Sari la conținut

Marian Vladau

Membru
  • Număr conținut

    165
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.fanspage.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCUresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    954
  • Numar Moto
    B-223-MAR
  • Club
    Personal

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MT-03, 954

Vizitatori Recenți Profil

976 citiri profil
  • pimP

Marian Vladau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. atat iti spun bucuresti - Targoviste este impecabil targoviste campulung pilaf denivelari mari gropi nisip rupt etc, campulung bran gropi denivelat la extrem , dar macar nu e rupt. sunt din zona si il cunosc ft bine drumul. Oameni si trafic imbecil si imprevizibil tractoare pamant se ara in mare parte din zone etc dar mers atent usor merita privelistea , daca ai suruburile bine stranse si pregatit de aventura. eu n-am incotro il fac macar odata pe luna drumul . si buuresti pitesti pitesti campulung este asfalt de circuit e blana drumul dar presarat cu pericole soferi si oameni beti avut grija .
  2. da are si ferry e fain si se face in 3-4 ore cu moto cu opriri destule pentru poze . Anul trecut l-am facut in 2 ore jumatate, dar am mers ghiulea si am avut 4 -5 opriri .
  3. Hai cu noi pe drumul propus de mine cu un post inainte e un drum de 3 4 ore. Autoatrada e cam pilaf
  4. Vom vedea , merci de informatii. Anul trecut pe 1 iunie era super ok . Vom vedea anul acesta cum va fi. Pana acum ar mai fi un baiat edy cu un k4 de 1000 care ar vrea sa vina cu noi , se gandeste daca poate rezista atat pe drum .
  5. Salut, Eu cu prietena am hotarat sa mergem spre mare vineri intre orele 15:00 16:00 Traseul este unul ft ocolitor, din cate stiu drumul este decent pe traseul pe care l-am ales, o sa fie mai liber, o sa mergem super incet cu o honda cbr 954 maxim 130 pe depasire sau ceva , ei ii este ft frica de motor si incerc sa ii fac excursia cat mai placuta. Paisajele vor fi minunate ... O sa atasez harta cu traseul ales si daca mai sunt doritori care vor sa vina cu noi intre orele stabilite mai sus pe traseul deja stabilit sau vreo portiune din drum sunteti bineveniti. Daca vreti sa mergeti ghiulea , va urez asfalt uscat si enjoy the ride . Sper sa puteti accesa link ul : https://www.google.com/maps/dir/44.4273582,26.0913398/Bulevardul+Biruin%C8%9Bei,+Pantelimon+077145/Ileana/Lehliu-Gar%C4%83/C%C4%83l%C4%83ra%C8%99i/Ostrov/M%C4%83n%C4%83stirea+Dervent,+DN3,+Gali%C5%A3a/Adamclisi/Negru+Vod%C4%83/Vama+Veche/@44.1418087,26.8526964,254790m/data=!3m1!1e3!4m67!4m66!1m5!3m4!1m2!1d26.1466607!2d44.4327765!3s0x40b1fed1fb5a635d:0x89437b7c544f7e89!1m5!1m1!1s0x40b1fbdeaddff9c1:0xdcbe114b751196cc!2m2!1d26.25105!2d44.4523892!1m5!1m1!1s0x40b1ea8005669abf:0xf407b59a21c80d66!2m2!1d26.6561802!2d44.5068548!1m5!1m1!1s0x40b1c8b913094ff9:0x3a6051c6275ff0f0!2m2!1d26.8544679!2d44.4370845!1m5!1m1!1s0x40b022bcd70432fb:0x214283a3c0ceb78d!2m2!1d27.3137439!2d44.2085144!1m5!1m1!1s0x40b01e9253e40afd:0x252be930f681b159!2m2!1d27.377802!2d44.105693!1m5!1m1!1s0x40b01b5b79ee5083:0x109ea6114c003ef8!2m2!1d27.4809471!2d44.1085295!1m5!1m1!1s0x40baa4e116cc9dcf:0x317f31956c1df67!2m2!1d27.9564594!2d44.0859974!1m10!1m1!1s0x40a52d566dd650e7:0x82125168eaf7daa0!2m2!1d28.2176216!2d43.8155851!3m4!1m2!1d28.1873907!2d43.8186308!3s0x40a532bc90f7bead:0x2e34a14d3f64686b!1m5!1m1!1s0x40bb2ce9e268d275:0xadc2c4caba894006!2m2!1d28.5725487!2d43.7529244!3e0
  6. Ba baieti lasati motocicleala, a venit iarna hai pe partie..
  7. Refugiul ala desi stiu de el, era sa il iau si eu de vreo cateva ori , oricine ar zice, este pus d-a-n pixulea pe strada, linia de tramvai nu are nicio problema , dar refugiul ala e de (cuvant urat) . Daca mergi drept pe banda 3, liber, curat si dintr-o data apare un refugiu pe jumatate de banda si apoi se continua banda, niciun marcaj, nicio linie trasata daca ai duba in fata si merge cu 50 si il ocoleste si tu o secunda nu esti prezent in trafic si te uiti la muzica sau altceva, in timp ce duba il ocoleste , nu-l ratezi. Oricum ala e moarte si pentru pietonii care traverseaza pe acolo , este bomba cu ceas.
  8. Salut mai multe detalii , program etc? suna interesant. as face o tura .
  9. asa cum zice topicul intreb si eu daca se mai plimba lumea sau sunt toti plecati in concedii? as vrea o transalpina cu o noapte undeva si intoarcere printr o alta parte 2 zile . ori vineri sambata ori sambata duminica . Ar fi cineva interesat?
  10. ft bine punctat daca franez usor cu fata partea de contact se mareste si se ia virajul mai sigur, si cu spatele sa te duca pe trasa, ceva ft util invatati sa franati usor in curbe, sunt patit cu asta si apoi am exersat, daca curba si banda este destul de mare si iti permite indreapta motoreta franeaza puternic si inclin o iarasi, been there done that , toata ideea este sa nu te panichezi si sa incerci sa iti controlezi motoreta in situatii pe care nu le cunosti , si vor aparea destule, exemplu iti iese masina in fata si ai o groapa , atunci e mai nasol te infigi in frana dai drumu in dreptul gropii sa nu sari in capi si franezi din nou, simti ca nu te opresti pana la obstacol cauti solutii de ocolire vezi ce vine din fata din stanga , in timp ce franezi si intotdeauna sa ai in minte sa ocolesti impactul frontal unde efectiv te opresti incerci sa aluneci . am avut un singur accident cu moto la viteza de 50 la ora cu cauciucuri reci cand s-a oprit o masina de pe o straduta laturalnica pe banda mea de mers, am franat am vazut ca nu seva opri pana in masina, venea si masina de pe contrasens, dar mai aveam o straduta in stanga si ghinion de nesansa a venit si de acolo masina , dar tot nu am intrat in masina din fata , aproape de impact m-am culcat pe stanga si exact cum controlezi sania pe partia imi controlam corpul din maini sa trec prin fata masinii dar sa nu ajung nici pe contra sens, si motoreta s-a oprit in masina, datorita genuncherelor si a cizmelor am scapat nevatamat si motoreta doar furca pe fata putin de tot indoita si cadru de bord putin stramb nicio carena nimc lovit . Ce e de invatat franarea cu caucicuri reci , franare de la viteze mari, franare in curbe franare in conditii de asfalt precar , incercati si pe drumuri cu nisip de tara sa controlati motoreta , sunt un incepator dar asta trebuie exersat mereu si puteti sa calculati si singuri sa fie in conditii cat mai sigure , iar daca apar momente in trafic de genul creierul tau stie ce sa faca si aceste actiuni se vor activa involuntar . ASta depinde mult si de felul de a fi si ce viata ai avut inainte in copilarie , de aptitudini sportive si etc mind eye coordination. Regret ca nu am putut ajunge la Braila din motive de siguranta, cauciucul spate este tot panza , mult prea tocit si cele noi nu au sosit inca. » Post actualizat in 03 Aug 2017 10:35 ft bine punctat daca franez usor cu fata partea de contact se mareste si se ia virajul mai sigur, si cu spatele sa te duca pe trasa, ceva ft util invatati sa franati usor in curbe, sunt patit cu asta si apoi am exersat, daca curba si banda este destul de mare si iti permite indreapta motoreta franeaza puternic si inclin o iarasi, been there done that , toata ideea este sa nu te panichezi si sa incerci sa iti controlezi motoreta in situatii pe care nu le cunosti , si vor aparea destule, exemplu iti iese masina in fata si ai o groapa , atunci e mai nasol te infigi in frana dai drumu in dreptul gropii sa nu sari in capi si franezi din nou, simti ca nu te opresti pana la obstacol cauti solutii de ocolire vezi ce vine din fata din stanga , in timp ce franezi si intotdeauna sa ai in minte sa ocolesti impactul frontal unde efectiv te opresti incerci sa aluneci . am avut un singur accident cu moto la viteza de 50 la ora cu cauciucuri reci cand s-a oprit o masina de pe o straduta laturalnica pe banda mea de mers, am franat am vazut ca nu seva opri pana in masina, venea si masina de pe contrasens, dar mai aveam o straduta in stanga si ghinion de nesansa a venit si de acolo masina , dar tot nu am intrat in masina din fata , aproape de impact m-am culcat pe stanga si exact cum controlezi sania pe partia imi controlam corpul din maini sa trec prin fata masinii dar sa nu ajung nici pe contra sens, si motoreta s-a oprit in masina, datorita genuncherelor si a cizmelor am scapat nevatamat si motoreta doar furca pe fata putin de tot indoita si cadru de bord putin stramb nicio carena nimc lovit . Ce e de invatat franarea cu caucicuri reci , franare de la viteze mari, franare in curbe franare in conditii de asfalt precar , incercati si pe drumuri cu nisip de tara sa controlati motoreta , sunt un incepator dar asta trebuie exersat mereu si puteti sa calculati si singuri sa fie in conditii cat mai sigure , iar daca apar momente in trafic de genul creierul tau stie ce sa faca si aceste actiuni se vor activa involuntar . ASta depinde mult si de felul de a fi si ce viata ai avut inainte in copilarie , de aptitudini sportive si etc mind eye coordination. Regret ca nu am putut ajunge la Braila din motive de siguranta, cauciucul spate este tot panza , mult prea tocit si cele noi nu au sosit inca. » Post actualizat in 03 Aug 2017 10:38 ft bine punctat daca franez usor cu fata partea de contact se mareste si se ia virajul mai sigur, si cu spatele sa te duca pe trasa, ceva ft util invatati sa franati usor in curbe, sunt patit cu asta si apoi am exersat, daca curba si banda este destul de mare si iti permite indreapta motoreta franeaza puternic si inclin o iarasi, been there done that , toata ideea este sa nu te panichezi si sa incerci sa iti controlezi motoreta in situatii pe care nu le cunosti , si vor aparea destule, exemplu iti iese masina in fata si ai o groapa , atunci e mai nasol te infigi in frana dai drumu in dreptul gropii sa nu sari in capi si franezi din nou, simti ca nu te opresti pana la obstacol cauti solutii de ocolire vezi ce vine din fata din stanga , in timp ce franezi si intotdeauna sa ai in minte sa ocolesti impactul frontal unde efectiv te opresti incerci sa aluneci . am avut un singur accident cu moto la viteza de 50 la ora cu cauciucuri reci cand s-a oprit o masina de pe o straduta laturalnica pe banda mea de mers, am franat am vazut ca nu seva opri pana in masina, venea si masina de pe contrasens, dar mai aveam o straduta in stanga si ghinion de nesansa a venit si de acolo masina , dar tot nu am intrat in masina din fata , aproape de impact m-am culcat pe stanga si exact cum controlezi sania pe partia imi controlam corpul din maini sa trec prin fata masinii dar sa nu ajung nici pe contra sens, si motoreta s-a oprit in masina, datorita genuncherelor si a cizmelor am scapat nevatamat si motoreta doar furca pe fata putin de tot indoita si cadru de bord putin stramb nicio carena nimc lovit . Ce e de invatat franarea cu caucicuri reci , franare de la viteze mari, franare in curbe franare in conditii de asfalt precar , incercati si pe drumuri cu nisip de tara sa controlati motoreta , sunt un incepator dar asta trebuie exersat mereu si puteti sa calculati si singuri sa fie in conditii cat mai sigure , iar daca apar momente in trafic de genul creierul tau stie ce sa faca si aceste actiuni se vor activa involuntar . ASta depinde mult si de felul de a fi si ce viata ai avut inainte in copilarie , de aptitudini sportive si etc mind eye coordination. Regret ca nu am putut ajunge la Braila din motive de siguranta, cauciucul spate este tot panza , mult prea tocit si cele noi nu au sosit inca.
  11. Pfoaiii, Este inexplicabila aceasta moarte, la plamani perforati nu mori, se vede pe filmare, nu zbura, era o persoana ft calma si mereu imi zicea sa merg mai incet, mereu imi zicea ca pot aparea situatii neprevazute, de ce ea, nu pot sa cred ca a comis o greseala atat de fatala, si ea avea mereu echipament de protectie , cum ? care au fost rezultatele la IML, Nu exista o explicatie logica la ce am vazut pe filmare si la ce a povestit partenerul ei de drum , ceva nu se leaga , a fost un accident minor . Partenerul ei de drum Marius Bacila te rugam macar , daca se poate detaliile ultimului ei drum sa fim si noi prezenti , pe mine m-a ajutat cu motoreta , primele mele plimbari au fost cu ea, ea m-a intitiat sa zic asa mai mult pe acest drum pe 2 roti. La aceasta veste astazi nu am mai fost in stare sa muncesc, sunt efectiv devastat sa aud asta despre sabina , cu 3 zile in urma i-am zis ca e mai tare decat 98% din motocilcistii din romania la nr de km parcursi per seon. Doamne iarta si primeste un om bun ...
  12. Sabina lasa bancurile si apropo merci pentru ajutor , datorita tie am motoreta asta , chiar e o super motoreta si inca dupa 3 ani sunt incantat de ea. E super ok si la drum lung si prin oras . Multumesc
  13. Da , oricum m a ajutat ft mult faptul ca am facut multe antrenamente la franari de urgenta in parcare la dragonul rosu unde nu era aderenta ft buna si m am jucat de multe ori cu frana de urgenta stoppie pe roata fata si conteaza ft mult sa inveti sa franezi corect si spate si fata cum trebuie. Cineva a zis la un moment dat la primul meu post invata sa franezi inainte sa accelerezi si asa am facut . Acelasi lucru il recomand si eu mai departe sa invete lumea sa franeze si sa o mai faca din cand in cand franari de urgenta chiar daca nu au nevoie pentru a stimula refelxul de franare pentru ca in momentul in care chiar este nevoie sa nu intre in panica sa stie ce are de facut si sa isi cunoasca limitele de franare ale motoretei.
×
×
  • Creează nouă...