Jump to content

nucughe

Membru
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Motru, Gorj
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Honda cb 500
  • Numar Moto
    GJ76NUC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha virago 250

Recent Profile Visitors

210 profile views

nucughe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc pentru urarea de bun venit. Chiar nu te-ai prins ca vorbeam de Honda, domnule Pruteanu ???
  2. Salutare tuturor! Incepand de ieri, am achizitionat si eu o handa cb 500 din 1998 si, cu permisiunea voastra, as vrea sa ma alatur si eu posesorilor de astfel de motoare. De ce am ales acest motor? Am citit pe forum, am fost impresionat de fiabilitatea motorului si cred ca este cel mai potrivit pentru mine, pentru a face trecerea de la chopper ( am si un virgo 250 pe care merg de dou ani ) la moto de strada. Stima. Asfalt uscat tuturor
  3. Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima.
  4. Ms. Geo. Deci, cam ce as vrea sa fac eu? Sa scot cu un burghiu extracție jiglorul acela din poză, ce are capul rup. Evident se va distruge. Si trebuie înlocuit, motiv pentru care trebuie sa-l identific pe schemă carburatorului, sa stiu exact ce trebuie sa comand. Orice ajutor e binevenit. Multumesc. Stima
  5. Helppppp!!!! Pe schema aceasta minunata a carburatorului, cu ce numar este marcat jiglorul pe care trebuie sa il schimb? Sa fie 20? Baiatul la care am comandat e in dilema. Multumesc pt ajutor! Stima
  6. Salutare, colegilor! O rugaminte adresata cunoscatorilor: an un virago xv 250 si jiglorul de la carburator, care regleaza aerul, a fost strans ffff tare de precedentul proprietar si acum are capul surub rupt. Voi incerca sa il scot cu un burghiu extractor, distrugandu-l, evident. Puteti sa imi spuneti, va rog, daca acest jiglor este unul special, strict pt virago xv 250, sau merge si alt model? Se poate cumpara separat, sau tb comandat tot kitul pt carburator? Daca ar avea cineva unul in plus, fiind dispus sa mi-l vanda, as aprecia generozitatea pana la lacrimi. Multumesc mult, asfalt uscat! » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:00 Despre acest jiglor este vorba. » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:07 Acesta ar fi jiglorul cu pricina
  7. Aha, Ivan. Si-ai mai facut si baza de mine ca a mai luat si foc... mi-ai luat o zi din viata. Va astept la terasa, cu mici, pestisori si bere... fara alcool. Multumesc.
  8. 0762215931 multumesc
  9. Geo, motocicleta porneste fara probleme, la primul buton, cu socul tras la jumatate, cum am facut intotdeauna de cand o am. Nu s-a oprit niciodata din mers. Nu miroase a benzina. Am facu un drum lung, pe semenic, si am observat ca trage tot mai greu, abia mai atingand 100 accelerata in blana. Ieri, cand am plecat la munca, a pornit ok, si la scurt timp dupa plecare, mi-a dat de doua ori in nas, ca si cum as fi gresit viteza si as fi dat drumul brusc la ambreiaj. Am obs ca abia urca spre 90, iar azi, la intoarcere, efectiv m-am tarat cu 70 sa ajung acasa. Dimineata am fost la garajul nostru de la ipj , iar un meserias de acolo ( cel mai bun, dar care nu este specialist in moto, desi el se ocupa de moto ipj ) a dat cu parerea ca ar fi problema din carburator. Ajunge benzina in el, dar de acolo e buba. Mi-a recomandat sa dau carburatorul jos si sa-l curat cu decarburor si suflate jigloarele cu compresorul. Totusi, imi este teama sa fac eu asta, stiu ca e ceva destul de sensibil. Sunt dintr-un oras mic unde nu am service pt moto si nu cunosc niciun meserias, de care sa fiu sigur. Un sfat, o parere? Sa ma bag eu? Multumesc
  10. Jaleeee. Nu mai trage deloc, max 70 km/h.
  11. Salutare, colegilor! Va rog, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat, o parere. Am virago 250 din 1989 si am facut doua plimbari mai lungi. Am observat ca nu se mai accelereaza cum trebuie. Daca inainte O turam in blana, rupea, urca lejer la 120 si ma ajuta in depasire. Acum merg cu ea turata numai in blana, si abia trece de 90 spre 100. Ce ar putea sa fie? La carburatie, cablul de acceleratie...? de mentionat ca nu am facut nicio modificare, nu am umblat la carburator. Am observat insa ca la capacul unde intra filtrul de ulei s-a prelins o pelicula de ulei, probabil garnitura nu a fost presata etans. Orice sfat, orice parere sunt binevenite. Multumesc. Cu stima.
  12. Incerc sa postez 3 foto » Post actualizat in 13 May 2017 07:41 La prima impresie nu pare grav, se pare ca surubul baratului din stanga ce se prinde in ghidon s-a indoit.
  13. Salutare, prieteni. Am dat de belea. Dimineata, cand am iesit de la munca, am gasit moto trantita pe partea stanga. O pusesem mai la umbra, sub un cires, pamantul in zona cricului mai moale, adta e, taxa pe prostie. Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit, la cat sunt de suparat pe mine, cred ca ma si bat. Multumesc. Stima
  14. Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima.
×
×
  • Create New...