Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


greenharleyd

Membru
  • Content Count

    383
  • Joined

  • Last visited

About greenharleyd

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    V-Strom DL650
  • Numar Moto
    CJ-24-CAL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS

Recent Profile Visitors

278 profile views
  1. Am facut plata direct prin card. Am trimis o sesizare la ECC-Romania, sa vedem ce rezultate obtin si ei. Am tot schimbat mailuri cu cei de la vanzari de la furnizor, ei o tin langa pe a lor ca s-a trimis comanda, dar la mine n-o ajuns nimic. Stiu si de ce: desi eu am cerut si platit transport prioritar (International Tracked/Signed), ei or trimis cu Royal Mail standard, adica fara AWB si deci cel mai probabil pierdut pe la Posta Romana. Dar nu-i problema mea, cum am zis, am platit suplimentar pentru transport prioritar. Cam aici se termina orice fel de reactie din partea lor: am trimis, s-o livrat. Super nemultumit de faptul ca nici macar nu incearca sa inteleaga problema. Multam tuturor pentru sugestii si sfaturi.
  2. Salutare, Dintre cei care locuiesc sau au prieteni prin UK, va rog un sfat: ce asociatie ar trebui sa contactez pentru a reclama un vanzator online care pretinde ca a livrat o comanda dar nu are nici un document care sa confirme asta si, evident, bunurile nu au ajuns la cumparator. Este o achizitie online de la o companie destul de mare, nu de la vreun neica-nimeni de pe Ebay. Rezultatele insa se dovedesc similare, din pacate. Am dovada platii, confirmarea comenzii si atat. N-am fost contactat de nici un curier iar firma nu are nici o dovada a livrarii, eu ramas cu banii dati si ochi-n soare (nu-i cine stie ce suma dar ma deranjeaza foarte mult atitudinea lor). Multumesc mult pentru sfaturi.
  3. Aloha. Lume, are careva prin dulap un suport de parbriz pentru V-Strom DL650 2004-2011, sau un sfat unde as putea gasi? Al meu a cam suferit de la zdranganelile din vara si se vrea inlocuit. Multam mult pentru ajutor :D.
  4. Da, este o optiune. Dar cam pe cand va fi disponibila? Mai avem de asteptat... Ce ma ingrijoreaza cel mai mult la T700 ii rezervorul prea mic si centrul de greutate prea sus. Daca primul are rezolvare, al doilea mai greu. Numai dupa un test-drive ma pot lamuri. Oricum, pana la toamna cel putin, raman cu Stroama din dotare. Apoi mai vedem ce variante mai apar, peste iarna :D. Pana una alta, 790-ul, Adv sau R, ramane clar optiunea cea mai interesanta, mai putin pretul. Deci caut ceva sa ma tina pentru urmatorii 2-3-4 ani, pana ajunge la cost rezonabil pe piata de SH. PS - nici de T700 nu-s convins de aia 205 wet, ca n-o pus-o nimeni pe cantar pana amu...
  5. N-as zice. Un 690E de dupa 2014 (cu ultimele modificari la motor) il gasesti pe la 6.000Euro. Modificarile is cam 3.000Euro. Total 9.000Euro, gata de adventure travel - si da, cu niste Kg in plus, dar nu mai mult de 15-20Kg. Pana la 205/210 Kg la 709, si ~13.000Euro, tot iese o solutia mai buna. Cu un motor mai putin elastic, e drept, mai putin confort si e o solutie de mers fara pasager. Dar mai ieftina si mai usoara ;). Depinde ce vrei.
  6. Excelenta clipul. In fine o prezentare de oameni normali :D. Amu iar musc pumnii, ca mai e vreme de asteptat pana s-i vad in garaj...
  7. Nu-s cum sa va spun, dar strict din punct de vedere al unei calatorii RTW, solo, eu as alege 790Adv, nu R. Tocmai pentru ca inaltimea seii ma avantajeaza. Pentru RTW nu-ti trebuie garda la sol cat casa, ca nu te apuci sa faci hard-enduro si sa sari busteni. Acolo vrei sa poti manevra mobra in orice fel de situatii, si cand ii incarcata cu bagaje iar tu esti in mijlocul traficului, in panta, ca dracu, si trebuie sa o misti pe loc, o sa vrei sa ai picioarele jos. Daca ai picioare suficient de lungi, si banii necesari, atunci R-ul e mai bun. in rest, as fi fost fericit cu mai putina putere dar motorul mai relaxat, compresie mai mica, mai prietenos cu benzina de cifra octanica incerta. RTW nu inseamna hard-enduro. Cel putin din ce mai mai citit si eu pe altii care chiar fac asta. Si nu-s putini :). Pentru golaneala prin munti/desert plus confort, la cate sute de Km de casa, atunci da, 790R are toate avantajele. PS - T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Asa ca zau n-as zice ca-i asa de mare diferenta intre ele ;). Dar centrul de greutate mult mai jos la 790 imi pare diferenta fundamentala.
  8. Ca mai toate :D. Dar daca faci te raportezi la o medie, genul asta de mobre pica. Grav. Amu ca se poate, nu zic nu, dar una e sa poti, alta sa fie si placut ;).
  9. 690 E ii clar de mers fara pasager. Nu de alta dar oricine ar fi iese repede din schema asta, chiar daca esti suficient de nebun sa incerci :)). Tenere 700, iarasi, nu prea il vad cu pasager, sincer. 790-ul ar cam merge si-si. Dar ii scump si va fi asa niste vreme, macar 3-5 ani, pana il gasesti la SH. Pana atunci...
  10. Multam de link-uri. Cam tot pe acolo ma invart si eu cu estimarile, 8-9000EURO pentru 690. Dar iese ceva cu mult mai versatil. Si cu o autonomie de invidiat - amu numai sa mai si poti sa te bucuri de ea, ca la cat am inteles ca vibreaza, e distractie. Cum o dai nu-i bine. 790 e prea scump o vreme, 700-le scumpel ca n-ai cum sa-l iei decat nou, plus accesoriile, 690 mono si vibreaza. Trist :).
  11. Mai zi cu 690 Enduro ca pana la urma acolo au ajuns sa-mi sticleasca ochii, dupa ce am analizat toate combinatiile posibile :P. Si revenind on-topic, cu o sa custom is destul de convins ca e OK si T700 la mers cu pasager. Daca ai picioare suficient de lungi sau o mai cobori...
×
×
  • Create New...