Jump to content

nosaint

Membru
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

About nosaint

  • Rank
    lollipop

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.biker.ro
  • Yahoo
    marius_herea

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Z1000
  • Club
    lolclub
  1. cauta pe google "motorbike tax disc holder" si ai rezolvat problema "unde si cum sa afisez vigneta"
  2. eu. pentru ping pong oricand. pana la partidele nocturne, sunt foarte fericit cu cele pe timp de zi so, care mai doreste, care mai pofteste? 17.07.2011: maine, IDM, de la ora 14.00 sa zicem, pana cadem din picioare sa zicem? care poate/vrea sa vina, sa-mi dea un buzz pe messenger din timp, sa stiu cum imi fac si eu programul. ----- 23.07.2011: mai merge careva astazi la ping pong in IDM? Eu ma duc cu un fellow mobrist in IDM. Asa ca cine are chef de un joc, mediu-avansat, este invitat. Telefonul l-am dat mai sus.
  3. Pe chestia asta ar trebui ca Asociatia Motociclistilor din Romania sa ofere un raspuns pe masura, iar daca nu o fac ei, atunci cineva cu capul pe umeri, calm si cu talent la scris, care sa-i aduca aminte stimabilului ca 65% din accidentele in care sunt implicate mobre sunt datorate unor autoturisme si soferilor acestora si ca noi ne platim impozitele plecand de la premisa ca un manager de spital platit din bani publici considera viata oamenilor la fel de importanta, indiferent de mijlocul acestora de transport.
  4. Pentru ca din cauza semnului te sicaneaza multi idioti. Daca ti-e frica de amenda, baga-l sub sa si cand te opreste, spui ca s-a desprins 2 km mai in spate si nu mai cu ce sa-l prinzi acum, dar il prinzi cand ajungi acasa. End of story.
  5. Semnul de incepator pe moto nu te ajuta cu nimic. Initial, avea datoria de-ai avertiza pe ceilalti, tocmai pentru a te evita si pentru a fi atenti la tine. Acum, daca te vede vreun sofer cu el, te f*te la icre. Sincer, mai bine risti o amenda pe care nu o vei primi niciodata decat sa risti un accident din cauza unui (cuvant urat).
  6. Radule, acum pe bune, toti ne dorim sportive. Dar la inaltimea ta, eu as recomanda sa fie baschetbalista sau voelybalista. Eu unul m-as multumi cu o instructoare de fitness, ca-s mai mic de inaltime, dar nu prea sunt multe si alea care sunt, cam fac figuri...
  7. Lasa-l mai, atata poate si el, stai sa-ti faci sange rau pentru fiecare ametit? ) Vorbeste si el ca de, se simte mai motociclist daca scrie pe forumul motociclism.ro Eu nu inteleg totusi de ce nu exploateaza faptul ca este unicul om din lume ce poate opri in 4,5 metri de la 70km/h. Guinness World Record, televiziuni, reviste, test pilot pentru producatorii de anvelope whatever... In schimb, o arde pe aici, cu manelisti ca noi ) Back on topic. Intrebare pentru zmeu: Consumul iti este influentat de distanta de oprire?
  8. Imi asum eu raspunderea incetarii polemicii daca le permiti timisorenilor sa vina sa te vada in actiune si sa filmeze ei minunea. Daca opresti in 4,5 metri sau mai putin, de la 70 km/h, iti garantez ca nimeni nu va mai comenta nimic nimic nimic. Haide mai, facem un purcoi de bani pe youtube cu asa ceva!!!
  9. Eu am o mobra corespunzatoare standardelor si opreste conform calculelor teoretice facute de prostii astia care inventeaza bazaconii precum gravitatie sau construiesc motociclete gen kawasaki, yamaha, suzuki, honda, ducati, triumph si alti ageamii care au dat afara toti teoreticienii si au zis.. frate... teoria ne omoara si ne tine pe loc, asa ca fara prea multa teorie, puneti si voi suruburi pe unde nimeriti si vedeti cat baga , adica in aprox 12-15 metri whatever ca n-am avut niciodata abilitatea de a marca cu creta locul in care incep franarea in timp ce ma deplasez cu 70km/h. Dar, noi astia de ilfov lol, ca n-avem prea multa carte, preferam sa-i credem pe constructori pe cuvant si mergem pe mana lor ) Jur cu mana pe inima ca HABAR NU AM in cat metri opreste motorul meu. Stiu doar ca nu poate opri in 5 metri nici atunci cand circul cu 50km/h, conform pozelor facute de brigada de politie rutiera in cursul serii de duminica 10.07.2011. Vezi tu, nu conteaza in cati metri opreste mobra mea. Conteaza prostiile pe care le debitezi tu. Este vorba de cei 4,5 metri ai tai. Tu spui ca ai dreptate, nimeni nu te crede. O poti dovedi foarte simplu. Sunt timisoreni la fel de curiosi ca si mine. Nu te gandi ca la un pariu prostesc ci ca la o lectie de motociclism. Ne-ai ajuta sa ne luminam si sa evitam accidente pe viitor. Intinde si tu o mana de ajutor comunitatii moto, nu fii rau. La naiba, refuzi 5 navete de bere premium?!? p.s. Nu stiu cum sa-ti spun, n-as vrea sa-ti spulber increderea pe care o ai in inutilitatea teoreticienilor, dar avioanele de care pomenesti in postul tau... au fost realizate tot pe baza unor calcule... p.s.2 In plus, de obicei, teoria este mai permisiva decat practica/realitatea. De exemplu, teoretic, toti membrii de pe un forum numit motociclism.ro sunt posesori de A, care au sau au avut o mobra - motociclisti intr-un cuvant. De asemenea, teoria ne invata ca respectivii au urmat o scoala, au invatat lb. Romana si chiar si matematica/fizica macar suficient cat sa poata intelege anumite aspecte. Daaaar, in realiate, 50% din membrii forumului nu au mobre si n-au avut, nu au categ. A, sunt scuteristi de meserie, nu stiu sa scrie si nici macar legislatia rutiera nu au fost in stare sa o invete. Dar compenseaza prin puteri supraomenesti, sfidand legile fizicii pentru ca sunt pura teorie, si opresc cand vor ei, in cati metri vor ei, indiferent de viteza cu care merg. Si doar se lauda, fara a dori sa si dovedeasca ) daca stau sa ma gandesc mai bine, mobra mea a oprit Duminica in 2 metri. Exista poze doveditoare!
  10. Cand incep oamenii sa scrie prostii pe forum, gen oprire in 4,5 metri de la 70 km/h ne apuca grija, e si normal. Ne gandim ca o fi ceva in aer si nu vrem sa ne afecteze pe toti. Inca ceva... cei inteligenti nu trebuie sa masoare, ci doar sa calculeze. "1 g = 9.80665 m/s2" - pentru fiecare secunda care trece, viteza se schimba cu 9.80665 metri per secunda (≡35.30394 km/h). Exemplu: O accelerare de 1g este echivalenta cu o rata a schimbarii vitezei de aproximativ 35 km/h pentru fiecare secunda care trece. Prin urmare, daca un automobil este capabil sa franeze la 1g si calatoreste cu 35km/h, poate frana pana la oprire totala intr-o secunda si soferul va avea parte de o decelerare de 1g. Automobilul care calatoreste cu o viteza de 3 ori mai mare, adica 105 km/h, poate opri in 3 secunde. - Asta tradus de pe wikipedia Si continuam... ceea ce, la 70km/h ar insemna, in conditii perfecte, o durata de franare de 2 secunde, adica 19,6 metri, pentru o decelerare de 1g. Intorcandu-ne la ale tale, oprind in 4,5 metri ar implica, teoretic, ca esti supus unei decelerari de 4,4 g, daca ai fi automobil. Avand in vedere ca esti cu mobra, distanta de franare mai mica, mai multi g, imi vine greu sa cred ca ai mai fi pe mobra dupa o astfel de decelerare. (O masina de formula 1, in franare maxima, atinge o decelerare de 5g) Dar, pentru ca sunt ferm convins ca nu vei accepta nici acest argument, sunt dispus sa te provoc la un pariu amical, avand ca martori intregul forum. Daca tu opresti in 4,5 metri (fara elemente ajutatoare gen plase, pereti, lacuri de acumulare etc), de la 70km/h, eu dau 5 navete de bere, la alegere. Daca nu, le dai tu. Te tine?
  11. La cei 2 metri pe care ii are, oricum ii va fi greu sa gaseasca printese impreuna cu care sa nu depaseasca masa autorizata a sportivei in paranteza SS
  12. nu-mi ies calculele. Yamaha xjr 1300 are lungimea de 2,175 mm. A opri in 4,5 metri inseamna sa opresti in de 2 ori lugimea mobrei Ar insemna sa nu mai existe accidente (pentru ca intotdeauna ai vizibilitate dincolo de limita a 4,5 metri si poti opri indiferent ce-ti iese in cale) Ce prosti aia la Moto GP! Ar trebui sa-si ia toti anvelope d-astea smechere de care ai tu. Ce naiba se agita atat sa inceapa franarea cu 30 metri inainte de curbe cand ar putea sa se duca glontz pana in curba, franare (si pentru ca nu trebuie sa franeze pana la zero, au nevoie doar de vreo 1,5 metri) si apoi gata curba... Acelasi lucru cu masina aia nemteasca, belea de belea:)) Lesin. De la 70 km/h la 0 km/h in MAI PUTIN de doua ori lungimea sa. Altul Mai voi aveti cruise control pe mobre si nu stim noi Stabiliti viteza de croaziera, luati mana din gaz si computerul ala smecher accelereaza el pentru a compensa frecarea cu aerul, astfel incat sa se pastreze o viteza constanta. Ca sa-ti desenez... Daca tu-ti impingi caruta pe drum drept iar din sens opus vine Costel si se propteste in caruta ta, scade viteza de deplasare a carutei? Scade. Pentru a putea deplasa caruta cu viteza initiala ar trebui sa impingi tu mai puternic pentru a putea compensa forta aplicata de Costel din sens opus. Corect? Acum inlocuieste caruta cu mobra, Costel cu vant, impins mai puternic cu accelerat.
  13. Suna destul de ciudat cand spui Sportiva + Curse scurte + Oras. Pentru mersul in oras, sportivele sunt cele mai incomode in comparatie cu restul mobrelor existente pe piata, iar cei care au sportive de obicei accepta lipsa de confort in oras tocmai pentru ca pot compensa cu cursele mai lungi, in afara orasului. La inaltimea ta, Honda CBR 1000RR Fireblade - 2,160 m (cu 20 mm mai lunga decat Hayabusa). Oricum, cele de 1000 ti se vor potrivi mai bine dpdv al dimensiunilor.
  14. Back on topic.... Paaaai, lumea "cade bacul" pentru ca unii scriu "de ce cade lumea bacul?", intelegi cum vine asta?
×
×
  • Create New...