jenel
Membru-
Număr conținut
56 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Vizitatori Recenți Profil
426 citiri profil
jenel's Achievements
Newbie (1/14)
-
din asta am si eu din fabrica. scoate 2 rosii, 2 negre si un fir maro care merge la contact. dar si astea cica mai mor. am comandat un mosfet. care nu are firul maro, dar am citit multe pareri, cum ca nu le trebuie ca functioneaza altfel, taie ce e prea mult. statorul trece toate testele, dar iese putin din parametri la rezistenta intre faze. manualul zice 0.2-0.5 Ohm iar mie mi-au iesit 0.8 si 0.7 cu 2 multimetre diferite (care uneori dau valoarea asta si daca atingi capetele intre ele, deci ma gandesc ca acel surplus de rezistenta poate fi chiar al multimetrului) probabil evolutia greselii a fost asa: Recfifier-Regulator > RR > ReReu > releu, ca de asta am mai auzit
-
jenel îl urmărește pe Problema zx9r
-
zx12 2004, momentan sunt in aceeasi situatie. dar la mine nu ca "parca" se taie curentu. am voltmetru montat in bord. bateria nu a stat mai mult de o luna, am mers si in ianuarie. am redresat-o si sta la 12.7 minim si de pornit porneste oricand fara ezitare. (la tine dupa atata stat poti lua in considerare si ca bateria poate sa arate voltaj bun dar sa nu mai tina mult sub incarcatura) relanti 13.7-9V, accelerez si scade tensiunea pana moare. si daca nu il turez, moare el la un moment dat, cand vrea, dupa cateva minute. zilele trecute am apucat sa aud ca a pornit ventilatorul si dupa o secunda s-a oprit. am facut testele statice pe stator si cel in mers de tensiune si sunt ok. testul de diode pe releu e ok. (toate testele astea sunt in manual, te sfatuiesc sa il downloadezi daca nu il ai) momentan am comandat un releu cu tehnologie mosfet si astept sa il inlocuiesc, sa vedem daca de acolo e problema. daca nu e sistemul de incarcare, tot pare ceva electric. revin la faptul ca al tau a stat 2 ani, mai verifica si ce e in rezervor. apa...rugina...eu am luat furtun subtire transparent(ca sa vad cand vine benzina sa nu iau in gura) din dedeman si am golit rezervorul in sticle de plastic complet uscate evident ca sa analizez ce iese de acolo si sa elimin problema.
-
dbKiller Akrapovic
topic a răspuns lui jenel în offside-quiltul Accesorii after-market pentru motociclete
corect corect, dar f gresit ca asa stau lucrurile atunci ar fi fost simplu si incontestabil. nivelul masurat atunci x, nivelul de acum y, pa pa talon dupa mine s-a luat motopolitistul pt sunet, dupa toate cazanele mai ales diesel care scot fum de zici ca merg pe carbune se ia cineva? cred ca mai degraba mori de la noxe decat de la stresul sunetului daca stai la bulivard -
dbKiller Akrapovic
topic a răspuns lui jenel în offside-quiltul Accesorii after-market pentru motociclete
nu e numai amenda, e si absurditatea situatiei...daca legea ar interzice bulinele roz, tu nu poti avea doar in trafic inspectie pentru bulinele roz, trebuie sa ai in in puncte fixe si periodic verificare pentru asa ceva inainte sa fii lasat in trafic. altfel e fix entrapment. si este ilegal sa treci cu vederea deliberat anumite probleme, pentru ca apoi tot tu sa vii sa le sanctionezi. pai ar trebui sa iti dai singur amenda ca institutie ca ai fost proasta. mentalitatea de "cu ce te ajuta asta pe tine"....cat altruism....poate pe tine nu, dar in timp, daca vin contestatii multe pe aceeasi absurditate, se schimba si procedurile si decat sa iei cateva taloane ale celor cu trompete, ii opresti pe toti inca de la rar sau itp si le iei talonul in trafic doar daca constati diferente fata de ce ai deja in baza de date -
dbKiller Akrapovic
topic a răspuns lui jenel în offside-quiltul Accesorii after-market pentru motociclete
pe mine m-a oprit un motopolitist pe victoriei acum cateva saptamani si cu actele la el in sidecase m-a invitat in Constitutiei la RAR...pana la urma l-am convins respectuos ca sunt om ascultator si o sa merg mai incet daca zgomotul e singura problema (evacuarea nu e dintre cele mai galagioase) si mi-a dat actele inapoi, chiar m-a sfatuit ca ar trebui sa evit constitutiei...de admirat dl politist, dar cand esti respectuos e posibil aseara am fost eu la RAR in Constitutiei ca sa le ridic exact problema asta, fara sa fi citit pe forum inainte adica si eu la ultima prezenta la RAR Grivita si la ultimul ITP am pozele facute in baza de date cu aceeasi toba daca acolo, unde se pot semnala probleme tehnice nu ti se spune nimic, e cam nesimtire sa il trimit pe om cu momeala in coada doar ca sa fie prins in trafic si sanctionat am putut vorbi doar cu un politist de la rutiera care s-a uitat cu lanterna in evacuare si a vazut ca se vedea sita de-a lungul tobei si a zis "aa...esti ok" (din ce stiu, in jurul sitei este vata de sticla care absoarbe sunetul) l-am intrebat daca au masuratoare de decibeli si au zis ca nu...deci constatarea e vizuala, iar a mea a trecut vizual constatarea unui nene de la rutiera care era pe acolo cu cei de la RAR pentru initiator: poti face o poza spre interiorul tobei? si eu am tot akrapovic. sunt curios la tine cum arata si ce au avut de obiectat. eu unul as contesta decizia in instanta exact pe motivul ca o institutie abilitata si obligata sa evalueze tehnic un vehicul iti ofera posibilitatea de a circula practic fara a evalua tehnic vehiculul sau fara a semnala o problema care ulterior iti este semnalata in trafic de aceeasi institutie?!?!...absurd si probabil in afara legii -
exact asta voiam sa zic! eu sunt de acord ca inca se fac cercetari, dar toate articolele de pe net au o nuanta care arunca raul pe motociclist. daca e vina copilului ar fi fost normal "un motociclist a fost ranit de un copil care a traversat neregulamentar si care din pacate si-a pierdut viata"
-
ce tot trancaniti atata cu definitia sportului? am zis ca pentru un om simplu poate constitui activitate fizica? am zis. am zis sport de performanta? nu am zis. exista drumetii de performanta? nu exista. deci e normal si civilizat sa fie permis jenanti sunt cei care pleaca capshoru la rahaturi de legi...
-
in articolul ala motociclismul era la mijloace de transport asa cum e si canotajul...deci pare ca tu nu intelegi. ieri a fost o stire cu zambetul pe buze cum ca multi au iesti la mare sa faca kite-surfing si nu ii condamna nimeni...mesajul reportajului era "uite ce frumos e ca niste oameni au o activitate fizica ce se poate desfasura in conditii de siguranta, fara sa afecteze pe nimeni" si nu, nu erau localnici de pe litoral. acelasi rationament se aplica si aici, nu deranjezi pe nimeni, de ce nu ai voie sa o folosesti recreational? de dobitoci ce sunt cei cu legile...
-
din moment ce niste oficiali s-au gandit ca poate fi la capitolul activitati fizice se pare ca am nimerit-o si pe asta, nu doar partea cu legea abuziva...si nu vad in articolul ala vreo obligatie de a fi legitimat la vreun club. si da, daca esti un om obisnuit fara antrenament sportiv deosebit, un zx12 e cam greu sa nu te transpire. poate doar in situatia in care ti l-ai luat doar de impresie si nu te bucuri deloc exact de aspectul la care exceleaza
-
nu stiu daca ai scris, dar nu gasesc daca erai cu masina sau cu moto... la moto nu ai numar in fara, deci daca nu cumva s-a tinut dupa tine radarul mobil, unul fix e mai greu sa te ia, pt ca iti face poza din fata ,dar tu poti sa spui ca nu erai tu, pentru ca singurul element care atesta ca acel vehicul este unul anume este numarul de inmatriculare. degeaba iti face alta masina fara radar poza din spate, alte elemente, gen culoare,marca,etc, se iau in considerare doar in cazul in care vehiculul a fost implicat intr-o infractiune, pt contraventie singura identificare este prin nr...este suficient sa declari ca era alt coleg cu aceeasi motocicleta de aceeasi culoare, fara o infractiune la bord nu au dreptul sa ancheteze spusele tale. eu am trecut de multe ori cu moto pe langa radar fix, mi-am luat flash, deci mi-au facut poza din fata, depasisem cu peste 100 viteza permisa acolo si niciodata nimic in casuta postala sau la taxe si impozite deci daca zici ca nu ai vazut nicio masina pe langa care sa treci si erai cu moto, exista sansa sa se fi luat dupa tine... dar din ce zici tu, este posibil sa poti contesta procesul verbal prin simpla formulare a lui. din ce stiu, trebuie sa fii instiintat unde s-a intamplat... ps nu stiu daca in bacau s-a intamplat ce zici, dar ultima data cand am fost acolo, erau 5-6 penali cu motorare care nu faceau decat sa se duca in sus si in jos be bulevardul principal...tobe cazan, mers in ture...pe aia cred ca prinde usor boala politia
-
silver arrow, pai si faptul ca ne-am nascut intr-o tara in care inaintasii nostrii au frecat menta, nu tine de sansa? am ales noi in burtica unde sa scoatem capul? romanii au construit cu sclavi infrastructura mai intai -drumuri, cetati, apeducte, etc... apoi cetatenii au zis wow si s-au civilizat din respect pentru avantajele uriase pe care le aducea infrastructura si dezvoltarea si intretinerea ei. nu a fost invers. nu au zis lenesii din forul roman "hai ca pun eu mana si mai duc niste bolovani". cam asta e sensul de mers al lucrurilor, doar ca "sclavii" din ziua de azi primesc ajutor de la stat si lucrurile stagneaza sau merg in jos...de aici si propunerea mea de mai sus. sa vezi tu cum se faceau la km de autostrazi aproape gratis daca toti cei care omorau oameni in trafic erau trimisi cum erau altii trimisi la canal sau la casa poporului pe vremuri.
-
daca intrebi ce legatura are infrastructura cu civilizatia si ai peste 20-25 de ani, nu-i a' buna. daca un om creste in puf si altul in ghimpi, nu poti avea pretentia sa reactioneze la fel in aceleasi conditii date. unul din ei va fi mai nelinistit, nerabdator, frustrat, etc.si va reflecta asta in comportament. mai ales cand are si oportunitatea sa se uite peste gard si sa vada ca altii au ce au doar pt ca s-au nascut in alta parte. infrastructura atrage civilizatia, nu invers.
-
sfintilor care stiu ei cum se merge in oras, asta daca se merge in oras: asta nu e genul de accident cauzat de bravada, vi se putea intampla si voua sa fiti pe b2, sa vedeti cum masina din fata incetineste si se retrage pe b1, sa accelerati putin apoi sa va treziti cu boul la 1m in fata cu masina de-a latul si sa mai aveti 0.3 sec pt a face ceva...adica nimic. tare frumos ar fi sa existe un buton cum e cel de eject la avioanele de vanatoare, care sa transforme brusc motocicleta in tir. n-ai vazut motocicleta? uite tirul. nu stiu daca initiativa cu 10 august e la misto sau nu, dar a ne strange 1000 de motociclisti pe 10 august la un miting politic cu multa lume anuntata, va insemna mai putina vizibilitate decat daca ne-am strange 3 motociclisti intr-o zi normala si am sta in fata la guvern sau la udriste. alta chestie: tot apar cre(s)tini resemnati care mereu cand se discuta despre un accident vin cu concluzii vechi despre cum stau lucrurile si cand e de iesit si cand nu si stiu ei cam cum merge orice pe lumea asta. voi sunteti genul care pleaca capul si lasa lucrurile sa se intample si ajung la concluzia ca singura solutie e sa te feresti. daca subiectul ar fi altul, ati fi la fel? daca s-ar discuta despre cum e periculos sa iesi seara pe anumite strazi ca sunt borfasi care iti dau palme, te scuipa si te fac de bani, voi ati incepe cu tehnici de bagat coada intre picioare si evitat zonele si zis "da boss, scuipa-ma, ca macar asa ajung acasa intreg", in loc sa va framantati si sa dezbateti ce si cum s-ar putea face pentru schimbare! stiu ca sunt multe accidente postate pe forum in care si motociclistul are o parte de vina, dar asta nu e unul din ele.
-
intentia este din pacate un factor decizional prea important in acordarea pedepselor. mie mi-e mai mila de unu care fura o paine si o cola si executa cateva luni pt furt calificat pt ca e prins pe camere, decat de unu ca asta care omoara si scapa doar cu suspendare. insa justitia vede in primul rand intentia. justitia e injusta. asta e. unii argumenteaza ca nu e loc in puscarii si ca daca tot bagi pe cineva, macar sa stii ca a facut o fapta intentionat. ok, dar nu e loc la munca in folosul comunitatii??? 20 de ani de munca in folosul comunitatii i-as da si astuia si multor altora, ca suntem o comunitate in care nu prea se munceste. si decaderea din multe drepturi pe viata. si carnet pa-pa pe viata. eu as fi total de acord cu un protest, dar din pacate cred ca suntem prea putini, prea mici si vocile noastre nu se vor auzi. daca are cineva vreo propunere mareata, vreun soi de influenta si stie cum ne-am putea face auziti, eu sunt de acord si ma bag!! si aici nu ma refer doar la motociclisti, ci la cazuri gen huidu, etc.si la prevenirea si sanctionarea lor cum trebuie. sunt CONVINS ca atentia multor soferi ar fi mult crescuta, daca ar sti ca ii paste o viata de chin daca iau o viata.
-
groaznic... acelasi loc: /index.php?/topic/716254-accident-pe-splai-zona-metrou-petrache-poenaru/ o linie dubla continua nu ar fi de ajuns... ar trebui despartitori de beton