Sari la conținut

az77by

Membru
  • Număr conținut

    76
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    daytona 955i
  • Club
    Fara

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GsxF , Hornet , Sv650

az77by's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am vazut ca s-a discutat despre dunlop sportmax gpr 300 dar foarte putin . Oferta de la anvelopemoto.eu de 650 lei m-a impins sa le comand . Eu am nevoie de 120/70/17 fata si 180/55/17 spate . Legat de - for small displacement sport bikes, nu stiu cum sa o interpretez . Eu trebuie sa le pun pe triumph daytona 955i, greutate 200 kg , care circula 90% in oras . Pe siteuri nu am gasit decat reviewuri de la moto pana in 500cmc . Aveti vreo idee ? Are cineva pe moto asa ceva ? Merci
  2. Ok . Te contactez luni atunci sa imi spui cand ai timp . Merci si spor !
  3. Salut Cesar , Am un daytona 955 i din 2002 care de o saptamana nu merge rotund la relanti, iar in sarcina are ceva intreruperi. Lucrezi si triumph , crezi ca ma poti ajuta ? Merci
  4. In carte vad ca scrie 12v 10 ah . Eu i am pus tot de 12 ah si a fost ok .
  5. » Post actualizat in 20 Oct 2014 21:01 » Post actualizat in 20 Oct 2014 21:03 Sacal , 12 amperi este suficient .
  6. Nu trebuie sa aiba mai mult de 13,8 max 14 v...
  7. Bateria, iesirea de la releu de incarcare si iesirea de la alternator. La alternator vezi sa pui multimetru pe curent alternativ. La iesirea de la alternator trebuie sa ai intre 20-30 V si la 4-5000 rpm sa ai peste 100 v.
  8. SergiuG, din pacate este de ambreiaj. Daca te ajuta anunta-ma...
  9. Cred ca am eu maneta de frana. Ma uit cand ajung acasa si te anunt.
  10. Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok?
  11. Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ...
  12. Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ...
  13. Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ?
  14. Am vrut sa plec pe el acum 10 minute si aceeasi surpriza ca si acum 3 zile . Porneste fara probleme , urca greu in turatii cu socul tras , dupa ce se incalzeste si ii las socul , cand accelerez sa plec se inneaca si moare motoru . Din acceleratie nu trece de 1500 ture . Este un Sv650 S din 2000 . Prin urmare , daca este vreun priceput prin Bucuresti , vin eu il iau si contra-cost evident sa imi spuna si mie ce are si cum se poate remedia ...
×
×
  • Creează nouă...