Jump to content

trasan

Membru
  • Posts

    274
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    XL600V V

Recent Profile Visitors

858 profile views

trasan's Achievements

  1. pe mine nu m-a restrictionat lasarea din amortizor si saua joasa nici de la ture lungi si nici de la mers pe coclauri. dar vorbesc despre PD10. si arata ciudat de jos. eu as incepe cu lasarea din suspensie prima data si apoi as mai vedea. poate intre timp intri in legatura si cu oameni experimentati. a! si o talpa mai groasa la incaltaminte - ceva bocanci moto, de exemplu.
  2. Salutare! Se vand urmatoarele: 1) Piulita de jug Stare: Nou Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 150 lei Producator: Gilles Material: 7075 aluminium Thread size: M24 x 1.0 Colour: Red Patented pin-interlock anti-twist protection No special tools required for installation Necessary tool for M24: Wrench size 32 Important: The ACMA is designed exclusively for use as a yoke nut. It must not be used on the rear wheel axle or swing arm axle! 2) TankPad/Fuel Lid Pad Stare: Nou Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 150 lei Producator: Honda Tip: OEM Model: 08P61-MEE-800 Tipar: Carbon 3) Undertail Ermax Stare: Nou Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 700 lei This Ermax undertray changes radically the rear of your CB 600 Hornet 2007/2010, by covering and coloring the underside of the seat. It allows to remove the rear mud flap and to refit the number plate on the provided metallic support. The plate lighting is integrated in the undertray. Kit-ul este complet si este format din urmatoarele repere: - undertail - suport numar - led suport numar - suruburi - manual de instructiuni Kit-ul este nou, vopsit in culoarea negru mat. La cerere pot pune la dispozitie factura cu care a fost achizitionat.
  3. Salutare! Se vand urmatoarele: 1) Plastic superior stop Stare: Utilizat Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 25 lei Piesa originala Honda. Clemele de prindere sunt intregi/plasticul nu este decolorat. Se poate utiliza fara probleme in starea actuala. 2) Plastic inferior sa Stare: Utilizat Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 25 lei Piesa originala Honda. O clema de fixare din cele doua este partial intreaga. Plasticul nu este decolorat. Se poate utiliza fara probleme in starea actuala. 3) Capac toba Stare: Utilizat Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 25 lei Piesa originala Honda. Prezinta urme de contact. Se poate utiliza fara probleme in starea actuala. 4) Stop Stare: Utilizat Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 50 lei Piesa originala Honda, perfect functionala. Partea dreapta prezinta o portiune unde a fost slefuita. Urma poate fi remediata printr-un polish, cu atat mai mult cu cat stopul nu prezinta deloc crapaturi. Tehnologie stop: led 5) Releu semnalizare Stare: Utilizat Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 30 lei Piesa originala Honda, perfect functionala. Atentie, releul este dedicat semnalelor oem cu care motocicleta vine standard. Sigur, functioneaza si cu semnalele pe led, dar indicatorul va clipi de doua ori mai repede. 6) Aripa spate Barracuda Stare: Utilizat Locatie: Bucuresti Contact: 0747.048.787 Pret: 500 lei Aripa este fabricata din plastic ABS si are un finisaj negru mat. Protectia de lant este fabricata din aluminiu eloxat. Kit-ul este compatibil cu modelele de Honda Hornet fabricatie 2007-2013. Kit-ul este in stare foarte buna, fara crapaturi sau reparatii de orice natura. Mentionez si subliniez faptul ca plasticul nu este decolorat. Suruburile, 2 bucati, sunt incluse.
  4. nu are cum sa protejeze ca unul legat de crashbar si care este si decoltat. dar ramai cu galeriile rotunde de la pietricele si crengi din cand in cand se mai aude cate una batand in el. zi-mi ce foto vrei exact. scutul intra sub cel de plastic. se vede din foto chiar pozitia cu filtrul. fata de instructiuni si de sait as mai putea sa aduc ceva nou doar cu o privire de dedesubt.
  5. iata cateva detalii pentru cei interesati. pret final 715 lei: 530 lei scutul si 185 lei livrare (incl. vama etc).
  6. un email aici https://ravetechmotorcycles.com/store/en/products/18-dl650-mini-skid-plate.html
  7. Uitandu-ma pe link am descoperit un releu cu senzor de vibratii. adica asta: https://www.cosmo-accessories.com/brands-2/suzuki/dl-650-v-strom-2017/b-fast-wiring-made-easy-detail Pt cine e interesat, am intrebat la grec si consumul in gol e de 10mA.
  8. Despre ei nu am decat vorbe de lauda. Mi-a placut si sistemul prin care cutiile sar la un soc puternic. De exemplu pe alunecare in panta laterala mi s-a parut f tare. Au rezistat excelent si la o lovitura puternica. Dar daca ar fi fost lovite din alt unghi s-ar fi blocat serios. Totusi trebuie vazut cat de mult le folosesti. Apoi cat de mult ai nevoie de metal. Eu am ajuns la concluzia ca e mai in regula sa am cutii usoare, chiar daca se fac bucati la impact. Le iau cu totul in camera si gata. Vizavi de plastic pot spune doar atat din experienta: Shad e mult sub Givi atat la calitate cat si la pret. Materialul e moale si faramicios. Givi a rezistat la tot felul de abuzuri. Totusi am luat Shad
  9. pur si simplu da email sau sms sau suna la fiecare atunci cand ai banii de avans si stii ce model vrei. vei afla discountul(la fiecare e altul) accesoriile incluse, capacitatea si timpul de livrare si posibilitatea de transport (unii iti aduc gratis in oras la tine). intreaba si de pretul primelor 3 revizii macar. vezi ca la 650 e 6000km intervalul
  10. 1. la fisc mergi daca ai timp (de ex la S3 te programezi dar stai si putin la coada). oricum e la final asta 2. tiparesti contract model nou un exemplar si il completati impreuna apoi faci 4 copii (sau tiparesti 5 daca il completezi electronic si doar semnati). o copie (sau un exemplar din cele 5 originale) ramane la cumparator, cu talonul (cu mentiunea "instrainat ... si data") si masina 3. asigurarea nu e o idee buna pt ca poate fi un eveniment si inca e pe numele tau. cel mai bine inca 50 si faceti pe numele lui 4. mergi cand poti la fisc cu originalul si cele 3 copii (sau cele 4 originale). ei le vor stampila, vor completa ca nu ai datorii, iti lasa si tie un exemplat 5. le trimiti oamenilor actele si ei merg la fiscul lor apoi au 30 zile sa inmatriculeze
  11. +1 obs: daca faci contractul pe formular actual (vezi pe site la ditl) nu mai ai nevoie de fisa de inmatriculare. daca ai si timp, in functie de sector poti rezolva totul in aceeasi zi. bine ar fi sa opresti asigurarea si sa insisti sa isi faca pe loc una (sau fa-i cadou una ieftina, pe numele lui pt inmatriculare) in paralel cu cerere recuperare bani de la asigurator, daca e cazul. "instrainat ..." si data
  12. Oxford XL pt topcase. Merge bine cu parbriz mare. L ar fi dimensiunea corecta, dar XL permite sa pun husa mai usor si mai repede. Daca nu stii exact si poti ajunge la un magazin, sigur te vor lasa sa probezi si sa iei masura care iti place mai mult (la mine a functionat). Foarte tare! Te rog sa ne tii la curent.
  13. trasan

    Tank bag xxl

    din intamplare am vazut geanta. arata foarte bine, iar modificarea e de bun augur. din pacate eu am deja una, dar cine isi doreste cu adevarat poate macar sa vada despre ce e vorba; este o ocazie foarte buna.
  14. Noaptea a trecut destul de repede şi lumina firavă a dimineţii tomnatice m-a trezit fără să stea pe gânduri. Cred că mi-a fost puţin rece la un moment dat, pentru că îmi vine să intru sub pătură şi să iau şi caloriferul în brate. Sau o fi doar amintirea frigului de ieri. Mă uit pe prognoză şi îmi e clar că nu există drum de întoarcere fără ploaie; vremea e complet instabilă. Prind totuşi curaj şi mă duc lângă geam: nori nehotărâţi şi glas de mare în surdină. Un pescăruş argonaut se ridică ritmic pe coama valurilor şi priveşte fix, ca vrajit de cântecul vreunei sirene. Cu un ultim efort deschid uşa terasei şi aştept încordat aerul rece – cumva trebuie să mă pun în mişcare. De afară însă vin peste obrazul ţepos picuri fine şi sărate, în vălătucuri răzleţite de briză, dar calde şi îmbietoare la scăldat. Cred ca sunt vreo cinsprezece grade. E atât de plăcut încât îmi e ciudă că nu m-am trezit mai devreme, căci ceaţa se risipeşte uşor-uşor. Nu am cum să nu pic în visare, dar semnul cel mai clar vine de la un stol rătăcit pe la noi de clima schimbătoare şi grăbit totuşi către sud, unde ploaia rece nu va veni. Rezolv toaleta de dimineaţă şi strâng totul rapid, las cheia pe tejghea, pentru că recepţionera se zărea sub o pătură, pe o canapea dosită într-o cameră mică, descui uşa hotelului şi merg direct la Transalp, ca să mergem împreună către ... sud! Da, către sud, exact pe unde vream ieri să ajung. Cât îşi primeşte căluţului porţia de jeratic – obişnuiesc să încălzesc puţin motorul -, şterg şaua plină de apă şi îmi fac puţin de lucru cu un vecin cu mare chef de viaţă încă de la prima oră. Apoi, la drum!
×
×
  • Create New...