, de asta am rămas cu ele
  2. Sa mai animam putin topicul toate cele de mai jos la 50% din prețul de achiziție, produsele sunt noi https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-ktm-790-890-adventure-power-plate-elite-edition/ https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-replacement-filters-for-790-890-adventure-power-plate/ https://www.guglatech.com/en/prodotto/ktm790-enduro-r-air-filter-mab003-r-00/
  3. este cel de 790? da-mi un preț, poate ne înțelegem
  4. peu

    KTM 790 Adventure S

    Pai daca e pe băut beri si alte alea iți dau eu 790-ul meu la test, nu e Norden dar e pe acolo
  5. peu

    KTM 790 Adventure S

    Știu cum e cu test ride, pana acum in RO cei de la Indian si BMW mi-au dat cheile si au zis distracție plăcută, la restul a fost fix așa, 10/15 min. Mă gândesc ca noul importator KTM este ceva mai deschis la teste, eu as merge a ei si as încerca, poate se leagă.
  6. peu

    KTM 790 Adventure S

    Protecția la vând este ușor rezolvabila daca nu te deranjează un parbriz urat precum cel de la Givi. Eu am 1.80 si cu acel Givi e ok doar ca nu-mi place asa ca am ramas cu parbrizul original Eu am 790R iar autostrăzile le merg in general la 150, motorul nu este deloc stresat la viteza asta, de asemeni eu mă simt comod Șaua de Adventure pentru mine e ok la ture de 500/600 km pe zi, nu am simțit nevoia sa schimb, este mai tare dar nu inconfortabila Părerea mea este sa faci un test cu Norden/890 si o sa te edifici cel mai bine ce si cum Suplimentar pe lângă ce ai pe lista eu as merge sa testez si Aprilia Tuareg, din ce știu au adus-o cei de la Bike hub. Pe hârtie pare sa fie o motocicleta destul de capabila
  7. Rapid Bike nu anulează CC, PCV anulează daca se folosesc harți race Eu intenționez sa iau Rapid Bike Evo, asta pare sa faca cam tot ce vreau eu - https://www.dimsport.it/en/rapid-bike/rapid-bike-evo/
  8. Rapid Bike pare sa fie soluția optima (din ce am citit) pentru AFR pe toata plaja de turații vs PCV ce intervine doar din zona medie. Cel mai probabil o sa fac achiziția, iar apoi sa putem testa daca într-adevăr se simte un plus.
  9. Setup-ul actual este similar cu al tau, Airbox Rott + Arrow decat Mie pana in 4000/4500 mi se pare la fel ca înainte. încă nu am reușit sa ies la o tura cu viraje strânse, sa vad ce si cum, revin cu update după ce reușesc sa fac asta. Oricum, i-am scris lui Mos Crciun sa-mi aduca un Rapid Bike Evo, sper sa fie de treaba Tu parca ai luat si Rally Tower de la Aurora ? Doar pe raft, in garaj
  10. Nu merita, dar sigur de power plate ai nevoie Din întâmplare, am eu una si cu 2 filtre de rezerva fix la prețul de achiziție
  11. Ce sa simt, o gaura in buzunar si mult zgomot in cap Serios vorbind, in ture medii trage o mai bine, mai liniar, dar nu e ceva ce îmi lipsea neapărat. Tot cred ca e nevoie de ceva sa modifice AFR in zona de jos a turațiilor, si poate ca asta ar fi trebuit sa fac inainte de airbox.
  12. Am reușit in sfârșit sa montez airboxul de la Rottweiler. Caii ii simți sau nu, dar zgomotul făcut de admisie in sarcina te face sa nu-ti mai auzi gândurile
  13. peu

    KTM 790 Adventure S

    Rapid Bike - decat deja făcut, vine airboxul, daca iau si evacuare sigur o sa fie nevoie, altfel cred ca o sa am un amestec mult prea sărac - nu sunt prea tehnic așa ca citesc mult si înțeleg puțin Daca te gândești la evoluția 790/890 cred ca 990 va merita cu siguranța, Bineînțeles sa nu fie mult mai greu si sa rezolve partea de turbulente
  14. peu

    KTM 790 Adventure S

    Personal doar bag bani in motocicleta ca de mers cu ea nu merg, vreau sa mă asigur ca cel ce o va cumpăra de la mine va avea motocicleta perfecta De cumpărat, multe nu mai mai cumpăr, sunt aproape gata, mai vreau sa iau următoarele - scut motor - nu sunt încă hotărât IAN CHAPEL (Aluminiu) sau AXP (HDPE) - modul de management - Rapid Bike - evcuare Wings sau SC Project După ce termin apare 990 si o vând
×
×
  • Creează nouă...