Sari la conținut

Paul_E

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Yamaha FZ6N / GSX1300R
  • Numar Moto
    B10PRC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBF125, Honda CBR600F4i, Kawasaki Z750

Vizitatori Recenți Profil

500 citiri profil

Paul_E's Achievements

  1. Salut, din pacate le-am promis acum 1 ora altei persoane. Daca ai vreo piesa anume de care ai nevoie pot vorbi cu el si sa o pastrez.
  2. Postez si pe fb, m-am gandit ca aici fiind forum de hayabusa sunt doritori care le vor folosi cu siguranta.
  3. Mai intreb inca o data inainte sa le arunc, carena far 2 buc, aripa fata 1 buc, husa rezervor si 2 parbrize pentru gen 1, daca e cineva interesat, le dau gratis pentru ca imi ocupa spatiu inutil.
  4. Din pacate nu am decat piesele mentionate. Erau de rezerva.
  5. Frumoasa. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
  6. In caz ca este printre voi vreun doritor, am cateva piese de gen1 pe care vreau sa le donez. O aripa fata, 2 carene far, un parbriz si o husa rezervor dedicata.
  7. Va salut, de cateva luni sunt si eu posesor de busa gen 1, si ca orice jucarie noua (noua da veche) trebuie verificata si bibilita. Asa ca m-am apucat frumos de ea, incet incet caci timpul liber este foarte scurt. Am zis sa fac si eu ce pot pana cand Geo isi face timp si pentru mine. Asa ca am gasit urmatoarele probleme: 1. Furtun ulei cu scurgeri (partea stanga a motorului, in fata, cel mic de circa 20cm). Buuun, comandat altul, se inlocuieste. Nu prea am gasit insa discutii in legatura cu problema asta si ma intriga. 2. Bataie la ambreiaj, destul de tare. Ea a venit cu ambreiaj oem nou pe ea ceea ce ma face sa cred ca e volanta. Nu prea am idei aici decat sa o schimb cu una noua sau sh in stare buna. Cand TNG isi va face timp, sper ca o va rezolva si el pe asta. 3. Becul de neutru din bord, la cald, clipeste sau pur si aimplu nu se aprinde. Cand o turez scurt apare pentru o secunda (sau nu). Pana acum am curatat senzor cric, refacut etansarea si verificat rezistenta, am dat jos releul si am verificat rezistenta pe el. Am apucat sa veeific un singur circuit cu alimentare de 12v caci la restul nu am avut cum sa ii leg in siguranta la transformator (am tot zis ca ma opresc sa iau clestisori sa ii lipeac pe fire dar... timpul). As fi luat unul sh sa ii fac proba direct dar nu am gasit... Din diagrama a mai ramas doar senzorul din interior, nu ma bag acolo, daca e asa il va rezolva Geo. 4. Ulei pe firul de la stator, care a urcat incet incet pana la mufa si a facut putina mizerie pe acolo. Firul e protejat cu textil si astfel favorizeaza. Aici nu prea stiu ce sa ii fac, desfacut si eventual refacuta etansarea. M-am gandit sa ii dau protectia la o parte undeva safe si sa ii pun mastic negru sa opresc acolo uleiul sa nu mai urce la mufa. 5. Incarcarea iarasi ma supara, am masurat statorul, la relanti motor rece are in jur de 24-26 pe fiecare circuit. La peste 5k ture sare la 70plus. Manualul spune ca e bine dar specifica doar la peste 5k ture. La relanti am inteles din diverse surse ca ar trebuii sa fie minim 30. Tare as avea nevoie de ajutor sa fiu impacat cu treaba asta. Totul a pornit de la un 12,6 la baterie cu 10,6 lq pornire. Am bagat multimetru pe ea si la 5k ture si peste nu sare de 13,7-13,9. Daca merg cu goproul alimentat permanent raman fara baterie si nu mai porneste. 6. Ii curge un telescop dar e rezolvabil si nu ii meege claxonul (grav tinand cont ca are evacuari sport cu silencer pe ele bineinteles). In rest, sunt super incantat de ea :). A venit echipata de touring, genti laterale Corbin, cutie sa pasager Corbin, are si un topcase dar e urat, soft de la TNG si altele. Are si un parbriz inalt cu deflector separat, ce sa mai, km sa faca cu mine pe ea.
  8. Am reusit sa fac cateva ture cu ea prin jurul Bucurestiului, alta viata. Inclin sa cred ca bujiile erau de fapt problema sau conectorul desprins la una dintre bobine (pe 2/3). Am fluctuatii constante pe motor cald la relanti de 40-60rpm ceea ce e fantastic. Partea buna e ca am facut o mica mentenanta pe la subansamblele din jurul motorului daca tot l-am desfacut. Nu insist cu multimetru, spun doar ca daca problema e constanta indiferent de situatie, sigur se vede la multimetru. Partea frumoasa la motociclete e ca iti poti da cu parerea, in lipsa unui sistem complex de diagnoza. Din fericire nu sunt asa complicate japonezele astea, cu putina lectura si cateva cunostinte de mecanica iti dai seama usor de anumite probleme uzuale.
  9. Ptimul lucru care l-am facut a fost sa schim bujiile si sa verific fisele (inspectie vizuala). Am verificat filtru aer si am curatat carcasa. Am verificat rezervorul (daca sunt impuritati sau sedimente). Apoi am trecut la o diagnosticare pe ecu (ce are ea in dotare). Totul era in parametrii. Lucrurile simple le-am facut initial, la ce am avut acces fara sa desfac cutia filtrului si ce era mai jos. Am verificat mufele, am schimbat un cablu la proiectoare si am pus alt intrerupator pe el (tot nu e ce trebuie, mai lucrez eu la el).
  10. Am mai vazut o schema, stropesti cu apa si de pe care se evapora mai greu, e cu problema :). Am zis sa desfac si sa curat verific, daca tot m-am apucat de ea.
  11. Am curatat contactele peste tot, si-a revenit. Am impresia ca la bobina de 1/4 unul dintre papuci era scos 70% din bobina. Se poate sa fi fost de acolo. Merge rotund si bine acum. Daca era bobina dusa, mi-as fi putut da seama cu multimetru si stii de ce, facea constant indiferent de temperatura motorului, nu doar aleatoriu. Diseara cand fac plinul bag si aditivul.
  12. De peste 5 ani merg la el pentru reglaje motor si alte operatii de finete, chiar stie. Insa e cam greu de prins in ultima vreme si mai ales vara. Avea timp cand lucra la aeroport I-am scris mai devreme, macar un sfat ar fi binevenit. Incerc astazi cu aditivul pentru injectoare.
  13. Nu am vorbit cu el de asta... inca. Am zis sa incerc eu intai, am chef de mesterit... Inca astept sa ma programeze cu busa (s-au inmultit motocicletele si e ocupat se pare).
  14. Am repetat operatia dimineata, pe lumina. Se pare ca amandoua indica aceeasi valoare, fara fluctuatii 2,2 - pe cabluri am 0,4 deci rezulta un 1,8 ceea ce inseamna ca sunt bune. Probabil nu am tinut eu azi noapte cum trebuie firele de la multimetru pe bobina 2/3 - papucii fac minuni. Revenim de unde am plecat din pacate. O sa incerc cu aditivul pentru curatat injectoare...
×
×
  • Creează nouă...