Pentru ca la GSA-ul meu 2015, computerul de bord se incapataneaza sa imi arate din cand in cand ca am un bec ars la stopul de frana cu LEDuri, am fost ieri cu motorul la service la BMW Motorrad in Viena.
Parte din protocolul de admitere in service este o inspectie generala a intregului motor, ca sa vada pe ce alte chestii ar putea sa-ti mai ia banii, daca tot esti acolo! Si dupa ce s-au uitat la tot motorul, le zic "Dar furca nu o verificati?". Si incepe procesul, exact ca in video. Jos cauciucul, bagat foita de 0.2mm intre tub si capac si... de unde baiatul era tot un zambet, fata lui devine foarte serioasa. Foita a intrat complet. Il cheama pe seful de service, mai verifica si el o data. Foita la fel de incapatanata, nu vrea sa ramana pe afara. Isi soptesc ceva intre ei, apoi dispar in service si reapar dupa cateva minute: "O sa va schimbam furca astazi".
Deci informatiile din filmuletul ala sunt adevarate, iar campania chiar se intampla. Pentru ca nu au inca stoc de piese suficient de mare, inca nu au facut recall-ul public, dar daca te duci si le ceri verificarea, o efectueaza si in caz de ceva, pot sa intervina.
Daca aveti ture mai lungi (si mai grele) programate in viitorul apropiat, cred ca e o idee buna sa treceti din proprie intiativa pe la service. Altfel sigur vor lansa curand si o chemare publica in service.
Pacientul, dupa operatie: