Sari la conținut

Alexaa

Membra
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    DragStar XVS 650 4VR (customised)
  • Numar Moto
    XNA
  • Club
    :)

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk 125cc, Intruder vl250lc, Honda VT500E (PC11)
  • Interests
    offroad cu Freelander / moto tip chopper

Vizitatori Recenți Profil

572 citiri profil

Alexaa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Acum ca am putin timp si pt ca am dat de acest topic o sa imi spun si eu parerile. 1. In pantaloni scurti, brain-cap si tricou iti este mai cald decat daca ai o armura/geaca de vara, blugi cu genunchiere peste si cisme moto inalte, casca integrala de culoare deschisa, manusi moto de vara. De ce? Pentru ca te bate sorele direct pe piele (neplacut de altfel) si caldura de la motor iti amplifica senzatia de canicula la picioare. Nimeni nu doreste sa faca "sauna" pe motor, dar uneori este mai sigur macar cu un minim de protectii. 2. Nu e vorba numai de preferinte personale cand esti in trafic. Nimeni nu doreste sa stea cu tine pe la politie si pe la spital ore in sir, nici tu nu iti doresti asta. Cu siguranta ai multe alte treburi. Daca porti echipamentul, la incidente usoare vei avea doar daune materiale, daca nu ..... 3. Bain-cap-ul nu este omologat in RO.... asta pe parte legala. In plus orice leziune la nivelul capului poate fi fatala, chiar si la 5km/h. Daca nu va gantiti la voi, macar gantitiva la familia care va asteapta intregi acasa, mai ales daca aveti si niste responsabilitati fata de ea. 4. Pe vremuri, cand nu aveam atatea echipamente moto, se foloseau pantalonii si gecile de piele cu insertii de burete cu cusaturi la 1cm distanta. Deci pana si doar niste pantaloni de piele sunt mai buni decat pantaloni scurti. 5. In oras riscul de accident este mai mare, iar in afara orasului riscul accidentelor este mai redus, insa cele din afara orasul de obicei sunt mult mai grave. Asa ca echipamentul isi are rostul atat in oras cat si in afara lui. Eu port mereu, indiferent daca sunt in oras sau in afara: ghete moto inalte, ghenunchire cu protectii hard peste blugi lungi, plasa protectii de snowbord findca are protectii pe toata mana (in cot cazi mult mai greu insa pe antebrat foarte usor) si geaca piele peste - in functie de temperatura sau loc, casca integrala. Urmele de pe genunchierele mele imi reamintesc mereu cat de urat putea sa fie daca nu le aveam. La drum lung mai adaug un brau sau gheaca cu protectii, in functie de temperatura de afara. Acum fiecare e liber sa faca ce vrea, insa atunci cand vad "frati motoristi" tavaliti si ii vad cu ZERO protectii sper ca invata ceva pana nu e prea trarziu.
  2. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Buna tuturor, nu am mai intrat de ceva timp pe aici.... de... era vara Ma gandesc ca ar fi posibil sa gasesc pe aici ceea ce caut, daca vre unul din voi a pastrat sau are asa ceva prin "curte" Nu caut piesele pt ca am nevoie ci pentru ca doresc sa fac anumite modificari... mai putin pompa de frana la care "a cedat psihic" garnitura de la gemulet si gemuletul (cel mai probabil o piatra a fost motivul) Deci: Cumpar urmatoarele piese de pe un DragStar/VStar XVS1100 de preferat din 1999: - pompa frana - conducte complete frana cu etrieri sau doar etrier stanga - jamba stanga sau jambe inferioare - pot fi de la o furca avariata, nu ma intereseseaza telescoapele si nici piesele din interior precum arcuri si distantiere. - butuc roata 18' sau roata 18' avariata dar cu butucul in stare foarte buna Am gasit pe E-bay la preturi avantajoase, dar prefer sa le iau din tara de aceea postez aici. Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/741343-cumpar-de-la-un-xvs-1100-urmatoarele/ Pentru detalii si oferte va rog contactati-ma pe topicul din link sau pe PM Merci » Post actualizat in 08 Sep 2016 14:37 Updatare: cu butucul de roata s-a rezolvat
  3. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Nu ai nevoie de conectoare separat daca cumperi asta pe care l-am luat eu, se potriveste pe toate DS-urile indiferent de an, trebuie doar sa montezi firele dupa schema ta electrica si o poza de la mine sa intelegi ce fire sunt ce pe regulator (daca il iei pe asta iti dau si poza necesara doar sa o ceri): http://www.ebay.com/itm/Mosfet-Regulator-Rectifier-Yamaha-V-Star-1100-Custom-Midnight-XVS-1100-W-2006-/331291289701?hash=item4d227fe865 "Chinezaria" aia gasita de tine nu ti-o recomand! Am studiat bine problema inainte sa dau banii si varianta din linkul meu e cea mai ok pret-calitate-potrivire (mufa cu posibilitate de personalizare) (si e deja testata pe DS de mine) Tu, acum, poti sa iti cumperi ce vrei, insa nu cred ca vei fi multumit de rezultate cu regulatorul ales de tine. » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:49 Din pacate azi s-a spus aici pe undeva pe forum ca tipul care detinea acest site a murit astazi la parope 60 de ani: http://cristi57.blog...efinalizat.html » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:49 *pe la aproape 60 ani
  4. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    @Vlad58 & @DKW (barbate) : Mha , dar vad ca va intelegeti ca Stan cu traista. Unul vorbeste de Compresie in BARI si altu de raportul de comprimare. Doua lucruri complet diferite. Da, raportul de comprimare se modifica o data cu modificarea compresiei (exprimate in BARI) dar acel raport de complesie nu este neaparat cel pe care l-ai spus tu, Vlad58, la o compresie de 12 bari poate fi de peste 10,5:1, deoarece acea compresie in bari este masurata la rece nu la cald. Apoi: EU nu vorbeam de raport de comprimare ci de compresie in bari, pt ca compresia in bari este cea pe care o poti masura usor si este cea pe care orice mecanic ti-o masoara in service sa vada daca ai compresie buna pe cilindrii. @Black_Star: Ai rabdare pana reusesc si eu sa imi termin toate ajustarile si iti dau eu jeturi de 118 daca se dovedeste ca nu imi mai trebuie si sa vad ce mai imi ramane, poate mai te faci cu cate ceva. Vezi ca o sa iti trebuiasca si racirea aia suplimentara dupa rectificarea chiulasei, ca eu parca simpt ca ar fi nevoie sa imi montez radiatorul ala suplimentar si termostatul. In plus, dupa experienta de la parada SlowRide the City5, din weekendul trecut, ma gandesc serios si la un ventilator cu termostat separat, in caz de urgenta, conectat si la buton separat. Eu macar am ajuns la finish, dar unii au "parcat" fortat motorul in timpul paradei si unii aveau racacire cu radiator Pai doar manopera, in functie de mecanic, sa iti desfaca complet motorul e undeva pe la 2000 RON, poate ai noroc si nu iti adauga manopera pentru timing, carburatoare, kit filtru ulei exterior si filtru de aer, tinand cont ca oricum le desface pe cele originale si tre sa le puna la loc si sa le regleze. Atentie la kitul pentru filtru de ulei! Cele ieftine vin cu furtunase prea subtiri pt a adauga la traseu radiator si termostat. Mai bine iei mai scumpe cu furtune de 3/8 din start, pt ca si canalul interior sa fie 1/4 asa cum ai in motor. Daca nu, vei da 250 RON doar pe adaptoare speciale, ca mine , si tot pe acolo ajungi. Piesele.... cu donatii cu tot si vanat oferte, tot am ajuns la $1200 fara manopera, cu vopsit cu tot (vopsitul si curatatul l-am facut eu, doar vopseaua a costat si alte materiale), in mod normal ma costa $2000 fara manopera. Cele mai scumpe piese au fost, in ordine descrescatoare: Kuryakyn Hypercharger, tobele cu galerie spate, termostat, kit filtru ulei extern si accesorii pt radiator, membrana carburator. Restul pieselor au fost in jur de $70-$50/piesa fara transport sau sub. Daca iei piesele in decursul unui an si strangi si pentru manopera la mecanic nu deranjeaza pretul final asa mult. Daca pui pe hartie, te sperii, eu deja stau si ma uit la cifrele astea si nu imi vine sa cred Si dupa cum am facut lista... voi mai baga in ea ceva bani. PS: Daca exista greseli de tiparire, imi cer scuze, scriu de pe mobil... e groaznic. » Post actualizat in 26 Apr 2016 12:04 Recomnadare: Ia de pe e-bay nu alliexpress. De la polonezi: http://www.ebay.com/itm/KR-Motorcycle-engine-complete-gasket-set-YAMAHA-XVS-650-Drag-Star-VESRAH-/161349579868?hash=item25912f345c Setul asta e Made in Japan nu Made in China, e o mare diferenta si e vorba de motorul aceli motociclete, nu de oglinzi.
  5. asa deci, golaniti pe aci @Mara, dudu : am reusit sa fac motoru deci ...? voi? si tre sa merg iara incet ca "ye bestie" acu' daca nu-s atenta se ridica chapperu' pe o roata la plecarea de la semafor o_O de... compresie 12 pe ficare cilindru in parte , dar sa vedeti ce frumos urca acu rampa aia imposibila de la mine, ti-e mai mare dragul
  6. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Asta este ceea ce am eu, mai jos atasat, insa nu gasesc cu adevarat folositoare manualele de service direct de la Yamaha, nu iti explica in totalitate procedurile iar unele imagini sunt greu de inteles (ex timing-ul), trebuie sa ai ceva cunostiinte mecanice inainte sa citesti anumite parti din maualele de la Yamaha, gasesc mult mai folositoare cele de la Hainnes (unde iti explica pas cu pas) dar nu le am inca. Atentie, modelul 97 difera mult de modelele 98-2000, insa manualele pentru 98 in jus sunt mai usor de gasit. Owners manual: xvs650.pdf Service manual xvs650 '97 4VR (custom): Yamaha Dragstar 650 Service Manual.pdf¨ Service manual xvs650 '01 4VR (custom): 4vr-ae3.pdf De la 1100 am: workshop_manual_yamaha_xvs1100_xvs1100L_dragstar.pdf VS-1100-chagre-syst.pdf sper sa ajute » Post actualizat in 22 Apr 2016 19:23 si pentru cine este interesat de Hypercharger-ul Kuryakyn si ce presupune: 9422-22mc-0613.pdf Hypercharger InstallĂ - 650 CCND.pdf
  7. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Am avut aceleasi probleme, am mai desfacut de 2 ori inainte capacul la stator, dar pana nu s-a ars 1-2 faze mai pregnant si nu am ajuns sa desfac toata partea acea de motor (daca tot refaceam motorul 100%) nu mi-am dat seama. Statorul era ars doar pe 2 faze (da, stiu ca nu e neaparat corect sa le numesti faze), din cele 3: una mergea foarte bine, 1 mergea precar si a 3-a deloc. Am masurat, am mermelit-o pe toate partile inainte si nu s-a vazut nimic, pana nu s-a ars si a 2-a faza complet nu s-a vazut pe stator mai nimic. Tre sa te uniti daca pe tot traseul intre stator si regulator ai firele ciupite, arse, dezizolate cat de putin, daca da: inlocuieste statorul cu tot cu cablaj. Daca nu: Tre sa iei de la un prieten sau sa cumperi o baterie noua, inainte sa o instalezi verifici cu rigurozitate fiecare fir de pe motocicleta (asta inseamna sa o despoi de rezervor, aripa spate, capace, etc) si te uiti dupa fire dezizolate (indiferent cat de putin), fire arse, fire care nu duc nicaieri si nu sunt izolate si alte anomalii electrice, daca nu gasesti nimic in continuare, iti pui bateria bine incarcata. Dai o tura si o lasi 2-3 saptamani , vezi dupa acea daca repeta figura. Daca nu o repeta a fost bateria, daca o repeta este statorul sau statorul si regulatorul. De recomandat este sa le schimbi impreuna, daca ai baterie pe gel sau AGM ia-ti regulator de tip mosfet, cele normale incarca pana la 12v nu 13v cat are un AGM si nu incarca cu 3,5 asa cum cere AGM-ul. (Eu am acum un mosfet - este priceless, si un stator cu 35000km reizolat in rasina pt siguranta mea) Din pacate nu poti scoate garnitura veche de chiuloasa pana nu dai motorul jos din cadru, asta inseamna ca tre sa desfaci cardanul din partea cu motorul , nu numai prinderile motorului. Nu mai mentionez de nenumaratele cheii si scule necesare. Cum se face gasesti in manualul de service (il gasesti de cumparat pe net cu $9-$19) detaliat, operatiunea nu e tocmai ceva ce poate fi explicat fara sa scrii "romane" pe forum. Daca aveam manualul ti-l dadeam (copie) Ai grija pe urma cum ii refaci Timing-ul, nu e chiar asa simplu cum pare, daca ai gresit cu 1 dinte nu vei intelege de ce nu merge cum trebuie motoreta si suruburile ce prid tot angrenajul de sus in cilindrii , daca nu sunt date cu "lock tite" se vor desuruba ( crede-ma am patit-o acum o saptamana, noroc ca surubul nu a iesit complet) Deci operatiunea este foarte complicata, nu datorita schimbarii de garnitura in sine, care trebuie asezata cu mare grija sa nu astupi coloanele de ulei, ci pt ca "deranjezi" juma' de motor In alta ordine de ideii...... DragStarul meu este gata (o sa-l mai bibilesc eu cu carburatia pana ajung la analizatorul de gaze, dar e aprope ok). Are: - tot motorul refacut (am schimbat tot ceea ce era uzat adica: segmenti - uzura normala de 0,5 - in carte spune sa fie schimbati la 0,8 uzura eu i-am schimbat acum, pinionul a 5-a - uzura mare, a tocat ceva, sorbul - infundat cu ceva tocat, garnitura de la selectorul de viteze, stator - ars pe 2 faze, kit ambreiaj nou si set complet garnituri, restul era impecabil, nu aveam cilindrii si nici pistoanele ovalizate sau alte probleme) - am rectificat chiuloasa cu 0,8 mm si am obtinut o compresie de 12 pe fiecare cilindru in parte in loc de 9 (este demential rezultatul in mers, atat la ture joase cat si la ture inalte si nu afecteaza motorul in timp, acesta fiind gandit cu tolerante foarte mari) - regulator tip mosfet de provenienta americana pentru 650 , 1100 si alte motorete - Hypercharger Kuryakyn standard (mareste cuplul dar si caii, raspunsul, mai ales in ture joase si la accelelari agresive sau rapide - testat) - rulmenti de jug noi (cei vechi erau ok, dar cam vechi dupa parerea mea) - am scos capacele de plastic de deasupra cilindrilor (o sa le inlocuiesc cu ceva care permite o racire mai buna si estetica mai frumoasa) - kit de filtru de ulei exterior cu filtru ulei exterior K&N 303C (pt o racire mai buna, iar pe viitor ii voi atasa un radiator de ulei si termostat - fabricat in Anglia - deja cumparate, daca consider ca este nevoie) - disc frana LP nou si placute sinterizate Brembo - cauciucuri fata si spate Route 66 - pompa benzina (nu i-am pus-o inca - e de rezerva) - vopsirea de rigore (are doar un strat de lac, inca nu e lacuit cum trebuie si nici nu va fi pana in iarna) - are parbriz nepus inca (inca ma mai gandesc daca sa il pun sau nu - vedem) - mansoane Kuryakyn - nu fake-uri - cu cruise control ( nu le-am pus inca, ma mai gandesc daca imi plac mai mult decat cele de harly pe care le am) - becuri cu led (urmeaza) - iluminare nocturna tip "dyna glide" (urmeaza) Mai are nevoie si se vor face in vara aceasta: - arcuri si cuzineti noi (ma mai gandesc daca ii pun direct fara de 1100 cu dublu disc de anul asta sau la anu) - proiectoare - "talpici" in loc de scarite - schibat pedala frana cu una mai lunga si mai frumoasa (motive de optiuni personale) Deci, dupa toate aceste schimbari eu consider ca, desi scrie pe bord aproape 77000km, eu am o motocicleta cu 1000-5000 km in momentul de fata. Mai mult, am o motocicleta care este peste performantele oricarui DragStar de 650, mai nou sau mai vechi, standard. Acest lucru a fost confirmat de un detinator de DragStar (a afut de la 400 pana la 1100), care a confirmat ca este mult peste 650-ul normal, chiar si cel doar cu Kuryakyn si nu se poate pronunta daca este foarte aprope sau putin peste cel de 1100 dotat Kuryakyn. De acea in aceasta vara, cand imi voi mai revenii financiar, imi voi duce DragStarul la Dyno » Post actualizat in 22 Apr 2016 17:40 PS: Stiu ca o sa va intrebati de ce nu mi-am luat de 1100 direct. Pentru ca: - daca luam de 1100 direct nu aveam altceva decat un DragStar de 1100 mai nou sau mai vechi, mai accesorizat sau nu , nimic iesit din tipare, nimic cu adevarat CUSTOM, iar greutarea uniu 1100 este mai mare cu aprox. 30-50kg, diferit de model - nu doream sa maresc puterea unui 1100 si ar fi ramas standard, deci nimic CUSTOM - modificad un 650 stiu ca am un motor UNIC, facut exact pentru mine, la cerintele mele si este intradevar CUSTOM, nu numai la look - este foarte dregut sa pleci de la semafor sau in depasire de langa/pe langa un 1100 cu "doar" un 650 si sa poti face aceleasi accelelari sau chiar mai bine pe primii 100 m (datorita Kuryakyn-ului) » Post actualizat in 22 Apr 2016 17:47 » Post actualizat in 22 Apr 2016 17:49 am uitat, are si tobe originale, negaurite (momentan), de V-Star 650 clasic din 2005 , impecabile si sa fata si sa pasager de pe un alt V-Star clasic » Post actualizat in 22 Apr 2016 17:50 aripa de pe spade va fi modificata, momentan este o copie modificata de aripa spate de clasic
  8. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Bine de stiut, nu de alta, dar, cred eu, ca si de la o groapa mai adanca in care poti nimeri cu roata spate se poate intampla acelasi lucru. » Post actualizat in 06 Feb 2016 22:47 Merci mult, e bine ca l-ai gasit tu si l-ai pus aici. Il gasisem si eu, inainte, dar nu l-am mai postat datorita reactiilor refractare pe care le au unii la postarile mele pe aici. De parca ii oblig sa faca ce zic eu, nu le vad ca un sfat.
  9. pai daca lumea reface motoare pe vremea asta, ce vrei si tu acu. Bine a-ti venit! » Post actualizat in 06 Feb 2016 21:49 ati* urasc auto-correc-tul asta » Post actualizat in 06 Feb 2016 21:51 t
  10. @Trifan93 : Eu zic ca nimeni nu poate lua decizia in locul tau, deoarece alegerea unei casti tine si de motive subiective, dar si de cum te simti tu cu ea pe cap. Eu iti recomand sa te duci sa probezi castile in cauza, chiar daca nu cumperi din acel magazin exact. Dintre castile enumerate de tine, eu una, as alege Suomy, deoarece se apropie mai mult de calitatea unui Arai. Zgomotul castilor difera si de forma capului, pozitia pe motor (ex o casca sport poate fi mai zgomotoasa pe un sport decat pe un turing, etc). Conteaza sa te simpti tu bine in ea si d.p.d.v. al meu, eu as alege o calitate superioara, pt a ma tine mai mult timp, pt a nu se lasa interiorul asa repede. De asemenea, la cat te stiu eu ca esti (inaltime+kg) nu ti-as recomanda o casca grea, deci AGV si Scorpion nu as recomanda. PS: E ok ca ai postat aici, nu-i bai, ca oricum juma' de timp se bate campii pe aci
  11. Radu, incearca sa vorbesti cu Patrick de la Ambulanta Moto, este la pod, vis-a-vis de Spitalul Fundeni. Dar mai mult ca sigur ca va trebuii sa dai jos chiulasa cu pricina, deoarece de obicei aceasta procedura se face "la cald" pt a nu iti afecta filetul dat in chiulasa. Vezi ce iti zice mecanicul. Nu prea este o procedura pe care sa o poti face "in spatele blocului" fara consecinte negative. Ai nr de tel. in link http://www.ambulantamoto.ro/contact/contact/ Ce motor ai? daca nu sunt indiscreta
  12. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Eu sper sa il asambleze pana la primavara, dar nu stiu de ce presimt eu ca la primavara, in fericitul caz in care va fi gata (sa am bani si de el , ca investesc si in cel existent pe motoreta) voi investii intr-un DS cu motorul bulit sau cumparat pe piese (cadru cu acte, DS impachetat fata si fara motor, fata completa de 1100cc) Nu de alta, dar daca imi place rezultatul modificarilor la motorul existent me DS-ul meu parca nu l-as schimba inca din primul an dupa modificari
  13. Alexaa

    Yamaha Dragstar

    Eu spuneam de 6sigma, e bine de stiut, multumesc, oricum si pt kit de jeturi standard sunt mai ieftini decat restul si au review bun, am vb cu ei si am scos kit stage 3 la $30 pt ce vroiam eu, inca mai am de vanat un hypercharger de la Kuryakyn la un pret decet si transport decent. Si eu, pe viitor, dupa ce imi refac motorul .... apropo de motor as dorii eu motorul ala daca il donezi, ai PM, multumesc anticipat..... am descoperit ca ar putea avea ceva probleme prin cilindrii (nu se stie inca ca nu l-am desfacut inca), as dorii , urmatoarea "schimbare" sa fie sistemul de dublu disc pe fata de la 1100, eu zicem (inca ma documentez daca e posibil) sa i-au urmatoarele: paharul stanga de la furca, etrierii cu conductele aferente, butucul roata de la un 1100 si discuri si placute noi pt 1100. Multumesc de lamurire pe aceasta cale, deci e clar trebue sa adaug, arcuri mai lungi noi (tre sa vad cu cat mai lungi) si ambele pahare de 1100 sau furca cu totul de la un 1100. » Post actualizat in 23 Sep 2015 16:38 cilindri* dori* tastatura si graba asta
  14. asta zicem si eu ... da imi este lene sa scot motoru din garaj sa constat ca nu vine nimeni azi .... asa ca intrebam si eu .... pe aci
  15. Eu nu pot ca vin din alta parte,si ajung acolo mai devreme » Post actualizat in 18 Sep 2015 16:12 sa inteleg ca azi nu vine nimeni??? )
×
×
  • Creează nouă...