Sari la conținut

Speed_CER

Membru
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    Speed_CER

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Medgidia, Constanta
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSX F 600

Informații profil

  • Interests
    moto

Speed_CER's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vand GSXF 600, an 1999, pret 2000E/1700E /index.php?/topic/701680-vand-gsxf-600-1999-2000e/
  2. Eu am cumparat ghidonul asta: http://www.emoto.ro/ghidon-custom-touring-classic-low-crom-22mm.html dar pe negru. La momentul acela tot cautam jug de bandit la dezmembrari, dar nu am avut succes, ori nu am cautat eu unde trebuia. Din cate stiu jambele sunt la fel si cred ca si pozitia contactului corespunde celor 2 modele de motociclete. Eu am renuntat la cautari fiindca nu cunosteam pe nimeni cu Bandit ca sa pun sublerul pe el. Dar ramane o varianta buna... In poza atasata vezi cum vor arata furtunele de frana aftermarket. CNC - http://en.wikipedia.org/wiki/Numerical_control PS: vezi ca katriders se discuta la un moment dat de schimbul asta cu bandit.
  3. Salut. Referitor la conductele de frana...mie imi pleaca 2 conducte chiar din rezervorul de lichid. Nu am retinut lungimea lor, dar avand jugul ridicat maxim din telescoape, cand o urc pe cricul central, conductele se "intind"...adica nu mai fac bucle. (sper ca m-am facut inteles ) La partea cu jugul de la 750...stiu ca este altfel. De fapt, ideea am luat-o de la cineva de pe katriders, care si el are gsxf de 750. Iti dau 2 link-uri, unde descrie clar ce modificari a adus. http://katriders.com/vb/showthread.php?t=111855 http://katriders.com/vb/showthread.php?t=110793&page=3 Problema e ca el a folosit un CNC, iar la noi nu stiu unde gasesti asa ceva. Cel putin la noi in CT nu era de gasit. Important e ca aluminiul jugului este dur (in fond e un aliaj). La mine este destul de subtire in carne (~5mm), el fiind turnat astfel incat filetul celor 2 gauri existente sa fie incorporat. In fine, eu am folosit filetul acesta + 2 piulite autoblocante, iar celelalte 2 gauri pe care le-am dat eu au piulita de lungime 30mm (nu mai tin minte exact, operatiunea am facut-o prin mai-iunie 2011) si piulite autoblocante. De atunci au trecut ~8000 km, drumuri de toate felurile, bagaje la greu...si nu au aparut semne de oboseala. A...mai e o chestie de precizat, desi aici conteaza inaltimea fiecaruia. Eu la 1.84 nu prea mai vedeam in oglinzile stock (imi vedeam pumnii sau coatele). Vroiam sa le schimb sau sa pun oglinzi din acelea pt. punctul mort. Rezolvarea a venit repede si ... simpla . Am inclinat oglinzile in sus cam 15 grade. bafta. sorry pt greselile de scriere...sunt multi-tasking
  4. Salut Ideea de a schimba/modifica ghidonul este una foarte buna...daca iti place sa faci kilometri. Mie imi place...drept urmare am cumparat un ghidon dintr-o bucata care sa aiba diamtrul 22 mm, ceva spre touring. Am realizat 2 prinderi metalice dupa modelele din comert, cu diferenta ca eu le-am facut mai inalte, pentru a aduce ghidonul cat mai spre mine, si desigur sa imi ramana loc pentru cheie. Deasemeni am schimbat furtunele de frana cu unele metalice, mai lungi, alte capete de ghidon. Cand virez maxim rezervorul de lichid imi ajunge la ~5mm de parbriz..aici am avut emotii, dar a fost ok. In schimb confortul s-a schimbat substantial. Am avut ocazia sa fac de vreo 2 ori ~1000km/zi si la umeri simteam amorteala. In toamna asta am facut 800km... si eram destul de fresh. Alte avantaje ar fi stabilitatea marita, si capacitatea de a face manevre mai bruste, dar controlabil (datorita lungimii mai mari... cu semighidoane aveam L~660mm, acum am cam 760mm dc. imi aduc bine aminte). Prinderile metalice le-am prins de placa jugului in 4 suruburi de 10 (nu de 6...ca cele din comert). 2 gauri exista de la adaptoarele standard pt. semi-ghidoane, celelalte 2 le-am dat eu. Din pacate nu am poze... sau mai bine zis nu le mai gasesc acum... dar atasez ceva pt. a va da seama de diferente. Referitor la toba de esapament.. Leovince cu db-killer si e suuuuuper.. in viraje, mai ales in treptele inferioare e nebunie curata...chiar daca mergi cat de cat linistit. A fost cea mai intelepta investitie... Fara db-killer e fun (din cand in cand merita sa o lasi fara) dar sincer e prea galagioasa. Diferenta de greutate e mare, la fel si faptul ca nu se incinge la cea standard. gata...back to work numai bine
  5. Speed_CER

    Reparatii sei

    Salut! In septembrie voi face o calatorie mai lunga cu motorul si vreau sa fie mai confortabila saua. Problema mea, ca pilot, e ca imi amorteste fundul, saua originala fiind un pic cam tare. Pasagera are aceeasi problema, dar si faptul ca aluneca de pe sa cand franez. Eu iti atasez o poza cu motorul meu (rosu) si ceva la care ma gandesc ca ar fi o varianta mai buna ca si confort. (Vad ca este un pic latita partea pasagerei si cu un mic damb) uite si un link: Poti sa imi zici cat ma costa modificarea aceasta, cu piele neagra si dungi gri (fara limbuta aia de langa maner), si cat dureaza realizarea ei? PS: exista posibilitatea de a pune gel, macar pe locul pasagerei?
  6. Vand pantaloni textil CYCLE SPIRIT cod Louis 20552136. Sunt in tipla, cu eticheta, i-am comandat pt. nevasta dar nu ii vin. I-am primit marti pe 28 martie si m-au costat 300lei + transport. Pretul este negociabil. Tel. 0765138698 Claudiu
  7. Dar exista posesor de GS 500 care detine si un GSXF 600 ...sunt doua motoare total diferite
  8. SUZUKI GSXF 600 din 1999, 28000 km. Nu mi-am batut joc de ea si asta se poate verifica cu orice proba. De obicei nu o scot pt. mai putin de 50 km. Are furtunasele de frana metalice, cauciuc de 160 trecut in cartea de identitate, priza 12V, suport de portbagaj si portbagaj de 42 L, eventual pot da si bagajele laterale (textil) si rucsacul cu magnet de rezervor. Consumul mediu cel mai mic a fost de 4%, iar cel mai mare 5%. Motorul se prezinta intr-o stare foarte buna; a dormit numai in garaj, si nu a luat trante. Pt. mai multe informatii: speed_cer@yahoo.com tel.: 0765138698
  9. Sa o stapanesti sanatos... Cel mai frumos e atunci cand te dai pe serpentine... bagaje la greu, pasagera in spate si asfalt curat. aaaa... amintiri frumoase PS: intr-adevar bazaie ca polizoru'.... BZZZZZ asta e a mea:
  10. o sa aveti o surpriza frumoasa. Au asfaltat pe acolo! asfalt uscat ps: va recomand pana la Ion Corvin si apoi Floriile, Rasova, Cernavoda, Seimeni, Tepes Voda, E60-Ovidiu
  11. salut Tocmai am trecut de pe un GS 500 pe un GSXF 600 din '99 si urmeaza sa ii fac schimbul de ulei. Stiu ca are nevoie de 10W 40, insa nu stiu daca sa ii pun semisintetic (Motul 5100 cum puneam si la GS si a mers foarte bine cu schimb la 4000 km) sau full sintetic. Mentionez ca nu merg sportiv, si de obicei cand merg cu ea nu fac mai putin de 50-100 km. Am tot cautat pe katriders.com, insa nu sunt informatii clare. Multumesc anticipat Claudiu
  12. Salutare! Stiu ca nu sunt un membru activ insa acum e un moment bun pt. a posta. fata mea in ipostaze diverse... si prin față prin spate. poza cu 3 GS-uri e frumoasa rau
  13. De cateva zile ma tot uit pe net in ideea sa gasesc o alarma pentru motor. Am vazut cateva oferte de prin Bucuresti, Sibiu, dar sincer nu am fost convins pe deplin. Pe Louis am vazut cateva modele, ar fi una interesanta 10034954, dar nu pot sa imi dau seama exact ce stie sa faca. M-ar interesa sa aiba senzor de miscare, eventual de inclinare, soc, sensibilitate reglabila... important sa fie "vigilenta" . Ca bani am vazut ca cele mai ieftine incep de la 150 ron dar as merge si mai sus, poate chiar as opta in favoarea unui model cu pager. Am tot cautat pe site-uri unde se vand Viper, Scorpion .. etc dar nu am gasit moto. In concluzie, intrebare mea este: Poate cineva sa-mi recomande un shop in Constanta de unde as putea achizitiona o alarma moto si sa-mi asigure si montajul? Thanks.. Vine varaaaaa ...deocamdata cu bicla
  14. OK...pai voi face in felul urmator: eu voi lua fata si bagajul la munca (in Constanta), iar maine (acum plec acasa ) o sa va sun ca sa stabilim unde in constanta ne intalnim. Bye
×
×
  • Creează nouă...