Jump to content

greenharleyd

Membru
  • Content Count

    427
  • Joined

  • Last visited

About greenharleyd

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW F800GS
  • Numar Moto
    NMD

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS, V-Strom DL 650

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. Pana la urma, am muscat-o pana la capat si am continuat proiectul. Gata, am scapat de muste-n dinti si vajait in creier :D. Se poate inchide, multumesc.
  2. Cum le zice el, inteleptul. La naiba, ma oftic ca nu m-am gandit la asta :P.
  3. La 1 - pune camera, zama aia nu cred ca e pentru ce vrei tu. Plus ca daca ai camera, poti sa lasi presiunea mult mai jos. Si aia te va ajuta cu siguranta. La 2 - vazand si facand... Dar s-ar putea ca la unele drumuri sa pleci fara aripa ;).
  4. Nu chiar singurul. Nici eu nu le-am schimbat pret de fo 13.000 de Km, cu pasager. Michelin Anakee 3. Nu mi-or placut ca s-o uzat fata mai repede decat spatele, ciudat, dar specific la modelul asta. In rest, si-or facut treaba excelent, pentru ce am avut eu nevoie.
  5. Dap, eu vorbeam de varianta Dakar. Alea tin considerabil mai mult ca-s mai rigide si nu se incalzesc la fel de tare, deci uzura mai mica. Cu dezavantajele de rigoare, evident. @bozoro cateodata longevitatea nu este necesara numai din zgarcenie ;).
  6. Folosit si eu E-07+ Dakar, pe spate, pe fata k 60 Scout. Dakar m-o tinut peste 23.000 Km, mers incarcat dar fara pasager. Pe asfalt combinatia asta nu a fost ideala dar nici prea rea. Cat era nou Mitas-ul si K60 pe fata in jur de 10.000 Km, spatele era mai alunecos pe marcajele de vopsea de pe sosea. Dupa o vreme s-o mai tocit si era OK. Pe off e marginal peste Scout-uri - la urma urmei au acelasi profil la dimensiunea asta. Am mers si la 40 si la 0 grade, decent fara sa fie extraordinar. As mai lua, in special pentru longevitate.
  7. Cutii custom, din aluminiu nituit, pentru suportii originali de la BMW F700GS (inclusiv F650GS Twin, dupa 2008) sau F800GS. Suportii necesari pe motocicleta sunt: https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-side-rack-system-for-aluminium-panniers-f800gs-adventure-k72-k75-f700gs-k70-and-f650gs-k72.html Cutiile au volum total de aproximativ 50 L, se pot incuia cu lacate exterioare (nu sunt incluse). Au pe fiecare capac cate 4 prinderi pentru chingi, pentru bagaje suplimentare. Sunt asimetrice, pentru a avea aceeasi latime totala stanga-dreapta. Au chedere noi, sunt waterproof. Au fost folos
  8. Vand set de genti waterproof (pe bune), marca Giant Loop. Se pot prinde de crashbar, sau aproape oriunde pe motocicleta, in ideea de a avea la indemana chestii de genul: trusa de prim ajutor, kit de pana, un set de scule, niste ulei, etc. Vin la pachet cu chingi de fixare. Capacitate 3,5 Litri per geanta, in total 7 Litri. Zice producatorul. Daca sunt inchise "de trei ori", adica complet, as zice ca are fiecare in jur de 2,5 L. Sunt SH, le-am folosit doua sezoane. In afara de semnele de uzura normale, nu au probleme, nu sunt crapate sau gaurite, in continuare 100% waterproof. Le dau
  9. Corect. Daca nu ai nevoie musai de o versiune mai noua (iGO si OSMAnd merg OK) sau de camera foto fancy, atunci nu ai treaba cu el.
  10. Salutare, Din motive independente, trebuie sa renunt la un proiect de upgrade pentru F800GS. M-am apucat sa adaptez la un F800GS standard parbrizul Wunderlich RAID Vario, care este facut pentru versiunea Adventure. Adaptarea este posibila, numai ca mai trebuie niste componente care nu se gasesc decat la BMW. Si asta duce pretul total la peste dublu fata de cel al parbrizului in sine. Daca este folosit pentru un upgrade la F800GS Adventure, nu mai trebuie nici macar un surub in plus, se inlocuieste in cateva minute. Link producator: https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-f-se
×
×
  • Create New...