Sari la conținut

emircea

Membru
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/roadpatrol.mc.romania/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Hondas: XRV750 & VF1000
  • Numar Moto
    de halaminiu'
  • Club
    Road Patrol MC Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    3 (trans(h)lap, africana, VeFe)

Vizitatori Recenți Profil

870 citiri profil

emircea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. S-au oferit aici ceva variante, inclusiv pompa electrica de Daewoo Damas: https://motociclism.ro/topic/752790-caut-pompa-honda-xrv-750-rd07-africa-twin-e-urgent/ .
  2. Multumesc, dar ma interesau alte surse decat OLX, a fost primul lucru sa caut acolo...
  3. Baieti, aveti idee unde se poate gasi o roata spate sau janta spate de Transalp 600, PD06?
  4. Maxim 0.6 bar, cum e la manual, altfel scuipa simeringurile afara. Dar mai bine nici nu te incurci, comportamentul nu se schimba foarte mult.
  5. emircea

    Facerea de bine...

    Ciao; Puteti, va rog, recomanda pe cineva din TM sau imprejurimi pentru un crashbar pe comanda? Mi-ar trebui o protectie minima a baii de ulei pentru VF-ul din semnatura.
  6. emircea

    DONATII

    Am de donat 2 buc cauciucuri 140/80 R17 ce ar mai putea fi utilizate 2-3000 km pe asfalt. Desi nu e evident din foto, adancimea minima profil este ~4mm. Nu pun la posta sau curier. Pot fi gasit la 0751.082.653 sau pe PM. - Mitas E09 , dot 1713 (schimbat in urma cu 2 ani); - Heidenau K60 Scout, dot 2116 (inlocuit in urma cu 2 saptamani).
  7. Interesant, sunt la al 2-lea set complet de Heidenau K60 Scout (luate ambele din Ro) si nu am avut probleme de voblaj. N-ai pe nici un transalpist cu care sa faci schimb de roti sau cauciucuri, sa fii sigur ca asta e cauza?
  8. N-ai de ce. Este reperul 17 din foto de aici: https://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-xl600v-transalp-1993-p-italy-switchcable_bigecm9h42f__0300_5e92.gif P.S. Invata-ti nasul sa faca poze inainte de fiecare pas de demontare, asa stie ce are de pus la loc si in ce ordine. Altfel ar fi bine sa se lase de mesterit.
  9. Saiba sau plasticul? L-ai demontat si nu mai stii de unde, sau ne incerci perspicacitatea? E ghidajul de cablu din carcasa manetei de acceleratie...
  10. Mie mi-a adus Groza Paul (paulmoto.ro) si melc de plastic, si mecanism complet pentru PD10. Am schimbat vreo 3 melci pana sa ma prind cum se face curatarea resturilor si ungerea corecta (inclusiv a cablului). Mai am un mecanism fara melcul de plastic. L-am comandat ca mi s-a parut ca cel de pe motocicleta agata (cum povesteai si tu) dar am reusit sa scot toate resturile de plastic din cel original si cu asta am ramas ca rezerva. PM daca esti interesat, ca intre timp am schimbat Transalpul.
  11. La mine se barbierisera dintii de pastic, ca nu fusese gresat de mult. incearca aici: https://www.olx.ro/oferta/melc-km-honda-xrv-750-africa-twin-ID8rGw3.html#ffa3fcc94c , ai si varianta pe metal. Verifici dimensiunile cu Attila, la mine s-a potrivit (PD10). Diferenta e in grosimea axului roata fata. Kilometraj electronic pui de bicicleta... Daca iei melc de plastic, sa-l ungi neaparat cu vaselina siliconica si sa cureti bine de tot zona de spirala angrenata de dinti.
  12. Pui foto si preturi, sau se negociaza 'dupa fata fraierului', ca-n Mehala?
  13. 'Sucul propriu' contine: WD40, vaselina cu cupru si ulei de lant de drujba. WD40-ul cat sa faca mai fluida vaselina, la nivelul de vascozitate al uleiului de lant. Neaparat vaselina cu cupru, sa lase stratul de cupru(antifrictiune) dupa ce se usuca uleiul. Ne putem vedea intr-una dintre vineri pe la 6-7 PM, cu exceptia 11 mai, cand sunt plecat. Aduci cu tine niste celofan (punga) transparenta si banda izolatoare.
×
×
  • Creează nouă...