Sari la conținut

wolfybv

Membru
  • Număr conținut

    193
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

350 citiri profil

wolfybv's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Cu 30s înainte de finalul warm-up-ului, JM era pe locul 1. Știu, nu e relevant momentan, dar spune ceva despre ce poate face un JM 100% fit pe Aprilia aia. A terminat pe 3, Ogura pe 4. E o plăcere să văd un pilot japonez care se ridică, mi-a plăcut mult Taka acum ceva timp, dar s-a pierdut. Boah ce moacă de cocalar incult are Canet… și vorbește despre el însuși la persoana a 3-a
  2. Da, am văzut abia azi un video cu filmul complet al evenimentelor, pe secunde (am tot fost pe drumuri, n-am avut timp de dramoleta MM la COTA). Se pare că Pecco intr-adevăr observase că MM93 nu e pe moto și stătea cu ochii pe el ca pe butelie. Din filmările inițiale, când era cu paiul în gură, părea ca a fost luat prin surprindere, dar n-a fost cazul. Dar măgarul ăla de Tardozzi a tăcut ca un perfid, nu i-a spus nimic. Cât despre forumuri și ce-ai citit tu… știi ce e aia confirmation bias? E ceea ce ți s-a întâmplat ție
  3. Tardozzi a fost cârnat, de asta se înțelege așa bine cu MM93. Țin minte f bine când îl certa pe Pecco pt faptul că-i prea gentleman. Îl preferă clar pe MM93 pt că are fix caracterul jegos pe care vroia să-l vadă la Pecco. in caz că n-a fost postat, aici sun pasajele relevante din regulament: 1.18.4: Riders who do not go onto the grid may start the warm up lap from the pit lane under the instructions of a marshal positioned at the pit lane exit. Riders starting the warm up lap from the pit lane must start the race from the back of the grid, provided that, in the MotoGP class only, weather-related tyre changes are not made after the pit lane exit has closed. MotoGP riders who make weather-related tyre changes after the pit lane exit has closed will start the warm up lap from pit lane, take their qualifying grid position and serve a ride through penalty within the first 3 laps of the race. Therefore riders still in pit lane must make a tyre choice (rain or slick) before the pit lane exit has closed. if this choice of type of any tyre (front, rear or both) is changed after the pit lane exit has closed, a ride through penalty will apply. 1.18.7: All adjustments must be completed by the display of the 3-Minute board. After this board is displayed, riders who still wish to make adjustments must push their machine to the pit lane. Such riders and their machines must be clear of the grid and in the pit lane before the display of the 1-Minute board, where they may continue to make adjustments, or change machine in MotoGP only. Such riders will start the warm up lap from the pit lane and will start the race from the back of the grid, provided that, in the MotoGP class only, weatherrelated tyre changes are not made. Such MotoGP riders who make any weather-related tyre change (rain to slick or vice versa, front or rear or both) at this time, compared to their tyres when leaving the grid (if the same machine is used to start the race) or compared to their tyres used on their final exit for the sighting lap (when a different machine is used to start the race), will start the warm up lap from pit lane, take their qualifying grid position and serve a ride through penalty within the first 3 laps of the race. Părere personală și sunt convins că fanii MM93 îmi vor sări in cap: MM n-a fost genial aici, el nu s-a bazat pe faptul că minim 10 îl vor urma, ci pe faptul că merită să facă ride-through cu gumele potrivite când ceilalți sunt cu gume de wet pe circuit uscat. Cred că ținta lui a fost Pecco, lui vroia să i-o tragă în primul rând, ca să-i arate cine e the alpha dog. Întrebarea lui a fost “ce gume are Pecco?”, apoi a întrebat de AM73. Legat de Pecco, chiar a fost ținut în ceață, dar conform spuselor lui, la un moment dat și-a dat seama că MM93 pune ceva la cale și a fost atent. Tind să privesc declarația lui cu a pinch of salt, judecând dupa modul cum stătea cu paiul în gură cand MM93 a luat-o la goană.
  4. Observă că am spus “l-au”, nu “l-a”. E vorba de echipă. Tocmai am văzut o filmare de pe pistă în care punea la cale planul cu celălalt jeg, Tardozzi. Moșul a fost pe felie cu el, dar l-au ținut pe Pecco în ceață. Și nu, nu mă aștept să se ajute unul pe altul, dar când de ani de zile cei de la Ducati o dau cu “la noi totul e la comun” (ceea ce e BS, but anyway) e cam de cacao faza asta.
  5. Ba a comis-o, însă a pariat pe faptul ca mulți se vor speria și vor face ca el, activându-se treaba cu minim 10 piloți. De data asta i-a ieșit. Ce e de (cuvant urat) e faptul ca a fost clar premeditata mișcarea, dar pe Pecco l-au lăsat în offside. Stătea cu paiul în gură în primele momente, apoi s-a prins ce se întâmplă în jurul lui. Stilul tipic MM93, de a-și faulta în primul rând coechipierul. Dacă se întâmplă ceva dpdv tehnic, se ducea, lua a doua moto, dar nu pleca tot din pole. O mică mare diferență. În fine, haosul de la start, faza cu safety car-ul, astea par să redea exact imaginea Americii din ultimele 2 luni: haos și amatorism. Parcă văd că-mi pun interdicție la intrare pe LAX luna viitoare pt postarea asta
  6. Ce umilința pt Vin, să se chinuie cu un MM93 fără scăriță, care-și ține piciorul agățat în carenă și pe țeava de eșapament
  7. Stai… s-au răzgândit și au schimbat gumele înainte de start?
  8. Am călcat-o pe autostradă ca să ajung să prind startul și când deschid tv-ul alergau toți ca niște găini fără cap. Wtf? Ce s-a întâmplat acolo? De ce a luat-o MM93 la fugă?
  9. Discuția din mașină, după sprint. MM93 explică ce-a făcut acolo când era să se verse. Omul e la altă clasă. Nu-l suport dpdv caracter, dar ca pilot… jos pălăria. After Sprint
  10. wtf? Ogura a fost descalificat, cica ar fi folosit ceva software neomologat. It was discovered during post-race scrutineering that his Aprilia RS-GP was running a "non-homologated software version" of the series' spec Electronic Control Unit supplied by Magneti Marelli. Ce rahat au facut aia de la Trackhouse, s-au jucat de-a Mr. Robot si au uitat sa dea reset to factory settings dupa?
  11. Acum explica Hodgson depasirea lui MM93 la AM73, genial tipul, cat de bine intelege ce se intampla pe pista. Long story short, MM93 si GP25 sunt o pereche perfecta. Pe intrarea in viraj a fost motocicleta, pe iesire a fost talentul lui MM93 cum a tinut trasa din frana spate. Doar feeling acolo. Pe langa ca e talentat dracul, mai are si o motocicleta super buna. Pe franarea de la depasirea aia, a stat roata spate lipita de asfalt, ride heght device isi face treaba super bine. Baiat destept Gigi
  12. Nu prea cred... era sansa de a castiga prima cursa mare de MotoGP, nu cred ca pt 5 puncte la inceput de sezon l-a lasat pe MM93 sa-l depaseasca. Pe final de campionat as fi crezut teoria asta.
  13. Bai ce naspa ii sta lui MM93 asa slab... Ciudat, ambii s-au plans de feeling-ul pe fata, si Pecco si MM. Tardozzi a zis la interviu ca a vb cu Pecco dupa cursa si s-a plans de cum se simte fata, acum si MM la interviul cu Suzy Perry a zis cam acelasi lucru. Numai ca MM e la alt nivel si a scos din ea mai mult decat poate sa scoata Pecco.
  14. Da, true, nu e circuitul lui favorit, a scos ceva puncte, dar MM93 a scos maximul: 4 din 4. Diggia a facut o depasire superba la Zarco pe final, a avut oo sa se bage acolo in virajul ala.
×
×
  • Creează nouă...