Sari la conținut

gaijin

INACTIV
  • Număr conținut

    159
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://photo.babota.com
  • Yahoo
    rbabota

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Zurich - Predeal - Bucuresti - Cluj
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Honda VFR800
  • Numar Moto
    la vedere
  • Club
    la un moment dat...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR400VF, Honda VFR800A
  • Interests
    Too many :P

gaijin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu cred ca-l cunosc... posibil sa fie chiar mai multi orasul mic... o sa dam unii de altii la un moment dat Eu inca imi prind urechile cu legislatia... motorul mi-e pe firma si fiind rezident nu le place sa umblu cu placute de RO. Trebuie trecuta pe persoana intai dar apoi trebuie sa astept 6 luni ca sa nu platesc vama ( Probabil o sa inchiriez ceva... poate chiar ies mai bine asa cu banii si pot incerca mai multe tipuri de motoare Incerc sa vin oricum in tara la sf de mai. Poate ma mai lamuresc cu legislatia pana atunci si gasesc o portita. Bafta!
  2. Salut, Sunt in Zurich anul acesta si daca reusesc sa imi aduc motorul pana in iunie poate ne cuplam pe niste portiuni de drum sau la festival Bafta, Radu
  3. Sfatul meu ar fi sa nu va bazati (doar) pe tobe/claxon. Sunt destui cretini cu muzica in masina, vorbind la telefon, surzi sau pur si simplu nu le pasa. Cel mai bine este sa se mearga prudent. Da, poate se strica toata placerea dar asta este neajunsul orasului (pardon, jungla) si la urma urmei in oras se foloseste pentru a ajunge de la X la Y. Placerea e in drumetii sau pe pista.
  4. Exact. Nu cred ca a luat curba cu 100/h. Inainte a redus viteza. Asta ar trebui sa porneasca niste semnale de alarma celor car evin din urma. Nu stiu daca asta ar mai fi ajutat in cazul de fata insa de cele mai multe ori ajuta chiar si dand un claxon. Din nou, nu vreau sa dau vina pe motociclist... este vina soferului. Dar o conduita preventiva de cele mai multe ori ajuta la evitarea sau la reducere efectelor accidentului.
  5. Imi pare rau pentru motociclist si cei apropiati lui. Intrebarea este: ce putem invata din aceasta tragedie si ce putem face ca sa nu se mai repete. 1. ne lasam de motociclism -> unii o fac... si pe mine m-au bantuit niste ganduri... dar cine iubeste mersul pe doua roti nu se va lasa niciodata 2. campanii, ... -> au un efect pozitiv dar din pacate este incet; va mai dura ani buni pana cand se va respecta regulamentul (de TOTI participantii) 3. educatia proprie; cred ca aici putem lucra cel mai bine; daca nu putem controla jungla de afara macar sa ne pregatim pentru a supravietui In cazul de fata, parerea mea este ca soferul a incetinit mult inainte de a intoarce. Daca vezi o astfel de manevra in fata ta este bine sa te gandesti la ce este mai rau (virat la stanga, la dreapta dar cu bucla, ...) si ca urmare trebuie redusa viteza, claxon, .... 99% din cazuri probabil va opri frumos pe dreapta si ai incetinit degeaba... insa ai pierdut doar cateva secunde. DAR DACA ... gandeste-te ce pierzi. Pentru mine este simplu, am grija daca nu pentru mine, pentru cei dragi mie. Daca esti tanar probabil nu iti pasa de acest DAR DACA. Am vazut mereu "discutii" intre cele doua tabere (moderati si... mai putin moderati). In afara de cearta, nervi si cuvinte grele nu cred ca s-a ajuns vreodata la o concluzie. Intrebarea este: pot face cei moderati o campanie de educare pentru restul comunitatii? In sensul de a invata pericolele din trafic altfel decat din experienta proprie.
  6. Cavalere, Fa-te numai bine si lasa forumul asta ca s-a strictat demult. Este bine ca soferul si-a recunoscut greseala (s-a asigurat numai intr-o parte). Banuiesc ca a fost si o manevra brusca pentru ca altfel te-ar fi vazut pana la urma. Singura ta vina a fost ca nu ai anticipat (suficient) greseala lui. Capul sus si ai grija de tine.
  7. Imi pare rau de ce s-a intamplat Capul sus si recuperare rapida!
  8. Trec destul de des prin acea intersectie. Pentru a face stanga pe Marasesti exista semafor dedicat. Problema este ca intotdeauna se gasesc cativa smecheri care vin pe banda 1 si 2 si se baga in fata dincolo de trecerea de pietoni. De multe ori sunt asa muti incat ajung sa intre si pe banda opusa. Se poate de asemenea ca acestia sa plece la nimereala ca sa nu fie claxonati din cauza ca nu mai vad semaforul. Poate e normal sa faci asa ceva cand arde ceva... dar la mai toti a devenit o obisnuinta pe care o repeta de N ori pe zi. Acum toate sunt presupuneri... cel mai bine este sa obtinem varianta oficiala la ce s-a intamplat acolo.
  9. Unul dintre putinii care privesc adevarul in fata. Bine ca ai scapat ieftin si ca ai bagat la cap. Si eu am dat in primul an de pamant si asta m-a ajutat sa merg inca pe doua roti.
  10. Parerea mea este ca lupul a vrut sa spuna ca unii nu se potolesc prin faptul ca nu merg corespunzator conditiilor de trafic (vrema, gropi, pietoni, ...). Nu stim inca mare lucru despre acest accident dar cel mai probabil este o neadaptare a vitezei. Daca se merge sau nu iarna... asta depinde de fiecare. Important este sa adaptam mersul corespunzator, inclusiv echipamentul contra frigului. De la o varsta incepi sa te resimti. Nu vreau sa iau apararea lui Nightwolf... dar personal il respect pentru experienta lui referitor la accidente. Are ocazia zilnic sa vada efectele devastatoare ale accidentelor si sa judece cauzele la fata locului. Pe forum mereu se gasesc scuze (uneori penibile) sau pur si simplu se tace chitic. Ma intreb ce putem invata daca nu privim adevarul in fata. Chiar daca doare. M-as bucura ca lumea sa se ia la harta mai putin si sa fie mai pozitiva in gandire. Ca avem parte de destula mizerie in rest. Multa sanatate motociclistului.
  11. gaijin

    Sos. Pantelimon

    Problema este ca nu stii niciodata cand este 'liber'. Eventual este doar ceva mai liber. Parerea mea este ca in oras oricand poate apare ceva in fata: un pieton bezmetic, groapa, caine, pisica, masini, ... In special pe timp de noapte cand campul de vizibilitate este redus. Eu cred ca pastrand o viteza decenta (~50) prin oras si ochii mari te fereste de multe belele. Insa fiecare cu stilul sau... din pacate vad destui Batmani
  12. asta a fost mai din scurt, un fel de plan B ca era tare mare plictul la intrunire data viitoare cu harti, facut routing-ul cum trebuie, ... azi am luat-o catre casa prin Cheia: imbulzeala, tiganeala, iti piere tot cheful ... dar macar a fost racoare
  13. un rand de beri celor ce s-au spetit impingandu-ma ... si inca unul celor ce-au descoperit apa Ambele m-au scos din mare #$%^ Mi-a placut grupul si iesirea, drumuri superbe pin sate posibil sa mai dau o tura prin toamna mai pe indelete. A fost insa foarte cald... cred ca am baut > 6 l de apa si cand am ajuns aveam cu 3 kg mai putin. Le-am pus insa iute la loc cu niste bere
×
×
  • Creează nouă...