Eu am comandat de la ei o casca hjc. Comanda am facut o pe data de 11 ianuarie 2018, undeva pe la ora 18, deci ziua lucratoare era cam dusa. Am platit prin paypal, iar statusul comenzii era : order recieved, paid, in process. Pe site ul lor, casca era in stoc. A doua zi, pe la ora 15, am intrat sa vad statusul comenzii, si spre surpriza mea, statusul era : dispatched, delivered, invoiced. Am crezut ca este o eroare, si le am trimis un mail in care le ceream status ul corect al comenzii, dar fiind aproape vineri ora 4, ei avand program pana la 4 ora germaniei, nu ma asteptam sa imi raspunda cineva pana trecea weekend ul. Asa ca luni seara, dupa ce nu am primit nici un raspuns toata ziua, le am mai trimis un mail. Deja incepusem sa ma resemnez, dupa de am citit cateva review-uri negative din acest topic. In gandul meu spuneam: macar am platit cu paypal, imi recuperez banii mai repede. Marti la fel, nici un raspuns de la ei. Ajung acasa pe la ora 18, si gasesc coletul la intrare. Comanda data joi pe 11, seara, livrata marti pe 16. Norocul meu a fost ca stau la curte, si familia mea are o afacere proprie la domiciu, asadar coletul a fost preluat de tatal meu. Nu tu email de confirmare ca produsul a fost expediat, nu tu tracking number, nu tu telefon de la curier ( DHL ). Nu stiu oare ce se intampla cu coletul daca nu era nimeni acasa. Am un amic care lucreaza la fan courier, mi a povestit ca mai aduc si ei colete din alte tari, prin diferiti parteneri, iar multe adrese nu contin un numar de telefon, vina fiind a expediatorului. O surpiza placuta ca a ajuns asa repede, dar putin ciudata din cauza lipsei de comunicare cu clientii.