Sari la conținut

AlexandruMa

Membru
  • Număr conținut

    83
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki VStrom 1000
  • Numar Moto
    MRR

Vizitatori Recenți Profil

804 citiri profil

AlexandruMa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Pai cand combini mere cu pere iese ceva aiurea Givi in combinatia topcase mare + sideurile lor nu are nicio problema. Cum nici SW in combinatia topcase mare + sideurile lor.
  2. Daca nu gasesti sh incearca la Est Bike sau Motorteam. Iti aduc in 1-2 saptamani piesa originala.
  3. Eu am avut FZ6 inainte de miar. Deci comparabil cu Hornetul. Puterea e livrata diferit, in bine (presupun ca te referi la cuplu). ASta o simti cel mai bine la depasiri (cand motocicleta e plina de bagaje si pasagera in spate). Daca la FZ pregateam putin depasirea, dadeam inferioada, la vstrom doar trag de acceleratie. Folosesc vstromul prin oras, Bucuresti. Este destul de ok. Nu te bagi chiar peste tot pe unde ar incapea un naked, dar faptul ca moto e mai inalta/lata face ca soferii sa reactioneaze mai rapid.
  4. Verificati mufele + siguranta. Eu am avut si pe moto anterioara 2 ani, pe vstrom vehicle manere + actualele de vreo jumatate de an, nicio problema cu vreo pereche.
  5. Mai poti incerca si la Bogdan Harea Depinde ce ti se pare ca nu e ok la pozitia actuala. Eu am simtit nevoia de inaltare dar si apropriere a ghidonului, asa ca am pus sw motech 3 cm in sus 2 cm in spate.
  6. Ori husa aceea, ori exista pernute/huse cu aer sau gel (AirHawk, pernuta gel la Louis (https://www.louis.eu/artikel/moto-112-seatpad-different-sizes/10018782?list=dfaeb608eae52ac3402e4aa1c4191210) ) sau refaci saua dupa cum vrei tu si cu ce culori vrei, unde il pot recomanda pe Dacian MotoVis (e in Ploiesti)
  7. daca nu gasesti pe cineva ai putea sa-l suni pe Fabio (@bozoro) ca poate arunca un ochi.
  8. Cauta prin topicul asta, ca sigur s-a discutat. Revizii normale la nr de km 7-10k km (ulei, filtru ulei, paote filtru aer) Revizii la km mai multi (bujii, verificat supape, lichid de frana, placute) Lantul se schimba cand e nevoie, in functie de cum mergi, normal la ~30k km Cauciucurile ... discutie lunga. Sunt cauciucuri care tin 5k km, sunt altele care tin 20-25k km, multe care tin intre. Un set bun costa aproape 1000 de lei.
  9. Mie cel de 1000 imi consuma intre 5.5 si 6 (mers normal - adesea pasagera si bagaje; nu tras de timp ca sa scot mai putin), iar in Bucuresti cu 1L in plus. Nu cred ca un 650 ar consuma 3 la acelasi stil de mers (ca daca ma chinui sigur si 1000 scoate mult mai putin) astfel incat sa alimentezi de 2 ori mai rar. 1000 pt oras e prea mult, nu are rost. Merita daca in alea 2 saptamani e vorba de pasager si bagaje multe (desi cred ca si 650 ar face fata intr-o oarecare masura - mers mai incet, depasiri mai lungi)
  10. Bun, atunci ma retrag. Poate la o alta reușesc sa ma lipesc
  11. Eu sunt asta. Cat timp xtx nu mai poate duminica, pot sa ma alatur în continuare vouă?
  12. Chestia cu cheia am patit-o si la Yamaha FZ6. La al meu VStrom inca nu trebuie sa fac ceva special cu cheia, in schimb la FZ da, trebuie sa trag serios spre mine. Si chestia asta nu e ceva normal; de ce? Eu pot scoate cheia cu motorul pornit fara nicio problema. Sigur nu asa a gandit japonezul :)) Dar e ceva cu care poti trai, iti intra in reflex.
  13. Salutare. De curand am cumparat un V-Strom 1000 2014 si am o chestie ce ma sacaie: ghidonul si durerile incheieturilor, mai mult stanga. Initial el era lasat in jos, l-am mai indreptat/ridicat. Durerea s-a ameliorat, dar tot nu sunt multumit 100%. Am 1.85 si impresia este ca ghidonul este cam jos pentru mine. (asteptarea e sa am o pozitie mai dreapta, nu una aplecata) Am cautat pe aici, am vazut ca lumea a pus inaltatoare de ghidon. Sunt interesante cele de la Rox, pivotante, si cele de la sw motech, dar ma gandeam oare o solutie ar fi un alt ghidon (alta bara) ? Intreb asta pt ca unghiul mi se pare destul de inchis si posibil ca si de aici sa fie durerea in incheieturi.
  14. Nu-l mai am pe cel vechi. A fost inlocuit cu unul cu acelasi cod, reglaj automat.
×
×
  • Creează nouă...