Sari la conținut

Alex250

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    t_alexandrudaniel@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bocsa
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Kawasaki Kl250
  • Club
    Nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Garelli VIP 2V, Piaggio Si2, Kimco ZX50, Kawasaki KL250
  • Interests
    Motociclete, autovehicule, Pc

Alex250's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am sa vorbesc, mersi de atentionare. » Post actualizat in 27 Jul 2015 21:12 Motorul a sosit de ceva timp dar nu am vrut sa vorbesc pana nu il testez. Merge bine, nu mai scoate fum decat foarte putin, doar cand e rece scoate mai mult dar asta mi se pare normal. De turat se tureaza acum, dupa 100km de rodaj am incercat sa il turez mai tare si in a patra viteza la turatii mari si-a dat putin in nas dar am schimbato repede si a mers. M-am speriat putin dar sper ca nu e nimic serios! Am mai depistat o problema care nu stiu cum sa o rezolv.... Roata spate are joc si nu e de la cauciuc ca joaca cu totul. Se misca putin si furca aceea dar foarte putin, insa roata are joc mai mare. Daca aveti idee de la ce ar putea fi si o rezolvare ar fi de mare ajutor. In concluzie baiatul si-a facut treaba, vi-l recomand celor din zona daca aveti nevoie de reparatii.
  2. Nu stiu ce sa iti zic, asa mi-a zis omul ca pistonul este bun si mersi pentru raspuns si ca m-ai lamurit cu rodajul
  3. Nu ma intelegeti gresit eu nu zic ca nu face ceea ce trebuie, doar am cerut o a doua opinie sa vad ce credeti si voi si sa stiu la ce sa ma astept si aici ma refer daca o astfel de reparatie o sa tina sau tot o sa trebuiasca inlocuit cilindru sau eventual facut dinou. Daca tot ziceai de rodaj mi-ai adus aminte ca vroiam sa intreb, cam cat ar trebui facut?
  4. da mi-am luat dar chiar daca imi vine sa plang acum nu mai am ce face decat sa il fac, acum am vorbit cu un baiat care se pricepe poate mi-l face el, ca eu am vrut sa il desfac dar am vazut ca la lantul de distributie sus are doua semne si mie cam naspa sa il dau jos si dupaia sa nu il mai pun bine la loc. Am sa revin sa va spun ce am reusit si va multumesc mult de raspunsuri! » Post actualizat in 13 Jul 2015 11:02 Am revenit cu noutati. Motorul l-am dus la Marius de la Gataia pentru ca am vazut ca este recomandat de cateva persoane aici pe forum. Dupa ce l-a desfacut a zis ca trebuie schimbati segmentii si ca pistonul este bun dar cilindrul este uzat si ca il duce la cineva la timisoara sa il bucseze sa fie dupa piston dinou, asta ca sa ies mai ieftin. Si a zis ca mai trebuie sa schimbe ceva dar am un lapsus acum si chiar nu imi aduc aminte ce, cred ca a fost vorba de o valva dar nu sunt sigur si sper sa nu vorbesc prostii. Maine a zis ca ii gata si am sa va anunt ce a iesit dar pana atunci daca ati putea sa va dati cu parerea despre ceea ce a zis si ceea ce a facut, adica daca este ok, daca o sa tina. Va rog sa va dati cu parerea, mi-ar fi de mare ajutor.
  5. Multumesc tuturor de raspuns, am sa incerc fiecare lucru spus si am sa revin, sper sa ii dau de capat. Multumesc mult de raspuns! » Post actualizat in 04 Jul 2015 17:24 Am uitat sa specific ca are carburator mikuni pe el
  6. Ai dreptate, sincer nu m-am gandit dar ai idee de unde as putea sa fac rost de unul? Si pentru motor sau carburator? Ca nu stiu daca acest carburator este originalul de pe motor si daca iau un manual pentru motor reglajele din acel manual ar fi nule pentru carburator. Daca ai putea sa ma ajuti cu un site sau ceva de unde as putea sa iau ar fi de mare ajutor. Multumesc de raspuns!
  7. Buna, as avea mare nevoie de ajutor pentru ca nu mai stiu ce sa fac... Acum doua saptamani am fost sa imi cumpar un kawasaki Kl250 din 80-83 nu stiu exact anul, cand am ajuns l-am pornit si cand il acceleram scos din viteza se tura putin si cabdn ajungea la turatii medii isi dadea in nas. Omul a zis ca trebuie reglat carburatorul si l-am crezut pe cuvant. L-am luat acasa cu remorca fiindca nu era inmatriculat si era destul de departe, deci trebuie sa specific ca nu l-am testat la drum cand l-am cumparat, greseala mea! Ajuns acasa il pornesc si am facut o tura sa vad cum se comporta. Turatiile erau la fel, mergea cumva intrerupt si ajungea pana in 3000 maxim deci nu avea forta deloc, abea am urcat un deal destul de mic cu a 3 cand el trebuia sa nici nu il simta, fiind un enduro. Am uitat sa spun ca scoatea un fum groaznic si nu exagerez cand spun ca umplea strada de fum. Am desfacut carburatorul, are carburator simplu cu un piston si dupa ceva batai de cap am sesizat ca nu isi facea vacuum. Am desfacut capacul si era membrana pusa prost, am asezato corect, l-am pus inapoi pe motor si cand dau drumul la benzina, incepe si curge din el de numa. M-am chinuit o zi intreaga sa ii fac nivelu la plutitor dar am reusit sa il fac, insa acum am alta problema, de turat se tureaza mai bine, tot isi da in nas cand ajunge la turatii mai mari dar pe langa cum a fost este diferenta destul de mare dar tot imi da sa moara uneori si uneori porneste destul de greu, fumul este foarte mult si am observat ca scuipa ulei pe toba de esapament si cand ii turat mai tare scuipa destul de mult si pe bujie am gasit ulei. Trebuie sa precizez ca nu l-am incercat inca la drum findca nu l-am facut inca sa mearga cum ar trebui. M-am gandit ca ar putea fi segmentii dar nu m-as pune sa ii dau distributia jos daca nu sunt sigur si nici nu stiu unde o sa gasesc segmenti fiind model vechi. Am incercat sa il accelerez fara toba crezand ca poate e adunat ulei ars prin ea . Parca a fost ceva mai bine dar prea putin. Nu mai stiu ce sa mai fac! Acum isi face vacuum in carburator, benzina nu mai curge din el, nu sunt 100% sigur ca ii da destula benzina poate nu i-am facut nivelu bine si inchide prea devreme dar va spun sincer mai bine de atat nu am reusit sa il fac ori curgea, ori bloca, el de pornit sta pornit si merge accelerat pana la un anumit nivel dupa care isi da in nas, are cutia de la filtru de aer dar este goala (nu are nici un burete in ea), scuipa ulei si foarte mult fum, din cand in cand vrea sa moara si uneori porneste greu. Va rog sa ma ajutati si scuzati ca am scris atat dar sunt disperat... Am motorul de 2 saptamani si ma uit la el ca la un bibelou in loc sa il folosesc.
×
×
  • Creează nouă...