Jump to content

greenharleyd

Membru
  • Posts

    427
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW F800GS
  • Numar Moto
    NMD

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS, V-Strom DL 650

Recent Profile Visitors

904 profile views

greenharleyd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pana la urma, am muscat-o pana la capat si am continuat proiectul. Gata, am scapat de muste-n dinti si vajait in creier :D. Se poate inchide, multumesc.
  2. Cum le zice el, inteleptul. La naiba, ma oftic ca nu m-am gandit la asta :P.
  3. La 1 - pune camera, zama aia nu cred ca e pentru ce vrei tu. Plus ca daca ai camera, poti sa lasi presiunea mult mai jos. Si aia te va ajuta cu siguranta. La 2 - vazand si facand... Dar s-ar putea ca la unele drumuri sa pleci fara aripa ;).
  4. Nu chiar singurul. Nici eu nu le-am schimbat pret de fo 13.000 de Km, cu pasager. Michelin Anakee 3. Nu mi-or placut ca s-o uzat fata mai repede decat spatele, ciudat, dar specific la modelul asta. In rest, si-or facut treaba excelent, pentru ce am avut eu nevoie.
  5. Dap, eu vorbeam de varianta Dakar. Alea tin considerabil mai mult ca-s mai rigide si nu se incalzesc la fel de tare, deci uzura mai mica. Cu dezavantajele de rigoare, evident. @bozoro cateodata longevitatea nu este necesara numai din zgarcenie ;).
  6. Folosit si eu E-07+ Dakar, pe spate, pe fata k 60 Scout. Dakar m-o tinut peste 23.000 Km, mers incarcat dar fara pasager. Pe asfalt combinatia asta nu a fost ideala dar nici prea rea. Cat era nou Mitas-ul si K60 pe fata in jur de 10.000 Km, spatele era mai alunecos pe marcajele de vopsea de pe sosea. Dupa o vreme s-o mai tocit si era OK. Pe off e marginal peste Scout-uri - la urma urmei au acelasi profil la dimensiunea asta. Am mers si la 40 si la 0 grade, decent fara sa fie extraordinar. As mai lua, in special pentru longevitate.
  7. Vand set de genti waterproof (pe bune), marca Giant Loop. Se pot prinde de crashbar, sau aproape oriunde pe motocicleta, in ideea de a avea la indemana chestii de genul: trusa de prim ajutor, kit de pana, un set de scule, niste ulei, etc. Vin la pachet cu chingi de fixare. Capacitate 3,5 Litri per geanta, in total 7 Litri. Zice producatorul. Daca sunt inchise "de trei ori", adica complet, as zice ca are fiecare in jur de 2,5 L. Sunt SH, le-am folosit doua sezoane. In afara de semnele de uzura normale, nu au probleme, nu sunt crapate sau gaurite, in continuare 100% waterproof. Le dau pentru ca am trecut la un alt sistem de bagaje, pe alta mobra. Detalii: https://www.adventure-spec.com/default/giant-loop-possibles-pouch-15103.html Noi costa cam 250 Lei bucata, plus transport cam 100 Lei. Deci ar fi un cost total de 600 Lei. Le dau la 250 de Lei. Telefon: 0723661091 Prefer predare personala in zona Cluj-Napoca dar trimit si prin curier, dupa achitarea costului de transport.
  8. Salutare, Din motive independente, trebuie sa renunt la un proiect de upgrade pentru F800GS. M-am apucat sa adaptez la un F800GS standard parbrizul Wunderlich RAID Vario, care este facut pentru versiunea Adventure. Adaptarea este posibila, numai ca mai trebuie niste componente care nu se gasesc decat la BMW. Si asta duce pretul total la peste dublu fata de cel al parbrizului in sine. Daca este folosit pentru un upgrade la F800GS Adventure, nu mai trebuie nici macar un surub in plus, se inlocuieste in cateva minute. Link producator: https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-f-series/f-800-gs-adventure/ergonomics-comfort/screens-complements/wunderlich-windscreen-raid-vario-43970-000.html Parbrizul este nou, nu l-am montat ca nu am avut pe ce :). Asa ca vreau sa scad din paguba. Pretul la producator este de 219 Euro, transportul este de 20 Euro. Pret vanzare: 200 EURO. Am si parte din piesele necesare, povestim in detaliu daca este cineva interesat. Pot sa ofer lista completa de piese necesare, cu cod producator, tot ce trebuie. Telefon: 0723661091 Am uitat sa specific si nu mai pot sa editez: prefer predare personala in zona Cluj-Napoca dar trimit si prin curier, dupa achitarea costului de transport.
  9. greenharleyd

    BURSA LOCALA

    Curatenie prin casa, poate intereseaza pe cineva un set de handguards pentru V-Strom DL650, 2004-2011 (posibil sa se potriveasca si pentru alti ani...).
  10. greenharleyd

    BURSA LOCALA

    Aloha - poate este de interes, cateva accesorii moto de vanzare, la curatenia de primavara: Pantaloni si vesta de piele, GPS/telefon "de scandal", casca Nolan N104. Cizmele is rezervate. https://www.olx.ro/oferte/user/3Si4/
  11. S-o livrat deja: https://japan.webike.net/products/21447816.html, urmeaza montajul. Eu am mers pe varianta reglabila, tot de la Wunderlich: RAID VARIO, plus suportul de Adventure. La fel, urmeaza montajul, dar am mari sperante ca e o solutie buna si de drum lung, si de off. Ramane de vazut.
  12. Hai sa inchidem si topicul asta, ca m-am invartit, sucit, pana la urma am ajuns la F800GS. Da, sfatul primit inca de la bun inceput, dar a trebuit ceva vreme pana sa se coaca. Inca ma lupt cu saua care-i inalta, cu scaritele care-s prea sus si am genunchii indoiti prea mult, cu protecia la vant care lipseste cu desavarsire, dar compenseaza cu alte avantaje: greutatea care se simte ca fiind mult mai mica, garda la sol, cuplu (de la 2.000RPM in sus e functional motorul), frane, suspensii. Amu am de modificat la ea pana ajungem sa ne intelegem perfect, dar e foarte OK deja. V-Stroama isi vede deja de alte ture, tot printre prieteni :). Multam mult pentru toate sugestiile.
  13. Multam mult Minu-le. Gatat si eu vacanta, la retur am mers via Ungaria dar la intoarcere Mostar / Sarajevo / Novi Sad / Timisoara. Superb pana am iesit din Bosnia, apoi mega aglomerat si plictisitor prin Serbia (pe unde ne-o prins si ploaia :P). Multam de sugestii.
  14. Abia pe sfarsit de saptamana plecam, deci esti deja pe acolo cand noi suntem pe drum... Cat stai prin zona?
×
×
  • Create New...