Sari la conținut

Marian Ariciuc

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    CBR F4i
  • Numar Moto
    B587MAE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    o singura iubire!

Marian Ariciuc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. stiu ca suna a invartire invers acelor de ceasornic, dar! mi-as monta senzorul de oxigen... doar ca, ecu-ul meu nu stiu daca este eu sau us...din cod nu ne-am putea da seama? prezenta fumului negru si a mirosului de combustibil nears, sau ars incomplet, combinat cu un consum de benzina maricel(vreo 10l din Bucuresti pana in Campina), mers oarecum balbait la relanti... nu-s genul care sa se dea pe o roata, sau sa mearga cat tine acceleratia, merg potolit ca orice incepator multumesc!
  2. hmm, cum a reusit sa o faca? pentru ca eu vreau s-o desfac... studiez schema @sinister: momentan muncesc la chichite, detaliile si pretentiile mai tarziu... unde sa caut un "soket? pentru becul de far? » Post actualizat in 01 Jul 2016 11:37 @motanelul, chiar ca e o tampenie chestia...cel putin pe mine ma deruteaza ca fiind incepataur nu am simtul levierului de viteze...nu m-am obisnuit(inca) sa o scot pe neutru din mers... » Post actualizat in 02 Jul 2016 07:06 Intrebare rapida: se merita sa indrept acea pedala de frana? La cald binenteles... Si daca reusesc, poare rezista? » Post actualizat in 02 Jul 2016 07:31 Intrebare rapida: se merita sa indrept acea pedala de frana? La cald binenteles... Si daca reusesc, poare rezista? » Post actualizat in 06 Jul 2016 11:19 unde gasesc dioda aceea cu 3 pini ce-i montata in cutia de sigurante? ma poate ajuta cineva cu o denumire sau un cod?
  3. @sinister, Multumesc pentru manete!
  4. Kitul de lant, cu priceperea mea de biciclist, dar si cu vizualizarea unui pinion dus de pe un VFR, asta este ok, nu este tocit la parrea dinspre sensul de tractiune...altceva nu stiu ce sa mai verific... Cert e ca era uns, in exces, a trebuit sa spal cu motorina si cu periuta de dinti pamantul acela gras... » Post actualizat in 01 Jul 2016 08:26 Am uitat sa zic, am schimbat maneta de ambreiaj,care in pozele de pe bikeshop era rupta, era sudata in aluminiu(meserias omul), dar nu imi placea ca se vedea umblat... Un coleg de pe forum mi-a vandut maneta si am montat-o pica muuuuuuuuult mai frumos, este ca cea de frana... Intrebare: este normal sa se aprinda N cand strang ambreiajul? Ciudat este ca asta se intampla cand sunt in treapta 1 si 2...vreo idee: unde e contactiul ciudat? La Neutru sau la.maneta?
  5. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=624480&selpic=2&zoom=1#foto "transa" de mai sus, a venit la mine din data de 08.06.2016 am desfacut spatele pentru a-i revizui partea electrica pe la baterie, mufaraie, etc, am desfacut fata pentru ai revizui farurile(care bateau in pomi(serios! faza lunga batea in pomi!), am spalat lantul de pamant...la propriu... demontat xenoane ca erau inutile(lumanari), plus ca nu-mi plac xenoanele in general... schimbat antigel, ulei, filtru ulei, urmeaza sa-i curat filtrul de aer sport(sau sa-l schimb), revizuiesc ceva pe la injectie... remediat un fir intrerupt pe la CDI, tre sa verific integritatea lor, corespondenta cu fiecare senzor... tre sa-i revizuiesc contactele electrice de la manete, tre sa-i ung caburile de actionare(ambreiaj, acceleratie), tre sa-i retapisez saua pasager... tre sa tre sa tre sa... » Post actualizat in 01 Jul 2016 06:05 am uitat sa zic: pe drum din china pana in romania sunt oglinzile si semnalizarile....
  6. la mine ajunge si la 110grade...stand la semafor... daca plec de pe loc, scade destul de mult... dupa parerea mea, sunt doar 2,5l de lichid de racire...e normal sa varieze asa rapid...
  7. Va multumesc mult! Da, la senzorul Map m-am gandit inainte sa citesc in manual, cam curge uleiut pe la el... Firele par intregi dar, mai stii? Cert e ca la moto aceasta e cam problems cu mufaraia...cam toate oxidate si coclite... Le rezolvam incet pe toate! Insa nu azi ca e sarbatoare!
  8. Poate cineva sa puna un link de download al manualului de service pentru F4i? Multumesc anticipat! La mine, martorul FI sta aprins pana cand se incalzeste apoi se aprinde intermitent de doua ori cu pauza de vreo 3secunde... Cum interpretez acea eroare?
  9. poate fi util cuiva, problema electrica ce am avut-o ieri(seamana cu cea a colegului), fara carena cu farurile, implocit TOS-ul demontat, cheia in contact pe ON, pompa de benzina nu pornea! (parca sa zic ca dadea comanda la electromotor) cu TOS-ul pus, dadea comanda la electrotor si mai si pornea asa, problema e ca mufa gri, cu multi pini(nu i-am numarat), care face legatua intre partea fontala cu farurile si restul instalatiei electrice; aceasta mufa contine legaturile la releele de faza lunga, semnalizare, TOS, fire putere faza lunga & scuruta, semnalizari, etc, aceasta mufa avea UN SINGUR PAPUC oxidat dar si INCINS incat s-a topit(banuiesc ca este o masa acel fir...este de culoare verde si-i intr-unul dintre cele 4 colturi ale mufei); am curatat acel papuc si mai rau am facut ) caci acum daca misc de acea mufa, mi se aprinde faza lunga si categoric TOS-ul nu mai este activ, drept urmare nu mai porneste sper sa fie util cuiva, acea mufa pare cam importanta, contine multe legaturi electrice si daca cineva se plange ca nu-i mai porneste mobra, sa verifice acea mufa ca e infipta complet! spor in toate! bine V-am gasit dragi motociclisti, eu nu ma pot numi motociclist ca sunt "incepataur"
×
×
  • Creează nouă...