Sari la conținut

oitza

Membru
  • Număr conținut

    132
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR 750
  • Numar Moto
    B 365 TNG
  • Club
    Tanga Moteurs

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha XJ 600 S (Diversion) - 1994 Honda CBR 600 F3
  • Interests
    Foto, IT

oitza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. oitza

    Monster negru

    Am ajuns la jumatate de ora dupa producerea accidentului. Pilotul se numeste Marius Zbarce, este inca la Floreasca pentru diverse investigatii, nu are nimic serios, il doare un pic piciorul dar nu are luxatie sau fractura. Am ajutat politistii la masuratori si am mutat motocicleta pe trotuar dupa ce au terminat de pozat si masurat. in momentul de fata fratele lui Marius se duce sa ia motorul de la fata locului cu o duba. Cu motorul a ramas Bogdan si ii multumim pe aceasta cale. Eu am mers la Floreasca sa vad cum ii este si sa-i dau numarul lui Bogdan. Despre accident nu pot sa spun prea multe pentru ca se intimplase deja. Nu am facut poze. Motocicleta se deplasa dinspre Pta Romana spre Pta Universitatii, pe bdul Magheru, pe banda 3 (niciodata nu am stiut cum se numeroteaza, banda de linga axul drumului). Autoturismul venea de pe Strada Ioan Cimpineanu. Avind in vedere intersectia semaforizata, cel mai probabil unul din soferi a fortat culoarea rosie a semaforului. Motociclistul a frinat, urmele sugerau ca a cazut pe partea stinga inainte de impact (ghidonul pe partea stinga era indoit), motocicleta s-a dus tiris in masina. Motocicleta (Ducatti Negru naked - nu stiu ce model) are daune minime, mai mult zgirieturi, diverse capace julite, ghidonul strimbat, etc. Masina (VW Golf Argintiu) are tot daune minime, plasticul din fata de sub bara si bara de protectie rupta. (lovitura motocicletei a fost sub nivelul proiectoarelor, ceea ce confirma faptul ca motocicleta era pe jos in momentul impactului). Din ce am vorbit cu Marius, nu s-a lovit de masina, piciorul il doare probabil pentru ca motorul a cazut pe el cind a alunecat roata fata in timpul frinarii de urgenta. Acestea sunt informatiile de care dispun, daca Marius va dori va va da mai multe detalii si/sau cine a fost de vina.
  2. oitza

    Accident iancului

    Catalin - ti-am trimis. @mony - si cind am fost eu era aceeasi chestie. Mi-a zis ca ma pot duce la orice service autorizat. dupa ce am venit cu devizul de la Honda, mi-a zis ca e prea mare si sa ma duc la United Motors. Iar devizul se plateste, e munca lor mai ales daca desfac carene si chestii sa vada ce e de schimbat. Se poate scadea din costul reparatiei ulterioare daca te intelegi cu ei de la inceput. dar devizul se va plati (era in jur de 200 RON in 2009 in toamna cind am avut eu accidentul) asigurarile sunt obligate sa plateasca multe (devize, echipament, consumabile, platforma) dar in viata de zi cu zi te multumesti sa se rezolve mai repede. (probabil ca pe asta se bazeaza si ei). eu personal am ajuns la o negociere care a final a avut un rezultat suficient de multumitor si am acceptat. nu mi-a mai decontat nici un deviz si nici echipamentul. Ideea e cit timp si nervi esti dispus sa investesti. Oricum este un proces anevoios si iti trebuie rabdare (mai ales acum ca e cald afara...) In cazurile astea cel mai bun e un CASCO dar eu personal nu am reusit sa-mi fac unul sub 600 EUR/an (valoare mobra 4000 EUR) cu 25% franchiza dauna totala si 100 EUR pe eveniment. Nu merita la banii astia.
  3. oitza

    Accident iancului

    Salut Catalin si in primul rind multa bafta si sanatate in continuare. ma bucur ca esti OK. Am avut si eu problemele cu asigurarile (Astra) si vroiam doar sa-ti spun cum am scos-o la capat in 3 luni. In primul rind, cum zicea si mony, trebuie sa iei si sa citesti normele RCA. sunt disponibile on-line, daca nu le gasesti da-mi un semn si le caut si-ti trimit. Acolo gasesti tot ce iti trebuie sa vezi cum se calculeaza coeficientii de uzura. Inainte sa te duci sa faci deviz, (care costa 200-400 RON) du-te la asigurari, incepe dosarul si intreaba-i pe ei cu cine lucreaza direct. (pe mine m-au trimis sa refac devizul facut la Honda). Daca ai urme pe echipament (casca, geaca, etc.) pune-l pe agent sa-ti faca poze la ele. Apoi ia devizul de unde vor ei si depune-l la agent. iti va spune probabil ca totul e OK si vei primi banii in citeva saptamini. Nu e asa. trebuie mai intai sa "negociezi" cu el. Sunt 3 tipuri de uzura, vei ajunge sa-ti dea tipul mediu. Minim nu-ti da nimeni deoarece gasesc motive, maxim vor incerca sa-ti dea dar argumentul la tipul de uzura maxim este ca in lege scrie ca maxim este la autovehicule care au probleme cu directia, au tapiseria rupta, etc. Dupa calculul de vechime si de uzura, daca suma reparatiilor este mai mare decit suma rezultata, iti vor da banii. Dar nu toti, ci 75% din suma calculata (25% este considerata valoarea fierului care ramine la tine). Dupa ce ai stabilit suma si modalitatea de plata cu agentul, te sfatuiesc sa il bati la cap pina iti plateste. (eu personal am trecut pe la el in fiecare zi timpe de 3 saptamini si intr-un final mi-a platit. m-a aburit o perioada cum ca dosarul nu e la el ci la aprobat, am sunat la Astra la call-center, am cerut la financiar si mi-au zis ca dosarul nu a ajuns la ei, asa ca am insistat.) Am si amenintat cu CSA (comisia de supraveghere a asigurarilor) am si vorbit frumos, m-am si rugat de el, pina la urma s-a rezolvat. A-propos de CSA, sa stii ca e bun doar de amenintare, am incercat sa demarez o actiune la CSA si mi-au raspuns ca raspund doar daca nu s-a platit de 1 an... asa ca nu vrei sa ajungi acolo. Iti trebuie rabdare si insistenta. Daca cumva se solutioneaza cazul cu dat bani si nu cu reparat, poti sa te duci sa ti-o repari singur si sa astepti banii. (intreaba mai intai agentul sa fii sigur). Bafta! PS: daca ai vreo pila pe la asigurator, ignora ce am zis mai sus si mergi pe modalitatea clasica: spaga PPS: daca ai CASCO, mai bine te duci la ei, sunt mai serviabili de obicei si ei isi decontaza intern cu RCA-ul soferului.
  4. Din pacate am vazut mult prea rar sfatul "nu dati banii pe prostii, mergeti pe circuit, copii". (in 14 pagini cred ca doar de 2 ori) Orice ar fi, highside, lowside, inveti mult mai repede si mai mult pe un circuit. Bafta.
  5. Daca atit de mult ma ducea capul, da puteam intra. Nu erau ziduri si nici porti ferecate la intrarile pe pista. (erau mai multe intrari pe pista in afara celei de la paddok-uri). Circuitul este la Hungaroring, cursa era organizata de Valentino's din Elvetia, in cadrul careia se desfasoara si evenimente din Romanian SBK. Daca vrei sa compari un eveniment local (cum a fost cel de la Caransebes) cu un eveniment mondial (Formula 1 sau MotoGP) nu compari mere cu mere. La un eveniment precum Formula 1 sau Moto GP accesul in zona paddok sau vecinatatea pistei este limitat. dar presupun ca iti dai seama ca e alta mincare de peste, nu? PS: si daca chiar vroiam puteam sa merg si invers.
  6. Ma uimiti cum puteti sa va contraziceti 47 de pagini (da, le-am citit pe toate) pe o chestie foarte clara. Cred ca daca ati avea un eveniment filmat din toate unghiurile posibile si tot ati gasi ceva sa va contrati si sa o tineti fiecare pe-a voastra. Mai mult, unii nici nu citesc tot ce scriu ceilalti si dau citate din diverse locuri. Este foarte clar ca nu avem un circuit organizat. Este clar ca au fost lucruri pe care organizatorii le puteau face mai bine. Este de admirat ca o fac de ceva ani fara incidente. Acum, de aici si pina la sa ii acuzi pe organizatori ca e vina lor pentru ce s-a produs e o diferenta mare. Ce s-a produs acolo se putea produce oriunde, pe orice circuit. Eu am intrat cu masina pe un circuit de Formula 1 European. Aveam treaba sa scot niste bannere. singurul lucru care m-a oprit sa intru pe pista in timp ce se intreceau motociclisti a fost un comisar pe scuter. Daca vroiam sa intru intram si peste el si pe linga el, faceam un tur de pista, imi aratau stegulete din turnurile lor de comisari si puteam iesi si prin multimea de motociclisti, familii, prieteni care erau in spatele paddok-urilor si isi aranjau lucrurile. Dar eu nu am (inca) probleme la mansarda. (pentru ca eu consider ca nici bautura nici altceva nu pot face un om sa raneasca grav sau chiar sa incerce sa omoare un alt om fara sa ai o "inclinatie" pentru asta. bautura si drogurile pot doar potenta sau scoate la iveala lucruri pe care constient le blocam). Imi pare rau ca am contribuit si eu la inca un post, dar nu m-am putut abtine. Acum, mai citesc acest post ca poate aflu care a fost deznodamindul si cum se mai simte Arthur sau Cazacu sau ceilalti care au fost accidentati. deci, va rog nu va mai contrati pe lucruri foarte clare ci lasati pe cei care au vesti (speram bune) sa scrie aici. Inchei intrebindu-va daca nu aveti ceva mai bune de facut cu timpul vostru decit sa scrieti "pe net".
  7. Brasov - Sighisoara - Balauseri - Odorheiul Secuiesc: facut weekend-ul trecut (28 mar 2010) 1 banda pe sens, foarte bun, viteza fiecare cit poate Odorhei - Miercurea Ciuc - 1 banda pe sens, foarte bun Miercurea Ciuc - Sf Gheorghe 1 banda pe sens, prost, gropi multe si valurit, v max 70-100 Sf Gheorghe - Brasov - reasfaltat in cm 50% din traseu. in localitati cu gropi si valuri, intre localitati f bun.
  8. Foarte frumos dar din pacate, Bucurestiul e cam departe de acolo. faci 2 zile (chiar 3) si 2.000 Km doar sa ajungi acolo. Si uneori poate fi o piedica
  9. ce linistitor e sa iti zici: "ah, pozele sunt trucate, nu e decit o campanie...", sau, "da, ala si-a furat-o ca nu stapinea bine motocicleta (countersteering), spre deosebire de mine...". Creierul poate fi si mai parsiv de atit. ("mie nu are cum sa mi se intimple, eu sunt mai atent si mai bun, am si experienta"). Asfalt uscat si bulan exagerat. Comentariile sunt de prisos.
  10. Sanatate si bulan in continuare. Este cel putin al doilea accident in conditii similare in aceeasi zona. Mare atentie, deoarece oamenii din masinile parcate pe partea cu spitalul COlentina de obicei au pe cineva in spital, au adus pe cineva, pleaca sa ia medicamente, sa scoata bani de spaga, etc. Acesti oameni se gindesc la problemele celor dragi din spital, avind o atentie mai mica la ce-i in jurul lor. Atentie mare in zona respectiva.
  11. oitza

    Bulgaria

    am ajuns cu bine. m-au prins 3 ploi pe drum (subtiri, de vara) dar drumul pina aici e laser! Ingerule, descrierea ta, desi frumoasa, nu are cum sa exprime frumusetea drumului. m-am oprit o singura data la fumat si o data la benzinarie in 300 de kilometri si de-abia asteptam sa plec! asfalt, curbe, peisaj LASER! maine o sa vad si SOfia si va mai zic din impresii.
  12. oitza

    Bulgaria

    multumesc inca o data pt informatii. tocmai mi-am extins casco-ul si dincolo, o sa parchez in parcarea cu paza a hotelului asa ca sper sa nu se intimple nimic.
  13. oitza

    Bulgaria

    vazusem si acel topic. va multumesc pentru informatii. o sa va scriu impresiile cind ma intorc. :bere:
  14. oitza

    Bulgaria

    Am tot citit pe aici de mers la intilniri moto la bulgari. vreau sa merg 4 zile la Sofia si ma intereseaza daca a avut cineva probleme cu motorul gen vandalism, avarii, furt, etc. cum e cu politia ca aud pareri contradictorii. Multumesc pentru ajutor.
  15. pentru Croatia nu-ti trebuie viza, dar pentru bosnia, serbia si muntenegru se cere viza cu cel putin 3 sapt inainte si te costa intre 40 si 60 eur pentru fiecare. in schimb poti urca din croatia prin zagreb , ungaria si timisoara. traseul e uimitor prin Croatia si merita cel putin o saptamina. e foarte aglomerat in luna august, gasesti locuri de cazare dar mai greu ca totul e rezervat prin august. in schimb camping foarte misto. detalii daca vrei sa citesti despre croatia, ai pe tanga. http://www.tanga-moteurs.ro/forum/index.ph...ic=338&st=0
×
×
  • Creează nouă...