Sari la conținut

wolfybv

Membru
  • Număr conținut

    200
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Aprilia

Vizitatori Recenți Profil

491 citiri profil

wolfybv's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Potential sa fie mai rapid ca Bez are, trebuie sa recunosc asta oricat de mult imi place Bez. Insa Martin in capsor are cateva piulite mai loose asa... si desi a iesit din cartier, cartierul n-a iesit din el si se vede ca nu are un background care sa-i fi oferit o educatie mai acatarii. Ii lipseste capacitatea de introspectie si de a fi diplomat in momente cheie, iar astea de obicei se obtin prin educatie. El reactioneaza ca o maimuta, la el preia controlul f des amigdala (aka creierul reptilian) si se vede. Poate asta ii ofera si capacitatea de a fi rapid pe pista, sa aiba reactii f bune pe baza de instinct, dar o data ce da casca jos din cap, ar trebui sa revina la conducere neocortexul, maimuta sa predea controlul omului. La el in cap insa...
  2. Da, Fermin are o mutra care-l ajuta, Tiburonul nu prea Aia cu avionul si duba a fost faza cand am inceput sa-l privesc altfel si intamplarea a facut ca fix in perioada aia sa vad si documentarul despre antrenamentele lui si cum si-a pus amprenta felul in care se antreneaza pe modul in care piloteaza KTM-ul ala. Sunt curios daca pe alta moto are aceleasi race lines, pt ca daca te uiti la trasele pe care le alege, nu sunt cele obisnuite, are un stil diferit de majoritatea pilotilor din MotoGP. Draguta comparatia cu Max. Stiu, are parte de mult hate din cauza stilului sau, dar mie imi place f mult, e dedicat 100% motorsportului. Si modul cum i-a executat pe toti acum 2-3 luni pe Nürburgring in NLS, aia a fost o adevarata lectie de pilotaj (2 de fapt, cu 2 saptamani inainte participase cu o masina cu 130 cp mai slaba, din cauza ca era considerat rookie in NLS). Nu poti sa nu-i admiri pe cei care au atins varful in domeniul lor si apoi in loc sa se culce pe-o ureche si sa spuna "gata, de acum ma odihnesc", se apuca de side quests (Max, Rossi, etc)
  3. Poate e mult spus ca nu exista termen de comparatie, dar Acosta pe o moto identica castiga un duel 1:1 cu Fermin la orice ora. Nu-mi placea la inceput stilul lui arogant, dar felul in care se antreneaza si cat timp si efort investeste in asta m-a facut sa-l privesc altfel. Si are si replici istete, usor intepatoare cand trebuie, dar nu nesimtite. Plus treaba cu van-ul ii da o nota aparte intr-o lume in care toti se suie in avion ca sa mearga catre urmatoarea cursa. Poate din 2027 se muta la ceva mai bun si il vedem in lupta pt titlu. Pe el il vad acolo, pe Fermin nu.
  4. Pai mno, pe Magheru au Shlap Boost, nu se compara. Daca mai lasa si geaca si pantalonii acasa, deja au redus cu peste 1kg masa totala, evident ca trec mai repede Pe telefon nu se aude nici la mine, in schimb pe tableta si laptop e all good. Inca o tura de poze
  5. @Cavaleru multumesc frumos pt redeschiderea topicului. Pt mine ca fan Bez, a fost un final de sezon superb. Plus, l-am vazut live castigand ultima cursa a sezonului si intamplarea a facut ca boxa Aprilia sa fie fix langa locul unde am avut biletele. Poate e faptul ca e ultima cursa a sezonului, dar Valencia intotdeauna are o atmosfera aparte, mult mai faina decat la etapele din Asia de exemplu (nu pot sa spun despre USA sau Australia, pt ca acolo inca n-am ajuns). Cateva poze, dar inca n-am apucat sa le sortez, abia ce m-am intors. Perceptia cand ruleaza cu 329 km/h si te uiti perpendicular pe directia lor de deplasare IMG_7875_1.mp4 O sa incerc sa mai prelucrez in weekend unele din video-uri (m-am calicit si le-am facut 4k 60fps, iar acum am problema ca sunt fisierele mult prea mari) si eventual pun un link de onedrive pe topicul de presezon.
  6. Dap, tot weekend-ul a fost vreme faina, ieri pe la 5 a inceput cu ploaia. Tocmai urcam mai devreme niste poze din weekend pe topicul cu Valencia, cand m-am trezit ca a fost inchis As fi vrut sa stau si la teste azi, era 5€ biletul pt cei care au avut bilete pt weekend, dar aveam deja zborul book-uit. Ms @danypop pt rezultate, stiam ca nu trebuie sa caut aiurea pe net, sigur le gasesc aici. Ca fan Bez, e superb sa-l vad ca are rezultate si dovedeste ca sezonul trecut pe Ducati GP23 a fost doar un mishap. A aratat si in ultimele weekend-uri si azi ca se intelege f bine cu Aprilia. Nu-mi fac iluzii ca-i va pune probleme sezonul viitor lui MM93, dar sper ca va termina primul dintre restul. Sau JM89, poate cand revine la vechiul numar isi aminteste si cum e sa fie rapid si sa termine cursele in sa, nu in spital.
  7. Viol cu public. Speram ca Bez sa termine pe 2, ar fi fost o dubla meritata, dar na… se mai intampla
  8. Cu 30s înainte de finalul warm-up-ului, JM era pe locul 1. Știu, nu e relevant momentan, dar spune ceva despre ce poate face un JM 100% fit pe Aprilia aia. A terminat pe 3, Ogura pe 4. E o plăcere să văd un pilot japonez care se ridică, mi-a plăcut mult Taka acum ceva timp, dar s-a pierdut. Boah ce moacă de cocalar incult are Canet… și vorbește despre el însuși la persoana a 3-a
  9. Da, am văzut abia azi un video cu filmul complet al evenimentelor, pe secunde (am tot fost pe drumuri, n-am avut timp de dramoleta MM la COTA). Se pare că Pecco intr-adevăr observase că MM93 nu e pe moto și stătea cu ochii pe el ca pe butelie. Din filmările inițiale, când era cu paiul în gură, părea ca a fost luat prin surprindere, dar n-a fost cazul. Dar măgarul ăla de Tardozzi a tăcut ca un perfid, nu i-a spus nimic. Cât despre forumuri și ce-ai citit tu… știi ce e aia confirmation bias? E ceea ce ți s-a întâmplat ție
  10. Tardozzi a fost cârnat, de asta se înțelege așa bine cu MM93. Țin minte f bine când îl certa pe Pecco pt faptul că-i prea gentleman. Îl preferă clar pe MM93 pt că are fix caracterul jegos pe care vroia să-l vadă la Pecco. in caz că n-a fost postat, aici sun pasajele relevante din regulament: 1.18.4: Riders who do not go onto the grid may start the warm up lap from the pit lane under the instructions of a marshal positioned at the pit lane exit. Riders starting the warm up lap from the pit lane must start the race from the back of the grid, provided that, in the MotoGP class only, weather-related tyre changes are not made after the pit lane exit has closed. MotoGP riders who make weather-related tyre changes after the pit lane exit has closed will start the warm up lap from pit lane, take their qualifying grid position and serve a ride through penalty within the first 3 laps of the race. Therefore riders still in pit lane must make a tyre choice (rain or slick) before the pit lane exit has closed. if this choice of type of any tyre (front, rear or both) is changed after the pit lane exit has closed, a ride through penalty will apply. 1.18.7: All adjustments must be completed by the display of the 3-Minute board. After this board is displayed, riders who still wish to make adjustments must push their machine to the pit lane. Such riders and their machines must be clear of the grid and in the pit lane before the display of the 1-Minute board, where they may continue to make adjustments, or change machine in MotoGP only. Such riders will start the warm up lap from the pit lane and will start the race from the back of the grid, provided that, in the MotoGP class only, weatherrelated tyre changes are not made. Such MotoGP riders who make any weather-related tyre change (rain to slick or vice versa, front or rear or both) at this time, compared to their tyres when leaving the grid (if the same machine is used to start the race) or compared to their tyres used on their final exit for the sighting lap (when a different machine is used to start the race), will start the warm up lap from pit lane, take their qualifying grid position and serve a ride through penalty within the first 3 laps of the race. Părere personală și sunt convins că fanii MM93 îmi vor sări in cap: MM n-a fost genial aici, el nu s-a bazat pe faptul că minim 10 îl vor urma, ci pe faptul că merită să facă ride-through cu gumele potrivite când ceilalți sunt cu gume de wet pe circuit uscat. Cred că ținta lui a fost Pecco, lui vroia să i-o tragă în primul rând, ca să-i arate cine e the alpha dog. Întrebarea lui a fost “ce gume are Pecco?”, apoi a întrebat de AM73. Legat de Pecco, chiar a fost ținut în ceață, dar conform spuselor lui, la un moment dat și-a dat seama că MM93 pune ceva la cale și a fost atent. Tind să privesc declarația lui cu a pinch of salt, judecând dupa modul cum stătea cu paiul în gură cand MM93 a luat-o la goană.
  11. Observă că am spus “l-au”, nu “l-a”. E vorba de echipă. Tocmai am văzut o filmare de pe pistă în care punea la cale planul cu celălalt jeg, Tardozzi. Moșul a fost pe felie cu el, dar l-au ținut pe Pecco în ceață. Și nu, nu mă aștept să se ajute unul pe altul, dar când de ani de zile cei de la Ducati o dau cu “la noi totul e la comun” (ceea ce e BS, but anyway) e cam de cacao faza asta.
  12. Ba a comis-o, însă a pariat pe faptul ca mulți se vor speria și vor face ca el, activându-se treaba cu minim 10 piloți. De data asta i-a ieșit. Ce e de (cuvant urat) e faptul ca a fost clar premeditata mișcarea, dar pe Pecco l-au lăsat în offside. Stătea cu paiul în gură în primele momente, apoi s-a prins ce se întâmplă în jurul lui. Stilul tipic MM93, de a-și faulta în primul rând coechipierul. Dacă se întâmplă ceva dpdv tehnic, se ducea, lua a doua moto, dar nu pleca tot din pole. O mică mare diferență. În fine, haosul de la start, faza cu safety car-ul, astea par să redea exact imaginea Americii din ultimele 2 luni: haos și amatorism. Parcă văd că-mi pun interdicție la intrare pe LAX luna viitoare pt postarea asta
  13. Ce umilința pt Vin, să se chinuie cu un MM93 fără scăriță, care-și ține piciorul agățat în carenă și pe țeava de eșapament
  14. Stai… s-au răzgândit și au schimbat gumele înainte de start?
×
×
  • Creează nouă...