Sari la conținut

Trusty

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    Suzuki DR 350S
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 250 RA, Suzuki DR 350S x2

Vizitatori Recenți Profil

695 citiri profil

Trusty's Achievements

  1. Poate un mecanic bun pentru DR-urile mele care sa fie atent? :)) Pot ajunge si prin Bucuresti.
  2. Corect, s-a cam rezolvat problema initiala, dar nu strica sa am contact si sa ma aud cu alti mecanici Daca vrei sa adaugi ceva @ENEOS esti bine venit.
  3. Multumesc! Ti-am trimis un mesaj. O sa revin si eu aici pe postare sa va spun cum a mers cu interventia. O zi buna pana atunci tuturor!
  4. Va salut, exista oare posibilitatea de a gasi un mecanic moto astazi pentru niste intrebari si un serviciu. Platesc pentru ca e din scurt si ma deplasez la locatie. Vorba de un DR 350 cu ceva probleme la carburator. Daca se poate schimba si o anvelopa e bonus. Stiu ca e in din scurt, dar incerc - daca puteti sa imi recomandati pe cineva, primesc cu drag.
  5. Va salut! Am vrut sa trec pe aici sa las un mesaj de multumire lui Marcel pentru ajutorul dat! Am avut un moto de transportat din Cluj (din Dezmir mai exact), pana in spre Bucuresti (defapt, inca 30 de km distanta de el). Inteleg ca tot are curse si programul e full, cu toate astea si-a facut timp pentru mine si a reusit sa se plieze dupa programul persoanei care o vindea. Motorul a ajuns la mine cu acte si in aceeasi conditie la cum a plecat din Cluj. Un om tare fain si de viata Multumesc inca o data Marcel si pastram legatura!
  6. Salutare Pepsi! - te stii cu dark1tdr? Ma gandesc ca fiind asa aproape poate va si cunoasteti. Revin sa spun ca Pepsi este un baiat super fain de nota 10. Multumesc frumos inca o data pentru interventie.
  7. Va salut! Voiam sa intreb daca ar fi cineva interesat cu experienta pe motoare enduro, respectiv Suzuki DR 350 sa faca o mica plimbare pentru a ne ajuta. Eu si o cunostinta de aici (motociclism.ro - dark1tdr) vrem sa facem un schimb de bani <-> motor si am zis sa fie un proces fair in care vine cineva si se uita la el si sa faca o evaluare la motor in mare (verificare compresie la rece pornire fara decompresor (sau cu echipament numai daca are), stare generala, etc.) ca sa nu facem schimbul complet pe NV. Eu nu voi putea sa vin in Cluj, va fi ridicat ulterior motorul cu transport. Discutam cu drag mai departe daca sunt doritori - localitatea este Dezmir. Multumim frumos in avans!
  8. Era un joc "de pe vremuri" . Fair enough! Tudor era cred mai apropiat de TDR, decat obscuritatea asta de joc
  9. S-a dat resurrect la postare... Am trimis un mesaj privat acum Dark1 (The Death Race?). Multumesc!
  10. Va salut si multumesc ca v-ati abatut si pe la mine pe topic. Am luat acum vreo 3 ani un DR 350 si am tot mers cu el pe camp / padure si noroaie. E un companion bun si merg de agrement fara sa ma dau in stambe. Ceva peripetii moderate pe aici pe acolo - mai mult legate de noroaie / manevrabilitate. Insa ce am "patit" a fost ca am schimbat anvelopele cu unele de ... strada / offroad? 4.60 - 18 / 63P (m-6034-1) Maxxis, date de un prieten. Eu inainte aveam c02 Stone King si imi placeau mult cum se descurcau prin noroaie - desi recunosc ca nu am punct de referinta, fiind primele anvelope offroad incercate. Ce stiu este ca cu cele de acum, la un noroi moderat, nu fac fata si trebuie sa merg pe langa ea. Instinctul este sa merg inapoi pe c02, dar am citit ca nu e tocmai cel mai potrivit pentru ce caut eu. Pe strada merg pe portiuni mici de asfaltat bun si relativ scurte cat sa ajung la locurile offroad (sa zicem cam 8 km dus intors de strada). ======= PS: Am gasit site-ul asta pentru anvelope si am gasit si modelul stone king. Nu sunt inca hotarat pe el, dar voiam sa intreb: https://www.anvelopemoto.eu/anvelope-moto/mitas-c-02-stone-king-120-90-18-71n-tt-rear/ https://www.anvelopemoto.eu/anvelope-moto/mitas-c-02-stone-king-tt-rear-120-90-18-71n/ Care este diferenta? Gasesc codul MIT-70000268 in catalogul lor https://prod.mitas-moto.com/-/media/mitas-moto/catalogues/mitas_moto_catalogue_en_2024_9_spread.pdf?rev=7a0452950a9841049177e8b19caf1f86?&openpdf=1 Insa pe MIT-2000026362101 nu apare nicaieri si este cel care acum este pe stoc la ei. Multumesc frumos pentru timpul acordat!
  11. Uleiul la ce am avut pana acum il schimbam periodic (cbr 250) (inclusiv imediat dupa ce mi l-am cumparat). La DR nu l-am schimbat pentru ca sunt cel putin doua persoane de pe forum care-l cunosc pe proprietararul care mi-a vandut-o si il cred pe cuvant ca a schimbat uleiul acum 500 km in urma - Silviu este un tip pe cinste. Mi s-ar fi parut exces de zel sa il mai schimb odata. Insa faptul ca DR-ul tot papa ulei si trebuie completat nu mi-era asa de cunoscut. Asta chiar a fost de folos ca mi-ati spus si o sa tin cont. Exact - ma gandeam ca poate o sa aiba probleme pe partea asta de la ce mai prinde din mers pe offroad. Ok atunci, cu toate ca poate era o intrebare "no-brainer" am zis totusi sa va cer parerile. Imi place mult DR-ul si vreau sa il intretin cat mai mult timp in forma buna. Va multumesc pentru sfaturi si o sa le pun in aplicare!
  12. Bursyllac: Da, foarte in detaliu in ceea ce priveste spalarea. O sa tin cont. Cat despre mentenanta, da cam asa e - simt ca daca nu incep sa invat incet, incet ceva notuiuni de baza de mecanica nu o sa pot tine ritmul cu ce mici probleme vor mai aparea pe parcurs. Ma bazez totusi ca Suzuki DR 350 (poate mai mult 650) a fost un model foarte folosit in afara si pot cauta solutii pe net pentru anumite probleme mai usor de rezolvat. Referitor la porceala... Ce fel de porc ești tu dacă nu mănânci jir? Imi place la nebunie titlul ala de pe youtube-ul tau. Parca e titlu de carte sau film. :)) _Raul_: Foarte complet raspunsul! Multumesc frumos ca ti-ai luat timp sa imi scrii atat de in detaliu. In mare am cam inteles ce mi-ai spus. O sa caut sa vad cum se poate verifica uleiul. Si foarte frumos ca mi-ai spus despre "norme de bun simt" de offroad. Nu prea mi-a trecut prin cam cum ca ar fi fost o problema asta. O sa tin cont. (probabil d-aia m-a claxonat unu putin dupa ce tocmai iesisem de pe un drum de camp? ... prioritate sigur ii dadusem :)) ) Pepsi: In completare cu _Raul_, da, e o idee buna asta - o sa tin una dupa mine si o sa dau jos bucatile mai mari inainte sa intru inapoi pe carosabil. Intrebare: am inteles cum ca daca las noroi/pamant (un strat fin, cam ce ramane de la spalare mai superficiala) si dau peste cu ulei de transmisie, se imbiba chiar mai bine decat daca ar fi fost sa dau jos cu motorina mai intai stratul? Din ce inteleg, rugina rezultata din noroi, vine de la faptul ca noroiul absoarbe umezeala, iar apoi ea este cea care lucreaza la rugina. Insa daca dai cu ulei peste se face o crusta ... Am atasat o poza sa vedeti cum arata dupa prima intretinere la lant. Acum vad ca a picurat un pic ( nu am inca husa ) si am impresia ca o parte din stratul magic mentionat de mai sus, a inceput sa se ia? Nu sunt sigur... Va multumesc frumos pentru raspunsurile de mai sus! PS: Cred ca tot o sa mai am intrebari cu timpul - sa revin aici pe postarea asta? sau fac un topic nou?
  13. Va salut! Sa ma scuzati ca incep un nou topic de intretinere, dar ma gandeam ca mai fac cunostinta si cu alti practicanti offroad si pot adresa si intrebari ceva mai specifice. 1. Cat timp sa astept pana sa spal motorul? Eu am stat aproape 20 de minute, dar am inteles ca in teorie ar trebui si 2 ore. 2. Conteaza cat de aproape tii furtunul de spalare fata de anumite componente pentru Suz 350? 3. Intretinerea de lant am inteles ca ar fi bine sa o fac cu spalare motorina (pentru a nu ataca o-ringurile) si apoi cu ulei de motor (eventual fara a-mi da sub roata. 4. Ceva ce trebuie sa am in vedere in mod specific pentru DR 350? Ce ar trebui sa mai am invedere cand merg prin trasee mai noroioase? Ma refer la intretinerea/spalarea de dupa. (sunt bine venite si alte sfaturi desgigur!) Plus, din ce inteleg, trebuie sa reung lantul dupa fiecare iesire/spalare? Offroad-ul e cu totul altceva fata de street. Imi place mult, mai ales ca nu mai ma "impinge" traficul de la spate si poti merge la ritmul tau. In plus, imi place la nebunie kickstarter-ul, chiar daca ma omoara cateodata cand sunt obosit. E o senzatie aparte cand esti in mij. campului si te intrebi, oare mai pleci de aici sau nu? :)) si dupa, intra kick-ul norocos. Multumesc in avans pentru citirea postarii si astept sa va citesc raspunsurile! Toate cele bune.
  14. Planuiesc sa mai ies si pe drum cu ea - nu drumuri lungi (40-50 km). Cred ca totusi mai mult o iau pentru plimbari forestiere. O alte chestie am auzit ca piesele ar fi mai greu de gasit pentru 350 decat 650? (daca spun bine, nu se mai fabrica pentru 350)
  15. Ei uite chestie - si eu eram orientat catre un 650 - dar nu prea stiu exact care imi sunt necesitatile... si ma intreb daca 350 o fi bun. Mi-e ca 350-ul sa nu fie prea mic pentru cazul in care mai iau ocazional un pasager la drum usor. (desi am mers si cu cbr-ul 250 cu pasager, asa ca mai rau de atat nu cred ca poate fi) Plus ca din ce inteleg, motoarele mai micute se tocesc mai repede - cel putin 350-ul asta fiind mai inclinat spre dirt, nu i s-a dat prea tare in goarna (banuiesc...)
×
×
  • Creează nouă...