Sari la conținut

trasan

Membru
  • Număr conținut

    190
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre trasan

  • Rang
    Incepator

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    XL600V V

Vizitatori Recenți Profil

173 citiri profil
  1. trasan

    Transalpina - Istorie

    Felicitari pentru initiativa! Poate merita si Strategica un topic inca din vremea cand e ... originala
  2. Edmond, uite ceva ce eu am tot ratat, dar care poate te intereseaza: https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Jeiăn
  3. Din pacate luam concediu cand putem... Si a doua jumatate a lui august e buna in zona aceea. Daca poti muta, merita din plin. oricum, te invidiez
  4. trasan

    Turcia 2013

    Foarte frumos! Totusi, ce vreati sa faci in boscheti?
  5. trasan

    Prin Europa

    Deci fara jeratic la murg! Multumesc
  6. trasan

    Prin Europa

    Te rog sa povestesti despre problemele tehnice. Cum le-ati rezolvat?
  7. trasan

    Antalya .... de iarna

    Mie mi se pare un revelion f tare si ma bucur ca nu v-ati cramponat de masa pentru romani si piscina vietii. Aud atatia care isi strica vacantele de la cate o chestie care nici nu conteaza. Multam de poveste si ca sa te provoc pentru viitor, sa stii ca tot drumul de la noi pana acolo are permanent ceva de oferit
  8. trasan

    Odessa

    Ms. Procura in ce limba?
  9. trasan

    Odessa

    Ce inseamna documente legale proprietate moto?
  10. trasan

    Sfat inchiriere auto in Turcia

    Sa vina povestea!
  11. Vezi pe olx. Avea unchiu ceva. Sau vb direct cu el (poate pe transalp.ro)
  12. trasan

    Turcia 2018

    Kosh, iti tot urmaresc cu interes topicul, dar acum chiar m-ai facut invidios. Sa iti fie de bine si arata ce mai ai prin maneca
  13. trasan

    Caii murelor de toamna

    Si cateva detalii despre traseu. Itinerar: Bucuresti, DN1, Ploiesti, Plopeni, Varbilau[, Podu Ursului], Cosmina de Jos, Poiana Trestiei, Bustenari, Plaiu Campinei, Sotrile, Plaiu Cornului, Breaza[, Poiana Campina, Calinesti, Floresti], DN1, Ploiesti, Bucuresti. Valea Varbilaului, Valea Cosminei, Valea Doftanei, Valea Prahovei. Exceptand bucata dintre Podul Ursului si Cosminele, care poate fi exclusa, drumul e accesibil oricarui tip de motor si suspensie intr-o mare parte a anului. Pe langa multitudinea de viraje, peisajul se schimba cu fiecare anotimp, venind la pachet cu aromele si culorile specifice. Totusi recomand macar un mic ocol pana in Podu Ursului si retur - cateva curbe stranse, intr-o rampa destul de mare Calitatea drumului: O portiune cu dale de beton de 1,5 km, din Cosminele pana in Poiana Trestiei. Ceva rupturi de drum pana in Cosminele si in zona Sotrile. Nisip si balegar, ca pe drumurile noastre secundare. In rest asfalt bun si foarte bun. Peste dealuri drumurile sunt inguste si e nevoie de atentie in curbe. In cea mai mare parte drumul e liber. Nivel de dificultate: Mi se pare potrivit si pentru incepatori (nu la primul drum), pentru a exersa viraje pe drum inclinat, la viteza mica. Popas/Puncte de belvedere: Dupa Poiana Trestiei - aici este construit si un foisor cu bancute. Inainte si dupa Sotrile. Locurile sunt chiar pe drum. Masa: Dupa buget si timp, la Grill in Kauflandul din Campina sau la Havana in Breaza (era foarte bun acum cativa ani si Casa Bucatarului, in Nistoresti). Enduro: Portiunea Podu Ursului - Cosmina de Jos (ca o curiozitate aproape tot traseul apartine comunei Cosmina). Nivel incepator. Doar pe vreme uscata. Drum de caruta. Se coboara in cea mai mare parte. Ramificatii: sunt mai multe si ajung in Cosmina. Zona in care ajung ursi si mistreti (cei din urma si-au dovedit prezenta printr-o arie bine râmata pe platoul de la final). Punct de belvedere: la releu, de unde se vede frumos drumul prin Poiana Trestiei si in zare Bucegii (cu releul de la Costila). Vegetatie: in general arbori tineri - foioase, livezi si putin pasune. Fara sursa de apa potabila. Punct de aprovizionare: magazin in Cosmina de Jos, la iesire din traseu. Obstacole: Traseul debuteaza cu pietris de rau, in strat gros si nebatatorit inca. Imediat vine o zona framantata, mlastinoasa la ploaie. Mai este o bucata de drum uda permanent, dar care se ocoleste printr-o gradina invecinata, prin stanga. Sleaurile sunt uneori foarte inguste si am simtit cum tarasc bascula prin pamant, iar spatiul dintre sleauri este destul de famantat. Coborarea de la releu este numai pe argila - praf gros pe seceta si clisa pe ploaie. Ca fapt divers, am folosit Michelin Anakee Wild. Nu mi-a placut deloc. Crampoanele de contrapanta sunt prea mari si am alunecat lateral de mai multe ori. Regret mult T63-ul. E adevarat ca pe sosea nu e asa zgomot; in rest nimic special, ba chiar mai tari putin.
×