Jump to content

cezarunirii

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About cezarunirii

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    japoneza
  • Numar Moto
    ne-preferential

Profile Fields

  • Interests
    Feel the vibe

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Cu toate ca nu obisnuiesc sa postez pe forum, vreau sa spun ca Dn Marcel este un om exceptional si colaborarea s-a incheiat cu succes .Din discutiile telefonice mi-am dat seama ca are experienta in asa ceva si este o persoana care chiar se pricepe si stie ce vorbeste .Cu scuzele de rigoare ( pentru uleiul scurs pe podea ), il recomand si voi mai apela la el. Multumesc.
  2. Salut , Imi permiti sa te intreb de unde ai cumparat adaptoarele pentru etrieri ? Sau daca le-ai facut pe comanda ,unde anume ? Discurile sunt stock , 320 mm ? Multumesc.
  3. Salut. Pentru Bucuresti trebuie ! Ai nevoie de traducerea unui document al motocicletei din care sa reiasa data primei inmatriculari .
  4. Am trecut ieri pe la magazin ,am achizitionat un set de rulmenti si pot spune ca am ramas impresionat de cat de pasionat este Bogdan de ceea ce face si mi-as dori ca toti comerciantii de piese moto sa fie ca el . Cu siguranta voi mai apela la el si pentru alte repere .Mult succes cu proiectul Katanei si sa ni-l prezinti cand e gata pe forum !
  5. Salutare tuturor , Numele meu este Cezar si de curand am ajuns sa fiu posesorul unei hayabusa prima generatie (sper sa ma adoptati si pe mine in grup J ). Urmaresc cu interes acest forum insa nu postez datorita unui motiv bine cunoscut tuturor . Dupa o experienta de aproape 10 ani de moto m-am orientat catre acest model si cred ca am facut alegerea buna . Soimul este de provenienta Germania cu 35 k km luat de la ,,un dealer ‘’ pe persoana fizica J insa cu carte service la Suzuki si un unic proprietar in DE ( de fapt 2 –sot si sotie ). Dupa o sapt de lucru la ea , curatat tot ce ins
  6. It will be a little flip that usually says "On, Off, and Reserve" or something like that. This little switch is called the Fuel Petcock, the "on" position is what it should be set to when you are regularly using your motorcycle. If your motorcycle dies on you like in the above situation the first thing you should do is flip it to the Reserve position and see if that fixes things, which it will if its a fuel problem. The Off position should only be used when the motorcycle is going to be sitting unused for a very long time, like in the winter for storage. ON= utilizare normala OFF = station
×
×
  • Create New...