Jump to content

vlad_ninja

Membru
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

About vlad_ninja

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    cluj napoca
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    k4 de litru
  • Numar Moto
    irelevant

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    kawa zx6-r, gsx r 750 srad, gsx r1000
  1. Motociclistul avea combinezon de piele, da... nu prea te ajuta la impact, mai mult la abraziune. Curba e cea de la intrarea in sancraiul almasului, dupa o linie dreapta, din directia zalau - cluj napoca. Si eu era s-o ratez acu 3 ani, pt ca se inchide dupa jumatate.
  2. esti un pulalau :))

  3. Nu va mai dati cu parerea despre viteza pentru ca nu cred ca ati studiat nici un curs de dinamica accidentelor. N-au fost urme de franare, si n-am vazut nici macar urme pe asfalt lasate de alunecarea motorului, ca macar sa zici: da dom'le de aici a inceput sa alunece motoru. La fel, motorul nu a lovit concludent masina. Daca intra motocicleta in peugeot la 130 sau ce viteze se mai vehiculeaza pe aici, cam ajungea pana pe locul pasagerului. Nu tre sa ai 130 sa mori cand te izbesti de ceva, de exemplu daca te lipesti de ceva fix la 72 km/h e ca si cum ai cadea de la etajul 6-7. Cati cunoasteti ca au cazut de la asa inaltime si mai traiesc? Eu zic sa nu mai faceti afirmatii hazardate ca nu sunteti cu nimic mai buni decat tzaranii de la locul accidentului care se pare ca i-au nascut mamele cu radar implantat in fund. Mai bine mergeti la Biserica si aprindeti o lumanare......
  4. Mai "frate" evita tu o masina, in a carui depasire esti angajat, care-ti intoarce brusc in fatza si-ti ocupa toata banda sau latimea de drum de care ai avea nevoie ca sa o poti evita. Filmeaza-te si pune pe forum, sa mai invatam si noi ceva. Vina motociclistului e ca n-a zburat peste masina, poate mai traia... Necrutatorule...
  5. Voi cei care va tot uitati dincolo, de ce nu mentionati ca tot dincolo au o alta infrastructura de drumuri. Care iti permit sa ajungi din punctul A in B in timp util respectand legea. Drumurile lor nu-s pline de tot felul de "capcane" (gropi, portiuni in lucru nesemnalizate, nisip si lista continua) in care iti rupi motoru sau masina, astfel fiind normal ca atunci cand prinzi o portiune buna sa o calci, ca doar tre sa ajungi la destinatie, nu? Eu daca merg de la cluj la bucuresti, pe 450 de km fac 8 ore, respectand toate limitele de viteza. Ia du-te in franta si vezi cati km reusesti sa parcurgi in 8 ore. Iar a doua chestie e ca ei pun radarele acolo unde se intampla accidente, de aceea te arde asa rau cand calci pe bec. La noi se sta cu radarul unde e drumul bun, unde stiu ca poti sa vi cu viteza, unde pot sta ascunsi in boscheti si alte feluri de magarii. Asa ca e bine cum sunt sanctiunile acuma, ca si asa s-a facut punctu de amenda 50 RON, ca doar a crescut salariu minim pe economie, miram-as. Cand vom avea o infrastructura de drumuri asemanatoare cu germania, franta etc si organe de circulatie ca si ale lor atunci am sa fiu de acord cu sanctiunile prezentate de voi
  6. ptiu... ce de motocilcisti noi pe sectiunea asta de forum, se vede ca nu am intrat de mult tot felu de copilasi apropo, si eu am facut cu robi!!! si a fost foarte meserias, numa nu-mi venea sa ma dau jos de pe ETZ-ul ala de 250 si.. ca de obicei domnu' road face legea pe aici ), mai radu nu-i lua asa tare, aminteste-ti ca si tu ai fost incepator... bafta voua
  7. da-mi un id de mess si-ti trimit eu manualul nu cred sa fie de la ulei faptul ca nu debreiaza, ceva nu-si face rolul: joc la maneta, calbul se intinde, joc la parghi etc
  8. 1. Nu stiu cum a la motocicleta ta, dar la a mea (si la altele dupa cum am vazut) daca ventilatorul a apucat sa porneasca, degeaba tai contactul din cheie ca el continua sa isi faca treaba pana cand temperatura apei din radiator scade sub o anumita valoare (104 C) la mine. Chestia asta se intampla si la masini, nu ati vazut niciodata o masina care tocmai a oprit, si ceva inca ii vajaie sub capota? 2. Degeaba apa din radiator este la 90 de grade daca apa de la nivelul chiulasei iti fierbe si ti se duce dracu garnitura, adica degeaba iti merge ventilatorul daca circuitul de apa este oprit. Asa ca... lasati-le un pic sa mearga pana se opreste termocupla si dupa aia opriti motorul
  9. Nu au cum sa existe casti din titan (in principiu). Echipemantele de protectie trebuie sa absoarba socurile, sa absoarba energia de impact. Degeaba ai blindaj pe tine, daca crapa organele interne, ca ai facut hemoragie interna si-ti canta popa, chiar daca pe dinafara esti ok. La fel si cu castile, degeaba casca rezista daca capul tau se loveste de interiorul castii sau creierul de interiorul craniului si se sfarma. Ce-i 5 cm grosime care-i are interiotul castii trebuie sa absoarba o decelerare de vreo doua sute de G (greutatea capului - a corpului asupra caruia studiem franarea). Castile trebuie sa reziste, daca bine tin eu minte, la o decelarare de 300 G in state si 250 G in europa. In acelasi timp valoarea de 300 G corespunde unei afectiuni a creierului fatala, iar 250 G a unei afectiuni severe, cu sechele, traume, etc. Exteriorul casti trebuie sa fie rezistent la socuri, la penetrare dar in acelasi timp elastic pt a absorbi energie de impact, restul este absorbita de spuma, sau un fel de scartz sau din ce se mai face interiorul. Din acest motiv unele casti (la curse in general) sunt facute ca sa crape, pt ca atunci cand rupi un material ai nevoie de energie, deci ruperea, craparea consuma energie de impact, acest lucru se face deorece chiar daca materialul ar rezista pilotul ar fi mort datorita leziunilor creierului. Deci casti din titan m-as mira sa fie facute, chiar daca este de 2 ori si ceva mai usor ca fierul si l-ar putea pune in strat mai subtire decat termoplast, fibra de sticla, etc, adica sa ajunga aprox la aceeasi greutate
  10. Eu bag de la petrom sau mol de 95 si nu am avut probleme. Iar ca si consum la gogosaru meu de 750 variaza intre 6 si 9 litri, depinde cat ma manaca palma. @crazy_frog Am bagat odata de la lukoil, si asa buna era benzina ca nu-mi statea relantiul si mergea in 2-3 cilindri. A trerbuit sa desfac pompa de benzina sa arunc benzina afara, deci NU mai bag de la lukoil. Vis a vis de benzina de 98, 100 si cat o mai fi, din cate stiu eu e mai uscata (se simte si cand o freci intre degete) deci teoretic in timp, sa zicem la zeci de mii de km (daca o sa faceti atata cu supersport-urile) motorul se uzeaza mai tare. --- asta asa ca fapt divers Ceea ce mi se pare mai important este ca motoarele sunt reglate pt benzina de 95, cel putin asa scrie la mine in carte. Degeaba bagi benzina de 98 sau 100+ daca nu-ti reglezi avansul, ma rog... cdi-ul, power commander, dyno-jet, dyno-blaster sau ce mai aveti pe ele; ca nu are el de unde sa stie ca voi ati pus alt tip de benzina si el trebuie sa modifice timpul cand ii da scanteia. Acuma la noi in patria mama se mai poate intampla si urmatoarea chestie: benzina de 95 sa fie practic de vreo 92, ca se baga un car de porcarii in ea, si aia de 98 sa aiba vreo 95; si atunci da.... motorul merge mai bine cu benzina de 98. Plus ca la faza "frate am baga benzina de 98 sau 100+ ....sa vezi cum merge acuma" - e si autosugestia. Un prieten si-a luat anul trecut k6 750 nou-noutz si baga in el numai de la petrom fara Pb 95 si merge brici motocicleta. Ps: Nu stiu daca s-a mai zis, nu vreau sa ma bag in seama, dar 95,98,100 inseamna cifra octanica a benzinei, adica antidetonatorul din ea, nu cat de bine arde, cum se mai crede. Adica benzina este un alcan, care la comprimare s-ar auto-aprinde si atunci se baga ceva care sa o faca sa nu se auto aprinda, sa-i creasca cifra octanica, un atidetonator; care este tetra-etil de plumb la benzina mai veche si ceva compus organic pt benzinile fara plumb. S-ar mai putea dezvolta subiectul dar..... nu stiu daca intereseaza. Sa ne vedem cu bine
  11. Si iara sa ajuns la discutiile de genu ca bruce lee il bate pe van damme. Eu dau mai multa crezare post-urilor lui ninjaman pt ca el are cel putin 2 prieteni (pe care ii cunosc eu) care au buse si cu care ruleaza impreuna. Iar Silviu C, Doamne feri sa zica ceva de genu da.... si kawa se ridica la nivelul lui suzuki, nu ca s-ar putea sa fie mai buna in unele privinte, ca deja cer prea mult. Dar cred ca o face mai multe de fun
  12. Hehe eu v-am luat-o putin inainte, m-am dat cu motoru joi. Prin oras era ok, 12-13 grade, dar am mers spre Huedin pana in Paniceni, iar pe dealurile alea era un frig si asfaltu rece.... Am atasat si o poza
  13. Mai varumeu de ce activ te-ai facut pe forum mai nou , inca nici nu ai motor Hai sa-ti iei odata permisul ala !!! in za pictures, le ninja si gosarul
×
×
  • Create New...