Jump to content

iocapa

Membru
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

About iocapa

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW S1000RR
  • Numar Moto
    De Vaslui

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    YAMAHA MT-07

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Din experienta personala, probabil motoarele 2L sunt cele mai bune pentru o motoreta care isi duce traiul prin oras. Usor de racit, eficiente ca spatiu, consum decent. 68 CP e o cifra destul de buna pentru un motor substresat care nu e nevoie sa fie super turat. » Post actualizat in 05 Jul 2018 12:18 Oricum pe majoritatea vitezanelor ai quick shifter, asta face destul de irelevant cablul. Asta daca nu esti norocos si stai la semafoare prin oras
  2. Pai nu, ca mai degraba pare "exagerare" din partea dealer-ului, nu de la producator. Edit: Pare ca yamaha spune si pe oficial ca R3 e SS
  3. De asta am zis si eu. Ca pe site-ul de producator nu se face referire la asa ceva.
  4. R1 2018 - cablu S1000RR 2018 - cablu CBR1000RR - cablu RSV4 - cablu GSXR1000 - cablu ZX10R - cablu Cred ca si pe H2 e hidraulic
  5. Da un exemplu de afirmatie (de la producator) unde se prezinta o mobra cu parallel twin ca fiind supersport. Si ambreiajul actionat prin cablu e ceva standard pe toate vitezanele (cred ca numai ducati are hidraulic).
  6. Ce te deranjeaza? Pozitia? Caldura?
  7. Am corectat eu greseala.
  8. Slab. Nu duce mai mult de 299.
  9. Cutia catalizatorului e din otel inox? Are un aspect ciudat.
  10. La full? sau anotimpuri? Aveam sub 30 ani cand am fost. Posibil sa fi contat destul de mult.
  11. CASCO unde si cat? Eu cand am fost sa cer o oferta, am primit ceva ce mi s-a parut ridicol (parca 1500EUR intr-o transa sau 1800 in 6)
  12. Am fost cu el aseara si am verificat impreuna relee, sigurante, killswitch-ul. Toate sunt ok. Tind sa cred ca e cum a spus un coleg mai inainte. Nu se autorizeaza ceva si nu se aclanseaza releul pe care e pompa (din ce am observat eu acolo, semnalul vine de la ECU direct). Initial am zis ca ar fi de la ceva senzor, de asta am si sugerat sa ruleze diagnoza. Ideea e ca electromotorul invarte, si pompa de benzina e functionala. Ma gandesc sa nu lipseasca un rail de alimentare de pe la un conector. Ar trebui si contactele curatate, erau destul de oxidate unele.
×
×
  • Create New...