Jump to content

Tetelu1980

Membru
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About Tetelu1980

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    22.03.2017
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535
  • Numar Moto
    va urma
  • Club
    va urma

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535
  • Interests
    Comunicatii
  1. Am onoarea să salut membrii forumului. De pe unde v-ați mai procurat consumabilele de anul acesta pentru Viroagele voastre? La un moment dat știu că aveam un user mexykanu care ne mai ajuta cu ceva oferte la consumabile. Mai activează pe forum? Alte recomandări? În altă ordine de idei, în București unde găsesc ăl mai bun mecanic într-ale Viroagelor care să îmi facă o evaluare "bară-în-bară" sau pe acolo și să îmi spună ce trebuie, cu ce costuri și în cât timp pentru a face 535-ul meu să fie într-o stare tehnică onorabilă? Poate fi și un mecanic în județele limitorfe asta în cazul în care costurile cumulate (piese+manoperă+transport pe platformă spre service) sunt avantajoase comparabil cu un service din București. A mea face figuri în momentul în care ies pe drumuri lungi, drepte, unde la un moment dat, după 20 - 30 de minute de rulare cu viteze normale, începe să dea în nas și apoi se oprește motorul de tot după care nu mai pornește imediat, însă dacă îl las vreo 10 minute pornește din nou (mai greu ce-i drept) și se repetă povestea. Menționez că sunt din București. Mulțumiri tuturor colegilor și hai liberare pe asfalt!
  2. Lăsată de pe o zi pe alta, a pornit conform aceleiași proceduri dintotdeauna. Am scos-o la o tură de vreo 70 de km pe lângă București cu ocazia asta, ca să se mai curețe carburatoarele, să se mai împrospăteze combustibilul din rezervor cu benzină proaspătă. A mers bine, a fost o plimbare ok. Rămân la aceeași impresie, ca până acum, că viteza de croazieră optimă este cam pe la 80-90.
  3. @Papa_Bear, nu vreau să fiu capsoman, nu exclud din start și alte opțiuni.
  4. Salutări dragi coforumiști. Aș avea o întrebare simplă care sigur va avea un răspuns complicat: care ar putea fi următorul motor după Virago 535? La momentul acesta am un Virago 535 care fiind din 1994, necesită atenție, atenție care în principal înseamnă timp, care timp... nu prea este. În cazul de față nu îmi este foarte clar dacă așa "face" toate sau motorul meu chiar are o hibă, în sensul că acum după iarnă, mi se pare că pornește cam greu. Dintotdeauna, de când îl am a pornit ciudat: dacă trageam șocul, nu pornea nicicum, dacă lasam șocul închis, pornea motorul dar la o turație foarte mică după care pentru creșterea ei umblam ulterior la reglarea șocului. Doar așa voia pornită. Acum după iarnă nu prea mai vrea nicium, cu toate că am făcut deja revizia: înlocuire ulei, filtru ulei, bujii. O să mai încerc să văd dacă plimbată un pic își mai dă drumul. Curățarea și sincornizarea carburatoarelor a fost făcută acum doi ani. Fiind clar pentru mine că motoarele pe carburație vor fi dintotdeauna mofturase cochetez cu ideea de a face upgrade spre ceva pe injecție, tocmai pentru a scăpa de neajunsurile pornirilor. Ce ați recomanda bazându-va pe următoarele indicii: îmi place look-ul chopper-elor merg 70% - navetă casă-serviciu București, cât permite timpul (aprilie - octombrie) restul plimbări de 100 - 200 km ocazional la sfârșit de săptămână vreau ceva cu răcire pe apă, răcirea cu aer este insuficientă pentru București, suferă rău în verile toride vreau motor în V, în principal datorită sunetului specific, nu îmi plac motoarele în linie vreau injecție, am expus mai sus de ce aș prefera transmisie cu cardan, scap de grija întreținerii lanțului, am povestit mai sus că timpul disponibil pentru bibilit la moto este o problemă înălțime 1.73, constituție "băț-băț" bani: pfff greu... nu mai mult de 3000 de euro (incluzând banii pe care i-aș lua la vânzarea Virago-ului actual) Sper să nu fi scăpat detalii importante. Așadar s-ar găsi ceva care să întrunească cât mai multe dintre condițiile de mai sus? Mulțumesc anticipat pentru sfaturi, păreri, opinii.
  5. Sfat/recomandare: pentru cob-ul mare, care se poate vedea și în imagine, știți pe cineva care ar putea să îl rigidizeze pe interior astfel încât să nu mai permită deformări? Fiind din piele, când este gol tinde să se deformeze un pic. Rog recomandări cu un raport preț calitate mulțumitor din zona București/Ilfov. În țară este ceva mai complicat cu expedierea/returnarea. Mulțumesc. Să avem parte de o vara/toamnă lungă și călduroasă, perfecta pentru plimbări.
  6. Salutări, Mobra mea (Virago 535) cam țopăie un pic de față la anumite viteze, probabil la turația de rezonanță pentru roată. Suspectez că s-ar putea să fie ușor descentrată roata. Așadar, unde se mai poate verifica/centra o roată față în București sau chiar și în împrejurimi dacă asta înseamnă un termen mai redus pentru lucrare. Mulțumiri anticipate pentru ponturi.
  7. Sunt ceva reduceri, nu fenomenale, dar probabil dacă faci mai multe cumpărături până la urmă poate se justifică prețul biletului de intrare. Spre exemplu la Caberg Duke 2 erau prețuri mai mici cam cu 50 de lei față de prețul de vânzare în magazin pentru același vânzător. În schimb să bați drumul mai mult de 150 - 200 de km special pentru asta, nu știu dacă mai merită. Într-adevăr scutești ceva timp și alergătură văzând mai multe chestii deodată în același loc... dacă este de dragul clătitului ochilor.
  8. Howdy. Având totuși în vedere faptul că lumea bună are multe "trebi" de făcut și nu tuturor le surâd întrunirile, totuși aș îndrăzni să întreb dacă nu ar merge o întâlneală/plimbare a posesorilor de Virago prin împrejurimile Bucureștiului sau alte locuri care convin unui număr mare de posesori de Viroage...
  9. Bună seara, Pentru o Yamaha Virago 535 (tip 3BR) ce aveți? Din ce știu eu, se folosesc baterii de tip YB12AL-A2. Bateriile se livrează formatate sau cu electrolitul separat? Menționez că sunt din București. Mulțumesc, o seară plăcută.
  10. Salutări. Deși acum două luni mi-a pornit mobra fără probleme, acum duminică nu a mai vrut să repete performanța, cu toate că pe toată durata iernii, am ținut motorul într-un garaj încălzit. Am verificat bateria și este ușor umflată plus nivel scăzut la electrolit așa că mi-am propus să o schimb. Așadar ce baterie recomandați într-un bun raport calitate preț și eventual de unde? Mulțumiri. Drumuri frumoase în noul sezon!
  11. Mulțumesc pentru recomandări. Am luat legătura cu userul. Mă pregătesc deja pentru noul sezon, mai e puțin...
  12. Salutări tuturor! Pentru a face revizia la motocicleta mea, un Virago 535, vă rog să mă îndrumați de unde și ce recomandați să cumpăr. Aș avea nevoie de următoarele piese: - 2 buc. bujii, - 1 buc. filtru aer, - 1 buc. filtru ulei cu o-ring inclus, - 1 buc. garnitură capac filtru ulei, - 3 litri (suficient?) ulei motor, - ? litri ulei transmisie cardan, - kit reparație robinet combustibil Mulțumesc anticipat pentru recomandări. Stimă!
  13. Buna ziua, M-a trantit un chior cu masina, eu fiind oprit pe loc, deci eu sunt ok, dar semnalizare spate stanga rupt. Aveti semnalizari spate stanga-dreapta pentru Virago 535? Multumesc. W/E placut.
  14. Stiu ca vitezane... dar, just in case, m-a trantit un chior cu masina, eu fiind oprit pe loc, deci eu sunt ok, dar semnalizare spate stanga rupt. Aveti semnalizari spate stanga-dreapta pentru Virago 535? Multumesc. W/E placut.
×
×
  • Create New...