Jump to content

greenharleyd

Membru
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

About greenharleyd

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    V-Strom DL650
  • Numar Moto
    CJ-24-CAL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS

Recent Profile Visitors

317 profile views
  1. La cum suna povestea ai patit exact ce am patit si eu acum multi ani, numai ca atunci eram cu masina. Un drum lung, pornit de dimineata, anticipam cu nerabdare o zona de drum care stiam ca-mi place mult si era super lejera ca trafic: Harsova - Tulcea (culmea, tot in Dobrogea). M-am relaxat atat de mult incat n-am mai fost atent la drum si am iesit in decor. Lectia: oricat de mult iti place un segment anume, nu pierde concentrarea la drum. Adica fix ce ti-or spus cam toti. Sanatate, spor la reparatii si sa te bucuri de mobra si pe mai departe ;).
  2. Tajikistan si Kargastan? Hai cu detaliile, nu fi zgarcit :D.
  3. De ce il compari musai cu pre 2013? Post 2013 are cateva Kg in plus, dar si cateva din bubele initiale rezolvate. Intreb pentru ca si eu incerc sa inteleg de ce as lua T700 in loc de F800GS (pe care cu putin noroc il poti gasi si nou, ramas pe stoc pe undeva, in cam aceiasi bani...).
  4. La cata cerere e, ma indoiesc. Plus ca de la anul incep sa fie produse in China, lumea o sa fie reticenta, astea din primul an se vor pastra. Si eu is tentat de una SH, dar mai avem pana acolo ;).
  5. Da, le salveza, dar asa cum zice @cooldeep, pastreaza numai un numar limitat (cred ca 10). Asta nu inseamna musai 10 zile, ci un numar oarecare de Km, variabil in functie de complexitatea traseului. Dupa ce ajunge la numarul asta, incepe sa le stearga pe cele mai vechi, pe masura ce creeaza unele noi. Nu ma intreba de unde stiu ;). Cu alte cuvinte, daca ai de gand un traseu lung, la maxim o saptaman trebuie sa-l conectezi la un laptop si sa copiezi fisierele de arhiva, care is in format .gpx.
  6. Multam mult, dar tocmai ca partea aia o am, imi trebuie bucata neindoibila (si neindoita :P.)
  7. Intrebare intrebatoare: are cineva / stie pe unde as putea gasi o pedala de schimbator pentru DL650A (din 2010)? Al meu ar cam trebui inlocuit ca a ramas destul de sifonat si parca n-as da o gramada de bani pe unul nou. Multam mult pentru sfaturi :).
  8. Am facut plata direct prin card. Am trimis o sesizare la ECC-Romania, sa vedem ce rezultate obtin si ei. Am tot schimbat mailuri cu cei de la vanzari de la furnizor, ei o tin langa pe a lor ca s-a trimis comanda, dar la mine n-o ajuns nimic. Stiu si de ce: desi eu am cerut si platit transport prioritar (International Tracked/Signed), ei or trimis cu Royal Mail standard, adica fara AWB si deci cel mai probabil pierdut pe la Posta Romana. Dar nu-i problema mea, cum am zis, am platit suplimentar pentru transport prioritar. Cam aici se termina orice fel de reactie din partea lor: am trimis, s-o livrat. Super nemultumit de faptul ca nici macar nu incearca sa inteleaga problema. Multam tuturor pentru sugestii si sfaturi.
  9. Salutare, Dintre cei care locuiesc sau au prieteni prin UK, va rog un sfat: ce asociatie ar trebui sa contactez pentru a reclama un vanzator online care pretinde ca a livrat o comanda dar nu are nici un document care sa confirme asta si, evident, bunurile nu au ajuns la cumparator. Este o achizitie online de la o companie destul de mare, nu de la vreun neica-nimeni de pe Ebay. Rezultatele insa se dovedesc similare, din pacate. Am dovada platii, confirmarea comenzii si atat. N-am fost contactat de nici un curier iar firma nu are nici o dovada a livrarii, eu ramas cu banii dati si ochi-n soare (nu-i cine stie ce suma dar ma deranjeaza foarte mult atitudinea lor). Multumesc mult pentru sfaturi.
  10. Aloha. Lume, are careva prin dulap un suport de parbriz pentru V-Strom DL650 2004-2011, sau un sfat unde as putea gasi? Al meu a cam suferit de la zdranganelile din vara si se vrea inlocuit. Multam mult pentru ajutor :D.
  11. Da, este o optiune. Dar cam pe cand va fi disponibila? Mai avem de asteptat... Ce ma ingrijoreaza cel mai mult la T700 ii rezervorul prea mic si centrul de greutate prea sus. Daca primul are rezolvare, al doilea mai greu. Numai dupa un test-drive ma pot lamuri. Oricum, pana la toamna cel putin, raman cu Stroama din dotare. Apoi mai vedem ce variante mai apar, peste iarna :D. Pana una alta, 790-ul, Adv sau R, ramane clar optiunea cea mai interesanta, mai putin pretul. Deci caut ceva sa ma tina pentru urmatorii 2-3-4 ani, pana ajunge la cost rezonabil pe piata de SH. PS - nici de T700 nu-s convins de aia 205 wet, ca n-o pus-o nimeni pe cantar pana amu...
  12. N-as zice. Un 690E de dupa 2014 (cu ultimele modificari la motor) il gasesti pe la 6.000Euro. Modificarile is cam 3.000Euro. Total 9.000Euro, gata de adventure travel - si da, cu niste Kg in plus, dar nu mai mult de 15-20Kg. Pana la 205/210 Kg la 709, si ~13.000Euro, tot iese o solutia mai buna. Cu un motor mai putin elastic, e drept, mai putin confort si e o solutie de mers fara pasager. Dar mai ieftina si mai usoara ;). Depinde ce vrei.
×
×
  • Create New...