Jump to content

greenharleyd

Membru
  • Content Count

    397
  • Joined

  • Last visited

About greenharleyd

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    V-Strom DL650
  • Numar Moto
    CJ-24-CAL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS

Recent Profile Visitors

389 profile views
  1. Abia pe sfarsit de saptamana plecam, deci esti deja pe acolo cand noi suntem pe drum... Cat stai prin zona?
  2. Multam mult de idei. Faza e ca am numai 2 zile pentru dus, tot atata pentru retur. Deci bucle prea mari nu prea se pot face, dar varianta Sarajevo-Mostar-Metkovic e ce am luat si eu in calcul pentru una din variante. Amu tre' sa gasesc alternativa :D.
  3. Salutare domni si doamne. Idei de traseu Cluj - Croatia (zona Dubrovnik) si retur, de preferat pe trasee diferite? Din pacate is numai cate 2 zile disponibile atat la dus cat si la intors, deci nu prea e timp de crosetat, dar parca nici prea mult pe autostrazi n-as sta. Dincolo de ce zile Google, ati facut ceva similar? Daca da, rogu-va, ascult de sfaturi. Mobrele duc cam orice drum, cat se poate numi drum - deci merg si curbe si drumuri proaste, daca merita zona. Multam tare mult.
  4. Trecut pe acolo acum o saptamana. Cateva semafoare, cateva bucati fara asfalt (sute de metri, nu mai mult) dar se poate trece cu orice moto, cu orice anvelope. In rest drumul e foarte fain ;).
  5. Apropos de consum, Sambata am reusit sa sar si eu de 450 de Km: total 460Km facuti cu 2 picaturi sub 20L. Nici un Km de autostrada si mers in jur de 90-100Km maxim, relativ putine sate, viteza medie probabil undeva intre 70-75Km/h. Dar partea interesanta e cam am -1 pe fata si +2 pe spate. Ceea ce se zice ca-ti creste consumul ;).
  6. La cum suna povestea ai patit exact ce am patit si eu acum multi ani, numai ca atunci eram cu masina. Un drum lung, pornit de dimineata, anticipam cu nerabdare o zona de drum care stiam ca-mi place mult si era super lejera ca trafic: Harsova - Tulcea (culmea, tot in Dobrogea). M-am relaxat atat de mult incat n-am mai fost atent la drum si am iesit in decor. Lectia: oricat de mult iti place un segment anume, nu pierde concentrarea la drum. Adica fix ce ti-or spus cam toti. Sanatate, spor la reparatii si sa te bucuri de mobra si pe mai departe ;).
  7. Tajikistan si Kargastan? Hai cu detaliile, nu fi zgarcit :D.
  8. De ce il compari musai cu pre 2013? Post 2013 are cateva Kg in plus, dar si cateva din bubele initiale rezolvate. Intreb pentru ca si eu incerc sa inteleg de ce as lua T700 in loc de F800GS (pe care cu putin noroc il poti gasi si nou, ramas pe stoc pe undeva, in cam aceiasi bani...).
  9. La cata cerere e, ma indoiesc. Plus ca de la anul incep sa fie produse in China, lumea o sa fie reticenta, astea din primul an se vor pastra. Si eu is tentat de una SH, dar mai avem pana acolo ;).
  10. Da, le salveza, dar asa cum zice @cooldeep, pastreaza numai un numar limitat (cred ca 10). Asta nu inseamna musai 10 zile, ci un numar oarecare de Km, variabil in functie de complexitatea traseului. Dupa ce ajunge la numarul asta, incepe sa le stearga pe cele mai vechi, pe masura ce creeaza unele noi. Nu ma intreba de unde stiu ;). Cu alte cuvinte, daca ai de gand un traseu lung, la maxim o saptaman trebuie sa-l conectezi la un laptop si sa copiezi fisierele de arhiva, care is in format .gpx.
  11. Multam mult, dar tocmai ca partea aia o am, imi trebuie bucata neindoibila (si neindoita :P.)
  12. Intrebare intrebatoare: are cineva / stie pe unde as putea gasi o pedala de schimbator pentru DL650A (din 2010)? Al meu ar cam trebui inlocuit ca a ramas destul de sifonat si parca n-as da o gramada de bani pe unul nou. Multam mult pentru sfaturi :).
  13. Am facut plata direct prin card. Am trimis o sesizare la ECC-Romania, sa vedem ce rezultate obtin si ei. Am tot schimbat mailuri cu cei de la vanzari de la furnizor, ei o tin langa pe a lor ca s-a trimis comanda, dar la mine n-o ajuns nimic. Stiu si de ce: desi eu am cerut si platit transport prioritar (International Tracked/Signed), ei or trimis cu Royal Mail standard, adica fara AWB si deci cel mai probabil pierdut pe la Posta Romana. Dar nu-i problema mea, cum am zis, am platit suplimentar pentru transport prioritar. Cam aici se termina orice fel de reactie din partea lor: am trimis, s-o livrat. Super nemultumit de faptul ca nici macar nu incearca sa inteleaga problema. Multam tuturor pentru sugestii si sfaturi.
×
×
  • Create New...