Sari la conținut

cRAZy

Membru
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    SM
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    ---
  • Club
    ---

Informații profil

  • Interests
    Liberty of Freedom

cRAZy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cRAZy

    Accident Satu Mare

    Va rog nu mai continuati in ritmul asta. Poze nu veti vedea niciodata de la locul accidentului de la mine. Daca pe bolnavii mintali ii intereseaza poze de genul asta, sa caute pe net asa ceva. Pozele le-am facut pentru mine ca si invatatura de minte si nu au ce cauta aici pe forum. Nu va mai certati pe aceeasi tema ca nu are sens. Fapta este consumata. Am scris cum s-a intamplat. Nu mai aberati degeaba cu mega stiinta voastra. Care doreste sa invete ceva, a facut-o deja, nu se mai tot agita ca un shaker cu posturi inutile. Terminati cu comentariile de 2 lei. Nimeni nu mai are nimic de invatat din asta. VA ROG FOLOSITI MATERIA CENUSIE INAINTE DE A MAI POSTA IN TOPICUL ASTA! Aratati respect fata de Dani, daca nu, mai bine treceti la urmatorul topic. RIP Dani
  2. cRAZy

    Accident Satu Mare

    Rest in peace Dani! Imi pare rau ca trebuie sa descriu cum a avut loc accidentul, dar consider ca va fi o lectie pentru toti "eroii" de pe lumea asta. Pentru cei foarte curiosi de modul in care a decedat Dani, 23 ani, aici aveti detaliile: Venea dinspre Ratesti spre Satu Mare, iar in Ardud, intr-o curba rapida, a vrut sa depaseasca o conserva Mercedes. Nu a avut vizibilitate sa vada ca de pe contrasens venea un tir care a franat violent in momentul in care l-a vazut. El nu incapea printre tir si masina asa ca a depasit pe dreapta. A mers prin nisip, iar spatele i-a alunecat pe marginea santului. Acolo a lovit un cap de pod cu roata spate. Saracul s-a oprit la aproximativ 25-30 de metri de unde a lovit capul de pod (de fapt era o reclama in beton). S-a lovit la cap si la picior. A decedat in urmatoarele 5 minute din momentul impactului. Nu a fost constient dupa accident. Morala: Nu risca niciodata! Nu depasi pe dreapta! SINCERE CONDOLEANTE FAMILIEI INDOLIATE! PS: Nu atasez poze pentru ca nu sunt placute. Nu mi le cereti!
  3. Imi pare rau si rad in acelasi timp. Motive sunt destule: 1. Daca nu avea numar, si din fata nu se poate, cum il identifica radarul? Dupa ADN-ul cauciucului de pe asfalt? 2. Filtru de genul asta (adica masina taie calea motocicletei) nu exista si nu se intampla in Vest, adica UE, SUA, etc. Modalitatea de oprire a unui motociclist nu este cu banda de cuie, impacte laterale, frontale, etc. ci cu baraj format din mai multe masini. 3. Daca avea N dosare, de ce nu s-au dus la locuinta lui? 4. Daca nu are numar, de unde stii ca e el? Poate ii dadea la vreun prieten motocicleta in ziua respectiva. 5. La orice accident cu raniti, SE CHEAMA AMBULANTA PRIMA DATA!!! Fiecare are partea lui de vina. Bikerul ca e wannabe SUPERMAN iar Politia ... well ... este rurala. Modul in care au actionat politaii este INADMISIBIL. Placaje de genul asta se fac la rugby si cu alte masini, nu la motociclete. De ce a scos pistolul? Pentru cine? Se pune motociclistul sa fuga in echipament dupa un accident? Nici Purtatorul de cuvant nici SEFU` de la IJP Iasi nu-s mai destepti. Ar fi o idee interesanta sa avem politai de la rurala inteligenti si sefi de departamente de politie cu spirit orator (nu va ganditi la prostii) pentru a se putea face intelesi. Verdict?! 50% - bikerul 50% - politia JUST MY 2 CENTS
  4. interesant post... motul se gaseste la autonet
  5. Sunt inca profund afectat de moartea unui prieten. Si a unui foarte bun motociclist. Pacat ca s-a stins asa repede. Merita sa ramana motociclist si in Rai. Rest in peace Eddy
  6. PENTRU (NE)INTELEGATORI Engleza stricata ... http://funcop.net/italianenglish.swf Ce spui si ce se intelege...
  7. Frumos! E cu dedicatie asta... PENTRU TOTI GURALIVII / ELE! --------------------------------------------------------------------------------------- Q: La ce e mai usor sa renunti: la vin sau la femei ? A: Depinde de vechime --------------------------------------------------------------------------------------- Q: Când te uiti la soacra cu un singur ochi? A: Înainte sa apesi pe tragaci... --------------------------------------------------------------------------------------- - Ce ti-e cu tehnologia asta moderna, zise un calator din compartiment. Am vazut un documentar italian pe Discovery, unde arata ca la sapte dimineata intra cireada de vite pe poarta abatorului, si la sapte seara, ieseau pe poarta containerele cu conserve ... - Ehei, dar in Japonia, la sase dimineata intra pe poarta camionul cu nisip, iar la ora 13, iese vagonul cu microprocesoarele pe baza de siliciu. - Vax, zice Bula, uite, in orasul nostru, cam pe la 9 au inceput sa toarne fundatia la fabrica de bere si spirt, iar pe la 10 toti erau beti morti! --------------------------------------------------------------------------------------- Intrebare la un examen de fizica la universitatea din Copenhaga: Q: Cum se poate masura inaltimea unei cladiri cu un barometru? [Raspuns student (1):] Se masoara lungimea barometrului, se leaga barometrul cu o sfoara si se coboara de pe acoperisul cladirii; inaltimea cladirii = lungimea barometrului + lungimea sforii [studentul a fost dat afara de la examen] [studentul a facut contestatie, care a fost acceptata pentru ca s-a considerat ca intrebarea nu impunea o anumita solutie. Dar cum raspunsul sau nu putea edifica examinatorul asupra cunostintelor de fizica dobandite la cursul respectiv, o noua examinare a avut loc] [Raspuns student (2):] Se arunca barometrul de pe cladire si se masoara timpul pana la impactul cu solul. Inaltimea cladirii = 1/2gt^2 [Examinatorul solicita o alta solutie] [Raspuns student (3):] Daca este o zi insorita, se aseaza barometru pe cladire si se masoara umbra de pe sol. Cunoscand lungimea barometrului si a umbrei, totul se reduce la o simpla problema de asemanare [Examinatorul solicita o alta solutie] [Raspuns student (4):] Se leaga barometrul cu o sfoara si este lasat sa oscileze liber la sol si pe cladire. Cum perioada de oscilatie depinde de acceleratia gravitationala ( "g" ), se poate masura inaltimea cladirii in functie de variatia "g" [Examinatorul solicita o alta solutie, si atrage atentia stunedtului ca este ultima sa sansa] [Raspuns student (5):] Solutia pe care o asteptati de la mine banuiesc ca este masurarea presiunii la sol si pe cladire - presiune care variaza cu inaltimea - si determinarea inaltimii cladirii in functie de variatia de presiune. Dar aceasta este o solutie de-a dreptul plicticoasa, de aceea va mai propun una [Raspuns student (6):] Se poate propune administratorului cladirii un targ avantajos: Imi puteti spune in schimbul acestui frumos barometru care aste inaltimea cladirii...? [studentul acesta a fost Nils Bohr, singurul absolvent al universitatii din Copenhaga laureat al premiului Nobel]
  8. - Nu po's'nteleg d'e ce am fost adu s la pol .. politie ! exclama un betiv plin de indignare ! - Pentru bautura! ii raspunde ofiterul de serviciu. - Pai de ce nu zici asa? Adu-mi un coniac ! ---------------------------------------------------------------------- O firma vindea tantari care satisfaceau femeile; o tipa cumpara un astfel de tantar, se duce acasa nerabdatoare, face intai un dus fiebinte, isi da cu crema, se parfumeaza si isi pune un halat pe ea. In dormitor intr-o cutiuta, tantarul- bzzzzzzzz, sarea cutia cu el. Tipa se duce in dormitor, isi da halatul jos (nu inainte sa dea drumu tantarului) tintarul face cateva ture prin camera si se aseaza pe perete, tipa se intinde pe pat si incepe cu texte: - Hai tantarule vino sa ma satisfaci, ia-ma sunt a ta! Tantarul.....nimic! - Hai tantarule vino sa simtim placerea impreuna, ciupeste-ma, musca-ma hai ia-ma!! Tantarul ....nimic! - Hai tantarule te doresc din toata fiinta mea, vino sa ma satisfaci!!! Tantarul... nu se misca de pe perete! Tipa se enerveaza, se raceste de tot, se duce si da telefon la firma: - Bine domne' ce tantar mi-ati vandut, e impotent ca nu m-a satisfacut deloc!? Tipu de la capatul firului zice: - Doamna ne pare rau si ne cerem scuze totodata, dar se poate rezolva problema aceasta, iata vom trimite un angajat al firmei noastre care va sta de voba cu tantarul si va rezolva problema. Intradevar peste putin timp vine unu' de la firma, tipa il invita in casa si se duc in dormitor unde era tantarul. Tipu' zice: - Doamna dezbracati-va si intindeti-va pe pat. Femeia face dupa cum i se spune. Tipu' se dezbraca si el, se uita la tantar si zice: - Ba.. fi atent aici.. iti arat pentru ultima oara! ------------------------------------------------------------------------------- In scrierea de tipar, cifra sapte arata astfel: 7. Cand o scriem insa de mana, o taiem cu o linie orizontala. V-ati intrebat vreodata de ce? Se spune ca dupa ce Dumnezeu l-a chemat pe Moise pe munte sa-i dicteze cele zece porunci, acesta i-a adunat pe oameni sa le vorbeasca despre ele. Cand a ajuns la a saptea porunca, "Sa nu ravnesti la nevasta aproapelui tau", cei mai multi dintre barbati au inceput sa strige: -Taiati saptele, taiati saptele, taiati saptele!!! ---------------------------------------------------------------------------------- In autobuz, un tip i se adreseaza unei blonde: - Domnisoara, va rog sa va prindeti cu mana de bara de sus fiindca bara de jos coboara la statia urmatoare!
  9. Drumul prioritar era la stanga; credeam ca semnul ala e de avertizare intersectie, nu prioritate. Gata cu scuzele! Am gresit! Asfalt uscat!
  10. Corect! Dar asta nu este o scuza... Eterna "Nu te-am vazut" cati rideri a omorat? Pacat! Scuze daca gresesc, dar din cate stiu eu, si inca o gramada de militieni, trebuie sa te asiguri la schimbarea directiei de mers (se include si depasirea aici). Nu vreau eu "sa se elibereze strada complet inainte de a schimba directia de mers?", dar macar sa te asiguri ca nu-i asa greu! Ca fapt divers: Cati de multi dintre rideri merg pe drumurile europene din Romania cu max 110 kmph? Daca vine un rider cu 140 kmph si eu cu conserva sunt cu 100 kmph si virez stanga peste linia continua fara sa semnalizez si fara sa ma asigur si-l omor? Motociclistul este de vina ca a mers mai tare decat prevede legea? Daca motociclistul e de vina atunci ma imprumut de-un Hummer H1 si lovesc toti conservarii ca deh, ei sunt de vina...
  11. Stimabile vrajitor, eu am avut 2 (doua) accidente cu conserva pentru ca 2 covrigari nu stiau ce ii aia semnalizare! Si de fiecare data era sa mor! Crezi ca daca ar fi semnalizat as mai fi intrat in depasire? Si asa ca fapt divers: tu NU te asiguri de fiecare data cand schimbi directia de mers la stanga? Nu te uiti in oglinda stanga retrovizoare macar 1 data? Daca nu o faci, te rog frumos sa o faci de acum inainte, pentru ca nu-i o joaca sofatul, oamenii pot muri... Exemplu: Eu te depasesc pe tine si tu vrei sa schimbi directia de mers (sau vrei sa depasesti la randul tau alta masina). Tu tragi pe mine cu masina fara sa te asiguri si fara sa semnalizezi? Este exact la fel ca si in filmuletz. Acuma uita-te inca o data la filmuletz si spune-mi (frana se vede, deci si semnalizarea ar trebui) daca suv-ul semnalizeaza. Irelevant care e limita de viteza! Tu ca sofer nu trebuie sa te bazezi ca fiecare sofer merge cu 50 kmph in localitate. NU AR EXISTA RADARE IN ACEST CAZ !!! Spune onorabilule, care greseste mai mult: motociclistul ca a depasit limita si linia continua sau suv-ul ca nu a acordat prioritate? Si dupa ce stii raspunsul, intreaba un militian tanar de la accidente... Tot ce am scris se aplica pentru legile Romaniei; nu cunosc legile din TOGO DE SUS sau nu stiu eu de unde! O zi buna! PS: Imi pare rau ca m-am turat asa, dar mi-am facut masina varza de 2 ori din cauza unor ... oameni, in aceeasi ipostaza!
  12. Un caz exact la fel mi s-a intamplat mie, dar cu conserva. In acest caz pot exista 2 vinovati, care sunt decisi de militieni. 1. Intri in depasire si observi ca autovehiculul depasit semnalizeaza stanga inainte ca tu sa il depasesti, se produce accidentul ---> tu esti vinovat partial (el nu s-a asigurat, dar a semnalizat intentia cand inca nu era depasit!!!). 2. Intri in depasire si autovehiculul depasit nu semnalizeaza, dar schimba directia de mers (adica nu semnalizeaza intentia) ---> el este vinovat. ACESTEA SUNT LEGILE ROMANESTI!!! In cazul de fata, suv-ul poarta vina accidentului pt ca: a observat ca l-a depasit un motociclist (deci mai poate fi unul), nu s-a asigurat si nu a semnalizat schimbarea directiei de mers. Motociclistii pot primi amenda pentru depasirea limitei legale de viteza (contestabil; viteza e in mph) si depasirea liniei continue. Parerea mea!
  13. Daca s-a mai pus reclama asta sau daca o stiti, sorry! Daca nu, enjoy!!! FingerHeinz.wmv
  14. Deci topicul asta ne mananca pe toti in coor l-a fel ca si topicul lui SOCKY cu cheile! Naspa asteptarea asta! Si in timpul meciului inca! O seara placuta!
×
×
  • Creează nouă...