Sari la conținut

Motoristu Virog

INACTIV
  • Număr conținut

    144
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bistrita
  • Carnet moto din
    August 2004
  • Motocicleta
    Vulcan 1500
  • Numar Moto
    BN-66-VLC

Motoristu Virog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bagati mare fratilor ca trebuie sa iasa beton avand in vedere ca e intrunirea de inchidere de sezon (deocamdata). Spor la organizari, abia asteptam sa venim pe voi .
  2. Eu i-am dat de capat . Le-am luat prin eliminare, am cuplat ventilatorul pe direct si mergea, deci nu primea curent. Am mai pus odata ochii pe cartea tehnica si am descoparit unde este termocupla. Am verificat papucul si era verde de oxidat. Curatat cu spray, smierghelit pus la loc, in final VICTORIE - MERGE BRICI. . Multzam tuturor.
  3. Ajutati-ma si pe mine cu un sfat. Am un Vulcan 1500 C si la un moment dat am observat ca dupa ce am mers mai mult timp cu viteza mica nu s-a pornit turbina de racire si a inceput sa-mi expulzeze antigelul afara din vasul de expansiune. Care sa fie problema? Am verificat siguranta de la turbina si e ok nu e arsa, am verificat firele la cuplaje si sunt ok. Sa fie dus termostatul? Daca il desfac cum imi dau seama ca e bulit? Multzam.
  4. Cine ma poate ajuta sa-mi zica pas cu pas etapele de schimbare a semeringurilor de furca sau macar sa ma directionati spre un topic unde s-a ma discutat chestiunea. Multzam
  5. Asteptam detalii si o mediatizare pe masura sa stie lumea ca e show la Bistrita.
  6. Fain ce sa mai...Asta e combinatzia mortala fie recunoastem sau nu: motoare si femei . Cate nu facem noi ca sa le avem pe cele doua...? Iar faptul ca nimfele alea sunt acolo ca sa reprezinte niste indivizi pe care ii intereseaza doar cifra de afaceri, e alta poveste. Mda.
  7. Astazi inaite de amiaza undeva pe drumul spre Colibita (jud.B-N) un venerabil motorist avea sa-si gaseasca sfarsitul tragic. Intr-o curba mai stransa a prins nisip sub roti si pierzand controlul motorului (BMW 650 GS Dakar) a fost proiectat in afara partii carosabile intr-un sant si a aterizat taman cu gatul intr-un gard de sarma ghimpata decapitandu-l pe jumatate. Bineinteles ca a murit pe loc. Vestea mortii lui a cutremurat intreaga comunitate in special pe noi cei din breasla. Nu pot sa cred ca scriu la aceasta rubrica. D-zeu sa-l odihneasca. Am crescut urmarindu-l cum trecea cu Simsonul prin fata portii noastre si era intotdeauna incantat cand incepusem si noi sa ne luam motoare. Era ca un tata pentru noi si suntem alaturi de familia indoliata. D-zeu sa te odihneasca nea Simi Capra si sa calaresti printre stele.
  8. Bei Bogdane mi-ai luat-o inainte la faza cu pozele pe motor. Si io am unele si o sa le pun pe aci, dar spune-le la oameni ca acum esti acasa. Baftalo si numa bine. Ti-o venit busa?
  9. Intrebare pentru Luigi si alde cei ce mai detin VN de 1500 SE : pentru sincronizarea carburatoarelor trebuie dat jos rezervorul petru ce m-am tot chiorat si nu gasesc stutzurile unde se baga furtunasele de la sincronizator?
  10. Suna destul de promitator si e fain acolo in strand, dar de aveti iara muzica slabanoaga ca si anul trecut mai bine nu ma obosesc sa viu. Totusi parca ati mai dres-o cu Altaru si sper ca si la butoane o sa fie cineva mai inspirat sa nu intoxice drumetii cu aceleasi piese repetate la infinit 2 zile la rand precum nenea de anu trecut. Noroc si sper sa ne vedem in ograda voastra.
  11. Mai baieti mai multe detalii ca noi de cand tot stam cu ochii pe voi si voi...nimic.Ce d-zeu chiar asa sunteti de ocupati ca nu aveti vreme sa bagati niste detalii despre eveniment? Bafta si numa bine!
  12. Eu zic sa-l lasi mai bine asa. Nu are rost sa te complici inutil. La capacitatea ce o are nici cu tobe modificate nu suna prea grozav cat despre gauri date pe apucate n-are rost ca o sa sune nasol de tot, iar daca scoti sitele trebe umblat la carburatoare, etc. etc. Si-apoi eu dau un pronostic cum ca nu il tineti mai mult de un an de zile... zic nu dau cu paru .
  13. Ceva comenzi avansate pt vn 1500 SE nimic? De cand tot caut.... .
  14. Tobele sunt facute de Bono la Floresti.
  15. Toba intermediara e scoasa, normal, au ramas doar galeriile ce ies din cilindrii si coverele care fac trecerea de la galerii la tobe, pe dinauntru - all clear . Suna de iti vine sa iei campii si in frana de motor scoate flacari ca apucatu .
×
×
  • Creează nouă...