Jump to content

Marian Ariciuc

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Marian Ariciuc

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    CBR F4i
  • Numar Moto
    B587MAE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    o singura iubire!
  1. am cumparat si eu unul de la un bajat, regulator pe care scria modelul si dupa vreun an jumatate a obosit(timp in care nu am utilizat prea mult motoreta); cred c-a cedat etajul comparator pentru ca in ture nu mai incarca deloc(11,5-12V); la masuratorile de rigoare ale unui regulator, aparatul de masura arata ca fiind in regula puntea de diode din interior; intr-alta ordine de idei, detaliul cu scrisul am vazut ca e important pe cele mai "de calitate"; pe cele pocnitori-pocnitori, am sesizat ca nu scrie absolut nimic; ideea e ca pe cele originale, scrisul este intr-un anumit fel, nu se sterge; la cele chinezesti cat de cat mai "bune", au un scris pe ele cu vopsea...asta raspunzandu-mi singur la intrebarea mea de mai sus; oricum, cineva care sa intareasca afirmatia? momentan am pus unul similar celui din topic - MOSFET, chinezesc(cumparat de catre mine de pe aliexpress, 0 intermediari); tin sa mentionez ca la testele din garaj(cu consumatori dar, fara consumatori, ture, turat), regleaza tensiunea chiar fain(13,5-14,2V masurat cu multimetru Fluke 85V), temperatura masurata cu palma dupa utilizare este omeneasca, puteam sa il ating; doar ca nu am incredere in el ; asfalt uscat!
  2. cum diferentiem chinezariile de cele originale? merci!
  3. stiu ca suna a invartire invers acelor de ceasornic, dar! mi-as monta senzorul de oxigen... doar ca, ecu-ul meu nu stiu daca este eu sau us...din cod nu ne-am putea da seama? prezenta fumului negru si a mirosului de combustibil nears, sau ars incomplet, combinat cu un consum de benzina maricel(vreo 10l din Bucuresti pana in Campina), mers oarecum balbait la relanti... nu-s genul care sa se dea pe o roata, sau sa mearga cat tine acceleratia, merg potolit ca orice incepator multumesc!
  4. hmm, cum a reusit sa o faca? pentru ca eu vreau s-o desfac... studiez schema @sinister: momentan muncesc la chichite, detaliile si pretentiile mai tarziu... unde sa caut un "soket? pentru becul de far? » Post actualizat in 01 Jul 2016 11:37 @motanelul, chiar ca e o tampenie chestia...cel putin pe mine ma deruteaza ca fiind incepataur nu am simtul levierului de viteze...nu m-am obisnuit(inca) sa o scot pe neutru din mers... » Post actualizat in 02 Jul 2016 07:06 Intrebare rapida: se merita sa indrept acea pedala de frana? La cald binenteles... Si daca reusesc, poare rezista? » Post actualizat in 02 Jul 2016 07:31 Intrebare rapida: se merita sa indrept acea pedala de frana? La cald binenteles... Si daca reusesc, poare rezista? » Post actualizat in 06 Jul 2016 11:19 unde gasesc dioda aceea cu 3 pini ce-i montata in cutia de sigurante? ma poate ajuta cineva cu o denumire sau un cod?
  5. @sinister, Multumesc pentru manete!
  6. Kitul de lant, cu priceperea mea de biciclist, dar si cu vizualizarea unui pinion dus de pe un VFR, asta este ok, nu este tocit la parrea dinspre sensul de tractiune...altceva nu stiu ce sa mai verific... Cert e ca era uns, in exces, a trebuit sa spal cu motorina si cu periuta de dinti pamantul acela gras... » Post actualizat in 01 Jul 2016 08:26 Am uitat sa zic, am schimbat maneta de ambreiaj,care in pozele de pe bikeshop era rupta, era sudata in aluminiu(meserias omul), dar nu imi placea ca se vedea umblat... Un coleg de pe forum mi-a vandut maneta si am montat-o pica muuuuuuuuult mai frumos, este ca cea de frana... Intrebare: este normal sa se aprinda N cand strang ambreiajul? Ciudat este ca asta se intampla cand sunt in treapta 1 si 2...vreo idee: unde e contactiul ciudat? La Neutru sau la.maneta?
  7. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=624480&selpic=2&zoom=1#foto "transa" de mai sus, a venit la mine din data de 08.06.2016 am desfacut spatele pentru a-i revizui partea electrica pe la baterie, mufaraie, etc, am desfacut fata pentru ai revizui farurile(care bateau in pomi(serios! faza lunga batea in pomi!), am spalat lantul de pamant...la propriu... demontat xenoane ca erau inutile(lumanari), plus ca nu-mi plac xenoanele in general... schimbat antigel, ulei, filtru ulei, urmeaza sa-i curat filtrul de aer sport(sau sa-l schimb), revizuiesc ceva pe la injectie... remediat un fir intrerupt pe la CDI, tre sa verific integritatea lor, corespondenta cu fiecare senzor... tre sa-i revizuiesc contactele electrice de la manete, tre sa-i ung caburile de actionare(ambreiaj, acceleratie), tre sa-i retapisez saua pasager... tre sa tre sa tre sa... » Post actualizat in 01 Jul 2016 06:05 am uitat sa zic: pe drum din china pana in romania sunt oglinzile si semnalizarile....
  8. la mine ajunge si la 110grade...stand la semafor... daca plec de pe loc, scade destul de mult... dupa parerea mea, sunt doar 2,5l de lichid de racire...e normal sa varieze asa rapid...
  9. @Serban S: Rodell, instructorul etse Nea Pisoi... @tornada: Am trecut pe acolo acum 2 saptamani si Nea Pisoi era pe pozitie...
×
×
  • Create New...