Jump to content

Razen

Membru
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    VFR 800F

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ER-6N

Razen's Achievements

  1. E inceput de sezon, avantajul e ca e mai liber. Am fost in 2017 la inceputul lui iunie (Stelvio, Timmelsjoch, Grossglockner) si nu pot sa zic ca a fost frig, mie chiar mi-a priit vremea si zapada de pe marginea soselei face peisajul mai interesant. In principiu daca pasul e deschis si nu-s restrictii pt. motociclete e OK, oricum nu stai ore-n sir pe creasta muntelui.
  2. NXR o fi bun da' numa ieftin nu e. HJC RPHA 11 e mai ieftin, are chin curtain, noseguard si vine cu a doua viziera fumurie. Greutatea e practic aceeasi. Daca compari un NXR cu ceva entry level de la HJC (si probabil si daca faci RPHA 11 vs top end de la Shoei), normal ca Shoei e clar mai buna. @sbnz0r Merita sa plusezi la casca (nu zic sa arunci cu mia de euro in producatori da' 3-4 sute merita si ei). Daca gasesti una care iti vine bine isi face toti banii, mai ales daca o folosesti des si la drumuri mai lungi; daca mergi cate o ora sau doua prin oras in weekend probabil poti sa scapi cu una mai ieftina. In plus, oricat de silentioasa ar fi, tot mai multa liniste ai cu dopuri. Marea problema e ca trebuie sa probezi si sa vezi ce iti vine bine ca din poze toate-s bune.
  3. Da, are "soc automat". La rece turatia de "ralanti" e mai mare (nu mai tin minte cat era la al meu) da' 4k intr-adevar pare cam mult. TNG are totusi dreptate, la cold start trebuie sa fie mai mult si probabil ca nu e o idee buna sa-l fortezi in jos. Din cate imi amintesc la mine era 2-3k vreo 3 minute si apoi revenea la normal. Vezi in manual cat trebuie sa fie turatia la ralanti cand e cald ( 1300 cred ca e corect da' vezi sa fie atat nu 2000), daca e mai mare inseamna ca e reglat prost si probabil aia e cauza. E un surub cu arc pe dreapta. Daca atunci cand e cald porneste corect atunci probabil ar trebui s-o lasi asa. Vezi si daca conteaza pozitia ghidonului, daca da atunci poate un cablu nu sta in pozitia corecta. Oricum, cauta in manual ca ala e "sfant".
  4. Daca n-are vreo certificare (ECE sau DOT) si cel mai probabil n-are atunci e mai putin utila decat un ceaun. Daca cumva mai are si prinderi penibile de rucsac atunci pune popa favorit pe speed dial si achita-i omului si un avans, sa stie ca esti serios.
  5. Nu mai fiți răi cu omu'. Nu doar că știe care e soluția dar o știe de cel puțin un an și jumătate.
  6. Nici cine are injectie sau discuri de frana nu-i. Si nici cine poarta casca Si nici cine n-a cazut. @Sergiu Click here (sa ai de unde porni).
  7. Pt. ABS pui banii inainte de cumparare. Fara ABS ai sanse mari sa ii dai mai tarziu, dupa ce faci cunostinta cu planeta intr-o clipa de neatentie (ma refer evident la cazaturi usoare cauzate de prea mult entuziasm la franare nu la coliziuni forntale cu tiruri). @Sergiu Teoretizezi prea mult. Ia o motocicleta care sa fie in bugetul tau (parerea mea esta ca musai cu ABS) in stare tehnica buna si la care sa iti placa ceva, chiar daca nu bifeaza toate cerintele tale (si pozitie comoda si usoara in oras si buna de mers in ture de mii de km si sunet de GP). Daca datul cu motoreta e de tine (si de pasager) vei afla ce iti place mai mult dupa un an si vei putea lua o decizie corecta pt. tine. Daca nu, o vinzi si cauti alt hobby. Prioritizeaza siguranta si confortul tau peste aspect, sunet, culoare si alte fantezii. In plus nu judeca puterea lor ca la masini, 65-70 de cai sunt suficienti (uneori prea multi) pt cineva care invata sa mearga. Parerea mea e ca orice naked de 600 (Hornet, ER-6, FZ6, SV650) e un bun punct de pornire, mai ales ca la inceput vei merge prin oras sau vei face drumuri scurte si prioritatea ta va fi sa inveti sa te dai cu motocicleta. In final capacitatea de a face ture mai lungi tine si de tine (de ex. un Kawasaki ER-6n a ajuns la Nordkapp si inapoi), daca nu esti facut pt. asa ceva o sa sfarsesti cu un tourer parcat mai tot timpul. Oricat de mult "te dai" pe forum, nu ai cum sa afli ce e iti trebuie tie.
  8. Rossi cică ar fi tras chiulul de la ședință, deci n-a votat în niciun fel.
  9. Nu face niciun moderator un pustiu de bine sa combine topicul asta cu ala de A2? "Mna", e clar ca e acelasi autor chit ca ma da frau liber unor deviatii.
  10. Sa stii ca la cum pui problema nu e tocmai evident.
  11. Omule, ai o mare problema si sunt sanse mari sa o sfarsesti prost tare daca gandesti in modul asta. Nu merge nimeni care n-a scapat de la ospiciul de nebuni cu 150 prin orase si n-are nicio treaba. Lumea e deja plina de tampiti, e adevarat, dar asta nu inseamna ca tre' sa te iei dupa ei. Vezi cat mai costa o inmormantare azi, poate iti mai vine mintea la cap. "Super sport" de A2: Ninja 250/300/400, CBR500R, RC390, R3. La asta se pot adauga probabil si unele motociclete de A, daca au puterea limitata la 35KW (si inainte de limitare nu depaseau 70KW).
  12. Să dea careva un mail la Yamaha cu un link către topicurile cu motogp de pe motociclism.ro, poate așa afla și ăia cum să își folosească M1.
  13. Ia comparați un R6 cu un R1. Prețul e diferit (5k de euro diferență) dar când pui în balanță ce primești la R1 parcă nu-i așa rău. Adică cuplu și putere de aproape două ori mai mari (chit că nu vrei neapărat asta "bigger is better") plus alte minuni tehnologice (suspensii, electronică). De aia nu se mai fac motociclete de 600, nu prea are sens dpdv economic, nu că-i UE bau bau.
  14. Păi dacă toți devin experți după două plinuri de Hornet și tre' să treacă la "miar" RR, normal că nu mai face nimeni (mă rog, în afară de pianiști) motorete de 600 cu furca USD și herghelie de 3 cifre.
×
×
  • Create New...