Sari la conținut

johnnyboy

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Suzuki SV

johnnyboy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mersi de info. Ai incercat sa vezi cum reactioneaza ingerii pazitori cu caschete albe din zona asta Romaneasca de limbo?
  2. In cazul asta ai mare drepatate. Daca mecanismele de ungere nu sunt actionate prin tractare s-ar putea sa fie o problema. Investighez. Multumesc de info. » Post actualizat in 13 Jun 2017 20:54 Ai dreptate, dar eu sunt mai zevzec de fire, si de multe ori ma relochez in alta tara cate 3-4-5-6 luni. Deocamdata am ochit Spania/Barcelona si ar fi si cam greu si cam departe sa merg pe mobra si sa nu am access la masina 4 luni. De asemenea, odata relocat remporar nu stau intotdeauna in acelasi loc (caz in care as putea sa trimit motorul pe platforma), ci mai schimb locatia si explorez teritoriul strain. Din cauza asta, ansamblul asta ar fi solutia perfecta pentru ce as avea eu nevoie, chiar daca trebuie sa ii dau jos lantul pentru drumurile mai lungi.
  3. In principiu da, desi interpretarea ca fiind un cartnat de 2m si 200kg suna foarte melodramatic. Problema cu carnatul nu cred ca ar fi uriasa din moment cei in state tracteaza choppere de gabarit mult mai mare decat puiul meu de SV650 de 170KG. Oricum ideea nu e sa merg la Autobahn cu 200km/h, dar un 100-110km/h e rezonabil si face o mare diferenta fata de 80km/h daca o mentii constant pe autostrada pe distante mai lungi.
  4. Asta am inteles, dar intrebarea mea ar fi: Ce inseamna faptul ca sistemul de directie nu functioneaza? - Este implicit faptul ca este defect/stricat sau nu functioneaza in sensul ca nu este activ (ceea ce ar fi adevarat in cazul in care sistemul de directie este suspendat pe ansamblul de tractare) De asemenea, articolul 3 intrezice tractarea vehiculelor cu 2 roti si a autovehiculelor a caror sistem de directie nu funcitoneaza, dar alineatul 4 ofera o exceptie pentru intreg alineatul 3 (sau cel putin asa o interpretez eu, desi tind sa sper ca se poate face legal ansamblul asta). Poate ne ajuta cineva specializat in domeniu (ori vreun organ de politie care cunoaste legislatia in detaliu, sau vreun avocat speicalizat pe legislatie rutiera)
  5. In principiu pentru ca Alienatul 4 ofera o exceptie care poate fi oarecum interpretata (inclusa mai jos): (4) Prin excepţie de la prevederile alin. (3) se permite remorcarea unui autovehicul al cărui sistem de direcţie nu funcţionează numai în cazul când remorcarea se realizează prin suspendarea roţilor directoare ale autovehiculului remorcat cu o macara sau sprijinirea roţilor directoare ale autovehiculului remorcat pe o platformă de remorcare.
  6. Multumesc. Stiti cumva pe unde se afla thread-ul? Eu am gasit doar asta, si nu e concludent: /index.php?/topic/694085-tractare-moto/page-2?hl=tractare Poate nu am folosit keyworkd-urile bune, dar as aprecia un link sau keyword daca stiti unde as putea gasi thread-ul. » Post actualizat in 13 Jun 2017 19:45 Evident ca producatorii moto o sa recomande sa nu o tractez, dar pt bike-ul meu de 2000E nu sunt asa ingrijorat.
  7. Sunt constient si de uzura anvelopei si a lantului dar in cazul meu beneficiile depasesc costurile de a inlocui kit-ul de lant si anvelopa spate.
  8. Salutare, As dori sa imi instalez pe masina on mecanism de tractare a motocicletei (Motorcycle Tow Hitch) care prinde roata din fata, lasand roata din spate sa ruleze pe carosabil (vezi imagini atasate sau http://www.fatzusa.com/tow-hitch.htm pt niste exemple). Dupa cateva discutii cu niste prieteni, am constata ca ar trebui sa investighez legalitatea unui astfel de mecahnism atat pe drumurile Romanesti cat si pe cele Europene. Ansamblurile acreastea sunt legale in multe state din SUA si nu au nevoie de intratriculare deoarece tracteaza un vehicul pe o singura axa, inmatriculat, care nu obstructioneaza semnalele luminoase ale vehiculului. Avantajele montarii unui astfel de ansambu ar fi urmatoarele (le expun aici pentru ca am auzit de la multa lume faptul ca ar fi mai usor sa atasez o remorca omologata): - Mobilitate - ansamblul poate fi detasat usor si pus in protbagaj, ceea ce imi permite sa ma misc si cu masina prin oras odata ce am decuplat motocicleta - Spatiu de parcare - pe la noi prin Cluj spatiul de parcare ajunge in curand la pretul de imobil locuibil pe metru patrat, fapt pt care costul stocarii unei remorci este semnificativ - Convenienta - In unele tari din spatiul european, autovehiculele care tracteaza remorca sunt obligate sa circule cu viteza maxima de 80km/s pe autostrazi, si as prefera sa pot circula cu viteza normala in cazul in care acest ansambu nu este considerat remorca. V-as ruga pe cei specializati sau cu cunostinte in domeniul legal sa-mi dati o mana de ajutor in a determina legalitatea unui astfel de ansamblu atat pe drumurile Romaniei cat si pe cele ale Uniunii Europene. As aprecia raspunsurile care includ articolul de lege relevant si interpretarea acestuia. Va multumesc anticipat! » Post actualizat in 13 Jun 2017 19:24 In completarea articolului de mai sus, am gasit articolul de lege din Codul Rutier care specifica interzicerea remorcarii unui autovehicul cu 2 roti cu sau fara atas (Art 157, aliniatul 3), dar ofera o exceptie la aliniatul 4 in cazul in care sistemul de directie al vehiculului remorcat in cazul suspendarii rotilor directorare. Am inclus mai jos articolul de lege. Stie cineva daca e corecta interpretarea mea cum ca as putea sa tractez un astfel de ansamblu, precum si ce mentioneaza legislatia statelor europene? Art. 157. (1) Remorcarea unui autovehicul se face cu respectarea următoarelor reguli: a) conducătorii autovehiculelor trăgător şi, respectiv, remorcat, trebuie să posede permise de conducere valabile pentru categoriile din care face parte fiecare dintre autovehicule; autovehiculul trăgător să nu remorcheze un autovehicul mai greu decât masa lui proprie, cu excepţia cazului când remorcarea se efectuează de către un autovehicul destinat special depanării; c) remorcarea trebuie să se realizeze prin intermediul unei bare metalice în lungime de cel mult 4 m. Autoturismul al cărui mecanism de direcţie şi sistem de frânare nu sunt defecte poate fi remorcat cu o legătură flexibilă omologată, în lungime de 3 – 5 m. Bara sau legătura flexibilă trebuie fixată la elementele de remorcare cu care sunt prevăzute autovehiculele; d) conducătorul autovehiculului remorcat este obligat să semnalizeze corespunzător semnalelor efectuate de conducătorul autovehiculului trăgător. Atunci când sistemul de iluminare şi semnalizare nu funcţionează, este interzisă remorcarea acestuia pe timpul nopţii şi în condiţii de vizibilitate redusă, iar ziua poate fi remorcat dacă pe partea din spate are aplicată inscripţia „Fără semnalizare”, precum şi indicatorul „Alte pericole”. (2) Dacă remorcarea se realizează prin suspendarea cu o macara sau sprijinirea pe o platformă de remorcare a părţii din faţă a autovehiculului remorcat, atunci în acesta nu trebuie să se afle nici o persoană. (3) Se interzice remorcarea unui autovehicul cu două roţi cu sau fără ataş, a autovehiculului al cărui sistem de direcţie nu funcţionează sau care nu este înmatriculat ori înregistrat sau când drumul este acoperit cu polei, gheaţă sau zăpada. Se interzice şi remorcarea a două sau mai multe autovehicule, a căruţelor, a vehiculelor care în mod normal sunt trase sau împinse cu mâna ori a utilajelor agricole. (4) Prin excepţie de la prevederile alin. (3) se permite remorcarea unui autovehicul al cărui sistem de direcţie nu funcţionează numai în cazul când remorcarea se realizează prin suspendarea roţilor directoare ale autovehiculului remorcat cu o macara sau sprijinirea roţilor directoare ale autovehiculului remorcat pe o platformă de remorcare. (5) Conducătorul poate împinge sau tracta, cu propriul autovehicul, în situaţii deosebite, pe distanţe scurte, un alt automobil pentru a-i pune motorul în funcţiune sau pentru a efectua scurte manevre, fără a pune în pericol siguranţa deplasării celorlalţi participanţi la trafic.
  9. johnnyboy

    BURSA LOCALA

    Salutare, Am de vanzare o casca moto Reevu MSX1 marimea L, culoare negru, cu oglinda retrovizoare incorporata. Casca este noua si nu a fost purtata deloc. Am primit-o cadou si o vand pt ca am o casca Nolan care mi se potriveste mai bine. Se vinde impreuna cu husa de protectie, manualul original nou si cheita de ajustare a oglinzii retrovizoare. Casca se vinde in magazine online la pretul de $399 + TVA, taxe import si livrare. (vezi https://www.amazon.com/Reevu-MSX1-Rear-View-Motorcycle-Helmet/dp/B00BB0DOBK) Pretul meu este de 350Euro (echivalentul a $399) usor negociabil, deci economisiti TVA-ul de 20%, taxele de livrare si cele de import (vreo 90E), usor negociabil pentru un cumparator hotarat. Casca se poate vedea si proba in persoana in Cluj-Napoca sau livra prin curier oriunde in tara. Informatii suplimentare la 0745-709-514.
  10. Salutare, Se merge la Negreni cu trupa? Mi-ar face mare placere sa ies weekend-ul asta sa ne clatim ochii. Am fost si anul trecut si desi marfa de calitate nu am vazut, mancarea a fost excelenta si gagicile super
×
×
  • Creează nouă...