Sari la conținut

mirceatrif

INACTIV
  • Număr conținut

    120
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mirceatrif

Profil

  • Locatie
    Petrosani
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    ...
  • Club
    Solitar

mirceatrif's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Releu de incarcare defect, alternator in aceeasi stare, fire care se scurtcircuiteaza, etc.
  2. 2. care e semnificatia becului rosu, ala care se afla langa becul de punct mort, stii, alea care sunt pe ceasul de turometru? E indicatoruil de incarcare. Daca e incarcarea ok se stinge dupa ce motorul atinge o anumita turatie, peste 1 000 si ceva de ture ar fi normal. Daca e aprins in mers, motorul va functiona pana se descarca bateria.
  3. Am dat pe el 500 EU anul trecut si de atunci am mers doar 500 km cu el. Eu nu ma pricep sa il repar si mai mult a stat in garaj. Am plecat cu el la tara si pe drumul de intoarcere s-a stricat din nou. Un prieten mi-a spus ca ar fi sarit ambreiajul de pe un anume ax. Si incarcarea merge ciudat, incarca doar peste 2500 ture. In plus are un zgomot ciudat in motor, probabil de la ambielaj, doar ca fostul proprietar mi-a spus ca are acest sunet de multa vreme, timp in care a strabatut mii de km cu el. Are filetul intrarii cotului in cilindru rupt, dar e bine sudat. In rest, merge foarte frumos, dar mie mi-e teama sa plec cu el la drum, sa nu ma lase iar. Cine il vrea poate are mai mult noroc cu el. Are acte ok, desi nu sunt pe numele meu dar proprietarul e identificabil. Are revizie si asigurare pana la anul. Am schimbat bateria, carbunii, contactele. Functioneaza toate instrumentele de bord si martorii luminosi. Mai am la el top case si un suport lateral articulat pentru bagaje si o cutie pentru scule si mai dau o geaca ce mi-a ramas mica. Motorul se afla la Brad, HD, eu nu il mai repar ca m-am saturat de el. Cer 850 RON, pentru ca nu mai vreau sa ia nimeni teapa cu el. Poate problema tehnica e nesemnificativa si nu ma pricep eu.
  4. O motocicleta frumoasa. De gustibus...Nu e "costum" ci o piesa originala demna de admirat.
  5. Buna intrebarea. Vin martienii pe Transalpina!
  6. Frana dublu disc fata la ETZ nu este justificata, cea existenta isi face treaba suficient de bine. daca vrei si pe spate disc, cea mai simpla solutie este sa cumperi o roata de la alta motocicleta, care sa aiba din fabrica un astfel de sistem de franare. Daca ridici toba originala poti avea surpriza neplacuta sa ti se adune inauntru ulei si mizerie care altfel sunt evacuate. De ce incerci sa faci din magareata armasar? ETZ-ul arata si functioneaza bine asa cum este. Orice modificare artizanala poate periclita sanatatea motorului sau a motociclistului. Nu este o motocicleta pentru liniute sau escapade spectaculoase, ci o clasica la care se gasesc tot mai greu piese. Nu i se potrivesc ghidoanele "speed" sau tobele sport. Cu banii cheltuiti pe astfel de artificii poti mai bine sa o reconditionezi!
  7. Stie cineva daca poate fi adaptat rotorul si statorul de la alte modele la ETZ? Eu am nevoie de asa ceva pentru al meu, dar nu am gasit de vanzare la Okanyi. Daca are cineva asa ceva de vanzare sa spuna.
  8. Gata, am cumparat un tablou complet de sigurante. Intra lejer in cutia acumulatorului, e vorba de o cutiuta mica. 30 lei.
  9. Ok, banuiam ca asta ma paste. Multumesc!
  10. Vreau sa cer parerea cunoscatorilor in legatura cu functionarea unui motor din a carui instalatie electrica au fost suprimate sigurantele. Care sunt riscurile unei astfel de improvizatii? Multumesc.
  11. Ai descarcat manualul Haynes? Iti explica acolo fiecare surub in parte.
  12. Am un prieten care a fost cu Tula de la Petrosani la Budapesta si retur, acum vreo 10 ani. Spunea de ea ca e indistructibila. Cat priveste fiabilitatea, nu uita sa adauge: " Ai Tula, ai bel...t ...ula."
×
×
  • Creează nouă...