Sari la conținut

Tetelu1980

Membru
  • Număr conținut

    61
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    București
  • Carnet moto din
    22.03.2017
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535
  • Numar Moto
    va urma
  • Club
    va urma

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535
  • Interests
    Comunicatii

Vizitatori Recenți Profil

473 citiri profil

Tetelu1980's Achievements

  1. Tetelu1980

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Bună seara iubitori de Virago! Ce recomandări de pneuri/cauciucuri mai aveți pentru motoarele astea? Ar fi de mare ajutor niște idei cu modele și site-uri aferente unde se găsesc la prețuri onorabile și DOT-uri cât de cât proaspete. De asemenea dacă tot o să schimb pneurile ce camere recomandați? Mulțumesc anticipat pentru recomandări.
  2. Tetelu1980

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Am onoarea să salut membrii forumului. De pe unde v-ați mai procurat consumabilele de anul acesta pentru Viroagele voastre? La un moment dat știu că aveam un user mexykanu care ne mai ajuta cu ceva oferte la consumabile. Mai activează pe forum? Alte recomandări? În altă ordine de idei, în București unde găsesc ăl mai bun mecanic într-ale Viroagelor care să îmi facă o evaluare "bară-în-bară" sau pe acolo și să îmi spună ce trebuie, cu ce costuri și în cât timp pentru a face 535-ul meu să fie într-o stare tehnică onorabilă? Poate fi și un mecanic în județele limitorfe asta în cazul în care costurile cumulate (piese+manoperă+transport pe platformă spre service) sunt avantajoase comparabil cu un service din București. A mea face figuri în momentul în care ies pe drumuri lungi, drepte, unde la un moment dat, după 20 - 30 de minute de rulare cu viteze normale, începe să dea în nas și apoi se oprește motorul de tot după care nu mai pornește imediat, însă dacă îl las vreo 10 minute pornește din nou (mai greu ce-i drept) și se repetă povestea. Menționez că sunt din București. Mulțumiri tuturor colegilor și hai liberare pe asfalt!
  3. Sfat/recomandare: pentru cob-ul mare, care se poate vedea și în imagine, știți pe cineva care ar putea să îl rigidizeze pe interior astfel încât să nu mai permită deformări? Fiind din piele, când este gol tinde să se deformeze un pic. Rog recomandări cu un raport preț calitate mulțumitor din zona București/Ilfov. În țară este ceva mai complicat cu expedierea/returnarea. Mulțumesc. Să avem parte de o vara/toamnă lungă și călduroasă, perfecta pentru plimbări.
  4. Salutări, Mobra mea (Virago 535) cam țopăie un pic de față la anumite viteze, probabil la turația de rezonanță pentru roată. Suspectez că s-ar putea să fie ușor descentrată roata. Așadar, unde se mai poate verifica/centra o roată față în București sau chiar și în împrejurimi dacă asta înseamnă un termen mai redus pentru lucrare. Mulțumiri anticipate pentru ponturi.
  5. Tetelu1980

    Merge cineva la SMAEB?

    Sunt ceva reduceri, nu fenomenale, dar probabil dacă faci mai multe cumpărături până la urmă poate se justifică prețul biletului de intrare. Spre exemplu la Caberg Duke 2 erau prețuri mai mici cam cu 50 de lei față de prețul de vânzare în magazin pentru același vânzător. În schimb să bați drumul mai mult de 150 - 200 de km special pentru asta, nu știu dacă mai merită. Într-adevăr scutești ceva timp și alergătură văzând mai multe chestii deodată în același loc... dacă este de dragul clătitului ochilor.
  6. Tetelu1980

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Howdy. Având totuși în vedere faptul că lumea bună are multe "trebi" de făcut și nu tuturor le surâd întrunirile, totuși aș îndrăzni să întreb dacă nu ar merge o întâlneală/plimbare a posesorilor de Virago prin împrejurimile Bucureștiului sau alte locuri care convin unui număr mare de posesori de Viroage...
  7. Tetelu1980

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutări. Deși acum două luni mi-a pornit mobra fără probleme, acum duminică nu a mai vrut să repete performanța, cu toate că pe toată durata iernii, am ținut motorul într-un garaj încălzit. Am verificat bateria și este ușor umflată plus nivel scăzut la electrolit așa că mi-am propus să o schimb. Așadar ce baterie recomandați într-un bun raport calitate preț și eventual de unde? Mulțumiri. Drumuri frumoase în noul sezon!
  8. Tetelu1980

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Mulțumesc pentru recomandări. Am luat legătura cu userul. Mă pregătesc deja pentru noul sezon, mai e puțin...
  9. Tetelu1980

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutări tuturor! Pentru a face revizia la motocicleta mea, un Virago 535, vă rog să mă îndrumați de unde și ce recomandați să cumpăr. Aș avea nevoie de următoarele piese: - 2 buc. bujii, - 1 buc. filtru aer, - 1 buc. filtru ulei cu o-ring inclus, - 1 buc. garnitură capac filtru ulei, - 3 litri (suficient?) ulei motor, - ? litri ulei transmisie cardan, - kit reparație robinet combustibil Mulțumesc anticipat pentru recomandări. Stimă!
  10. AM GRESIT! Astazi dimineata am mai studiat un pic scheme si poze cu carburatorul Mikuni. Am dat o incercare sa vad despre ce este vorba si am facut urmatoarele operatii: am scos furtunasele de pe tevile stuturile de preaplin am pus contactul ca sa imi lucreze pompa de combustibil am identificat carburatorul cilindrului din fata ca fiind cel care scuipa benzina am pus doua "paie" de cocktail unul in prelungirea celuilalt iar apoi le-am pus la stutul de purjare care se situeaza pe partea stanga a motocicletei in colturile din stanga jos ale carburatoarelor (abia mai tarziu am vazut si postarea lui vlad58 cu indicatii. Multumiri!) pe partea dreapta a motocicletei pe partea cealalta a carburatorului fata am destrans surubul care permite purjarea pana cand nu a mai curs combustibil pe partea stanga a carburatorului am destrans cele patru suruburi care fixeaza capacul lateral al carburatorului dupa desfacerea capacului am scos sistemul plutitor parghie de actionare si cui pontou. Conul de cauciuc de pe cui a parut a fi in regula am refolosit "paiul" si l-am pus la stutul de intrare a benzinei in carburator dinspre pompa de benizna am pus contactul ca sa imi lucreze pompa de combustibil cat sa imi purjeze o parte din combustibilul de pe conducta si eventualele mizerii am pus la loc cuiul pontou cu sistemul plutitor-parghie aferent, am pus capacul lateral al carburatorului cu cele patru suruburi cu cap cruce, pus contactul pentru a actiona pompa de benzina si am urmarit stutul de preaplin, a fost in regulam nu a mai scuipat benzina. am iesit la o tura cu mobra, nu au fost probleme. Acum asta este. Am smantanit-o. imi cer scuze aici pe forum pentru aruncarea cu rahat cu ventilatorul. Am avut ghinion cu suprapunerea acestei probleme imediat dupa revizia carburatoarelor. Trebuia ceva mai multa rabdare, asta sa imi fie invatatura de minte. In aceste imprejurari topicul fie se poate sterge, fie se pastreaza ca "model" pentru altii de "ASA NU!" Multumesc pentru rabdare si pentru intelegere. O saptamana usoara va doresc.
  11. Am căutat procedura de golire a carburatorului, nu am reușit să găsesc ceva lămuritor.
  12. Varianta cu lovirea cu masura carburatoarelor nu a adus niciun rezultat, defectiunea se mentine. Cat mi-a permis orarul, am trecut pe la doua service-uri din zona care aveau program si astazi pentru o discutie de principiu. O sa vad ce o sa fac de luni incolo. Nu am sa pomenesc nimic legat de aspectul si organizarea lor, nu vreau sa jignesc pe nimeni, las ideile preconcepute acasa, poate nu toti au bani sa investeasca in ateliere ca sa arate la fel cu cel de la GoRacing. Om vedea... desi chestia asta ma dezamageste si mai tare, daca si de acolo unde, prin comparatie, totul pare la o inalta clasa de profesionalism pleci cu bube...
  13. Exact asta a fost intenția, pentru asta am dus motocicleta în service, pentru sincronizare carburatoare. Am fost de acord când am fost anunțat și cu schimbarea bujiilor, a filtrului de aer, a plăcuțelor de frână pe față, fără nicio obiecție. Cum am mai spus, aș fi făcut orice altă înlocuire dacă mi s-ar fi spus, doar nu o să îmi pun singur piedici mergând la risc, cum că poate mai merge așa. Am lăsat motocicleta la ei fără a asista nici măcar 5 minute la operațiunile de revizie, m-am dus să o iau exact la ora stabilită, fără să îi omor cu telefoane "când e gata?". Dacă se cerea aruncarea benzinei vechi, ok, faceți-o, nu stau în loc pentru 15 litri de benzină. Dacă trebuie înlocuit filtrul de benzină, perfect, schimbare. Unde au fost 500 de lei chiar nu era un capăt de țară încă 200, 300, dar măcar stăteam cât de cât liniștit. Numai că nu a fost să fie. Aș fi fost foarte încântat să dezvolt o relație de colaborare cu un mecanic la care să merg regulat, care să îmi cunoască fierul. Îmi pare rău că nu a fost să fie, cu certitudine nu îmi doream să iasă așa.
  14. Dar nu am cerut nimic moka. Am acceptat prețurile așa cum au fost, fără niciun comentariu legat de costurile pieselor sau manoperei. Dacă se considera necesară schimbarea kit-ului cui-scaun, a filtrului de combustibil, le spuneam go for it, că doar nu sunt tâmpit să îmi fac viața grea rămânând în drum în mijlocul lui nicăieri. Dar nu, clientul este vinovat că face pe jmecherul, și ține secret faptul că știe tot ce trebuie rezolvat la mobra lui, dar nu vrea să spună.
  15. De ce mizerie de topic? Pentru ca Loganul asta de 1.2 cu GPL, asa cum ii spuneti voi, a mers inainte de servisare, asa nesincronizat cum se presupune ca era, niste sute de km pe autostrada si prin Bucuresti, iar dupa servisare, la cateva zile dupa ce l-am adus acasa (asta am spus deja la inceputul topicului, deci se raspunde se intelege daca mizeria asta de motocicleta s-a deplasat pe roti de la service pana acasa) la urmatoarea tentativa de pornire a inceput sa scuipe benzina? Ar trebui sa fiu incantat ca mi s-a facut favoarea de a se uita cineva la harbul meu pe banii mei, nu-i asa? Ar trebui sa fiu recunoscator pentru bunavointa de a aduce un motor de la stare de functionare la una de nefunctionare? Ar trebui sa ofer plecaciuni pentru faptul ca va trebui sa pierd timp si bani cu transport pe platforma la un alt service pentru a identifica si depana ce dracului s-o gasi pe acolo. E foarte misto, ce sa zic, sa invoci toate motivele posibile care nu au legatura cu interventia unui domn mecanic, succesiunea asta de evenimente: servisare (moment 1) -> stationare cateva zile (moment 2) -> scuipare benzina la urmatoarea pornire (moment 3) sunt doar o versiune a relativitatii unor chestii aleatoare care sub nicio forma, never-ever, nu au legatura intre ele. Si de ce trebuie ca reparatiile la noi in Romanika sa presupuna neparat obligativitatea posibilitatii de revenire pentru intreptat probleme nerezolvate cum trebuie din prima? Ca tot intreba cineva de ce am facut topicul asta? Pentru ca da, si ..., si cu banii luati. Cat despre plansul la mama, hai sa nu o dam pe a... (haplologie), cel putin eu nu am de gand. Daca atata puteti dvs., atat sa fie...
×
×
  • Creează nouă...