Sari la conținut

greenharleyd

Membru
  • Număr conținut

    379
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre greenharleyd

  • Rang
    Incepator

Metode de contact

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    V-Strom DL650
  • Numar Moto
    CJ-24-CAL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS

Vizitatori Recenți Profil

234 citiri profil
  1. greenharleyd

    KTM 790 ADVENTURE

    Ouch - deloc rau :D.
  2. greenharleyd

    KTM 790 ADVENTURE

    Da, este o optiune. Dar cam pe cand va fi disponibila? Mai avem de asteptat... Ce ma ingrijoreaza cel mai mult la T700 ii rezervorul prea mic si centrul de greutate prea sus. Daca primul are rezolvare, al doilea mai greu. Numai dupa un test-drive ma pot lamuri. Oricum, pana la toamna cel putin, raman cu Stroama din dotare. Apoi mai vedem ce variante mai apar, peste iarna :D. Pana una alta, 790-ul, Adv sau R, ramane clar optiunea cea mai interesanta, mai putin pretul. Deci caut ceva sa ma tina pentru urmatorii 2-3-4 ani, pana ajunge la cost rezonabil pe piata de SH. PS - nici de T700 nu-s convins de aia 205 wet, ca n-o pus-o nimeni pe cantar pana amu...
  3. greenharleyd

    KTM 790 ADVENTURE

    N-as zice. Un 690E de dupa 2014 (cu ultimele modificari la motor) il gasesti pe la 6.000Euro. Modificarile is cam 3.000Euro. Total 9.000Euro, gata de adventure travel - si da, cu niste Kg in plus, dar nu mai mult de 15-20Kg. Pana la 205/210 Kg la 709, si ~13.000Euro, tot iese o solutia mai buna. Cu un motor mai putin elastic, e drept, mai putin confort si e o solutie de mers fara pasager. Dar mai ieftina si mai usoara ;). Depinde ce vrei.
  4. greenharleyd

    KTM 790 ADVENTURE

    Excelenta clipul. In fine o prezentare de oameni normali :D. Amu iar musc pumnii, ca mai e vreme de asteptat pana s-i vad in garaj...
  5. Nu-s cum sa va spun, dar strict din punct de vedere al unei calatorii RTW, solo, eu as alege 790Adv, nu R. Tocmai pentru ca inaltimea seii ma avantajeaza. Pentru RTW nu-ti trebuie garda la sol cat casa, ca nu te apuci sa faci hard-enduro si sa sari busteni. Acolo vrei sa poti manevra mobra in orice fel de situatii, si cand ii incarcata cu bagaje iar tu esti in mijlocul traficului, in panta, ca dracu, si trebuie sa o misti pe loc, o sa vrei sa ai picioarele jos. Daca ai picioare suficient de lungi, si banii necesari, atunci R-ul e mai bun. in rest, as fi fost fericit cu mai putina putere dar motorul mai relaxat, compresie mai mica, mai prietenos cu benzina de cifra octanica incerta. RTW nu inseamna hard-enduro. Cel putin din ce mai mai citit si eu pe altii care chiar fac asta. Si nu-s putini :). Pentru golaneala prin munti/desert plus confort, la cate sute de Km de casa, atunci da, 790R are toate avantajele. PS - T700 are garda la sol cam cat 790Adv simplu. Asa ca zau n-as zice ca-i asa de mare diferenta intre ele ;). Dar centrul de greutate mult mai jos la 790 imi pare diferenta fundamentala.
  6. Ca mai toate :D. Dar daca faci te raportezi la o medie, genul asta de mobre pica. Grav. Amu ca se poate, nu zic nu, dar una e sa poti, alta sa fie si placut ;).
  7. 690 E ii clar de mers fara pasager. Nu de alta dar oricine ar fi iese repede din schema asta, chiar daca esti suficient de nebun sa incerci :)). Tenere 700, iarasi, nu prea il vad cu pasager, sincer. 790-ul ar cam merge si-si. Dar ii scump si va fi asa niste vreme, macar 3-5 ani, pana il gasesti la SH. Pana atunci...
  8. Multam de link-uri. Cam tot pe acolo ma invart si eu cu estimarile, 8-9000EURO pentru 690. Dar iese ceva cu mult mai versatil. Si cu o autonomie de invidiat - amu numai sa mai si poti sa te bucuri de ea, ca la cat am inteles ca vibreaza, e distractie. Cum o dai nu-i bine. 790 e prea scump o vreme, 700-le scumpel ca n-ai cum sa-l iei decat nou, plus accesoriile, 690 mono si vibreaza. Trist :).
  9. Mai zi cu 690 Enduro ca pana la urma acolo au ajuns sa-mi sticleasca ochii, dupa ce am analizat toate combinatiile posibile :P. Si revenind on-topic, cu o sa custom is destul de convins ca e OK si T700 la mers cu pasager. Daca ai picioare suficient de lungi sau o mai cobori...
  10. Si rezervorul prea mic, si centrul de greutate cam sus, si-ar mai fi...
  11. greenharleyd

    Youtube - algoritmi cautare

    Stiu ca nu te ajuta sa rezolvi problema, dar macar ajuta sa intelegi o parte din sursa ei: https://www.theguardian.com/technology/2018/feb/02/how-youtubes-algorithm-distorts-truth. Dincolo de partea politica, cam asa se intampla: vrem gunoi, primim gunoi din ce in ce mai mult. Daca ai bafta sa fii unul din putinii care nu vor gunoi, ghinion, tot aia primesti.
  12. greenharleyd

    Turkmenistan sau Tajikistan (sau chiar Kyrgyztan)

    Depinde mult de ce trasee alegi. Kazakhstan, Uzbekistan, poti face peste 6-700 Km fara probleme: drumuri drepte, asfalt (prost, dar exista), mai nimic de vazut. In Pamir insa, n-as mai face mai mult de 250-300Km pe zi sau chiar mai putin. Plus o gramada de variante de luat pe langa drumul principal: Bartang Valley, Wakhan Valley, apoi Song Kul in Kirgistan, etc., etc., etc. Acolo si 200 de Km pe zi is multi.
  13. greenharleyd

    Turkmenistan sau Tajikistan (sau chiar Kyrgyztan)

    Uite ca ai picat la tanc - proaspat ca primavara, mai multe detalii despre vize pentru Asia Centrala aici: http://dusi.ro/2018/11/mongolia-and-back-overland-visas/ Cu amenzile e complicat sau foarte simplu: fii amabil, prietenos, zambaret, fa pe prostul, sustine ca nu intelegi limba, ca nu ai bani la tine si, cel mai important, ia-te dupa localnici, vezi pe unde merg ei tare si pe unde nu. Mai putin in Kirghistan: acolo ori o iei prin munti, ori meri legal. Cele mai multe radare acolo le-am vazut si nu te iarta. Nu ma intreba de unde stiu :S.
  14. greenharleyd

    Turkmenistan sau Tajikistan (sau chiar Kyrgyztan)

    Puschea pe limba, ca am si eu aceeasi temere :(.
×