
az77by
Membru-
Număr conținut
76 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2010
-
Motocicleta
daytona 955i
-
Club
Fara
Informații profil
-
Motociclete detinute
GsxF , Hornet , Sv650
az77by's Achievements
Newbie (1/14)
-
CAUCIUCURI - Totul Despre
topic a răspuns lui az77by în Alex_250EXCul Service si intretinere curenta
Am vazut ca s-a discutat despre dunlop sportmax gpr 300 dar foarte putin . Oferta de la anvelopemoto.eu de 650 lei m-a impins sa le comand . Eu am nevoie de 120/70/17 fata si 180/55/17 spate . Legat de - for small displacement sport bikes, nu stiu cum sa o interpretez . Eu trebuie sa le pun pe triumph daytona 955i, greutate 200 kg , care circula 90% in oras . Pe siteuri nu am gasit decat reviewuri de la moto pana in 500cmc . Aveti vreo idee ? Are cineva pe moto asa ceva ? Merci- 4.229 răspunsuri
-
- toate anotimpurile
- asfalt
-
(și 5 alții)
Setat cu taguri:
-
Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general
topic a răspuns lui az77by în Cesarul Oferte de service in Romania
Ok . Te contactez luni atunci sa imi spui cand ai timp . Merci si spor ! -
Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general
topic a răspuns lui az77by în Cesarul Oferte de service in Romania
Salut Cesar , Am un daytona 955 i din 2002 care de o saptamana nu merge rotund la relanti, iar in sarcina are ceva intreruperi. Lucrezi si triumph , crezi ca ma poti ajuta ? Merci -
In carte vad ca scrie 12v 10 ah . Eu i am pus tot de 12 ah si a fost ok .
-
» Post actualizat in 20 Oct 2014 21:01 » Post actualizat in 20 Oct 2014 21:03 Sacal , 12 amperi este suficient .
-
Am eu . Ai nr in PM .
-
Nu trebuie sa aiba mai mult de 13,8 max 14 v...
-
Bateria, iesirea de la releu de incarcare si iesirea de la alternator. La alternator vezi sa pui multimetru pe curent alternativ. La iesirea de la alternator trebuie sa ai intre 20-30 V si la 4-5000 rpm sa ai peste 100 v.
-
SergiuG, din pacate este de ambreiaj. Daca te ajuta anunta-ma...
-
Cred ca am eu maneta de frana. Ma uit cand ajung acasa si te anunt.
-
Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok?
-
Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ...
-
Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ...
-
Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ?
-
Am vrut sa plec pe el acum 10 minute si aceeasi surpriza ca si acum 3 zile . Porneste fara probleme , urca greu in turatii cu socul tras , dupa ce se incalzeste si ii las socul , cand accelerez sa plec se inneaca si moare motoru . Din acceleratie nu trece de 1500 ture . Este un Sv650 S din 2000 . Prin urmare , daca este vreun priceput prin Bucuresti , vin eu il iau si contra-cost evident sa imi spuna si mie ce are si cum se poate remedia ...