Sari la conținut

nucughe

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Motru, Gorj
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Honda cb 500
  • Numar Moto
    GJ76NUC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha virago 250

Vizitatori Recenți Profil

461 citiri profil

nucughe's Achievements

  1. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Va salut, stimati colegi! Am iesit azi la o plimbarica cu virago si m-a tradat: s-a oprit din mers si nu a mai vrut sa porneasca. Invartea putin la automat, dar nimic, nu pornea, doar un carait lung. Bateria noua, cu afisaj electronic, arata 12,3, dupa care, dupa mai multe incercari, 10. Am incercat sa o pornesc impinsa, cu treapta a 2-a, dar nu opunea niciun fel de rezistenta. Banuiesc ceva si pe la ambreiaj. Am urcat-o pe remorca si am dus-o acasa. Urmeaza sa iau si bujii noi, sa fie treaba treaba. Nea Ivan, daca aveti saptamana de vine putin timp si bunavointa, ca tot o am in remorca, as aduce-o la dvs, cand puteti, sa aruncati o privire, sa vedem ce ar mai trebui schimbat si reglat pe la ea. Azi m-a facut sa ma gandesc cu putin regret la honda pe care an dat-o... desi imi e draga tare asta. O zi buna!
  2. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multumesc de sfat. O sa ver Va salut, stimati colegi. Azi am ajuns la moto, si Doamne-ajuta, s-au oprit si ploile astea pacatoase, asa ca am pornit moto cu socul tras, pornire usuara, lejera. Dupa ce s-a incalzit putin motorul, am incercat sa fac ce m-ati sfatuit: am redus socul pana la jumatate si da, ati avut dreptate, nu se mai opreste la accelerare usoara . Asta ar trebui sa insemne ca prinde aer pe undeva? Am verificat vizual si cu mana toate furtunele de la pompa de benzica, carburator etc, nu am scurgeri, nu am observat fisuri.ma gandeam sa iau o bucata de furtun dupa mine si sa vad daca gasesc sa cumpar vreo 2 m de furtun, sa le schimb pe toate. Daca fisele arata ok , iar pornirea este f usoara si sta bine la relantiu, se impune sa schimb bujiile?
  3. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Cand motorul e la relanti, pe liber, cand accelerez usor, ca la plecarea de pe loc, se opreste brusc. Daca o accelerez repede, mai tare, si trec de pragul ala, cu barait de tobe, sa-i zic, se accelereaza, merge fara intrerupere, revine la relanti. In momentul de fata, plecare de pe loc presupune o accelerare mai puternica si rapida si eliberarea usoara a ambreiajului, dupa care vitezele 2, 3, 4, 5 nu mai pun niciun fel de problema.
  4. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Va salut, cu respect! Sa stiti ca asta nu am mai facut. Mi-au curatat carburatorul baietii de la Corcova, am avut kit de reparatie, revizie furca, filtre, ulei.... dar motorul pare a merge perfect, sta fff bine la relanti. Cand o iesi soarele, fac itp si poate ma arunc intr-o plimbare pe la dvs. sa o vada un " medic specialist". Cu stima!
  5. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multumesc pentru raspuns. Nu stiu cum sa explic prea bine comportamentul motocicletei, la relanti sta bine, dupa ce o pornesc f usor cu socul tras. Acceleratia merge usor, dar baiatul care mi-a pornit-o, a facut o chestie dubioasa: mi-a scos unul din cele 2 cabluri de la acceleratie. Acum mansonul merge mai usor, revine usor, nu stiu daca a are influenta directa acest aspect. Voi incerca sa fac o filmare scurta si sa o postez, daca imi permite aplicatia. Multumesc. O zi buna si asfalt uscat!
  6. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare, stimati colegi. Am o motocicleta Yamaha Virago 250, din 1989, pe care am " parasit-o" intr-un garaj , acoperita cu prelata, de 4 ani de zile, timp in care m-am folosit de o alta motocicleta . Acum m-am hotarat sa revin la prima iubire, am incercat sa o reconditionez ( curatare de rugina, reparatie kit carburator, revizie furca, schimb flansa admisie carburator, schimb ulei si filtru) , am reusit sa o pornesc ( mi-am reamintit superbul sunet al tobelor), sta bine la relantiu, dar constat o problema: in treapta 1, la plecarea de pe loc, daca accelerez usor, se opreste motorul. Accelerata mai puternic, permite plecarea de pe loc si schimbul de viteze, merge ok. Poate cineva sa imi dea o sugestie, unde ar putea fi buba? Memtionez ca mi-a fost curatat carburatorul si reconditionat cu schimbare kit de un baiat foarte priceput. Dar pe carburator am un jigleur rupt, care nu a putut fi scos, insa acelasi jigleur era la fel pe moto si inainte, si nu se comporta asa . Multumesc. Cu stima! Orice sfat , sugestie sau critica sunt bine venite. Asfalt uscat!
  7. Multumesc pentru urarea de bun venit. Chiar nu te-ai prins ca vorbeam de Honda, domnule Pruteanu ???
  8. Salutare tuturor! Incepand de ieri, am achizitionat si eu o handa cb 500 din 1998 si, cu permisiunea voastra, as vrea sa ma alatur si eu posesorilor de astfel de motoare. De ce am ales acest motor? Am citit pe forum, am fost impresionat de fiabilitatea motorului si cred ca este cel mai potrivit pentru mine, pentru a face trecerea de la chopper ( am si un virgo 250 pe care merg de dou ani ) la moto de strada. Stima. Asfalt uscat tuturor
  9. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima.
  10. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Ms. Geo. Deci, cam ce as vrea sa fac eu? Sa scot cu un burghiu extracție jiglorul acela din poză, ce are capul rup. Evident se va distruge. Si trebuie înlocuit, motiv pentru care trebuie sa-l identific pe schemă carburatorului, sa stiu exact ce trebuie sa comand. Orice ajutor e binevenit. Multumesc. Stima
  11. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Helppppp!!!! Pe schema aceasta minunata a carburatorului, cu ce numar este marcat jiglorul pe care trebuie sa il schimb? Sa fie 20? Baiatul la care am comandat e in dilema. Multumesc pt ajutor! Stima
  12. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare, colegilor! O rugaminte adresata cunoscatorilor: an un virago xv 250 si jiglorul de la carburator, care regleaza aerul, a fost strans ffff tare de precedentul proprietar si acum are capul surub rupt. Voi incerca sa il scot cu un burghiu extractor, distrugandu-l, evident. Puteti sa imi spuneti, va rog, daca acest jiglor este unul special, strict pt virago xv 250, sau merge si alt model? Se poate cumpara separat, sau tb comandat tot kitul pt carburator? Daca ar avea cineva unul in plus, fiind dispus sa mi-l vanda, as aprecia generozitatea pana la lacrimi. Multumesc mult, asfalt uscat! » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:00 Despre acest jiglor este vorba. » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:07 Acesta ar fi jiglorul cu pricina
  13. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Aha, Ivan. Si-ai mai facut si baza de mine ca a mai luat si foc... mi-ai luat o zi din viata. Va astept la terasa, cu mici, pestisori si bere... fara alcool. Multumesc.
  14. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    0762215931 multumesc
  15. nucughe

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Geo, motocicleta porneste fara probleme, la primul buton, cu socul tras la jumatate, cum am facut intotdeauna de cand o am. Nu s-a oprit niciodata din mers. Nu miroase a benzina. Am facu un drum lung, pe semenic, si am observat ca trage tot mai greu, abia mai atingand 100 accelerata in blana. Ieri, cand am plecat la munca, a pornit ok, si la scurt timp dupa plecare, mi-a dat de doua ori in nas, ca si cum as fi gresit viteza si as fi dat drumul brusc la ambreiaj. Am obs ca abia urca spre 90, iar azi, la intoarcere, efectiv m-am tarat cu 70 sa ajung acasa. Dimineata am fost la garajul nostru de la ipj , iar un meserias de acolo ( cel mai bun, dar care nu este specialist in moto, desi el se ocupa de moto ipj ) a dat cu parerea ca ar fi problema din carburator. Ajunge benzina in el, dar de acolo e buba. Mi-a recomandat sa dau carburatorul jos si sa-l curat cu decarburor si suflate jigloarele cu compresorul. Totusi, imi este teama sa fac eu asta, stiu ca e ceva destul de sensibil. Sunt dintr-un oras mic unde nu am service pt moto si nu cunosc niciun meserias, de care sa fiu sigur. Un sfat, o parere? Sa ma bag eu? Multumesc
×
×
  • Creează nouă...