Sari la conținut

Bugytech

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    MBK Kilibre
  • Numar Moto
    cj-17-kbl

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ, Simpson, ETZ MZ

Vizitatori Recenți Profil

1.160 citiri profil

Bugytech's Achievements

  1. Pai este foarte simplu. Cand faci schimbul de ulei, bagi in motor atat ulei cat scrie in manulalul de utilizare si vezi pe joja (atat infiletata cat si desfiletata) care este nivelul. Asa poti sti pe viitor care este nivelul de ulei in ambele cazuri.
  2. Stiati ca Alain Delon a avut 35 de caini? Si culmea, niciunul nu stia cum il cheama. Ce mai e si dragostea asta neconditionata...
  3. La carburator mai pot avea probleme pompa de sprit sau membrana mare din "capul" carburatorului(isi pierde elasticitatea la rece).
  4. Imi cer scuze ca nu am raspuns. Am crezut ca intrebarea era adresata initiatorului topicului. Scuterul s-a defectat undeva departe de casa si a fost adus pe platforma. Ajuns acasa am cuplat cu cabluri de putere o baterie de masina si toate testele au fost facute cu aceasta baterie care era evident in mintile ei.
  5. OK. In acest caz ii las pe cei mai experimentati sa ofere solutii "tehnice".
  6. "Bine, cu asta cu genurile incep sa ma obisnuiesc. Dar vad ca nu mai aveti nici timp. Adica "invarte dar nunporneste" sau "nu mai da la automat"? Care din ele se intampla acum? Ca la tine sunt ambele la prezent... ceea ce nu prea ar fi posibil nici daca ai fi pliat spatiului si scuterul s-ar afla fix intr-o gaura de vierme." Din pacate exact asa se manifesta acest defect. In prima faza electromotorul invarte dar nu porneste scuterul, apoi ceva (posibil CDI) nu mai permite nici invartirea electromotorului.
  7. Salut. O problema asemanatoare am avut la scuterul meu MBK Kilibre. Dupa verificarea switch-urilor de la manetele de frana si cric lateral (erau ok), am trecut la verificarea instalatiei electrice. Problema a fost la blocul de sigurante. Conectorii firelor ce veneau in blocul de sigurante faceau contact intermitent (sau deloc) cu sigurantele. Am intarit putin conectorii, am dat apoi cu WD40 si totul a fost ok.
  8. Si membrana mea era intacta, dar nu mai avea elasticitatea necesara decit dupa ce se incalzea.
  9. Salut. Cam aceeasi problema o aveam si eu cand acceleram la rece(tindea sa moara motorul). Era dusa membrana mare de cauciuc din capul carburatorului. https://motointercom.eu/shop/en/carburettors-and-spare-parts/43467-the-membrane-carburetor-yamaha-majesty-mbk-skyliner-250-commercial.html
  10. Nu te baga sa cumperi utilaje defecte daca nu te pricepi deloc...
  11. Cand pui pe "ON" se aprinde ceva in bord? Pornirea e conditionata de maneta de frana si cricul lateral.
  12. Buna seara. Revin cu informatii despre SW pe care am vrut sa il cumpar. Din pacate scuterul nu avea "doar mici zgirieturi pe o parte" ci era cazut pe acea parte, toate clemele de prindere a spoilerelor erau rupte, carena bordului era rupta, toba revopsita si avea scurgeri de ulei sub motor. In concluzie nu m-am bagat sa il cumpar. Incerc sa vad daca mai pot face ceva cu batrina Yamaha Versity (MBK KILIBRE). Va multumesc pentru sfaturi.
  13. Acu sigur nu o sa ma lase sa desfac capacul de la transmisie, dar cel putin o sa acult atent sa nu sune ceva subit.... Deci pe linga asta sa verific rotirea ghidonului, incarcarea bateriei si eventuale scurgeri de ulei. Evident ca o sa ies putin si in proba cu el sa vad cum se comporta in mers (am cu ce compara Versity...). Va multumesc de sfaturi si va tin la curent cu ce decizie o sa iau.
×
×
  • Creează nouă...