Sari la conținut

paterrafail

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Ij Planeta 5
  • Numar Moto
    B 995 YZH

paterrafail's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. paterrafail

    Ij (izh)

    @ Zidu', pot sa vin si eu pe la voi, cu Planeta 5 a mea? cu trabantii ne mai intalnim (avem una lunara in B , dar aci parca n-am vazut pe oameni sa se vada...
  2. cumpar cric central pt Ij Planeta 5, an '93. 0760 601 838. multumesc!
  3. Io le zic altfel: "pune-ti-o pe piept!!" ))
  4. farul s-a dat azi. sa fie de buna folosinta!
  5. m-as baga si eu in seama... eu am o planeta 5 careia fostul i-a inlocuit comenzile de pe ghidon cu unele mai "moderne"... nu stiu provenienta, dar am vazut ca sunt cam proaste! am probleme cu acceleratia, mai ales. asadar, as dori (aci sau in privat) un pret pt comenzi, adica: mansoanele ghidonului stg-dr si partea electrica din ambele parti, cu fire si mufe, fara indicatoarele sau ceasul din bord. multumesc!
  6. paterrafail

    Ij (izh)

    initial am zis ca n-are rost sa-ti raspund. dar ma necajesc singur cu cuvintele tale si mi-e mai usor sa-ti spun ce am pe suflet. draga "Lolo_ID", daca esti constient ca am aproape 250 de pagini de citit, fara vreo noima, fara subiecte, fara etichete, fara mare ajutor de la functia de cautare, inseamna ca stii cam ce presupune ce mi-ai spus. Iti spun, pentru informarea ta, ca m-am documentat, ca am citit cateva zeci de pagini de aici, luandu-le la rand. Insa nu e practic! nu e firesc. sunt membru pe traby.ro, un forum mai micut, dedicat trabantistilor si pasionatilor de fiare vechi, cam tot ca la voi. dar acolo avem sectiuni (mecanica, electrica, general, tunning - asta numai pe sectia de tehnic, atentie!!), avem subiecte pentru fiecare, moderate si intretinute de un singur administrator, ajutat de un singur moderator si sunt, totusi, mii de reply-uri. acolo poti spune ca "trebuia sa citesti in urma", pt ca atunci cand iti spune asta, moderatorul iti da link-ul, te trimite pe subiect si atunci chiar ai fi de rea-credinta sa nu faci asa! dar ce zici tu acolo... n-am cuvinte! lasand amareala la o parte, am montat la loc pinionul transmisiei principale si azi sper sa pot aduce motot acasa de la serviciu; nici nu stiu cum merge! wish me luck!
  7. paterrafail

    Ij (izh)

    depinde de complexitatea piesei; daca o scoteai de pe corpul carbului, era mai usor de vizualizat; pacat ca nu mai lucrez la fostul loc, CA Cred ca te-as fi putut ajuta eu. daca recurgi la solutia asta, iti pot oferi numarul unui strungar din zona rahova care m-a ajutat pe mine pana sa stiu eu insumi cum se face, la preturi mai mult decat rezonabile. revenind la problemele mele: am desfacut astazi capacul carcasei ambreiajului, cel cu lantul primar. baiu e ca era aproape total desfiletat surubul care tine pinionul ce antreneaza lantul asta si pinionul se tinea mai mult in pana aia de pe ambielaj! mai avea putin si pica de acolo. se pare ca, intr-adevar, slabindu-se surubul ala (l-am desfacut la mana vreo 4-5 ganguri), lantul nu prea mai mergea pe traiectoria lui si, la ralanti, cel putin, atingea de carcasa, ori, nu stiu, sunetul se poate sa fi fost si de la pinionul care se juca pe axul ambielajului in voie si numai cand era in cupla de viteza se intepenea intr-o pozitie si nu mai huruia. ideea, acum: am desfacut totul (golind intai uleiul), lucrurile arata ok la carcasa ambreiajului, bla-bla... o sa pun la loc totul, schimb simeringurile de pe axul pedalei de pornire si al schimbatorului, fac alta garnitura (ca aia s-a distrus, evident), insa mi s-a parut ca lantul e cam intins... am pus cat de cat pe pozitie pinionul si lantul tot parea cam larg... m-am uitat si n-am vazut sa existe un intinzator. cam cum ar trebui sa fie tensionarea optima? si, daca e depasita, singura optiune e inlocuirea cu unul nou? va multumesc, atat pt raspunsurile deja primite, cat si pt cele pe care le voi mai regasi aici!
  8. paterrafail

    Ij (izh)

    azi, alta: s-a auzit intai incet, apoi din ce in ce mai insistent.. la ralanti e un zgomot din cutie sau, oricum, din partea inferioara a motorului, din zona carterelor. e un carait ca si cum ar agata, cu mici intermitente, un pinion de altul. cand accelerez, inceteaza, la fel si in sarcina. am zis sa verific uleiul si este. apoi am observat, prin gaura de la busonul de umplere, ca lantul principal e destul de slab.. e posibil sa se fi slabit intr-atat incat, in sarcina, tensionandu-se, sa nu se mai auda, dar la ralanti, si la cum merge si motorul, in suturi, sa fie prea slab si sa atinga de carter, de capacul cutiei? stiu, trebuie sa desfac pana la urma, insa nu prea am vreme zilele astea si ma gandeam sa-mi pronosticati un grad de risc. sau, daca ati intalnit fix aceeasi chestie, sa-mi ziceti ce e de facut! va multumesc!
  9. am gasit 2 becuri de 6v prin stransura mea pt trabant. sunt de selum, tip bilux. 40x45w. nu pot face poze, din pacate, ca nu mai am chiar nici un dispozitiv digital... 25 de lei pt ambele. uitai sa zic: sunt galbene!!!
  10. paterrafail

    Ij (izh)

    carbunii-s ok, tin minte, ca am avut grija de ei atunci cand am dat alternatorul jos, sa verific simeringul de pe ax. o sa iau un multimetru, sa vad ce zice despre diode. multumesc de raspuns!
  11. paterrafail

    Ij (izh)

    cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat! referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge!
  12. paterrafail

    Ij (izh)

    e dubios. se pare ca ar fi 40ml/lt, din ce ziceau baietii (si fetele) nitel mai sus cu cateva pagini. eu asa am pus. e drept, pare a fi cam mult..
  13. paterrafail

    Ij (izh)

    si eu am patit-o cu garnitura lu' peste de bricheta! unde mai pui ca aia din setul de reparatie, cand am pus-o, era ca si cum n-avea cui deloc! cum am mai scris, tine mult mai bine fara garnitura de nici un fel. e posibil sa am consumul mai mare, cred, dar nu curge deloc! reiau si eu intrebarea: sa luam un carburator k68 (cred ca ala e mai nou), cu suberul ala rotund? e ceva de capul lor? sau, fiind tot piese facute pe genunchii vacii, mai rau imi caut de lucru?
  14. paterrafail

    Ij (izh)

    eu asa am avut si nu a tinut. gasit pe la diversi, ca in comert nu mai gasesti decat inlocuitori de, azbestul fiind cancerigen, dupa ultimele cercetari (nu chiar ultimele, ca e chestia asta de vreo 10 ani, cred) iese pe acolo si fum, dar, scapand gaze, face si-o galagie de mama-mama! solutia, cred eu, ar fi, pe langa sfoara asta, sa folosim si pasta speciala pt astupat gauri de evacuare/ etansat imbinari. exista asa ceva in comert; eu am luat din real.
×
×
  • Creează nouă...