Sari la conținut

demian

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

demian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pentru mine cea nai buna optiune de anvelope e urmatoarea. Pe fata Pilot power 2ct iar pe spate Pilot road 2 ct. Avand in vedere ca fata e moale si spatele e touring se potrivesc si la drum intins cat si la serpentine. Locuiesc in Spania si folosesc moto tot timpul anului iar Pilot Road e bun pe asfalt umed iarna. Inca nu am reusit sa il dau pana la capat dar mai incerc ca am cand ai unde.
  2. salutari! la problema nr 1 am gasit rezolvarea. Am facut sincronizarea supapelor prin martie si acum moto e ca noua. Am facut vreo 8000 de km de atunci si pana acum motorul nu s-a mai oprit niciodata. Ai sa vezi ca in timp problema va fi mai frecventa si chiar periculoasa la intrarea intr-un sens giratoriu sau la plecarea de la semafor cand actionezi ambreiajul. Pe mine era sa ma loveasca din spate pt ca motorul se oprea brusc. in interiorul supapei sunt niste pastilute care cu timpul se tocesc si trebuie schimbate. mecanicul a muncit vrei doua ore dar a muncit bine. sunt foarte multumit de Gsr si acum am vreo 40 de mii si trage din ce in ce mai bine. Bafta! vara a trecut si daca tot avem mai mult timp liber, ce rute ai facut vara asta cu gsr-ul?
  3. sincer sa fiu ma gandeam sa schimb mobra dupa doi ani, ma cam plictisisem de ea dar acum....wow! trebuie sa fiu atent cu manerul din dreapta ca se duce pe rosu una doua! Am sa vad daca se mai opreste mootul pe deccelerare sau nu! pana acum am bagat vreo 500 km in doua zile si nu s-a oprit niciodata! Eu personal recomand reglajul supapelor la GSR, e mult de munca si anevoios dar isi merita toti banii! » Post actualizat in 21 Mar 2018 21:53 in luna martie
  4. nu stiu ce sa mai zic de modelul asta! am facut reglaful valvelor, bujii noi si filtru nou si GSR-ul e cu totul alta motocicleta. Nu mai e asa de puturoasa in turatii joase si pare mai sprintena. Ieri am facut cam 300 de km cu ea si am ramas surpins de nervozitatea ei. Referitor la moartea subita a motorului se pare ca acum nu mai are problema asta dar mecanicul mi-a zis ca in urma diagnozei inca imi apar doua erori P 0110-H (temperatura aerului pe admisie e gresita ) si P1650. Mecanicul zice ca ar trebui inlocuit tot corpul de injectie iar asta costa scump rau de tot! Sa vad cat tine fericirea ! Bafta multa si multumesc TNG pentru rabdare si informatiile pretioase!
  5. se pare ca e o problema frecventa la gsr si singura modalitate de reparare e sincronizarea! tu ai avut problema asta si ai rezolvat altfel?
  6. salut! am eu pe fata pilot power 2ct! e un cauciuc exemplar, se muleaza pe asfalt si nu joaca deloc. Imi place ca parca iei curba un pic mai stranas! inante aeam Metzeler M3 sport dar e o diferenta maaaare in favoarea 2CT! Eu personal ti-l recomand !
  7. pe toate forumurile si mecanicul de la suzuki mi-a zis ca asta trebuie, cica e un motor de gsxr pus pe moto naked. Daca la gsxr supapa e de carbon la gsr e de aluminiu si necesita o sincronizare la 30 de mii. acum sper sa fie asta si sa nu platesc 350 de euro degeaba.! Am sa vad vineri dupa ce ridic motorul de la el!
  8. salutari! azi am dus gsr/ul la mecanic, se pare ca ii trebuie facuta sincrinizarea supapelor. La inceput moto se oprea cand trageam de ambreiaj iar acum se opreste motorul de fiecare data cand schimb treapta din mare in mica. am cautat pe forumuri si am vb cu suzuki iar motarelor noastre le trebuie o sincronizare intre 23 de mii si 30 de mii. Timpul de lucru e cam 4 sau 5 ore deci vreo 350 de euro aici in Barcelona.
  9. Rusia nu va mai cere vize pe durata campionatului mondial 2018
  10. Frumos! Asa as vrea sa fie si la mine! Cum ai reusit! Ai iesit tare in curba? La mine problema in curbe e ca nu ma aplec de la inceputul curbei, ma aplec cum ar veni la jumatatea ei! » Post actualizat in 27 Oct 2017 12:57 Saptamana trecuta am schimbat si eu incaltarile. Pe fata am pus Pilot POWER 2CT(soft pe magini, medium pe mijloc) si pe spate am pus Pilot Road 2 ct (hard pe mijloc si medium pe laterale). As avea cateva observatii: Gsr-ul e alta moto cu MIchelin. Intru in viraj cu cel putin 5 km in plus, daca la o curba de 90 de grade intram cu 50-55 km-h acum merg cu 60. La acelasi grad de inclinare moto ia curba mai strans, e incredibil. Indiferent de starea asfaltului moto nu joaca de loc, inainte cand ma urcam cu roata spate pe mercaj il simteam, acum nu simt nici cea mai mica trepidatie. Moto se simte mult mai maleabila si se duce singura oriunde vrei. Inca nu am dat cauciucul spate jos cu totul, mai are chicken stripes dar sunt increzator.
  11. exact cum ai tu anvelopa din prima poza asa e si la mine. Eu am pe spate un Metzeler M3 care cere schimbat. Ma gandesc la MIchelin Pilot Road 2 sau Metzeler M5! Tu ce ai pus de la Michelin?
  12. multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta! » Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50 intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!
  13. salutari! am o poblema cu gsr-ul. Uneori se oprete motorul cand schimb intr-a doua indiferent daca e din prima viteza sau din a treia viteza. s-a intamplat mai des iarna si am crezut ca e din cauza frigului dar se pare ca si vara face figuri. O alta problema e ca nu imi mai afiseaza pozitia neutru. Cand schimb vitezele le arata pe toate in bird cu exceptia pozitiei Neutru. Ati patit si voi asa? Ce solutii ati gasit? bafta!
  14. asazi e zi de pus in calendar. ma plimbam prin barcelona si la un semafor am vazut o bestie, era motocicleta dar masca din fata parea decupata de pe un robot>yamaha mt-10
×
×
  • Creează nouă...