Sari la conținut

keenon

Membru
  • Număr conținut

    168
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Permis moto din
    2013
  • Motocicleta
    -
  • Numar moto
    corespunzator
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda XL700V Transalp; Honda ST1300 PanEuropean; Kawasaki GTR 1400

Vizitatori Recenți Profil

1.316 citiri profil

keenon's Achievements

  1. Eu am incercat sa fac cat mai multe singur, astfel ca am avut nevoie, in timp, de urmatoarele: - manualul de service (desi ai mentionat ca ai manualul de service (Service Manual) sunt sanse sa ai numai User Manual, dar poate ma insel) - scule intretinere lant (uns, curatat), astea le cunosti - presa de lant (cand vei vrea sa schimbi lantul, mai ai pana atunci) - trusa de scule cat mai diversificata (chei fixe, tubulare, inelare, imbusuri, capete de surubelnita) - cheie dinamometrica (cap 1/2" (sau ceva sa se potriveasca si cu elementele din trusa de scule de mai sus), 42-210 Nm (pentru elemente ce necesita o strangere mai ferma, unde aprecierea la "ochi" nu te mai ajuta; ex: roti) - un furtun (de "damigeana") pentru a-ti putea schimba lichidele de frana - cheie pentru filtru de ulei (cand vei vrea sa iti schimbi uleiul) (recomandat una cu banda ca asta) - o palnie (functie de accesul la busonul de ulei, cand il vei schimba) - o seringa (daca vrei sa iti ungi, oarecum, cablul de acceleratie sau frana, fara sa le demontezi, merge mai greu dar merge) La chestii mai complicate (intretinere furca, bascula, reglare supape) eu nu m-am bagat. Dar daca esti curajos...
  2. Da, frumos! Si eu m-am intors acum 3 sapt. dintr-o tura asemanatoare, cca 4500km. Chiar daca nu iti permite buzunarul/timpul sa te opresti peste tot pe unde iti doresti, genul asta de plimbare este excelenta. La cat mai multe, spor!
  3. E o gluma, nu? Asta este o stire falsa, pe fata. Hai sa pornim de la inceput. Adica... RCA-ul este obligatoriu pentru a avea cu ce sa il despagubesti pe cel pagubit din vina ta. Cum poate face pagube vehiculul meu fara ca eu sa il deplasez (mai ales masina, hai ca motocicleta mai cade de pe cric in parcare)? Hai ca e vrajeala. Iar daca nu... motorul tocmai l-am vandut, masina n-am... raman la trotineta electrica. Nu sunt 100% ferit de aberatii de genul asta, dar mai aman momentul.
  4. keenon

    accident Suceava

    Judecand acest caz, daca suspiciunile se confirma (lipsa permis + baut + viteza), nu vad de ce nu ar fi cu suspendare. Pe mine unul nu ma sensibilizeaza cineva care renunta, de buna voie, la obligatiile/drepturile lui. Adica... pe bune, cand esti haotic, imprevizibil... astepti ca ceilalti sa faca un extra efort de constiinta pentru a compensa lipsa ta?
  5. keenon

    accident Suceava

    Cat de praf este tara asta (desigur, raportat la statele mai civilizate), condusul fara permis pare a fi sport national. Atat de praf suntem incat nu mai avem nimic de pierdut, nu putem fi convinsi sa respectam niste reguli. Atat de putin avem (atat in buzunar cat si in cap). Ce nevoia de vina sa aiba acel sofer de autocar? A umbla cu un vehicul pe drumurile publice presupune sa cunosti si sa iti asumi regulile "jocului". De vreme ce nu doresti sa ti le asumi, atunci ce drepturi mai pretinzi? De multe ori imi vine sa opresc in mijlocul strazii la pietonul ce trece ilegal strada: "du-te ba pe trecere, ca acolo ai si drepturi, aici esti in fundul gol". Vai de noi, cat de usor calcam pe bec crezand ca obtinem profit. Bottom line: cine nu isi asuma obligatii nu detine drepturi. Simplu!
  6. Ahh... concediu in Alpi. Cam in aceeasi perioada (11.08) plec si eu intr-un tur de vreo 4500km sa bat Alpii in lung si-n lat. Distractie placuta si asfalt uscat.
  7. Daca filmarea este cu circuit inchis (ca altfel nu stiu de ce nu o pot vedea) puneti tot topicul cu circuit inchis. P.S. Eu vad doar 3 pixeli ce isi schimba culoarea la locul accidentului, pfff..
  8. Buna asta, buna! ) » Post actualizat in 20 Jul 2018 09:19 Apropo de scandal in trafic in ultima vreme incepusem sa ma "turez" si sa alimentez sentimentul ca ma pot lua la cearta in trafic. Ca urmare a acestui fapt situatiile nu se lasau asteptate, ba chiar deveneau mai frecvente. Pana cand ultima data cand eram aproape sa ma iau la bataie cu cineva pe strada. Banuiesc ca era un sportiv, un jucator impatimit de golf, judecand dupa faptul ca a avut la indemana o crosa cu care a iesit la bataie. Deoarece argumentele sale erau mai "puternice" decat "argumentele" mele i-am dat "dreptate" si situatia s-a rezolvat mai repede, arta negocierii. Apoi am avut asa... niste intrebari la care mi-am cautat raspuns: Cam cat de departe sunt dispus sa merg pentru convingerile mele in trafic? Imi permit sa imi pierd vreo 2 dinti? Imi permit sa pierd brusc lichide (chiar daca apuc sa traiesc pentru a constientiza victoria)? Eu am aflat, NU. Asa ca... meri tu cu (cuvant jignitor) tau iar eu cu ai mei:) Ca sa nu mai spun ca la baza inaltuirii de evenimente statea o neintelegere, el a avut impresia ca eu stateam pe mijlocul benzii iar eu faceam asta pentru a evita o eventuala deschiderea de portiera a unei masini proaspat parcate. Oricum, nonsens, cu siguranta in alte circumstante intalnirea mea cu el se putea finaliza cu o iesire prieteneasca la bere. Bottom line: chill
  9. "...motociclistul a fost acrosat și accidentat mortal de un autoturism care circula pe contrasens." ... aici urma sa fie parerea mea, dar ce folos. P.S. linia continua pare a fi optionala pentru unii.
  10. Vinovatul (ca la urma urmei asta este) afirma: "Eu am derapat putin in curba si am evitat o vulpe...". Asadar pana la urma ce a fost? E ca in bancul ala: "Domn doctor am o problema, sunt nehotarat. Sau nu?". Ce face frica din om, atat de speriat este si ala incat spune orice in disperarea lui.
  11. Exact! Desi sunt adeptul vehiculelor electrice pentru transportul urban, apreciez ca pe masura ce ele se vor inmulti se va merge prin oras gen "indian style", scapa cine poate. Asta si analizand dupa incapacitatea si miserupismul organului legiuitor.
  12. Exact! Selectia naturala inca functioneaza. Pai ala era unghi din care sa fie vazut de catre taximetrist? Cat despre disparitie... nici o sansa.
  13. Si eu am reactionat la fel anul trecut cand am dat de el. Dar, la urma urmei... fiecare cu ce ii place.
  14. Inteleg ce vrei sa spui dar parerea mea este ca esti idealist, iar ceea ce iti doresti nu se poate intampla. Ceea ce se intampla "dincolo" este consecinta naturala a lucrurilor, este ceea ce se intampla natura de la un anumit nivel financiar. Desigur ca si eu vreau magazine cat un mall de articole moto printre care sa ma plimb, chiar daca nu mi le permit. Imi doresc tot ce este pe "afara", si sa mi le permit ca afara, dar exista o realitate de care nu vom scapa niciodata, nu am fost niciodata din fruntea clasamentului la nivel mondial si nu vom fi. In Romania suntem obligati sa mergem invers, incercam sa fortam progresul mimand pe ici pe colo ce se intampla in tarile mai civilizate, in masura fondurilor de care dispunem. Situatia asta explica cel mai bine felul in care functionam: Undeva pe la sfarsitul lui 1800 in Romania a inceput contructia de cai ferate. Ei bine Romania nu a construit cale ferata pentru a valorifica progresul ci pentru a aduce progresul. La fel si cu autostrazile si orice ne tot chinuim noi pe ici pe colo. La fel si tu acum, crezi ca Vlog-ul de calitate va aduce motociclism de calitate, FALS, motociclismul de calitate genereaza Vlog-ul de calitate.
  15. Vorbe-n vant! Nimeni si nimic nu se schimba. Am luat la cunostinta! P.S. Aici s-a intamplat.
×
×
  • Creează nouă...