Sari la conținut

Mihai Florea

Membru
  • Număr conținut

    239
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mihai_nightrideer_86

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    constanta
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    fb 125,suzuki gsx 400e,ntv revere 650
  • Numar Moto
    ct-07-dgl , tm-90-cug , ct-08-zpb,ct-95-ran
  • Club
    lonely riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    motoreta honda cub 50cc , first bike formula 125 , suzuki gsx 400ez , 2x honda ntv revere 650 88' & 89'
  • Interests
    electronica,muzica,service computere,munte,speologie

Vizitatori Recenți Profil

866 citiri profil

Mihai Florea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99' inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43) am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % nu mi-a venit sa cred
  2. mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % pasagera inclusiv testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data
  3. pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva . 3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) . ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi . doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers) si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona de 245+ unde...mai departe nu are cum sa mai urce nu din lipsa de cuplu/putere , ci din lipsa unei alte trepte in sus - ajunge deja pe rosu in limitator.......modelul vfr 750R rc30 nu degeaba avea la foaia spate 40 dinti si fata 16 versus vfr750f 16 fata si 43 spate...rapoarte mai lungi pt top speed fiind model racing. 1 dinte in plus la pinionul fatza mi-ar da 6% plus la raportul final.
  4. va salut...de cand am luat motoreta , un vfr 750 din 90 , m-as fi asteptat ca avand 6 viteze sa aibe totusi raportul final macar egal daca nu mai lung ca la fosta motoreta ntv650...pt stilul meu de mers as dori niste rapoarte un pic mai lungi ,mai ales ca motorul chiar are de unde. dupa ceva documentare , cum foi pinion spate de 42 n-am gasit sa se potriveasca ( are 43T standard ) , caut pinion de 17T . se mai potriveste si de la cbr 900rr /954 sau 1100xx . cele de 18T care le-am gasit nu par sa se potriveasca la inelul interior ,fiind modele vechi ( anii 80') pinionul de atatc fatza standard vfr750 are 16 dinti la toate modelele din 90-97 si 2002-prezent. modelele 98-2001 aparent au 17 dinti pe fatza. deci, daca cineva are un pinion atatc de 17 dinti pt lant tip530 ramas de la o innoire kit lantz de la modelele vfr 800 98-2001 , cel putin de-un experiment sa vad daca merita , dati un semn la 0740598467 sau mihai_nightrideer_86 ym . nu lasati mesaj aci ca intru cam rar
  5. corect, fiindca pe ntv dupa operatie inca nu puteam sa stau si ma durea rau genunchiul fiind foarte flexat ca si pozitie.....surprinzator, pe vfr pot sta . nu e mare diferenta,,dar e mai confortatibila, mai ales ghidonului tip bara nu semighidon si shaua un pic mai inalta . ca si precizare, n-am mers atata pe motor,de la sighisoara pana la cta , alt prieten a mers pe el calare ,personal am facut cu el doar 50km. abia la anu urmeaza mai multi. as fi vrut de la anu doar sa iau altceva dar...la 3 zile dupa ce am vandut ntv-ul m-am suit pe un vfr si...voila...n-am mai avut rabdare
  6. am rezolvat surprinzator de repede cu vfr-ul....am gasit una in sighisoara din 90 ce-i drept dar f f bine intretinuta necrapata necazuta original tot pe ea , cu ghidon normal nu semighidoane din fabrica...adusa din germania ,cartea service originala , rulata in ro doar 200km inmatriculata......si bineinteles am cumparat-o, pretul fiind la feld e bun..... azi noapte la 12 am ajuns cu bine in c-ta am scos consum 4,5 % mers pana in 120 si chiar e un pic mai confortabla decat ntv650...cam cu 2-3 cm mai sus shaua , si avand ghidon normal pozitia e mult mai touring si comoda . fata de ntv e cu 2 clase peste .
  7. va salut............ vreau sa trec si eu la un vfr .dar pana acum ce erau oferte ok s-au dat pana am reusit sa fac rost de bani. ofer pana la 1500 euro inclusiv pentru o honda vfr 750f 94-97 sau din 90-93 doar modelele L-P ( musai modelul cu 2 faruri despartite) vezi poza aici http://www.bikehps.c...o-COL53567.html (exclus modelul cu far gen cbf f2 , cum sunt majoritatea din 86-93) nu tin mortis sa fie si cu fiscal ( dar recomandabil) , carte talon sa fie ok. mecanic sa fie ok , fara tiganeli in ea, si in primul si cel mai important rand , carenele sa fie 100% complete si necrapate!! accept mici zgarieturi dar in nici un fel crapaturi la carene,oriunde ar fi ,oricate ar fi. am aruncat deja pe fereastra groaza de bani doar pe drumuri - iasi , bucuresti , barlad .....ca sa vad nish motoare ,ca sa ajung dupa 1200km de condus intr-o zi total dezamagit ( nedeclarat pe net sau la tel : carene rupte ,rezervoare infundate, relee incarcare si alternatoare defecte , an 97 declarat pe net si an 94 in acte , an 94 pe acte si motoreta fiind de fapt din 89 ,carene crapate dungi dungulite peste tot ca o farfurie de portelan eeeetccc....) skimburi de ulei, filtre noi, cauciuciri noi , baterie noua sau genu de consumablile care sa ridice pretul pt vanzare nu sunt necesare , caci astea mi le pot face eu treptat. vreau doar un motor sa fucntioneze fara probleme , intreg ,necrapat , cu vopseaua fara franjuri si necazut ( asa cum mi-am vandut si fostul meu motor la un pret absolut decent iar estetic cu mult peste motoare de 10-15 ani - avea 25 ani ) precizez ca sunt din constanta , tel 0740598467 , mail si mess : mihai_nightrideer_86@yahoo.com am 1,87 si este unul din motivele principale pt care fac upgrade de la ntv650 : caut ceva putere mai mare , carene si comfort sporit fata de un naked , fiindca stateam cu genunchii indoiti rau de tot . nu prea intru pe forum,dar daca sunt oferte, rog folsiti datele de contact de mai sus
  8. din pacate am decis sa-mi vand batranica ntv revere din motive de sanatate ( operat deja de 4 ori la picior in urma unui accident cu urmari a se vedea cateva pagini mai inainte acum 3 ani ) sezonul asta e deja compromis. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-ntv%20revere%20650-din-1990-526974.html o honda ntv 650 revere 1990 ce arata ff bine pt anii ei , merge excelent... .cateva defecte optice... pregatita complet de senzon . ..suport topcase original si topcase givi , manere incalzite .....52000km pe ceas .......pret 1000eur poze in linkul de mai sus sau la cerere pe mail bonus ofer baterie 12v 7a , filtru ulei si filtru bezina toate noi nemontate inca. in luna mai 2013 i-am schimbat simeringurile si uleiul furca , curatat sincronizat carbelitoare , verificat distributie si mi s-a zis ca duce inca mult si bine. unic proprietar in ro ( import olanda acum 2 ani de la dealer ) . ofer fiscal pt cine e interesat detalii doar la mail , ym sau tel : mihai_nightrideer_86@yahoo.com 0740598467 locatie : constanta up!
  9. am o motocicleta avariata nereparabila (lovita rau in fatza) de la care poti lua tot spatele dar trebuie cativa cm indreptati sub sha partea dreapta (rezolvabil),am si plasticele laterale si din spate,shaua completa ,doar de retapitat .....sunt din Constanta , tel 0740598467 , pe yahoo : mihai_nightrideer_86 .... preturi decente.....vorbim
  10. poti cauta de TRANSALP sau NTV DEUVILLE ...folosesc acelasi motor.
  11. salut,nu te ingrijora,nu merita sa iei alta......semeringurile sunt ieftine, iar daca ai nevoie de un motor complet am eu de la motorul meu accidentat asta toamna...mergea brici, 52mii km reali...cu tot cu carburatoarele montate pe el+filtru aer+ulei ,nu scapa ulei,consum ca-n fabrica....da-mi add pe mess si vorbim iti fac pret f bun mihai_nightrideer_86
  12. pai ce meserias mai e ala care o regeaza asa aiurea? probabil e reglata pe maxim de putere = maxim de consum....sigur ti-a pus cuiul de la jigler pe poztia maxim deschis....si s-ar putea si reglajul de aer sa fie dat peste cap ( amestec prea bogat ) ....asta o poti face si tu daca dai jos rezervorul,si capacele de la carburatoare unde sunt mebranele si cuiul ce trece prin jigler si pus pe o pozitie de mijloc,si aerul undeva la o tura jumate....e f imp inainte sa faci modificari sa-ti notezi pozitiile de dinainte de modificare...oricum chiar si asa,ar trebui facuta si o sincronizare a carburatoarelor...
  13. da dar ce ma fac ca jegosii de la asigurari vor numai ca pret de referinta piese originale si astea nu se mai gasesc toate ce am eu nevoie,iar ei de piese sh nici nu vor sa auda.....oricum,da-mi add pe ym mihai_nightrideer_86 ca sa tinem legatura eventual vorbim de pretul pieselor : rezervor cardu evacuari roata..... si ce mai ai........
  14. nhu mi-ai mai dat semn pana la urma...oricum n-am mai reusit sa fac nimic cu ea,inca ma cert cu cei de la carpatica sa ma despagubeasca,si intre timp am descoperit ca si cadrul e fugit in spate sub sha si...din ea au mai ramas intregi 3 semnalizari,motorul,carburatoarele,lampa spate,instalatia electrica,manerele ghidon fara jug,roata spate,plasticele laterale alea in forma de triunghi. cine e interesat de astea am lasat nr de tel si id de mess in postul anterior. pun si 2-3 poze pt cei interesati de piese sau care stiu ca m-ar ajuta cu cele avariate daca le au(la preturi decente totusi)
  15. mihai_nightrideer_86@yahoo sau 0740598467 ...wow...veste buna totusi...nu conteza ca-s putin julite,ale mele sunt facute pilaf sper din tot sufletul s-o mai prind pe aia de vanzare din linkul anterior ca maine asteapta cumparator sa vina pt ea...daca am noroc si n-o da maine
×
×
  • Creează nouă...