Sari la conținut

LegoLand

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Kawasaki Ninja

LegoLand's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Asa e, "nu se mai dezvolta reflexe dupa 30 35 de ani" , corpul ramane in standby....."doctorilor". Sesizati ironia sper. Diplome in medicina , bai baiatule, bai. Man, cata vreme ai capul pe umeri, si anticipezi traficul, ajungi acasa intreg. Bafta.
  2. Incearca la Mymoto Cotroceni. De obicei sunt bine aprovizionati
  3. Revin dupa o pauza, am facut un upgrade serios la motocicleta, fara sa ma laud acum. Initial avea doar power commander si quickshifter la ea, in vara aceasta am mai pus evacuare full Leo Vince Underbody, plus filtru sport K&N , plus remapare. 100 de cai, numai pe o roata are tendinta de a sta. Eu stiu ca, modelele 2010 + au chip la cheie, poate ma insel Pe mine personal nu ma incurca carenele la inotul prin trafic. Nu e ca un Ktm sau ca o Yamaha seria Mt de zvelte printre masini, dar m am putut strecura la ore de varf pana la semafor. Depinde si de ceilalti soferi si de cat de binevoitori sunt.
  4. Chiar m am suit, dar nu am mers pe ea. Doar suit la reprezentanta. Mi s a parut foarte confortabila si in acelasi timp usoara. Pozitia se apropie de cea de pe un naked, doar ca scaritele sunt ca la chopper. Daca mi as cumpara chopper, Vulcan ul ar fi prima optiune.
  5. Dupa ce ti faci rodajul, iti recomand sa ti pui un power commander + quickshifter, la Masinuta la reprezentanta United Motors. Atunci sa vezi cuplu ce ti va dezvolta. Si mai castigi si vreo 12 cai putere. Iar in oras, diferenta de acceleratie iti va folosi prin trafic. Pe scurt, vei prinde suta in 3 secunde. » Post actualizat in 14 Jun 2018 09:36 Referitor la vibratii, nici la turatii mari nu le simt. Si am mai facut comparatii cu alte motociclete cu 4 cilindri. Asta e, poate sunt eu nesimtit )
  6. Da, am urcat o pe dyno la United Motors. Si e evident ca se simte cuplul
  7. Nu va suparati, dar as vrea sa mi se explice faza cu vibratiile. Eu am un Er6f din 2016, luat de nou, merge foarte lin, saptamana trecuta i am pus quickshifter si power commander si merge si mai lin. Chiar nu simt asa zisa vibratie. Si pe recenzii la fel, multe persoane se plang de acestea. Si am mers cu mai multe tipuri de motociclete ca sa pot sa compar. Intr adevar, pe modele mai vechi de Er6 sunt sesizabile vibratiile, dar pe cele noi nu. Iar acum citesc ca se simt vibratii pe modelul din 2017, unde se presupune ca nu ar trebui.
  8. Saptamana trecuta i am facut un upgrade, quickshifter + power commander. Mult mai lina se prezinta, prinde suta in mai putin de 4 secunde, nu se smuceste deloc la schimbarea vitezei, si am mai castigat 12 cai putere. Recomand acest upgrade mai ales pentru a scapa de coloanele de masini care sunt din ce in ce mai....interminabile =))
  9. Adi Moto si Hey Moto. Cea din urma este sub tutela lui Cristi Anghel (Strumf), de asemenea are instructori de top si dedicati meseriei. De preferabil a se alege pachetul cel mai scump, in limita posibilitatilor evident, pentru ca te vor invata manevre pentru a controla motorul si a te descurca in trafic, nu numai traseul de poligon. O scoala buna si mai ales un instructor bun nu te va lasa sa iesi din scoala pe post de carne de tun. Asa este, in trafic inveti cel mai mult, dar daca se urmeaza cursurile unei scoli bune obtii permisul cu mai mult decat cunostintele necesare parcurgerii poligonului
  10. Intra pe site ul R&G racing.com. Acolo au foarte multe accesorii pentru o gama variata de motociclete inclusiv Er6F si F. Eu mi am luat de acolo crash paduri pentru a mea si arata super misto plus ca le am testat din pacate pe calea cea dura. Motocicleta a suferit avarii doar la oglinda pe partea stanga si la bara pentru pasager, doar o zgarietura ce s a revopsit deoarece crash padul si a facut treaba. Dar pentru modelul N recomand crash bar. Pe R&G nu am vazut sa aiba dar poti sa cauti, poate am omis eu sa vad. » Post actualizat in 27 Jan 2018 18:23 Stormstalker, la reprezentanta United Motors au expus un Kawasaki Ninja 650 (er6f 2017). Ai putea sa faci o vizita ca sa ti faci o parere. Sper sa mai fie expusa. Dar, comparativ cu modelul pe care in detin (er6f 2016) , are saua oleaca mai joasa, este mai usoara cu vreo 20 de kile, si mai potrivita pentru pilotii mici de statura. Asa ca mine. La capitolul gabarit stau insa bine, si cand am incalecat ninja ul expus, mi s a parut ca o ganganie, aproape aceeasi senzatie pe care am avut o cand m am suit pe yamaha mt07. Din punctul meu de vedere imi place mai mult a mea din simplul motiv ca ma simt mai in siguranta pe un gabarit mai mare. Si da, e solida.
  11. L am luat de nou, nu de aproape nou, in clipa de fata de aproape nou . Dupa 1 an de utilizare zilnica merge impecabil. Am luat modelul F. Eram intr o zi la United Motors si am vazut de la departare modelul F pe negru si am zis "e foarte suparat pe viata motorul aceata" . Si l am luat, doar ca am optat pt culoarea rosie. E mai sexy asa. Am testat multe mobre inainte si am ajuns sa aleg intre Er6 si Yamaha Mt-07. Pozitiile sunt similare pe ambele motoare, mega confortabile,doar ca pe Yamaha simteam ca nu am nimic sub mine. E prea usoara si la drum lung sau pe autostrada curentii de aer si vantul isi fac simtite prezentele mai puternic decat daca sunt pe o carenata. Asa ca am ales Er6f. Pentru ca o simt sub mine (suna porno, dar acesta e adevarul), in oras se strecoara usor desi are 200 kg, iar pe autostrada pot spune ca mersul nu e prea obositor » Post actualizat in 09 Jan 2018 13:36 Tyckle, n ai idee la cate am renuntat ca sa am bani de motocicleta. No more iesiri in oras si terase. Hahhahaha
  12. Salut, abia acum am vazut topicul si m am gandit sa ma alatur voua, posesorilor de Er6f. Fara sa par arogant sau mai stiu eu cum, a mea este din 2016, culoare rosie combinata cu negru, luata de noua. Am tot citit de problemele intampinate si permiteti mi sa va spun faptul ca momentan nu am avut parte de nimic de genul, probabil din cauza ca e fresh achizitionata, dar am 10.000 de km facuti cu ea (utilizare zilnica exceptand intemperii de genul ploaie si ninsoare) si merge brici. Observ ca multi utilizatori s au plans de vibratii. Sincer sa fiu,a mea merge extrem de lin. Nu sesisez nimic nimic de genul. Am citit multe review uri inainte sa o achizitionez si eram decis sa trec peste acest inconvenient , insa mare mi a fost surpriza de a constata ca e mega lina. Dupa parerea mea inginerii au citit recenziile si au eliminat aceasta problema la modelele noi. Pot sa precizez faptul ca desi are doar 2 cilindri, am testat o la limita puterilor ei si e mai nervoasa decat ma asteptam. Evident ca poti sa mergi usor cu ea, in turatii mici, asa ca o plimbare, insa daca i bagi acceleratie brusc isi arata cealalta personalitate. Prima oara cand am facut acest lucru a trebuit sa ma tin bine de ghidon pt ca simteam ca fuge de sub mine. Recunosc ca m a surprins foarte placut. Vis a vis de crash paduri si accesorii pt Er6f. Gasiti multe pe site ul R&G racing. Eu de acolo am achizitionat tot ce am montat pe a mea
×
×
  • Creează nouă...